PDA

Bekijk de volledige versie : ruzie na uitgaan


The Phit
11 July 2004, 02:38
van die ontiegelijke irritanties op de scooter die ervoor zorgen dat je hele hand open ligt.....

IK KAN ZE WEL NEEEEEEERSCHIETTEN :[:[:[ :@ :@ :@

Vuile tering ******* (mag niet rascistisch zijn). Die lijers kenne niet eens met een scooootert omgaan. Scooters mogen naar mijn mening pas met een bestuurder van 18+ de weg op 8|

Ik hoop dat die lijer nog pijn aan zn neus heb 8|

anemic
11 July 2004, 09:21
ja leuk he.. nederland multiculti land.. daarom mijd ik den haag en rotterdam ook maar bij het uitgaan (Y)

x-lizz-x
11 July 2004, 12:45
Dat is een van de redenen dat ik nooit tot het einde blijf..

jarno109
12 July 2004, 08:27
ook al zijn ze 18+ da werkt niet, want meeste jongens die rijden te hard en gevaarlijk:[ :@

AmbyPur
15 July 2004, 15:04
Oorspronkelijk geplaatst door jarno109
ook al zijn ze 18+ da werkt niet, want meeste jongens die rijden te hard en gevaarlijk:[ :@

ik denk dat iemand van 18 zich doorgaans een stuk volwassener en verantwoordelijker gedraagt dan die jochies van 16...

jarno109
15 July 2004, 20:43
ut aantal jonges van 18 dat een opgevoerde auto heeft is groot:9~

The Phit
15 July 2004, 22:23
Oorspronkelijk geplaatst door jarno109
ut aantal jonges van 18 dat een opgevoerde auto heeft is groot:9~ schroeven we die leeftijd op naar 20 ;)

bartje518
16 July 2004, 16:40
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
schroeven we die leeftijd op naar 20 ;)

Oke, das goed :+

Ontopic: ik erger me altijd aan die ****** (mag niet rascistisch zijn) die aan meiden gaan zitten waarmee je op stap bent 8| Daardoor krijgen wij dan weer ruzie en meestal worden dan vrienden van ónze groep eruit gezet :| :notgood:

AmbyPur
16 July 2004, 17:14
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Oke, das goed :+

Ontopic: ik erger me altijd aan die ****** (mag niet rascistisch zijn) die aan meiden gaan zitten waarmee je op stap bent 8| Daardoor krijgen wij dan weer ruzie en meestal worden dan vrienden van ónze groep eruit gezet :| :notgood:
kunnen jullie meiden niet voor zichzelf opkomen dan :? dan hoeven jullie ook geen ruzie met hun te maken toch

bartje518
16 July 2004, 17:24
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
kunnen jullie meiden niet voor zichzelf opkomen dan :? dan hoeven jullie ook geen ruzie met hun te maken toch

Nou, niet echt wanneer je het hebt over 2 of 3 meisjes en een stuk of 10 hangjongeren (Antillianen of Marokanen). Tel daarbij op het vaak explosieve karakter van mijn vrienden en de ellende is verklaard :D

DarkMicky
23 July 2004, 11:52
gelukkig heb ik daar niet meer zoveel last van :) .

jarno109
23 July 2004, 11:57
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Nou, niet echt wanneer je het hebt over 2 of 3 meisjes en een stuk of 10 hangjongeren (Antillianen of Marokanen). Tel daarbij op het vaak explosieve karakter van mijn vrienden en de ellende is verklaard :D



:p

AmbyPur
23 July 2004, 15:18
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Nou, niet echt wanneer je het hebt over 2 of 3 meisjes en een stuk of 10 hangjongeren (Antillianen of Marokanen). Tel daarbij op het vaak explosieve karakter van mijn vrienden en de ellende is verklaard :D

Dan vind ik het ook terecht dat jullie eruit worden gekicked.

anemic
23 July 2004, 20:42
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
Dan vind ik het ook terecht dat jullie eruit worden gekicked.

ik zou eerder die marocs eruit trappen.

Little Angel
23 July 2004, 21:02
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
Dan vind ik het ook terecht dat jullie eruit worden gekicked.


Ik niet, niet als die marokkan of antillianen of van mijn part waren het gewone nederlanders die meiden aan het lastig vallen waren. :{

lisjuh
28 July 2004, 14:08
Hoi, ik heb ook een scooter die gewoon mooi origineel loopt, en ik ben 16 jaar.
Ik vindt gewoon dat ze vaker moeten controleren op die tuig die er niet mee om kunnen gaan:@

The Phit
29 July 2004, 21:37
ik ben dus afgelopen zaterdag weer aangereden door schorriemorrie op de scootert :rolleyes: ze reden op een fietspad in t bos waar t verboden is te brommen of scooten. t liep uit op een duw en dreigpartij en later ook nog een gote zoekactie :rolleyes:. Damn wat zijn sommige kinderen kansloos

Ienke
1 August 2004, 09:36
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
ik ben dus afgelopen zaterdag weer aangereden door schorriemorrie op de scootert :rolleyes: ze reden op een fietspad in t bos waar t verboden is te brommen of scooten. t liep uit op een duw en dreigpartij en later ook nog een gote zoekactie :rolleyes:. Damn wat zijn sommige kinderen kansloos

Je woont precies wel in een gevaarlijk "scooterbuurt". Heb ik nog nooit meegemaakt. Je zou vermijden om nog uit te gaan.:aai:

LoeLoe
1 August 2004, 09:56
Jah der zijn van die neanderthalers die zich echt niet kunnen gedragen:no:

Op dit moment is het hier kermis (t/m woensdag) en gisteravond was er een hardcore impact in het jongerencentrum waar ik altijd kom. Dus dan komen er allemaal van die skinheads en dat gevolg. Ennuh.. toen liep ik gisternacht naar huis over de parkeerplaats want ik wou me fiets ophalen. Komen er echt ineens een stuk of 40 van die skinheads mij voorbij rennen.. echt super hard. Want de politie zat achter hen aan met honden enzow. En ergens anders zag ik een groepje van 10 van die skins tegen 1 buitenlander bezig. En ik voel me er nog wel scuuldig over dat ik me er niet mee heb bemoeid, niet heb gevraagd of ze die jongen niet met rust konden laten ofzo.. maar ik was echt te bangt dat ze dadelijk mij ook aan gingen vallen ofzo.

Ik ben gewoon bang voor skinheads. Ik krijg echt de kriebels als ik die gasten zie wnat die slopen hier in Venray echt alles. Ik heb gisteren gewoon voor het eerst politiehonden gezien want die hebben we hier niet in Venray, zijn speciaa lvanaf een andere eenheid af moeten komen ofzo.

Echt ziekelijk

Ienke
2 August 2004, 09:52
Ik denk niet dat je je daarover schuldig moet voelen. Wat kon jij als enkeling tegen 10 skins doen?

Ik kan begrijpen dat je bang bent voor die gasten, zou ik ook zijn en normaal gezien ben ik niet zo'n angstig type :+

Hopelijk waait dat een beetje over na de kermis hé, straks kan je niets meer doen (uitgaan of zo) in je eigen buurt.

Ik vraag mij soms af wat die skins bezielt, waarom doen ze dat eigenlijk, kan toch niet leuk zijn?
:*

LoeLoe
2 August 2004, 17:27
nah het is niet zo dat alle skins zo zijn.. ik ken er ook wel een paar waar ik normaal mee om kan gaan.

Maar een aantal van hun zijn gewoon het levende bewijs van rassenhaat. Er hoeft op dit moment maar 1 turk verkeerd naar hen te kijken op de kermis en er vliegen er meteen 10 bovenop.. snap je.

Maar het wil niet zeggen dat alle skins dan meteen zo zijn maar het beeld dat veel mensen van hen hebben wordt door sommige van die skins wel bevestigd..En dat is jammer voor de rest van deze groepering, die zich wel normaal kunnen gedragen.

DarkMicky
2 August 2004, 18:34
dat soort types zul je overal tegenkomen.

Tyskie
2 August 2004, 19:01
Oorspronkelijk geplaatst door DarkMicky
dat soort types zul je overal tegenkomen.

Draai het inderdaad maar eens om en kijk eens een Turk verkeerd aan... Daar word je ook niet vrolijker van.

Ienke
3 August 2004, 13:51
Oorspronkelijk geplaatst door LoeLoe
nah het is niet zo dat alle skins zo zijn.. ik ken er ook wel een paar waar ik normaal mee om kan gaan.

Maar een aantal van hun zijn gewoon het levende bewijs van rassenhaat. Er hoeft op dit moment maar 1 turk verkeerd naar hen te kijken op de kermis en er vliegen er meteen 10 bovenop.. snap je.

Maar het wil niet zeggen dat alle skins dan meteen zo zijn maar het beeld dat veel mensen van hen hebben wordt door sommige van die skins wel bevestigd..En dat is jammer voor de rest van deze groepering, die zich wel normaal kunnen gedragen.

Ja tuurlijk, daarin heb je volledig gelijk. Maar je zal maar het ongeluk hebben op zo'n aggressieveling in te lopen hé.

@Tyskie: in iedere groep mensen: Belgen, Nederlanders, Turken, Marokanen, skins, ... heb je van die lollige mensen. Spijtig voor degene die het wel goed menen.

DarkMicky
4 August 2004, 12:23
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Draai het inderdaad maar eens om en kijk eens een Turk verkeerd aan... Daar word je ook niet vrolijker van.

Dit klinkt als een vooroordeel.
Ik zelf heb er nooit problemen mee tijdens het uitgaan, terwijl er wel veel zijn tijdens het uitgaan.
En dat verkeerd aankijken geld echt niet alleen voor een turk, een nederlander wordt daardoor ook meestal pissig van.
Hoe reageer jij als iemand je verkeerd aankijkt?

Tyskie
4 August 2004, 12:46
Ik bedoelde het ook niet racistisch ofzo, meer als voorbeeld voor LoeLoe dat er zoveel mensen zijn die extreem reageren als je ze aankijkt.. hoeft niet eens vreemd aankijken te zijn..

En dan maakt het dus op zich niet eens uit of het om een Turk of een Nederlander gaat... Hoewel naar mijn idee Turken zich sneller aangetast voelen in hun eer en dus ook eerder -overdreven- reageren.. Maar dat soort mensen komen dus overal voor.
Maar het is dus wel vooral als ze met een groep zijn. Wie dan ook in een groep voelen mensen (wie dan ook) zich veel eerder aangevallen en in hun eer aangetast...

Overigens kan het mij niet echt verrotten als iemand mij -vreemd/ verkeerd- aankijkt...

bartje518
4 August 2004, 14:26
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
Dan vind ik het ook terecht dat jullie eruit worden gekicked.

Ja joh, natuurlijk, wij moeten onze vriendinnen zomaar laten lastig vallen :{ Als wij daar dan tegenin gaan dan moeten ze óns eruit kicken |:( Wat een domme reactie..

In Spanje trouwens maar 1 keer ruzie gehad. Een of andere dronken Engelsman zat met zijn vrouw, een vriend en diens vrouw en 4 kleine kinderen te eten om 2 uur in de nacht in een hamburgertent. Wij kwamen ook binnen en bestelden wat. Op een gegeven moment wat de hamburger van 1 van ons klaar, en hij stond op en schoof zijn stoel naar achteren, per ongeluk tegen het been van de vrouw van die gozert. Hij had het zelf niet eens door en loopt naar voren om zijn eten te halen. Die Engelsman helemaal woest en door het lint, rent op (Albert) die jongen af en roept: I will kill you mother fucker!! En vliegt m aan naar zijn keel. Ja, dan is natuurlijk de hel los, en werden die 2 gasten naar buiten gewerkt (die vriend van die man viel mee aan). De kinderen en vrouwen doen we uiteraard niets, en dat is precies het verschil met veel buitenlanders. Maar wie ons aanvalt kan ze terug krijgen, zelf zijn we nooit agressief, maar we laten ons niet slaan :no: Wat leuk was was dat het barpersoneel van die hamburgerketen het allemaal voor ons opnam :yes: Toen we weer zaten kwamen ze naar ons toe om te vragen of we het op video hadden staan en dat het maar goed was dat we die gast eruit gewerkt hadden :D

Leuk trouwens ook dat die gast in ons hotel logeerde 8) Hij keek ons niet meer aan, maar dat ken ook door zij blauwe oog komen :yes:

not-known
4 August 2004, 18:41
Wouw, stoer. Wie nou het stomste is geweest is maar de vraag :{

bartje518
4 August 2004, 22:43
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Wouw, stoer. Wie nou het stomste is geweest is maar de vraag :{

Niks stoer, alleen laat ik mijn vrienden niet door zo'n dronken maloot in elkaar slaan :z Ik weet niet hoe jij met je vrienden omgaat, maar bij ons werkt dat zo :wave: :no:

Jij zal wel zo'n moraalridder zijn die van een afstandje toekijkt. Of sterker nog, die nooit uitgaat en dus ook niet weet hoe het geweld vaak werkt in zo'n uitgaansgelegenheden. Zo'n idioot hoeft maar een mes te trekken en daar ligt je maat. Heb jij lekker geen geweld gebruikt, dat schiet lekker op. Ik gebruik nooit geweld en heb nooit ruzie die ik zelf uitlok, maar van mijn vrienden blijf je gewoon af.

Ik word een beetje moe van die mensen die zoiets veroordelen of roepen dat dat dom is. Blijkbaar gaan die nooit uit, anders wist je wel beter :{

not-known
5 August 2004, 01:00
Fijn dat mensen het altijd 'beter weten'. Verzin nog maar een uurtje door.

DarkMicky
5 August 2004, 08:51
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik bedoelde het ook niet racistisch ofzo, meer als voorbeeld voor LoeLoe dat er zoveel mensen zijn die extreem reageren als je ze aankijkt.. hoeft niet eens vreemd aankijken te zijn..

En dan maakt het dus op zich niet eens uit of het om een Turk of een Nederlander gaat... Hoewel naar mijn idee Turken zich sneller aangetast voelen in hun eer en dus ook eerder -overdreven- reageren.. Maar dat soort mensen komen dus overal voor.
Maar het is dus wel vooral als ze met een groep zijn. Wie dan ook in een groep voelen mensen (wie dan ook) zich veel eerder aangevallen en in hun eer aangetast...

Overigens kan het mij niet echt verrotten als iemand mij -vreemd/ verkeerd- aankijkt...
Ik had je ook niet als racist afgebeeld hoor.
Het is alleen zo dat ik het idee heb dat nederlanders net zo erg zijn, maar het is inderdaad zo als mensen bij een bepaalde groep horen kunnen zij vaak vervelend zijn.
In een groep voel je je sterk en veilig en zou je er dus ook van uit kunne gaan dat je dingen kan maken die andere niet zouden kunnen doen.

Als iemand mij verkeerd/vreemd aankijkt vindt ik dat bijhoorlijk vervelend en irritant.
Het lijkt mij ook sterk dat het jou niks kan verotten als iemand je verkeerd zit aan te kijken, het lijkt me namelijk een vorm van intimidatie.

The Phit
5 August 2004, 10:18
was dat ruzie na het uitgaan bartje? :o Volgens mij is er ook een topic van ruzie tijdens het uitgaan ;)

bartje518
5 August 2004, 10:50
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
was dat ruzie na het uitgaan bartje? :o Volgens mij is er ook een topic van ruzie tijdens het uitgaan ;)

Het was ruzie na het ene uitgaan en voor het andere O-) Het was buiten nl, waar valt dat onder? :o

bartje518
5 August 2004, 10:53
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Fijn dat mensen het altijd 'beter weten'. Verzin nog maar een uurtje door.

Verklaar jij anders eens waarom je het dom vindt dat je het opneemt voor je vrienden wanneer zij niets gedaan hebben :z Begrijp me niet verkeerd; wanneer ze het zelf uitlokken dan zal ik ze niet helpen, maar wanneer een of andere halve zool die dronken is hen te lijf gaat dan help ik ze altijd, zelfs wanneer we in de minderheid zijn.

not-known
5 August 2004, 12:01
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Verklaar jij anders eens waarom je het dom vindt dat je het opneemt voor je vrienden wanneer zij niets gedaan hebben :z Begrijp me niet verkeerd; wanneer ze het zelf uitlokken dan zal ik ze niet helpen, maar wanneer een of andere halve zool die dronken is hen te lijf gaat dan help ik ze altijd, zelfs wanneer we in de minderheid zijn.

Ik zeg zeker niet dat het dom is. Het enige waar ik me wel over verbaas is het vermaak er omheen. Het lijkt alsof het wel leuk was om iemand maar ff in elkaar te beuken. Het is eigenlijk te triest voor woorden :{

Tyskie
5 August 2004, 13:11
Oorspronkelijk geplaatst door DarkMicky
Als iemand mij verkeerd/vreemd aankijkt vindt ik dat bijhoorlijk vervelend en irritant.
Het lijkt mij ook sterk dat het jou niks kan verotten als iemand je verkeerd zit aan te kijken, het lijkt me namelijk een vorm van intimidatie.

Neuh.. sowieso heb ik -noch mijn vrienden- het postuur om ruzie te zoeken.. Daarbij heb ik al heel mijn leven het motto, dat ik gewoon lekker wat anders ga doen als iemand ruzie zoekt... Maar omdat ik voornamelijk in een kroeg kom heb ik er verder meestal ook geen last van dat iemand ruzie zoekt met mij.. :z

bartje518
5 August 2004, 13:40
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Ik zeg zeker niet dat het dom is. Het enige waar ik me wel over verbaas is het vermaak er omheen. Het lijkt alsof het wel leuk was om iemand maar ff in elkaar te beuken. Het is eigenlijk te triest voor woorden :{

Over insinueren gesproken :z Verzin anders nog ff lekker een post bij elkaar ofzo. Spreekwoord de pot verwijt de ketel gaat hier op..

Nogmaals, wij maken nooit zelf ruzie, dus als we het zo leuk zouden vinden dan zou dat niet zo zijn :rolleyes:

not-known
5 August 2004, 14:38
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Over insinueren gesproken :z Verzin anders nog ff lekker een post bij elkaar ofzo. Spreekwoord de pot verwijt de ketel gaat hier op..

Nogmaals, wij maken nooit zelf ruzie, dus als we het zo leuk zouden vinden dan zou dat niet zo zijn :rolleyes:

Vertel mij maar waar ik wat verzin, ik quote:


Wat leuk was was dat het barpersoneel van die hamburgerketen het allemaal voor ons opnam Toen we weer zaten kwamen ze naar ons toe om te vragen of we het op video hadden staan en dat het maar goed was dat we die gast eruit gewerkt hadden

Leuk trouwens ook dat die gast in ons hotel logeerde Hij keek ons niet meer aan, maar dat ken ook door zij blauwe oog komen


Nee god wat vond je het erg, in plaats van sowieso maar een andere weg te kiezen dan geweld beschouw je het als enige mogelijke optie. Volgens mij versta je iets heel anders onder normen en waarden..

bartje518
5 August 2004, 16:08
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Vertel mij maar waar ik wat verzin, ik quote:



Nee god wat vond je het erg, in plaats van sowieso maar een andere weg te kiezen dan geweld beschouw je het als enige mogelijke optie. Volgens mij versta je iets heel anders onder normen en waarden..

Het is uiteraard wel aardig dat wij er niet op aangekeken worden door het barpersoneel; dat het dus wel leuk is dat zij ook doorhadden dat wij niets aan de situatie konden doen.
Daarnaast is het ook wel leuk te zien dat die gast geleerd heeft van zijn fout. Niet leuk is het om op je vakantie bij een vechtpartij betrokken te raken. Wij komen om te feesten.

Ja, en dat vond ik erg.

Jij gaat mij vertellen dat ik geen normen en waarden heb? Mijn god ventje, rot lekker een eind op zeg! Jij bent echt nog nooit op stap geweest, dat kan gewoon niet anders. Een vriend van een goede vriend van mij (ik kende de jongen niet) is levenslang invalide geraakt nadat hij rustig probeerde uit te leggen aan een volstrekt doorgeslagen mongool dat hij niet gediend was van zijn gedrag. Hij werd vervolgens helemaal in elkaar geslagen door die idioot.

Ja, het lost tijdens het uitgaan echt veel op om weg te rennen en je maat in de steek te laten!! Ga vooral even de politie bellen, of probeer iemand die duidelijk niet voor reden vatbaar is met argumenten tot rust te brengen! Ik ga al sinds mijn 14e uit, en weet echt wel wanneer het zin heeft om te praten of wanneer je gewoon je vrienden moet beschermen. In dit geval had praten geen enkele zin, en wegrennen doe ik natuurlijk al helemaal niet. Waarom zou ik? Ik volg wel het voorbeeld van onze zeer 'verstandige' minister van Binnenlandse Zaken, en heb de man een rotschop gegeven!

Tyskie
5 August 2004, 16:50
Mededeling
Reacties Pakspul en Bartje verwijderd.

Een discussie over geweld tijdens uitgaan is oké, maar hou dit soort kinderachtige reacties buiten dit forum...

psychobunny
5 August 2004, 17:27
Ik geef not-know volledig gelijk, het lijkt alsof je er echt je plezier in hebt, vooral dit: "Leuk trouwens ook dat die gast in ons hotel logeerde Hij keek ons niet meer aan, maar dat ken ook door zij blauwe oog komen" doet 't em.
Ik ga veel uit, en meestal ben ik het enigste meisje die mee is. Ik ga uit van mijn 13e, en op al die tijd heb ik 1x een gevecht meegemaakt, wat ik zelf had uitgelokt. Maar niemand van die jongens, of meiden die bij mij is, maakt ooit zoiets mee. Komt in mijn ogen alleen maar bij een bepaalde soort mensen voor...

Pakspul
5 August 2004, 17:32
bartje518 vindt het tot nu toe nog wel leuk, maar dat wordt wel anders als hij de verkeerde keer tegen komt, wat zo ik z'n foto's van hun zie stelt het zo te zien vrij weinig voor :no: :no:

not-known
5 August 2004, 17:34
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het is uiteraard wel aardig dat wij er niet op aangekeken worden door het barpersoneel; dat het dus wel leuk is dat zij ook doorhadden dat wij niets aan de situatie konden doen.
Daarnaast is het ook wel leuk te zien dat die gast geleerd heeft van zijn fout. Niet leuk is het om op je vakantie bij een vechtpartij betrokken te raken. Wij komen om te feesten.

Ja, en dat vond ik erg.

Jij gaat mij vertellen dat ik geen normen en waarden heb? Mijn god ventje, rot lekker een eind op zeg! Jij bent echt nog nooit op stap geweest, dat kan gewoon niet anders. Een vriend van een goede vriend van mij (ik kende de jongen niet) is levenslang invalide geraakt nadat hij rustig probeerde uit te leggen aan een volstrekt doorgeslagen mongool dat hij niet gediend was van zijn gedrag. Hij werd vervolgens helemaal in elkaar geslagen door die idioot.

Ja, het lost tijdens het uitgaan echt veel op om weg te rennen en je maat in de steek te laten!! Ga vooral even de politie bellen, of probeer iemand die duidelijk niet voor reden vatbaar is met argumenten tot rust te brengen! Ik ga al sinds mijn 14e uit, en weet echt wel wanneer het zin heeft om te praten of wanneer je gewoon je vrienden moet beschermen. In dit geval had praten geen enkele zin, en wegrennen doe ik natuurlijk al helemaal niet. Waarom zou ik? Ik volg wel het voorbeeld van onze zeer 'verstandige' minister van Binnenlandse Zaken, en heb de man een rotschop gegeven!

Je bevestigt het alleen maar. Met een grote bek bereik je niks. Waarom heb ik toch het vermoeden dat bepaalde mensen geweld aantrekken? Toch redelijk vreemd dat ik zelf en de meeste mensen die ik ken er nooit zoveel problemen mee hebben.

Pakspul
5 August 2004, 17:36
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Waarom heb ik toch het vermoeden dat bepaalde mensen geweld aantrekken? Omdat dat soort mensen in geweld zijn opgegroeit die weten niet anders en kijken ook heel anders tegen dingen aan dan andere mensen.

not-known
5 August 2004, 17:39
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Omdat dat soort mensen in geweld zijn opgegroeit die weten niet anders en kijken ook heel anders tegen dingen aan dan andere mensen.

En als je ze er op aan spreekt hebben ze nog het lef om er boos over te worden ook. Typerend.
Mogen wmb direct de toegang tot uitgaansgelegenheden ontzegd worden. Juist die mensen verpesten de sfeer, al vinden ze zelf van niet.

Pakspul
5 August 2004, 17:43
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
En als je ze er op aan spreekt hebben ze nog het lef om er boos over te worden ook. Typerend.
Mogen wmb direct de toegang tot uitgaansgelegenheden ontzegd worden. Juist die mensen verpesten de sfeer, al vinden ze zelf van niet. Dat zijn de zwaardere mogolenen die boos worden als je ze aanspreekt, ken ook wel lui die je nog een kans willen geven maar dan moet je ze ook echt met rust laten anders heb je wel een probleem.

bartje518
5 August 2004, 17:45
Post van Bunny slap ik gemakshalve over aangezien haar mening mij niet interesseert.

@ Pakspul/nowknown: dan moet je anders ff goed kijken; ik ben namelijk bijna 2 meter groot. Daarnaast herhaal ik nogmaals voor de 100e keer dat wij zelden tot nooit ruzie hebben; echter wij wonen niet in Twente of de achterhoek, maar in de sociaal zwakste streek van Nederland, met zeer veel buitenlanders en werkloosheid. Net als in Rotterdam zijn daar het aantal vechtpartijen, agressieve jongeren en allochtonen procentueel zeer hoog. Agressie tijdens het uitgaan komt met name in Heerlen zeer veel voor. Vandaar dat we om die ellende te ontlopen al vaker naar Hasselt of Aken gaan, maar dat is dusdanig duur dat je dat niet elke keer kunt doen.

Pakspul kent verder klaarblijkelijk mijn gehele opvoeding. Nou beste man, mijn ouders zijn keurige mensen en ik ben totdat ik voor het eerst uitging nog nooit met geweld in aanraking gekomen. Daarnaast is de enige overtreding die ik in mijn hele leven heb gemaakt een snelheidsovertreding met de auto geweest. Mijn ouders en familie hebben trouwens ook geen strafblad :rolleyes:

Nu ben ik reeds 5 of 6 (?!) posts aan het wachten op wat de edelmoedige Not-Known dan voor oplossing voor mij in gedachten heeft, want een grote bek hebben wij namelijk ook nooit. Vroeger een paar van mijn vrienden wel eens, waardoor ze zelf de problemen over zich afriepen. Nadat we als ouderen van de groep (ik ben zelf 20, enkelen zijn 21, de rest is 19 (2) 18 of 17 hen op dit wangedrag hebben aangesproken gebeurt dat tegenwoordig nooit meer. Wij lokken niets uit, zijn niet agressief niet in woord en ook niet in gebaar. Nog steeds vraag ik mij dus af wat jij zou doen in een situatie dat een of andere marokaan (niet generaliserend bedoeld) jou vriend in elkaar zou lopen te slaan. Nu niet zeggen dat hij er wel voor zorgt datie niet in zo'n situatie terecht zou komen want dat is kul. Wij vragen er ook nooit om, en toch gebeurt het. Wat zou jij dan doen?

bartje518
5 August 2004, 17:47
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
En als je ze er op aan spreekt hebben ze nog het lef om er boos over te worden ook. Typerend.
Mogen wmb direct de toegang tot uitgaansgelegenheden ontzegd worden. Juist die mensen verpesten de sfeer, al vinden ze zelf van niet.

Ook onder deze categorie vallen wij dus níet :rolleyes:

not-known
5 August 2004, 17:58
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518

Nu ben ik reeds 5 of 6 (?!) posts aan het wachten op wat de edelmoedige Not-Known dan voor oplossing voor mij in gedachten heeft, want een grote bek hebben wij namelijk ook nooit. Vroeger een paar van mijn vrienden wel eens, waardoor ze zelf de problemen over zich afriepen. Nadat we als ouderen van de groep (ik ben zelf 20, enkelen zijn 21, de rest is 19 (2) 18 of 17 hen op dit wangedrag hebben aangesproken gebeurt dat tegenwoordig nooit meer. Wij lokken niets uit, zijn niet agressief niet in woord en ook niet in gebaar. Nog steeds vraag ik mij dus af wat jij zou doen in een situatie dat een of andere marokaan (niet generaliserend bedoeld) jou vriend in elkaar zou lopen te slaan. Nu niet zeggen dat hij er wel voor zorgt datie niet in zo'n situatie terecht zou komen want dat is kul. Wij vragen er ook nooit om, en toch gebeurt het. Wat zou jij dan doen?

Zoals ik dus al een keer heb gezegd, het is niet dom om iemand van je af te slaan. Noodweer is noodweer. Het ging mij er om dat je er zo gemakkelijk over dacht, het lijkt wel de normaalste zaak van de wereld. In verhouding tot velen heb jij schijnbaar veel last van geweld bij het uitgaan. Dit bevreemde mij en was tevens mijn punt.

bartje518
5 August 2004, 18:16
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Zoals ik dus al een keer heb gezegd, het is niet dom om iemand van je af te slaan. Noodweer is noodweer. Het ging mij er om dat je er zo gemakkelijk over dacht, het lijkt wel de normaalste zaak van de wereld. In verhouding tot velen heb jij schijnbaar veel last van geweld bij het uitgaan. Dit bevreemde mij en was tevens mijn punt.

Ik denk er gemakkelijk over omdat het heel erg veel gebeurt in deze streek. In Rotterdam of Antwerpen schijnt het precies hetzelfde te zijn, in Tilburg, de stad waar ik studeer heb ik echter nergens last van. In Eindhoven ook niet echt waar ik vaker kom.
In Heerlen daarentegen wel. Niet bij mij hoor, maar wel om je heen; er gaat vrijwel geen vrijdag of zaterdag voorbij of er is wel rotzooi. Ik erger mij aan die gasten, heb een hekel aan ze, maar lok zelf niks uit want voor je het weet heb je een mes tussen je ribben.
Toch kijk je er dan niet zo erg meer van op wanneer je zelf of een van je vrienden dan een keer de pineut is. En in zo'n geval helpen wij elkaar dan met zijn allen. En inderdaad, het doet mij dan best goed wanneer zo'n hufter dan flink klappen oploopt, is dat zo vreemd dan? Moeten ze ons maar met rust laten :o