PDA

Bekijk de volledige versie : huilen verbergen?


electricity
18 July 2004, 20:36
weet iemand misschien tips hoe je na het huilen het snelste je gezicht weer op orde kan krijgen?
ik heb dan rode vlekken in mn gezicht en dikke rode ogen, hoe kan je dat zo snel mogelijk wer normaal krijgen, zodat niemand het weet?

want meestal duurt t 15 tot 25 minuten ofzo, voor het weggetrokken is
iemand tips?

Little Angel
18 July 2004, 20:44
koud water in je gezicht helpt tegen de dikke ogen en licht gekleurde make- up helpt tegen de rooie ogen en poeder of iets helpt een klein beetje tegen de rooie vlekken.

annomeisje
18 July 2004, 20:48
Koud water inderdaad... En voorkomen is beter dan genezen ;)

Stapper
18 July 2004, 21:02
op tijden huilen dat je niet gezien word voor een tijdje

AmbyPur
18 July 2004, 21:40
koud water :yes:

lieve colafles
18 July 2004, 22:19
nee hoor dat helpt niet :+

mijn gezicht blijft dan ook nog zo'n half uur bevlekt..
gewoon niet willen verbergen.. ik snap dat niet, waarom is het altijd zo een schande als je gehuild hebt.. als het openbaar is ofzo of op school dan loop ik gewoon weer verder, vraagt iemand wat er is zeg ik: ik kreeg net spontaan de vlekeritus
klaar no problemo mann.

als iemand zegt: heb je gehuild, zeg ik: nee die vlekken heeft de paashaas erop geschilderd?

klaar geen gezeik iedereen rijk... je bent niemand een verantwoording verschuldigd voor jouw gedrag, want je bent wie je bent met je rooie vlekken na het huilen, en dat blijft ook zo

maar anders.. jezelf opsluiten in de wc voor een half uur, of naar buiten gaan voor een half uur of zo iets

electricity
18 July 2004, 23:04
maar als mensen dan vragen wat er is, dan ga ik weer huilen, en heb ik echt geen zin in :(

jarno109
18 July 2004, 23:16
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
maar als mensen dan vragen wat er is, dan ga ik weer huilen, en heb ik echt geen zin in :(

iedereen moet op zun tijd huilen.......en je moet je er niet voor schamen.......ik stem btw ook in voor koud water. ut is ook iets waar je mee moet leren leven.....ik heb dat ook ik moet ook leren met de dingen leven die ik heb meegemaakt of whatever.......iets wat er is kun je bijna nooit helemaal verhelpen.....bij iedereen zijn er wel schoonheidsfoutjes, niks om je druk over te maken...zo ben je.....en daarom houden mensen van je....

:aai: :love:

WishfulDreaming
19 July 2004, 20:51
koud water :D

Raspberry
19 July 2004, 21:35
ik had gehoord als je je polsen even in koud water doet dat dat helpt.. en je gezicht deppen met koud water.
geen idee of het helpt. ;x

AmbyPur
19 July 2004, 21:58
Oorspronkelijk geplaatst door Raspberry
ik had gehoord als je je polsen even in koud water doet dat dat helpt.. en je gezicht deppen met koud water.
geen idee of het helpt. ;x
polsen met koud water is ook om het bloed wat af te koelen geloof ik .. :) dat helpt met warm weer ook goed ;)

bruggi
19 July 2004, 22:44
bij mij zie je het echt de volgende ochtend nog joh :+ , rooie kleine oogies 8)
jammer dan, komt gelukkig niet vaak voor :)

meiske
20 July 2004, 09:46
koud water

ijsklontjes op je ogen/wallen

ffies afzonderen van mensen

0Vera
20 July 2004, 10:51
zonnebril op 8-) :d

Marijk.
20 July 2004, 15:55
Koud water jah...
Of je zet de tv aan en zegt dat er net een hele zielige film op is als ze vragen wat dr is. Mijn moeder trapt er wel altijd in.

Lampie
20 July 2004, 16:47
Aaaah niet huilen :aai:

Gewoon rustig worden iets fris over je gezicht halen en uhh ijsklontjes? Wow Koud !!! :) Gelijk rooie vlekken van de kou :D