PDA

Bekijk de volledige versie : Quintin Tarantino


Suepahfly
21 August 2004, 20:26
Wel wat vinden jullie van zijn films?

Pulp Fiction vind ik zen beste film, hoe dat allemaal zo ineen valt en de humor_0_

Kill Bill 1 vond ik cool,de actie is echt mooi, en tegelijk ook weer geestig(zwarte humor)

Deel 2 vond ik wel goed,maar er zitten wel een aantal saaie delen in:)

Dan is er nog een film van hem waarvan ik niet op de naam kan komen:)

En nu heb ik net Reservoir Dogs gezien,man wat een geweldige film,iedereen dood:d:thumbsup:

en de naam moest quintin zijn,klein schrijffoutje:)

CharmedOne
21 August 2004, 22:00
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly

En nu heb ik net Reservoir Dogs gezien,man wat een geweldige film,iedereen dood:d:thumbsup:

Wat leuk van je dat je dat zegt, misschien willen sommige mensen die film nog wel zien? *IK*

en over die ene film.. Jackie Brown?
:?

Steady
21 August 2004, 22:09
Ik vind hem 1 van de beste film makers.

Suepahfly
22 August 2004, 09:05
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Wat leuk van je dat je dat zegt, misschien willen sommige mensen die film nog wel zien? *IK*

en over die ene film.. Jackie Brown?
:?

ja dat was em:)

en sorry:$ nou niet IEDEREEN gaat dood hoor;)

bootje
22 August 2004, 11:38
ik heb er nog een aantal staan die'k moet bekijken (jackie Brown, Kill Bill, True Romance), dus kan zeker nog niet oordelen.
Reservoir dogs vond 'k wel goed en Pulp fiction ook natuurlijk.

Tyskie
22 August 2004, 12:06
JB en True Romance vind ik niet geweldig..

Pulp Fiction, Reservoir Dogs en Kill Bill wel... Tarantino heeft wel een stijl die me zeer aanspreekt..

Wat ik de beste vind weet ik niet.
RD is op zich een meesterwerkje, omdat bijna de hele film op een enkele locatie is opgenomen.. Pulp Fiction heeft een geweldige opbouw, gaat in feite nergens over, maar is toch zeer sterk..

In Kill Bill zit duidelijk meer geld, maar de kwaliteit is van die film ook zeer hoog. Vooral deel twee vond ik top.

Marijk.
22 August 2004, 12:30
Ik vind m ook helemaal top!!!:thumbsup:
Pulp fiction is inderdaad de beste film die hij ooit gemaakt heeft
Er zijn zelfs mensen die die film 1 keer per week zien!
en hij blijft leuk.
maar ik denk dat ie in de toekomst met een nog beter komt:yes:
from dawn till dust is ook wel oke:)

dext0r
22 August 2004, 14:01
gister Pulp Fiction nog gekeken, en was inderdaad weer top , hij blijft vet..
Kill Bill vond ik ook enorm vet en Reservoir dogs.

Jackie Brown ooit gezien, kan ik me weinig van herinneren,
From dusk till dawn staat nog in me kast om bekeken te worden.

True Romance? dat zegt me dan nog niets :$ :+

CharmedOne
22 August 2004, 21:59
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
ja dat was em:)

en sorry:$ nou niet IEDEREEN gaat dood hoor;)

Geef niet..

The Phit
22 August 2004, 22:11
From Dusk Till Dawn was de meest verrassende film die ik gezien heb. Verder zijn zn films gewoon zoals alle andere films.

yor
23 August 2004, 16:31
vind de meeste van zijn films echt super

pulp fiction blijft zijn beste werk vind ik. hoe verschillende verhalen bij elkaar komen is geweldig gedaan, daarbij zijn de dialogen super (zoals een dialoog in het echt kan gaan) en de personages heel boeiend en goed gespeeld (yo, the zed, meesterlijk toch!)

resevoir dogs: super film, vooral dat meeste zich afspeeld op een locatie. de martel scene is gewoon super gemaakt en de muziek in de hele film is super. zitten leuke details ind e film verwerkt.

kill bill: deel 1 was toch even anders, maar zeker vermakelijk omdat het allemaal zo over the top is. het gave van deel 1 is dat het eigenlijk gewoon een super slechte film + verhaal is (net als die oude kung-fu b films). deel 2 vond ik zeker net zo goed. weer geheel anders uitgevoerd en weer fantastische dialogen en gevechten. ook komt hier weer de muziek erg mooi naar voren die mooie sferen weet te scheppen van de situaties


trouwens....als je van tarantino houdt....

kijk dan eens the big lebowski. in mijn ogen de beste comedy ever. geniale personages, quotes en dialogen en een te lomp en bizar verhaal en..... bowlen, veel bowlen!

Denden 100 piek
23 August 2004, 16:45
Ik heb Pulp Fiction op video en Kill Bill in de bioscoop gezien. Vooral Pulp Fiction vind ik ongelooflijk geniaal. From Dusk till Dawn vond ik trouwens ook cool.

Ancalagon
23 August 2004, 18:54
Jaa ik vind Tarantino ook wel een held

Vooral Pulp Fiction vind ik prachtig, echt te vaak gezien eigenlijk al, maar dat maakt niet uit.. Vooral de scene met de broodrooster vind ik meesterlijk 8-)

Kill Bill 1 & 2 vind ik ook zeer gaaf, 1 iets minder dan 2, maar 2 vond ik dan ook wel weer zo geniaal, potver

Reservoir Dogs geloof ik maar 1x gezien, en daar staat me niet zo veel meer van bij, behalve het feit dat ik em zeer goed te pruimen vond..

From Dusk Till Dawn heb ik inmiddels ook al veel te vaak gezien, en die is ook leuk


blaa, vriendelijke kerel, die Quentin

yor
24 August 2004, 08:22
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
Jaa ik vind Tarantino ook wel een held

Vooral Pulp Fiction vind ik prachtig, echt te vaak gezien eigenlijk al, maar dat maakt niet uit.. Vooral de scene met de broodrooster vind ik meesterlijk 8-)



yo de broodrooster scene! grandioos is die

of het gesprek over die voetmassage voordat ze een paar gasten gaan uithoren en afknallen

of het per ongelukke schot door het hoofd in de auto

of
of
of

damn, ik weet alweer wat ik vanavond voor film ga kijken

Ar-Tuur
29 August 2004, 20:01
Er zijn maar weinig regisseurs met zo'n eigen, herkenbare sfeer in hun films. De films van hem zijn helemaal niet spectaculair, maar moeten het hebben van acteerprestaties, dialogen, verhaalopbouw, muziekgebruik, en maken zijn films met zijn typerende gave spijl zonder uitzondering altijd geweldig. _0_

JEANUS
2 September 2004, 08:59
From dusk till dawn is echt vet , het is namelijk een HEEEEL verassende film.......ik zat echt zo van ''Mijn god.'' Hahahaha
Jaja en Kill Bill natuurlijk. Want kan ik daar nog over zeggen dat nog niet gezegd is ? Geniaal gewoon.
Pulp fiction moet ik nog een keer zien , want ik heb die film in het ehm , japans gezien hahahaha.