PDA

Bekijk de volledige versie : Gehate ex...


annomeisje
8 July 2004, 12:19
Dit is misschien een beetje raar, maar goed.
Mijn ex heeft rond lopen bazuinen dat ik haar mishandeld zou hebben. Eigelijk heb ik haar een keer flink gemept in een uit de hand gelopen ruzie (en dat zou ik nu eigelijk weer moeten doen). En ik weet dat het fout van mij was.

Nu heb ik een tijdje een nieuwe vriendin, alles loopt zoals je alleen maar kan dromen. Teminste, naar onze maatstaven dan (*grijnz* de hele tijd als een debiel achter elkaar heen hollen, met elkaar ouwehoeren, stoeien en vechten, maar goed, elk diertje zo zijn pleziertje). Alleen er is een nadeel. Door mijn gehate ex (hoe kon ik ooit weg zijn van dat kreng) zitten andere de hele tijd tegen mijn vriendin te zeuren dat ze niet met mij moest nemen want ik gevaarlijk zou zijn en haar zou gaan slaan enzo. Tegen mij word er nu ook veel gezeikt, dat ik mijn vriendin niet pijn mag doen e.d. Haar zus heeft me al duidelijk gemaakt sterker te zijn, al haar vrienden... Zelfs de zorgcoördinator... Alleen omdat het kreng jaloers is dat ik eerder een nieuwe en leuke vriendin heb dan haar! En ik kan geen eens die zeikerts een klap geven want ik dan alleen maar mijn "agressieve" gedrag bevestig!

*grom* ik haat exen...

jarno109
8 July 2004, 12:29
Oorspronkelijk geplaatst door annomeisje
Dit is misschien een beetje raar, maar goed.
Mijn ex heeft rond lopen bazuinen dat ik haar mishandeld zou hebben. Eigelijk heb ik haar een keer flink gemept in een uit de hand gelopen ruzie (en dat zou ik nu eigelijk weer moeten doen). En ik weet dat het fout van mij was.

Nu heb ik een tijdje een nieuwe vriendin, alles loopt zoals je alleen maar kan dromen. Teminste, naar onze maatstaven dan (*grijnz* de hele tijd als een debiel achter elkaar heen hollen, met elkaar ouwehoeren, stoeien en vechten, maar goed, elk diertje zo zijn pleziertje). Alleen er is een nadeel. Door mijn gehate ex (hoe kon ik ooit weg zijn van dat kreng) zitten andere de hele tijd tegen mijn vriendin te zeuren dat ze niet met mij moest nemen want ik gevaarlijk zou zijn en haar zou gaan slaan enzo. Tegen mij word er nu ook veel gezeikt, dat ik mijn vriendin niet pijn mag doen e.d. Haar zus heeft me al duidelijk gemaakt sterker te zijn, al haar vrienden... Zelfs de zorgcoördinator... Alleen omdat het kreng jaloers is dat ik eerder een nieuwe en leuke vriendin heb dan haar! En ik kan geen eens die zeikerts een klap geven want ik dan alleen maar mijn "agressieve" gedrag bevestig!

*grom* ik haat exen...


heel vervelend voor je dat zo iets gebeurd........als jullie egt van elkaar houden dan........maakt het niet uit als je je ex nog een keer slaat.......teminste da zou ik denkuh alleen aan de andere kant is het ook weer niet goed......ik hoop dat je haar van je vriendin en jouw kan afwennen.......egt heel veel sterkte ermee.....
:thumbsup: _0_ :aai: ;)

Sanne
8 July 2004, 13:16
veel erover praten met je vriendin. Als het goed is zijn de dingen die jij zegt belangrijker voor haar dan wat de rest van de wereld allemaal tegen je vriendin zegt.

Sanne
8 July 2004, 13:16
veel erover praten met je vriendin. Als het goed is zijn de dingen die jij zegt belangrijker voor haar dan wat de rest van de wereld allemaal tegen je vriendin zegt.

annomeisje
8 July 2004, 13:29
Ach... mijn vriendin weet dat ze jaloers is en dat ze zwaar overdrijft, want voor we wat hadden twijvelde ze daaraan, en die zaak heeft toen een vriendin van me uitgelegt. Gelukkig gelooft ze me en vind mijn ex gewoon een verwende zeikerd. Ze weet dat ik haar op handen draag.
Het is gewoon irritant dat gezeur, voor haar ben ik haar eerste vriendin... leuk begin...

Mijn vriendin heeft trouwens laatst perongeluk al mijn ex aangereden met de fiets... Dat is natuurlijk heeeeeeeeeeel erg zielig O-) .

psychobunny
8 July 2004, 15:45
Eerlijk gezegd zou ik gewoon een andere roddel de wereld insturen over die irri ex :{

Toverfee
8 July 2004, 18:28
Vermoorden die ex :thumbsup: :yes: :Y) ;) :p

annomeisje
8 July 2004, 18:31
Vermoorden...goed plan....

Ach ik denk dat ik haar lekker laat lullen, mocht ze te ver gaan dan pak ik haar wel terug... Dit is eigelijk zielig wat ze doet... Alleen jammer dat mijn vriendin er last mee heeft en dat ik nu een slechte naam heb gekregen. Maar goed... :) zij krijgt zo vanzelf een slechte naam.

jarno109
9 July 2004, 21:01
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
veel erover praten met je vriendin. Als het goed is zijn de dingen die jij zegt belangrijker voor haar dan wat de rest van de wereld allemaal tegen je vriendin zegt.

je poste twee keer

8) :p

Suepahfly
10 July 2004, 11:27
Oorspronkelijk geplaatst door jarno109
je poste twee keer

8) :p

je meent het:rolleyes:



Maar gewoon negeren die ex...ik ken het ook wel.Niet zo extreem maar toch.Je vriendin ziet je graag dus ze zal je wel geloven:)

frox
10 July 2004, 11:51
Volgens mij ben jij :] genoeg om wat tegen je ex te verzinne dat ze dat wel uit dr hoofd laat om verder te gaan :yes:

annomeisje
10 July 2004, 13:16
Hahaha reken maar dat ik haar te grazen neem. Maar nu nog niet, even wachten tot de storm voorbij is. Want ik heb al de naam van agressieveling, en als ik nu wat doe is het alleen in haar voordeel. Maar ik heb genoeg gemene plannetjes om haar terug te pakken :d O-)

jarno109
10 July 2004, 16:20
Oorspronkelijk geplaatst door annomeisje
Hahaha reken maar dat ik haar te grazen neem. Maar nu nog niet, even wachten tot de storm voorbij is. Want ik heb al de naam van agressieveling, en als ik nu wat doe is het alleen in haar voordeel. Maar ik heb genoeg gemene plannetjes om haar terug te pakken :d O-)

mooi zo....heel fijn

;) :)