PDA

Bekijk de volledige versie : Lieve jongen voor foute gozer laten schieten heel erg STOM!!


yvie83
1 July 2004, 21:14
wat de titel al zegt STOM!!!

ik kende die lieve jongen al een tijdje van uitgaan ik noem hem A
we chatten veel en flirten op msn en tijdens het uitgana was het altijd gezellig
hij vond mij leuk, ik zag hem meer als vriend vond hem wel lief enzo en heb 1 keertje met hem gezoend, maar twas ook net uit met me ex en had geen behoetfe aan een vriend.
totdat ik tijdens het uitgaan in het zelfde cafee waar ik die lieve jongen had ontmoet en met hem dus naar toe ging altijd, een foute jongen (athans toen nog niet) ontmoete. noem hem B
hij leek het einde hij was al erg populair moet ik zeggen dat viel me gelijk op, jongen B werkt soms achter de bar, kent alle meiden heeft veel vriendinnen en is een echte flirter hij is dan al wel 22 maar niet echt serieus, ik had het moeten weten maar zo eigenwijs als ik was probeerde ik het toch wantja ik ben zo als ik iemand echt leuk vind ga ik ervoor, al maak je bij populaire don juans weinig kans.
Maar B bleek ook wel interesse voor mij te hebben toen ik per toeval in gesprek kwam met hem, we gingen smsen en toen hebben we paar weekenden daarna gezoend, toen bleek wel dat het voor hem voor de lol was geweest want hij liet niks meer van zich horen na de zoen, als ik wat stuurde stuurde hij wel terug maar heel koel en kort, en tijdens het uitgaan vroeg ik waarom hij niks stuurde en hij had er dus geen zin in, conclussie die ik zelf maakte hij vond het gewoon leuk voor de lol en had me ook nog wel het bed in willen krijgen maar iets serieus wilde hij niet met mij helaas misschien met een ander maar niet met mij. zei hij hij had het ware meisje waar hij serieus mee zou willen nog niet gevonden :-(
Jongen A die had zoiets van ja nu vind ze hem leuk enzo dus wij blijven gewoon vrienden, we hebben tijdje ruzzie gehad omdat ik had gelogen dat ik die foute jongen leuk vond, ik ontkende het omdat ik hem niet wilde kwetsen omdat ik best veel om hem gaf maar het met die jongen B wilde proberen, en had zoiets als het mislukt wil ik het misschien wel met jongen A proberen ( ja hele domme gedachte maar ben eerlijk het was zo )
Ik had het dus achteraf beter eerlijk kunnen zeggen want sindsdien chatten jongen A en ik niet meer zo vaak en is het intensieve contact een beetje weg :-( omdat ik dusja oneerlijk ben geweest tegen hem, want wilde steeds naar dat cafee toe om jongen B te zien, en aangezien ik niet alleen wilde nam ik jongen A mee. ik heb hem dus eigelijk een beetje gebruikt. Ik merk nu wel dat hij een beetje afstand neemt we zijn nog wel vrienden maar niet meer zoals voorheen :-(

Ik voel me zo'n trut het is zooo STOM want ik ben steeds meer gaan geven om jongen A maarja die ziet mee aankomen nu :-( die wil me echt niet meer die heeft zoiets van ja daaag nu wil jongen B je niet en nu wil je mij weer.
maar dat is het zeker niet door die jongen B heb ik ingezien wat ik heb laten schieten!! dat is gewoon waar :-( ik heb zo'n spijt :-(

jongen A gaat woe op vakantie voor 12 dagen de dag dat hij terug komt ga ik 3 weken dus we zien elkaar een tijd niet, zoiezo zagen we elkaar erg weining en spraken we alleen elkaar op msn omdat we niet bij elkaar in de buurt wonen
maar toch ik kan toch moeilijk deze verklaring gaan geven voordat hij op vakantie gaat!! bedoel hij gaat een mannenvakantie houden hij zit echt niet op mij te wachten!! misschien gaat hij wel vrouwen versieren ( dat vertelde hij :-( ) ik durf het hem niet te zeggen want hij wijst me toch af :-( waneer en hoe kan ik hem het beste vertellen, want ik heb het zo gruwlijk verpest!!!

electricity
1 July 2004, 21:19
wie is hij?
dat is iedere keer onduidelijk
misschien even aapassen met ipv "hij" A en B ofzo

yvie83
1 July 2004, 21:25
zo beter??

thali
2 July 2004, 14:35
Oorspronkelijk geplaatst door yvie83
hij gaat een mannenvakantie houden hij zit echt niet op mij te wachten!! misschien gaat hij wel vrouwen versieren ( dat vertelde hij :-( )
Zijn reactie is best wel te begrijpen, hij vindt zich, zoals je al zei, mis-/gebruikt door jou. En ik denk dat vele jongens wel zoiets zouden hebben van "Nu, jah, dan hoeft het voor mij ook niet meer." en niet alleen jongens, er zijn ook veel meisjes die zoiets zouden doen...
Nu hij op vakantie is, moet jij er eens goed over nadenken. Wat je juist wilt, hoe je verder wilt gaan met je leven en welke rol hij (A) daarin zou (kunnen) spelen.
Schrijf alles eens uit op papier, zodat je nú weet wat er in je omgaat en niet de moment dat je met hem praat over een maand of zo...
Als je denkt er klaar voor te zijn kan je hem altijd die brief geven, want ik weet uit ondervinding dat jongens niet altijd de ideale gesprekspartner zijn.
Succes ermee iig!

jarno109
3 July 2004, 10:15
als de vriendschap niet zo goed licht kun je of een tijdje wachten of gwoon ut uitpraten en zeggen wat je van hem vindt en zorgen dat het weer beter gaat. door te zeggen hoe ongelooflijk stom je bent geweest trekt ie hoop ik voor je weer bij maar helaas heeft elk voordeel ook zijn nadeel dus.........:)

BlackTurtle
3 July 2004, 15:01
niemeer doen. leer van je fouten, maar maak ze niet weer.

jarno109
3 July 2004, 16:10
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
niemeer doen. leer van je fouten, maar maak ze niet weer.

true.....:)

0Vera
4 July 2004, 17:17
geef et wat tijd, en ga na de vakantie naar em toe. Dat je het niet uit je hoofd hebt gekregen en dat je hem graag terugwilt.
Ofzo :p
Wees iig eerlijk, dan kan je hem tenminste weer recht aankijken :)

yvie83
4 July 2004, 22:41
maar stel dat ie niet meer wilt en zoeits heeft dan nou bekijk het maar, zou onze vriendschap dan over zijn? want eht is nu al beetje minder dat close contact door die toestand dat weet ik zeker anders maakte die meer contact met mij, maarja hij weet natuurlijk niks dat ik hem leuk vind...

The Phit
4 July 2004, 22:48
ik zie nou niet waarom B zo fout is.

Nightwolf
5 July 2004, 04:54
ik heb wel een idee

Oorspronkelijk geplaatst door yvie83
maar stel dat ie niet meer wilt en zoeits heeft dan nou bekijk het maar, zou onze vriendschap dan over zijn? want eht is nu al beetje minder dat close contact door die toestand dat weet ik zeker anders maakte die meer contact met mij, maarja hij weet natuurlijk niks dat ik hem leuk vind...

dat gaat wel weer over, als je dan een tijdje weer normaal met m omgaat, misschien dat je dan kans maakt ofzo. als je t zou zeggen voor ie nog op vakantie gaat, dan kom je hoogstwaarschijnlijk van een koude kermis thuis

ga gewoon, nadat jij op vakantie bent geweest en jullie beiden weer thuis zijn, naar m toe en probeer de band tussen jullie te herstellen zover dat nodig is. daarna zou ik pas iets zeggen over dat je gevoelens voor hem hebt.