PDA

Bekijk de volledige versie : Boys:::What's your dreamwoman????


sucks_meisje15
16 August 2004, 11:17
Wat is jullie droomvrouw???

1:Hoe moet ze eruit zien?
2:Hoe moet ze doen?(niet het karakter)
3:karakter?
4:en Waarom?

Vindt wel geinig om te weten

Suepahfly
16 August 2004, 14:06
1.Knap, jaja uiterlijk is niet alles,het innerlijk telt maar laten we eerlijk zijn,het oog wil ook wat en dat is altijd al zo geweest:)

2.Hoe ze moet doen...niet proberen iemand te zijn die ze niet is zodat ze indruk op mij kan maken en ik op die valse persoon verliefd word. ant dan leer je na een tijdje de echte kennen en dan werkt het niet meer:no:

3.-verlegen,dat heeft zijn voordelen:het is schattig:love: en zo is de kans dat ze op een fuif waar jij niet bij bent dat ze iemand leert kennen die potentieel gevaarlijk kan zijn voor je relatie met haar maar dat is niet nodig bij mij want ik heb

-vertrouwen: ze moet me niet bedriegen en me echt graag zien,geen vertrouwen,geen relatie:no:

-lief natuurlijk:)

4. omdat ik het graag zo heb:p

Flater
16 August 2004, 19:10
"Ze moet lief zijn, maar ook mooi" *Duh* :*

FunFair
17 August 2004, 08:43
Oorspronkelijk geplaatst door sucks_meisje15
Wat is jullie droomvrouw???

1:Hoe moet ze eruit zien?
2:Hoe moet ze doen?(niet het karakter)
3:karakter?
4:en Waarom?

Vindt wel geinig om te weten


1: mooi, maar fotomodel mooi is niet vereist, hoewel ik nu wel een fotomodelletje heb :9 :+
2: ze moet haarzelf zijn
3: grappig, lief, betrouwbaar en echt
4: omdat dit gewoon perfect is :p

Psychopaat
17 August 2004, 09:52
1:Hoe moet ze eruit zien?:maakt niet zoveel uit wel mooie ogen moet ze hebben
2:Hoe moet ze doen?(niet het karakter):lekker vrij
3:karakter?:ondeugend
4:en Waarom?:dat is leuk om je relatie een beetje op peil te houden

groetjes ik hoop dat je er wat aan heb

yor
17 August 2004, 20:10
beetje slechte poll mogelijkheden, is vrij logisch dat mensen voor 1 kiezen
tenminste de keuze tussen alleen lief of lief EN mooi is voor mij vrij makkelijk

1:Hoe moet ze eruit zien?

heb niet echt eisen waar een meisje qua uiterlijk aan moet voldoen. als ze maar een mooie uitstraling heeft en een beetje een leuk fihuur is ook nooit weg. maar hoe sprekend een gezicht is vind ik het belangrijkst

2:Hoe moet ze doen?(niet het karakter)

ze moet helemaal niets. als het maar geen rare freak ofzo is. iemand die zichzelf respecteert en anderen (dus ook mij)

3:karakter?

ik hou van lieve meisjes die spontaan zijn. die zelf dingen ondernemen en ook jou daartoe de vrijheid geeft

4:en Waarom?

daarom :)

cruella
18 August 2004, 20:48
als alle mannen dat vinden waarom kom ik dan geen leuke jongen die mij neemt zoals ik ben goed ben geen fotomodel of zo en ben stevig maar heb een aantrekkelijk gezicht (zeggen de meeste mensen) maar ze knappen toch af op mijn omvang. terwijl ik niet extreem dik ben. ik snap et niet hoor :no:

Anubis
18 August 2004, 20:59
1:Hoe moet ze eruit zien?

Zolang ze maar geen opgetutte barbiepoppen zijn want dan:kots: , meisjes die er natuurlijk uitzien zijn veel mooier en hebben meestal ook een betere uitstraling.

2:Hoe moet ze doen?(niet het karakter)

Echt wel aantrekkelijk bij een meisje is wanneer ze wat verlegen zijn, dat is zo lief dat ik direct voor hen val.

sunstroke
19 August 2004, 10:31
dat is mijn vriendin :P

lief, knap, aardig, kan je goed mee praten, is te vertrouwen, en ze heeft iets speciaals :)

Berend
21 August 2004, 14:22
Oorspronkelijk geplaatst door cruella
als alle mannen dat vinden waarom kom ik dan geen leuke jongen die mij neemt zoals ik ben goed ben geen fotomodel of zo en ben stevig maar heb een aantrekkelijk gezicht (zeggen de meeste mensen) maar ze knappen toch af op mijn omvang. terwijl ik niet extreem dik ben. ik snap et niet hoor :no:
:aai: :*

Stevie
21 August 2004, 14:59
1:Hoe moet ze eruit zien?
ik kan wel lekker politiek correct gaan zeggen dat dat me op zich weinig uitmaakt, maar dan lieg ik. ik vind dat ze toch een leuke uitstraling moet hebben, en vooral: mooie ogen. bij voorkeur lichtgroen of blauw. :love:
2:Hoe moet ze doen?(niet het karakter)
ik val meestal niet op meisjes die echt op willen vallen. eerder op de stillere verlegen types. ze moet zeker geen slet zijn, ik kots echt op sletjes, hoe mooi ze ook zijn. :kots:
3:karakter?
ik moet haar kunnen vertrouwen, en als ze lief zou zijn is dat ook wel mooi meegenomen.

heinekon
31 August 2004, 19:58
Oorspronkelijk geplaatst door sucks_meisje15
Wat is jullie droomvrouw???

1:Hoe moet ze eruit zien?
2:Hoe moet ze doen?(niet het karakter)
3:karakter?
4:en Waarom?

Vindt wel geinig om te weten

uhm....nah ok.....

1*ze moet knap zijn.het liefst bruin haar vink t mooist,maar blond kan er ook wel mee door.
2* Ze MOET niet te dom doen,daarmee bedoel k niet te irritant en zeker niet overdreven ofzo.
3*uhm ja gewoon lief aardig en niet gemaakt.
4*Waarom?Daarom

Mastah Tinus
3 September 2004, 23:19
1. Het liefst mooi, maar als het maar niet lelijk is...Ze moet wel een soort uitstraling hebben die spreekt.

2. Ze moet niet zo'n ongelofelijke doos zijn, het liefst toch wel een beetje sportief zijn en sociaal zijn...ennuh ze moet bier voor me halen (geintje)

3. Ze moet wel gevoel voor humor hebben en ze moet wel inhoud hebben, je moet er wel een goed gesprek mee kunnen voeren.

4. Tja het moet gewoon een persoon zijn waar je het ook nog mee uit kan houden om het maar zo te zeggen :D

KurtBreezer
5 September 2004, 09:57
1: aangenaam, niet al te want je kunt een babe toch niet lang houden.
2: haar eigen zijn, geen 2de persoon spelen!
3: zelfzeker, wat verlegen mag maar niet teveel, lief, rechtuit, eigen mening.
4: omdat dit miss een geslaagde relatie kan worden

Hayate
7 October 2004, 10:45
slim, grappig, lief (binnenkant)

en beetje leuke glimlach en leuk koppie :yes: (minder vereist, ma mooi meegenomen ;))

hmmzz :P tja dat was ut wa zo beetje...

aking
6 November 2004, 00:07
lang blond haar... zeeblauwe ogen... en minimaal cup h-j;)

klootzak
15 November 2004, 01:04
Oorspronkelijk geplaatst door sucks_meisje15
Wat is jullie droomvrouw???

1:Hoe moet ze eruit zien?
2:Hoe moet ze doen?(niet het karakter)
3:karakter?
4:en Waarom?

Vindt wel geinig om te weten

dat ben jij, ze moet kunnen zuigen en goed

Romero
21 November 2004, 12:43
:yes: :thumbsup: _0_ :wave: Yep helemaal gelijk, maar ik kijk niet gelijk naar het uiterlijk lichaam is ook belangrijk en krakter maar dat zegt iedereen al

DarkMicky
19 December 2004, 10:43
1:Hoe moet ze eruit zien?
Onschuldig lief koppie en een aantrekkelijk lichaam.
(Klein vind ik meestal wel leuk en aziatisch vind ik ook erg leuk.)
2:Hoe moet ze doen?(niet het karakter)
Verlegen meisjes vind ik ongelooflijk sweet, meisjes waarvan je eigenlijk niet van verwacht dat die te versieren zijn.
Ik hou absoluut niet van popiejopie vrouwtjes of wannabe poppiejopie.
3:karakter?
Gewoon relax en een beetje zoals mij(denk ik).
En niet overdreven klef zijn waarbij andere zijn, genoeg tijd voor elkaar.
Maar ook nog genoeg tijd voor me vrienden.
4:en Waarom?
Ik vind het irritant als ze dan overdreven eisen aan me gaat stellen, genoeg aandacht zal er wel komen, maar laat me ook bij vrienden af en toe wezen.

biffyclyro
19 December 2004, 15:57
Oorspronkelijk geplaatst door aking
lang blond haar... zeeblauwe ogen... en minimaal cup h-j;)

rrrrr tieten op dr knieënnnn

TeS$.
4 March 2005, 13:30
Iedereen lult ook maar met dat het gedrag aantrekkelijker is dan het uiterlijk..:rolleyes:

Impressions
4 March 2005, 14:59
Oorspronkelijk geplaatst door Romero
ik kijk niet gelijk naar het uiterlijk lichaam is ook belangrijk

Lichaam hoort natuurlijk ook niet bij het uiterlijk 8)

Lekkere oude up trouwens hierboven ^

Jamiel
4 March 2005, 17:04
Geen topics uppen die ouder dan een maand zijn alstublieft.