PDA

Bekijk de volledige versie : Engste film


Steady
30 August 2004, 18:38
wat vind jij de engste film?



Ikzelf vond Jeepers Creepers echt vet eng, heb de hele tijd met me hoofd achter een kussentje gezeten en als ik iets engs hoorde deed ik me handen tegen me oren aan zodat ik niks hoorde.

Pakspul
30 August 2004, 19:32
Jeepers Creepers :x :x kut film 1e klas


eeuh engste :? :?... pff goede vraag.... vroeger toen ik jong was vond ik een aflevering van the x-files echt eng durfde geen eens meer van de bank af tekomen :p maar films :? geen idee :+

bommelding
30 August 2004, 19:40
Ik vond the ring wel lekker scary zeker als je dan naar je vriendin belt en zo zegt " seven days" :yes:

appelshampoo
30 August 2004, 19:45
hmm .. ik vond de exorcist echt eng :$

Pakspul
30 August 2004, 20:05
the ring en the exorcist.. 2 lachertjes :x

dext0r
30 August 2004, 20:14
ichi the killer, maar hij was tegelijkertijd ook super grappig (ok, je moet wel van het sadisme houden .. )

Pakspul
30 August 2004, 20:24
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
ichi the killer, maar hij was tegelijkertijd ook super grappig (ok, je moet wel van het sadisme houden .. )
die was neit eng man :Z die was lollig omdat er zoveel bloed in voor kwam :+

Denden 100 piek
30 August 2004, 20:25
The Exorcist, Poltergeist , Poltergeist II: The Other Side en The Shining zijn mijn genomineerden. Maar er kan er maar één de winnaar zijn: Poltergeist II: The Other Side.

Ik wil er wel even bij toevoegen dat ik vroeger de miniserie Septhen King's It ook vreselijk eng vond. (en ik vind em nog steeds heel goed)

dext0r
30 August 2004, 20:35
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
die was neit eng man :Z die was lollig omdat er zoveel bloed in voor kwam :+

nouja...eng eng.. niets is eng...feit is alleen dat sommige dingen nogal onverwacht gebeuren en dat maakt het 'eng'

die scene dat die zo van dat meisje de kop door middenhakt, in die uitlok scene in dat appartement... die kwam voor mij nogal out of the blue zeg maar :+

psychobunny
30 August 2004, 20:47
The exorcist, als ze ze omgekeerd de trap afloopt dan...
The ring
en Jeepers Creepers 2

The Phit
30 August 2004, 21:33
dr is niet zo snel een enge film...

die van Alfred Hitchcok met die film over een weverij en ratten vond ik t engst denk k. Ben de titel ff kwijt

Sedes
30 August 2004, 22:06
- The ring.. ik heb zeker 2maand als ik 'snachts naar de wc moest, de gang gewoon door gelopen (en proberen aan de troetelsbeertjes te denken ipv aan "the ring" :+)

- kan momenteel geen andere bedenken

Headliner
30 August 2004, 23:14
poltergeist

L_angeldc
26 September 2004, 14:19
kvond the ring ook eng, sommige stukken wat meer dan andere.
en voor de rest kan ik niet echt enge films bedenken

BlackTurtle
26 September 2004, 17:32
aangezien ik nu niet echt films ken die eng zijn.

de blair witch project 1.stoned en in het pikkedonker..

brrrr.

Atjeuh
26 September 2004, 17:42
ik vind films niet echt eng ofzo... het is alleen eng als je met een groep mensen bent en elkaar bang maakt :+

biffyclyro
26 September 2004, 17:50
wishmaster ofzo? die dude die mensen door de tralies laat gaan als ze dat ook daadwerkelijk naja "figuurlijk" wensen :Y) lekkerrr om te zien. gatverdamme man :D
maar was zo dronken dat ik er alleen maar om moet lachen

frox
26 September 2004, 18:03
The ring was wel eng maar ik vond het wel een goeie film zeg maar :S en Blair witch project die vond ik echt wel eng:huh: . Misschien om dat ik toen jonger was en niet zo nuchter naar dingen kijk als nu :)

Banaan
26 September 2004, 19:40
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
ichi the killer, maar hij was tegelijkertijd ook super grappig (ok, je moet wel van het sadisme houden .. ) die was echt bruut

ik kreeg kriebels bij 2001;spaceodd. gewoon omdat de geluiden en de momenten zeer vaag zijn. niet eng bedoeld waarschijnlijk maar soms..tjah

en voor de rest: TICKS!! teringirritantehorrorfilmgvd

CharmedOne
27 September 2004, 07:43
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
Blair witch project die vond ik echt wel eng:huh: .

:huh:

Ik kies dan voor Poltergeist

Ancalagon
27 September 2004, 11:14
Ik denk the Shining

Atjeuh
27 September 2004, 15:50
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
Ik denk the Shining

wat is er eng aan the shining :+

Banaan
27 September 2004, 16:27
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
wat is er eng aan the shining :+ johnny

Denden 100 piek
27 September 2004, 16:41
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
wat is er eng aan the shining :+ De tweeling, man, de tweeling...
:yes:

Headliner
27 September 2004, 20:49
die vrouw van johnny was eng

CharmedOne
27 September 2004, 21:19
Here is Johny... vond ik wel grappig :+

eniT
27 September 2004, 21:31
the ring vond ik wel eng...
en the others toch ook wel... der zijn zoveel enge films! mr ik hou der zoo van!!

CharmedOne
27 September 2004, 21:43
Ik snap niet wat er zo eng is aan The Ring..

SpiNe
28 September 2004, 14:15
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Ik snap niet wat er zo eng is aan The Ring..
ik ook niet

house on haunting hill vond ik wel eng met dat stukje op de operatie tafel
:huh:

Headliner
28 September 2004, 15:29
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Ik snap niet wat er zo eng is aan The Ring..

japanse versie is wel eng, als ze uit de tv kruipt

Debedo
28 September 2004, 17:12
ik vond the ring ook niet echt heel eng, maar dat kan ook komen omdat ik de enge stukjes achter een kussen zat met mn hoofd. Ben best wel een mietje qua enge films. heb wel iemand nodig om mn handje vast te houden :+

eniT
28 September 2004, 17:31
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Ik snap niet wat er zo eng is aan The Ring..


wel, gewoon der is zo heel de tijd een enge sfeer, zo'n mysterie... mss dat ik die ook wel zo heel eng vond omdat ik van kei veel mense had hore zegge da die der kei veel nachtmerries van hadden enzo, dan maak ik meestal de film nog wat enger dan die eigelijk is (zit dus geoon in m'n koppie dan)

CharmedOne
28 September 2004, 17:40
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
japanse versie is wel eng, als ze uit de tv kruipt

die vond ik ook niet eng :{

@ eniT -> Ik had ook van heel veel mensen gehoord hij is eng blabla, me beste vriendin belde me later op avond nog om 7 days te zeggen en toen schoot ik in de lach :+
Maar ik vond hem echt niet eng..

eniT
28 September 2004, 17:48
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
die vond ik ook niet eng :{

@ eniT -> Ik had ook van heel veel mensen gehoord hij is eng blabla, me beste vriendin belde me later op avond nog om 7 days te zeggen en toen schoot ik in de lach :+
Maar ik vond hem echt niet eng..


tss...
:p jah, mijn zus belde ok zo iet na de film, mr da was echt kei toevallig da die net dan belde, ook kei onverwacht. toen had ik toch ook wel ff schrik zell... (vind da eigelijk wel leuk)
kheb die met een paar vriendinne gezien, en ja, zo same dan zit ge mekaar heel de tijd schrik aan te jage hee "hebt ge da gehoord?" " uh, nee, wa was der?" enzovoort hee! :+

Atjeuh
28 September 2004, 19:53
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
die vond ik ook niet eng :{



heb je alle 4 de delen van de japanse ring dan gezien.. de meeste mensen hebben alleen deel 1 gezien :p ze zijn niet echt eng ofzo maar wel beter als die amerikaanse troep

eniT
28 September 2004, 21:01
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
heb je alle 4 de delen van de japanse ring dan gezien.. de meeste mensen hebben alleen deel 1 gezien :p ze zijn niet echt eng ofzo maar wel beter als die amerikaanse troep

zijn der vier dele van de ring?? die moet ik zeker zien dan!!

CharmedOne
7 October 2004, 12:19
Dawn of The Dead, als iemand die eng vind.. mijn god, ik moest echt lachen om die film :$

CharmedOne
7 October 2004, 23:04
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
ik vond dat begin met dat meisje anders wel ff schrikken :$

:loser:

Alpha
8 October 2004, 10:51
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
zijn der vier dele van de ring?? die moet ik zeker zien dan!!

ik zag in Amerika een deel ... The Ring (welk deel is dat :?) maar ergens halverwege viel ik slaap dus heb m niet af gezien als je dat niet erg vind

Atjeuh
8 October 2004, 14:04
ja er zijn 4 delen.. die kan je in een boxset hier in nederland kopen, naja die hadden ze eerst weet niet ofdat ze die nu nog hebben

Alpha
8 October 2004, 21:53
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
ja er zijn 4 delen.. die kan je in een boxset hier in nederland kopen, naja die hadden ze eerst weet niet ofdat ze die nu nog hebben

ohw ... neej dank je ... heb al Band of Brothers helemaal op DVD ... vink wel genoeg ...

Atjeuh
8 October 2004, 22:09
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
ohw ... neej dank je ... heb al Band of Brothers helemaal op DVD ... vink wel genoeg ...

whaha heb hem hier liggen 10 uur lang the ring... en het is niet echt veel aan :+

K@rima!
9 October 2004, 21:40
1)The Ring ( die vond k echt eng.. ik durfde niet te slapen en heb eerst een Disney film opgezet voor ik mn bed weer in ging8) helpt echt!)
2) The Cell.. Damn , wat kan ik daarover zeggen..Was gewoon echt eng met die seriemoordenaar die vrouwen verzoop, ze bleekte en ze daarna ging n*uken..:huh:
3).......

WishfulDreaming
9 October 2004, 22:49
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
hmm .. ik vond de exorcist echt eng :$

Same here... Heb de film "beleefd" onder mijn jas in de bios :D

Atjeuh
10 October 2004, 10:23
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Same here... Heb de film "beleefd" onder mijn jas in de bios :D

Er komt een 2e deel uit he van de exorcist... the exorcist the beginning of zo iets :+

SpiNe
10 October 2004, 11:31
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
Er komt een 2e deel uit he van de exorcist... the exorcist the beginning of zo iets :+
er is al een deel 4 of zo toch? daar zat een nederlander in

CharmedOne
10 October 2004, 14:10
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
Er komt een 2e deel uit he van de exorcist... the exorcist the beginning of zo iets :+

Er is allang een deel 2 :+

frox
10 October 2004, 20:25
Ik kan me ook nog ergens vaag herinneren een film met in de titel: underneath of below...en nog wat erin...

Dat zo'n vrouw in een bad ligt en een spuitje heeft gekregen zodat ze verlamt is en het bad stroom maar voller en voller en ook iets met een auto in de sloot en een ketting :?

DIE! was ook eng in ieder geval :huh:

Denden 100 piek
10 October 2004, 21:42
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
Ik kan me ook nog ergens vaag herinneren een film met in de titel: underneath of below...en nog wat erin...

Dat zo'n vrouw in een bad ligt en een spuitje heeft gekregen zodat ze verlamt is en het bad stroom maar voller en voller en ook iets met een auto in de sloot en een ketting :?

DIE! was ook eng in ieder geval :huh: What Lies Beneath, inderdaad een hele spannende film.

:thumbsup:

frox
10 October 2004, 22:37
Oorspronkelijk geplaatst door Denden 100 piek
What Lies Beneath, inderdaad een hele spannende film.

:thumbsup:

:) die ja! *shiver*

Atjeuh
11 October 2004, 10:43
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Er is allang een deel 2 :+

hoe kan dat nou.. in Amerika werd hier deze zomer reclame voor gemaakt.. dus dat deel is er nog niet iig :+

Alpha
11 October 2004, 12:44
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
whaha heb hem hier liggen 10 uur lang the ring... en het is niet echt veel aan :+

oh ... Band of Brothers is 12,5 uur :p :Y)

CharmedOne
13 October 2004, 20:54
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
hoe kan dat nou.. in Amerika werd hier deze zomer reclame voor gemaakt.. dus dat deel is er nog niet iig :+

Er is wel een deel 2 van The Exorcist hoor, ik heb hem geloof ik ook gezien, :{ .. maar zal wel :p

Mic10024
21 October 2004, 14:57
Ik vind geen enkele horror film van tegenwoordig echt nog eng. Jeepers creepers viel enorm tegen. En de Blair witch project ook. En toch waren dat in Amerika de engste horror films allertijden.

Laatst zag ik Cabin fever en Wrong turn. Bijde vielen super tegen. (Ben geen een keer geschrokken).
Ook heb ik Ginger snaps bekeken. Was wel aardig maar of dit nou de engste Weerwolf film allertijden (Staat op de achter kant van de doos)kan noemen betwijfel ik.

Nee, ik denk toch dat Jaws en Alien een van de engste films ooit zijn geweest. Toen Jaws uitkwam durfde half Amerika de zee niet meer in. En tegenwoordig weet iedereen wat Alien is.