PDA

Bekijk de volledige versie : Zoenen!


Faithfull
27 July 2004, 22:16
Deze topic gaat ff over zoenen.. en trekjes tijdens het zoene :p

Hehe.. kheb gelukkig! nog nooit gehoord dat ik slecht zoen O-)
wel afentoe gehad dat me vriend klaagt dat ik een vampier ben :] kbijt hem zo afentoe nog welles :p And I'm lovin' it!!
maar hij vind het niet vervelend.. verder wel al aantal slechte zoeners gehad.. maar vind wel grappig kun je die gozers ook nog es wat leren 8-)

Hebben jullie verder nog trekjes tijdens het zoenen? Tell me about it!

*kus* :* Faith

Little Angel
27 July 2004, 22:39
als ik mn ogen dicht doe en ik heb veel gedronken of ben moe dat heb ik nogal vaak de neiging om omtevallen :+

Faithfull
27 July 2004, 22:51
haha omvallen tijdens het zoenen? ook apart ga ik ook es proberen :p khoop wel dat hij me dan opvangt :huh:

*kuss*

Sanne
28 July 2004, 23:25
ik bijt altijd even zachtjes op zijn lip bij het zoenen :d

AmbyPur
29 July 2004, 07:35
als ik onder het zoenen heel erg moet lachen ga ik ook perongeluk bijten :p

Suepahfly
29 July 2004, 08:59
ik heb de neiging mijn ogen open te doen,niet dat ik het wil,maar het gebeurt soms wel|:(

Sanne
29 July 2004, 13:19
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
ik heb de neiging mijn ogen open te doen,niet dat ik het wil,maar het gebeurt soms wel|:(

o mijn vriend en ik kijken ook heel vaak hoor onder het zoenen.

Suepahfly
4 August 2004, 18:34
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
o mijn vriend en ik kijken ook heel vaak hoor onder het zoenen.

mja maar zij kijkt nooit,maar ik zie ze dan wel genieten:p

maar ik zou willen dat ik men ogen ook toedeed|:(

0Vera
4 August 2004, 18:45
Oorspronkelijk geplaatst door Little Angel
als ik mn ogen dicht doe en ik heb veel gedronken of ben moe dat heb ik nogal vaak de neiging om omtevallen :+ :yes: ik ook :$ :d
Komt ook omdat mijn vriend twintig centimeter langer is :{ als ik staand te lang met hem zoen krijg ik ook overal kramp enzo :|

prinsesofhearts
15 August 2004, 17:44
dit heb ik net gelezen wel intressant http://www.trendystyle.net/lounge/liefde/zoenen.html ook tips en het schijnt dat we uit opwindig ogen sluiten dus boys die met open ogen zoenen zijn niet opgewonden van je verdere tips bij deze link ik vond wel lachen check it

Plankje
15 August 2004, 17:59
Oorspronkelijk geplaatst door prinsesofhearts
dit heb ik net gelezen wel intressant http://www.trendystyle.net/lounge/liefde/zoenen.html ook tips en het schijnt dat we uit opwindig ogen sluiten dus boys die met open ogen zoenen zijn niet opgewonden van je verdere tips bij deze link ik vond wel lachen check it dat is gewoon bullshit want ik zoen altijd met mijn ogen open, maar ik zoen echt niet zomaar met iemand... ik ben gewoon zo iemand die zich er teveel van bewust is van het feit dat ik aan het zoenen ben... zeg maar een soort van concentratiestoornis, plus daar komt bij dat ik altijd bang ben dat er dingen om mij heen gebeuren. Dit neemt echt niet weg dat ik niet opgewonden ben ofzo...

Suepahfly
15 August 2004, 18:22
Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
dat is gewoon bullshit want ik zoen altijd met mijn ogen open, maar ik zoen echt niet zomaar met iemand... ik ben gewoon zo iemand die zich er teveel van bewust is van het feit dat ik aan het zoenen ben... zeg maar een soort van concentratiestoornis, plus daar komt bij dat ik altijd bang ben dat er dingen om mij heen gebeuren. Dit neemt echt niet weg dat ik niet opgewonden ben ofzo...

mee eens:yes:

zoenen met ogen open is hip:p

Sedes
15 August 2004, 18:44
Oorspronkelijk geplaatst door Little Angel
als ik mn ogen dicht doe en ik heb veel gedronken of ben moe dat heb ik nogal vaak de neiging om omtevallen :+
same here...
Ik zoen wel meestal met m'n ogen dicht... probeer ook af en toe te bijten maar voor ik het kan doen begin ik meestal al te lachen :p

En gelukkig nog maar 1x meegemaakt een jongen die slecht kust.. was raar :{

chica
15 August 2004, 18:50
De laatste persoon zei dat ik hem zijn meest waanzinnige zoen ooit had gegeven:p Vond ik wel leuk:d
Alleen daarvoor was ook in een kroeg, en die gozer was best lang, en die deed z'n hoofd zo scheef dat ik hem ook superscheef moest houden en ik kreeg echt een onwijze zere nek:{ Alleen hij begreep ook mijn stophints niet echt:(

En ik houd van kontzakken:p

JennyMindTricks
15 August 2004, 19:30
Nog nooit gehoord dat ik het slecht deed
& ook nog nooit een slechte gehad. 8{

meiske
15 August 2004, 20:05
ik heb het nooit gehoord neej dat ik slecht zoende ofzo :)

frox
15 August 2004, 21:04
ik vind zoenen met je ogen op eng:{

-edit- en zo lelijk was ze ook weer niet :+

prinsesofhearts
16 August 2004, 17:28
tjah ik las dat zo dus ik da8 zal wel want ik doe wel me ogen dicht maar nu hoor ik dat het niet zo hoef te zijn dus *) grappig

FunFair
16 August 2004, 22:57
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
ik vind zoenen met je ogen op eng:{

ik vin het juist leuk :+ ik kijk altijd 'stiekem' door m'n wimpers heen, omdat ze zo mooi is :love:

frox
17 August 2004, 08:11
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
ik vin het juist leuk :+ ik kijk altijd 'stiekem' door m'n wimpers heen, omdat ze zo mooi is :love:

Maar als je dr recht in de ogen aankijkt als je aan het zoenen ben dat vind ik eng :$

FunFair
17 August 2004, 08:39
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
Maar als je dr recht in de ogen aankijkt als je aan het zoenen ben dat vind ik eng :$

waarom? :p

is dat ook als je een vaste vriendin hebt die je vertrouwt of als je zomaar iemand uit de disco hebt? :p

0Vera
17 August 2004, 16:44
kijken onder het zoenen is vet raar :p
soms kijk ik een heel klein beetje maar doe ze meestal ook direct weer dicht. Met ogen dicht vind ik et lekkerder :Y)

heinekon
31 August 2004, 19:54
nah.....k heb wel vaak last van dit:

als k (te)veel gedronke heb heb k nog wel is de neiging om ff wat verder onder truitje tegaan van het meisje :9 hehe.of in her broek.Dus staat altijd een beetje dom sta je iemand half af te vingeren midde in een discotheek heheh oepsie.....

xLesjuhx
20 September 2004, 11:59
Ik doe mn ogen dicht meestal. Soms ff stiekem kijken..:9

Maar ik hou ook van bijten tijdens het zoenen, vooral op zn tong:]

Amore
20 September 2004, 12:11
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
ik bijt altijd even zachtjes op zijn lip bij het zoenen :d

0Vera
20 September 2004, 19:01
Oorspronkelijk geplaatst door xLesjuhx
Ik doe mn ogen dicht meestal. Soms ff stiekem kijken..:9

Maar ik hou ook van bijten tijdens het zoenen, vooral op zn tong:] ik bijt en/of zuig graag op de onderlip :$
tis zegmaar ook *woei* als hij dat bij mij doet :$

lisakeuh
18 June 2006, 13:15
vroeger soende ik ook met mn ogen open, maar keb t nu afgeleerd, met je ogen toe is t veel spannender omda je ni echt weet wa je lief gaat doen
dikke soen

ash-hôôle
18 June 2006, 19:41
Af en toe je ogen opendoen om te zien wat je zoenpartner er van vind doe ik wel, verder ga ik niet met wij open ogen naar de ander loeren, dan is de magie eraf :+

hippie
18 June 2006, 21:04
juist die interactie van elkaar aankijken tijdens het zoenen is zo mooi. Je moet je zoenpartner ook niet met grote ogen eng aan kijken je moet met je blikken naar hem aangeven wat je ervan vindt, reageren op zijn blikken. Vuur in zijn ogen zien, passie. hem af en toe van je af duwen hard-to-get blijven! op zijn onderlip zuigen en jij op zijn bovenlip en andersom. Van zachtjes voorzichtig teder, lief en ingehouden tot aan opgewonden en passioneel.. Oh mensen, het spel der zoenen is zo groots!
hmm... stelt iemand zich kandidaat?

L_angeldc
18 June 2006, 21:06
Up van meer dan 1,5 jaar?

biffyclyro
18 June 2006, 21:59
haha het wordt steeds leuker he :D

ash-hôôle
19 June 2006, 08:25
Dat zag ik nie eens :+

insanity
19 June 2006, 08:27
ik hou mn oogjes dicht, vind ik spannend :love:
zit dr alleen niet meer in voor mij :(

daphie
14 July 2006, 18:04
Mijn handen zijn altijd all over the place.. En over de onderkant van z'n bovenlip likken vind ik echt supersexy hihi..

Chrizlybeer
14 July 2006, 18:48
Mijn handen zijn altijd all over the place.. En over de onderkant van z'n bovenlip likken vind ik echt supersexy hihi..Je bent wel even echt intoo zoenen he

AMF
14 July 2006, 19:10
ja nu gaat ie dus gewoon dicht :+