PDA

Bekijk de volledige versie : lieve dingen


spineshank
15 July 2004, 20:26
welke lieve dingen zeg jij tegen je vriend/vriendin? ik bedoel niet zo van die cliché dingen want dat is zo extreem irritant als iemand zoiets tegen mij zegt vind ik :)
ben eens benieuwd :d

sorry als er al x aantal topic hierover zijn, heb lieve in zoekfunctie getypt en niets gevonden , de 1e 2 pagina's toch , toen werk ik lui :notgood:

Impressions
15 July 2004, 20:33
Het gaat er niet om wát je zegt, maar hóe je het zegt..

Zo zat ik dinsdagnacht met een meske samen buiten.. En zei ze zo heel lief en zacht in mn oor 'je bent lief..' :$ :love:

spineshank
16 July 2004, 10:29
ja dat bedoel ik ook en dat is een perfect voorbeeld van wat ik bedoel :yes:

Sanne
16 July 2004, 12:27
Mijn vriend en ik zijn echte slijmballen.
"lief, je bent de mooiste"
"Ik hou teveel van jou"
enz.

annomeisje
16 July 2004, 13:32
Tja...het zijn gewoon die kleine dingetjes die het maken... Gewoon "ik hou van je" "je bent mijn engeltje" dat soort dingetjes...

Suepahfly
16 July 2004, 13:37
persoonlijk vind ik "ik hou van je" zeggen al enorm moeilijk,niet dat het niet zo is,maar het klinkt zo...raar weet je wel.


Maar ik zeg het soms wel,heel zachtjes in haar oor:)

Little Angel
16 July 2004, 15:27
Ik zeg eigenlijk nooit van dat soort dingen tegen hem, het zijn bij mij niet de woordjes maar meer de blikken die mij kriebels geven, de manier waarop hij kijkt naar mij enzo :)

Kvind ook die dingen zoals ik vind jou lief zwaar cliche, dat is iets dat je wel ken zeggen, maar eigenlijk kun je het gewoon gruwelijk forceren, this meer de manier waarop hij erbij kijtk vind ik dat mij de kriebels geeft :yes:

Ancalagon
16 July 2004, 16:45
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
Mijn vriend en ik zijn echte slijmballen.
"lief, je bent de mooiste"
"Ik hou teveel van jou"
enz.

aah zo verschrikkelijk is dat

Mn vriendin en ik gaan elkaar altijd slaan als we te enthousiast de liefde gaan verklaren aan elkaar.

Wat het eerbiedwaardig persoon boven mij ook al zei, je kunt het meer afleiden aan elkaars gebaren ed.. Naja we zijn wel bezig met het ontwikkelen van een mooi woord voor 'ik hou van je', maar vooralsnog worden het maar niet eens :(

0Vera
16 July 2004, 17:05
hij noemt me vaak Angel, maar in het openbaar zijn we eigenlijk nooit zo liefkozend. Heel soms 'ik hou van jou' maar das alleen op bepaalde momenten.
en soms zeg ik 'je bent mooi' en dan aai ik door zn haar :love:

yor
16 July 2004, 18:59
hoe erg zijn koosnammpjes en dat gore geslijm

sorry, doe maar gewoon normaal en lief tegen elkaar, is meer dan genoeg

0Vera
16 July 2004, 20:13
als je lief tegen elkaar doet zonder "geslijm", zeg je toch ook weleens dat je van elkaar houdt? :)
ik ben persoonlijk ook niet van het smartlapperige gezeik als 'ik zou mn hart voor je verkopen', 'je bent mn allergrootste schat die ik nooit meer kwijtwil'
:{
maar op zn tijd eens een treffend lief zinnetje vind ik niet vervelend :z

spineshank
16 July 2004, 21:45
ja zou slijmgezeik , daar kan ik ook niet tegen
en van die sh*t van : love you forever enzo moet ook niemand tegen mij zeggen, als het maar een prutsrelatieke is tenminste , als je hou van je zegt moet het echt gemeend zijn ...
Er zijn zoveel playerkes die dat tegen 10 verschillende mensen zeggen op 1 avond, daar kan ik dus totaal niet tegen :kots:

meis
17 July 2004, 20:22
mm.. mn vriend is voor 4weken (!!) weg.. vrijwilligerswerk, in een landje veeeeel te ver weg van mij, en een paar uurtjes voor hij vertrok waren we nog eventjes alleen, en toen hij uiteindelijk dan toch moest vertrekken fluisterde hij in mn oor: "onhoud het he trees.. jij bent mn schoonheid! en zorg ervoor dat als ik terug ben die fonkeltjes in je ogen er nog steeds zijn..." --> LIEF ! :$

jarno109
17 July 2004, 21:51
op de goede momenten, afscheid, terugkomen blabla:)

prinsesofhearts
15 August 2004, 17:48
nee mij vriend heeft pas pas tijdens het zoennen verklaart ik hou van je ik vroeg het heel heel lief en toen kreeg ik jah maar over algemeen voelt hij liever op dat moment dan praten:9

Suepahfly
15 August 2004, 18:25
Oorspronkelijk geplaatst door prinsesofhearts
nee mij vriend heeft pas pas tijdens het zoennen verklaart ik hou van je ik vroeg het heel heel lief en toen kreeg ik jah maar over algemeen voelt hij liever op dat moment dan praten:9

als ik begin te voelen ben ik soms iets te afgeleid en dan gaat men tong wel eens stoppen met bewegen:d

maar ik heb het wel snel genoeg door en dan doe ik wel verder:) hoezo mannen kunnen geen 2 dingen tegelijk doen:p


of valt dat allemaal onder 1 ding,liefkozen ofzo:?

FunFair
16 August 2004, 22:58
je moet zeggen "bèèèèèeèèèèhhhh

heinekon
31 August 2004, 20:12
ik zeg wel van: sgatje,lieverd bla bla......maar wat meisjes volgens mij nog leuker vinden is als je ze gewoon een lief zacht klein kusje geeft op hun wang.Het hoeft niet altijd op de mond ofzo......eigenlijk deed ik dat meer dan tong zoenen toen k nog met haar HAD :rolleyes: hehehe

Misette
1 September 2004, 22:06
dingen zoals je bent lief en ik hou van je enzo vind ik wel leuk om te horen, maar als iemand begint met: ik hou zielsveel van je, en weet niet wat ik zonder je zou moeten enz dan hoeft het niet meer zo nodig van mij.