PDA

Bekijk de volledige versie : Expeditie Robinson 2004!


silverchair
31 August 2004, 16:38
Yeah, zondag 5 september begint het weer. Kijk er nu al naar uit!
Andere mensen die het volgen, nouja die de andere expedities hebbeng gevolgd?

bloempjuh
31 August 2004, 19:46
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
Yeah, zondag 5 september begint het weer. Kijk er nu al naar uit!
Andere mensen die het volgen, nouja die de andere expedities hebbeng gevolgd?

Ik heb de andere drie bijna dwangmatig gevolgd. Mijn leven er bijna omhéén gepland. Dit jaar ga ik zéker weer kijken. Geweldig programma!

Stapper
31 August 2004, 20:01
ik ga ook zeker weten kijken :yes:

Atjeuh
1 September 2004, 08:39
Ga het zeker weer kijken, heb ook alle andere dingen gevolgd :+

Raspberry
1 September 2004, 12:09
mwa, als het opstaat (of ik zap er voorbij) en er is niks anders kijk ik het wel, maar ik blijf er niet voor thuis iig :)

JEANUS
2 September 2004, 08:56
Aaaaaaah shit. E.R is geweldig , maar ik ben vanaf maandag weer eens weg dus kan ik het niet volgen :(

Debedo
2 September 2004, 12:51
eigenlijk hetzelfde als raspberry. Ik vind het wel leuk, maar niet zo leuk dat ik ervoor thuisblijf. En ik erger me altijd zo aan sommige deelnemers.

silverchair
6 September 2004, 17:05
Ik ben voor de Belgen eerlijk gezegt :S en voor Robin in het Nederlandse team.
Sjonge wat een zeikerds zeg die Nederlanders, psoeef!

Stapper
6 September 2004, 18:32
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
Ik ben voor de Belgen eerlijk gezegt :S en voor Robin in het Nederlandse team.
Sjonge wat een zeikerds zeg die Nederlanders, psoeef! same here
wat zijn die nederlanders toch een stelletje sukkels

Denden 100 piek
7 September 2004, 16:06
Mijn moeder kijkt dat programma altijd en ik kijk heel vaak mee, ook de eerste aflevering van de nieuwe serie heb ik met veel belangstelling gevolgd. Ik moet zeggen dat de Nederlanders echt een zooitje ongeregeld zijn, met hun vergaderingen en eindeloos vergader en gelul. Hoewel ik dat rare mens dat eruit gestemd werd niet mocht, vond ik wel dat ze gelijk had toen ze zei dat ze alles veel te veel proberen te organiseren. Er komt veel te veel onenigheid van. De Belgen zijn wat dat betreft veel beter bezig, maar dat heeft zeker een hoop te maken met het feit dat ze 48 uur met elkaar opgescheept zaten in een kooi en niks anders konden doen dan elkaar een beetje leren kennen. Ik denk dat de chaos bij de Belgen volgende aflevreing wel groter wordt. In ieder geval vind ik het idee dat ze samen op een eiland zitten heel erg leuk, en nog leuker vind ik het idee van de 'verstekelingen'. De vooruitblik aan het eind van het programma heeft me iig zeer nieuwsgierig gemaakt of ze ontdekt gaan worden of niet. En als ze echt bij een van de kampen gaan stelen, dan krijg je zeker ruzie binnen zo'n kamp omdat ze geen flauw idee hebben van wat er aan de hand is. Ik denk dat dit de beste Expeditie Robinson van allemaal gaat worden.

Stapper
7 September 2004, 16:22
wat denden zegt
het word gezellig als het de verstekelingen lukt om iets te stelen, vorige keer was er ook geruzie omdat iemand een extra stuk banaan op had gegeten :+

The Phit
7 September 2004, 22:16
ik ben voor de Mangrove bewoners :yes: 8-)

LexS
7 September 2004, 23:18
Weet je wat ik me nu afvraag he. Al die gasten moeten zogenaamd overleven op een onbewoond eiland. Maar die cameramensen dan? Of is dat een heel stomme vraag. :+

En ja ok, die wisselen ze elke 12 uur af. Maar word je dan niet helemaal gek als je daar zit in je boxershort dorst te hebben en vies te zijn terwijl er zo'n pipo je zit te filmen met z'n polotje en zijn flesje spa rood in zijn hand. :Y)

The Phit
8 September 2004, 13:14
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Weet je wat ik me nu afvraag he. Al die gasten moeten zogenaamd overleven op een onbewoond eiland. Maar die cameramensen dan? Of is dat een heel stomme vraag. :+

En ja ok, die wisselen ze elke 12 uur af. Maar word je dan niet helemaal gek als je daar zit in je boxershort dorst te hebben en vies te zijn terwijl er zo'n pipo je zit te filmen met z'n polotje en zijn flesje spa rood in zijn hand. :Y) in het 1e seizoen werden de filmploeg zelfs een aantal keer van hun voedsel beroofd :D. En ja, het is voor die robinsons heel anders omdat hun die camara gast ook nog zien. Ik zit af en toe ook met het idee dat er gwoon een hele filmset daar zit te zitten en te staan :+

Stapper
8 September 2004, 15:55
ze moeten er wel zijn, anders word het net big brother :+

Debedo
9 September 2004, 11:33
ik vond ook de nederlanders heel erg irritant, vooral die ene vent die alles wou regelen. De belgen zijn veel leuker :)

Karma-Killer
9 September 2004, 14:22
Ik ben een absolute E.R. fan! Ik mis als het effe kan geen aflevering!

Ik ben eigenlijk ook een beetje voor de Belgen deze keer :$ Die Nederlanders maken er nu al een zooitje van! Maar ik denk dat de Nederlanders een hele goeie kandidate hebben. Ik kan even niet op haar naam komen, dat donkere meisje. Zij is heel sterk in het fysieke gedoe, maar ook op sociaal vlak is ze heel goed. Enorme kanshebber als je het mij vraagt!
Ik vind het verstekelingenkamp ook wel heel erg leuk gevonden! Leuker in ieder geval dan het duivelseiland van vorig jaar, dit is veel spannender! Omdat ze niet gevonden mogen worden enzo. Ik kijk uit naar zondag :D

Stevie
9 September 2004, 15:06
Oorspronkelijk geplaatst door Karma-Killer
Ik ben een absolute E.R. fan!

vind jij george clooney ook zo'n lekker ding dan?

L_angeldc
9 September 2004, 20:45
eerste 2 heb ik nog wel gevolgd
3e heb ik een aflevering gevolgd en daarna nooit meer echt gekeken.

ik volg al teveel :z

The Phit
9 September 2004, 20:48
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
vind jij george clooney ook zo'n lekker ding dan? ja, tis zo'n lekkere ouwe veertiger :p

Karma-Killer
14 September 2004, 17:55
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
ja, tis zo'n lekkere ouwe veertiger :p
Jij snapt het :D

silverchair
16 September 2004, 16:39
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
nog niet echt veel gekeken maar blijkbaar zitr een kennis van me in...matthias (met zen blonde krullen) :thumbsup: super kerel dat. Hehe en las ik vanochtend trouwnes in de krant dat een van de belgen nu terechtstaat voor doodslag :p

whaha koel, die kerel is lache !!

K@rima!
16 September 2004, 21:33
Ik volg het ook! Helemaal geweldig!!

Alleen stom dat nu Belgen tegen Hollanders moeten. Dat is net zo oneerlijk als vrouwen tegen de mannen. Mannen zijn toch veel sterker.. Belgen zijn toch veel beter?

Waarom winnen Belgen toch altijd..?

L_angeldc
17 September 2004, 19:35
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ik volg het ook! Helemaal geweldig!!

Alleen stom dat nu Belgen tegen Hollanders moeten. Dat is net zo oneerlijk als vrouwen tegen de mannen. Mannen zijn toch veel sterker.. Belgen zijn toch veel beter?

Waarom winnen Belgen toch altijd..?

:loser: dat slaat dus helemaal nergens op?
op het einde vormen ze toch altijd weer een team dus het maakt niks uit :+

Flater
19 September 2004, 19:02
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
:loser: dat slaat dus helemaal nergens op?
op het einde vormen ze toch altijd weer een team dus het maakt niks uit :+ Maar er moet er toch 1 winnen, en dat word een

Nederlander! http://smile.smilies.nl/820.gif

Denden 100 piek
20 September 2004, 14:57
En nu Mick als verstekeling, ik ben echt razend benieuwd naar de volgende aflevering. Het is nu alleen nog maar de vraag welk kamp de verstekelingen éérst gaan plunderen. Muhahaha, dit wordt echt vet! *)

Flater
20 September 2004, 17:42
Waarschijnlijk z`n oude kamp :p

JEANUS
20 September 2004, 22:06
Die mick was wel onbeschoft zeg tegen die 2 nederlanders die het eten op moesten dienen.Vond het erg sportief van de belgen dat ze die taart meegaven!!!!!

En dat van die camera mensen vraag ik me ook af.

Ik ben voor het mangrove team. En dan vooral voor die dikkere vrouw omdat ze eruit ging omdat ze de kooi niet inkwam maar wel een enorme bikkelblijkt te zijn......alhoewel die Klaar ookwel gruwelijk is :7

The Phit
3 October 2004, 22:04
t was weer genieten :D, jammer dat de mangrove bewonerts de vorige keer niet alles hadden meegenomen van kamp zuid. Wel leuk dat ze nu alles van kamp noord hebben gejat :D. Alleen is die Klaar af en toe echt dom :+

K@rima!
4 October 2004, 16:52
Wat zijn er veel 'weglopers' zeg.. Nu Jeroen ook weer .. :no:
Die ene piloot vind ik maar een gladjanus, wat een irritante vent! Ik ga helemaal voor Mohamed! Ik vind hem veruit de beste Robbinsonner van 2004!

dext0r
4 October 2004, 17:02
die piloot is anders wel een leider, netzoals onze ouwe henk dat toen al aangaf.

silverchair
5 October 2004, 16:40
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
die piloot is anders wel een leider, netzoals onze ouwe henk dat toen al aangaf.

Daar zit wat in maar ik vind het wel een sjap.
Ik ben voor Mo en Kelly :love: die zijn echt :thumbsup:

dext0r
5 October 2004, 20:40
ik vind trouwens die vrouw van de verstekelingen, die wildebras, die kunstenares, die hippy. een bosjes vrouw...nou ja dan heb ik daar ook gelijk alles mee gezegd :D

The Phit
5 October 2004, 22:54
van mij mag die zwarte wel winnen, die van de antillen ofzo vandaan komt :+

biffyclyro
6 October 2004, 18:57
wat een verschrikkelijke rotserie is dat zeg

of heb ik dat al eens gezegd

Atjeuh
6 October 2004, 19:26
Ik vind het dit jaar tegenvallen, het is nu voor de zoveelste keer dat er iemand vrijwillig weggaat, ik bedoel waarom doe je dan mee? Aan de zoveel voorafgaande jaren heb je kunnen zien hoe zwaar het is, heb je dan kans om mee te doen en dan weggaan omdat je je zelf niet happy voelt omdat je zoveel stemmen tegen had of heimwee hebt... dat vind ik nou echt zwak he :{

Alpha
6 October 2004, 19:59
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
Ik vind het dit jaar tegenvallen, het is nu voor de zoveelste keer dat er iemand vrijwillig weggaat, ik bedoel waarom doe je dan mee? Aan de zoveel voorafgaande jaren heb je kunnen zien hoe zwaar het is, heb je dan kans om mee te doen en dan weggaan omdat je je zelf niet happy voelt omdat je zoveel stemmen tegen had of heimwee hebt... dat vind ik nou echt zwak he :{

ik vind het programma tegenvallen omdat ze het op zondagavond uitzenden en ik dan niet kan kijken ... (niet dat ik het anders wel had gedaan maar toch O-))

K@rima!
9 October 2004, 20:37
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
Ik vind het dit jaar tegenvallen, het is nu voor de zoveelste keer dat er iemand vrijwillig weggaat, ik bedoel waarom doe je dan mee? Aan de zoveel voorafgaande jaren heb je kunnen zien hoe zwaar het is, heb je dan kans om mee te doen en dan weggaan omdat je je zelf niet happy voelt omdat je zoveel stemmen tegen had of heimwee hebt... dat vind ik nou echt zwak he :{

Jaaaaaaaaaah! Met jou bennik het helemaal eens!;) Zwak zwakker zwaksssst

En Dext0r, bedoel je Klaar? Dat warrig, irritant mens? :+

dext0r
10 October 2004, 08:35
ik denk het wel ja...

silverchair
11 October 2004, 18:19
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
ik denk het wel ja...

Nee je bedoeld die dikkige toch?

K@rima!
11 October 2004, 18:47
MICK heeft iemand vermoord! Maar is officieel nog niet veroordeeld! EN die vent zit in Exp. Robbinson..:huh: Altijd al n maffe vent gevonden!

Karma-Killer
12 October 2004, 18:12
Dat van Mick wist ik helemaal nog niet :o Heb het afgelopen zondag trouwens gemist :'( Ik ben van Shandinella of hoe je dat dan ook mag schrijven, ze is fysiek sterk, maar ook sociaal erg goed :) En anders Mo, maar die vind ik op sociaal gebied iets minder.

silverchair
12 October 2004, 18:56
Oorspronkelijk geplaatst door Karma-Killer
Dat van Mick wist ik helemaal nog niet :o Heb het afgelopen zondag trouwens gemist :'( Ik ben van Shandinella of hoe je dat dan ook mag schrijven, ze is fysiek sterk, maar ook sociaal erg goed :) En anders Mo, maar die vind ik op sociaal gebied iets minder.

Wist ik ook niet, en heb het zondag ook niet gezien :o:$

dext0r
12 October 2004, 20:07
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
Nee je bedoeld die dikkige toch?

nee ik bedoel die bosnymph

Atjeuh
12 October 2004, 20:29
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
MICK heeft iemand vermoord! Maar is officieel nog niet veroordeeld! EN die vent zit in Exp. Robbinson..:huh: Altijd al n maffe vent gevonden!

ja hij heeft toch iemand zn club uit gezet maar perongeluk voor een auto geduwt toch ofzo... maar das toch pas na dat programma gebeurd :+

silverchair
18 October 2004, 18:06
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
nee ik bedoel die bosnymph

Ja dat is dezelfde toch?
Bedoel je nou Klaar of ERNESTIEN (wat een k*t naam)

Karma-Killer
18 October 2004, 18:12
Vond het weer een kei toffe aflevering gister :D
Ik word alleen wel een beetje erg moe van Mo :Z

silverchair
18 October 2004, 18:19
Oorspronkelijk geplaatst door Karma-Killer
Vond het weer een kei toffe aflevering gister :D
Ik word alleen wel een beetje erg moe van Mo :Z

Neheee, Mo is te koel gewoon :D en Kelly en peter en matthias ook, dat hele groepje is :thumbsup:
Die ronald is alleen kut, en die mitch mag ik ook niet, :+

Ik vind die Klaar soms op Nolleke (die heks) van vorig jaar lijken..

Atjeuh
18 October 2004, 18:28
wie is eruit.. heb gister maar een heel klein stukje gezien, die vage proef met die kaarten :+

silverchair
19 October 2004, 19:04
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
wie is eruit.. heb gister maar een heel klein stukje gezien, die vage proef met die kaarten :+

Frouke toch geloof ik, heb het ook niet helemaal gevolgd..

Denden 100 piek
20 October 2004, 11:18
Toen Mick dreigde weg te gaan, dacht ik alleen maar 'kan Klaar niet gelijk mee'? Ik heb echt een hekel aan die twee. Voor de rest was het een leuke aflevering, dat hele gedoe rond Mo, sjonge jonge.

silverchair
20 October 2004, 11:42
Oorspronkelijk geplaatst door Denden 100 piek
Toen Mick dreigde weg te gaan, dacht ik alleen maar 'kan Klaar niet gelijk mee'? Ik heb echt een hekel aan die twee. Voor de rest was het een leuke aflevering, dat hele gedoe rond Mo, sjonge jonge.

Hms ik vind Klaar nog wel oké, ik kan die Mick en Mitch gewoon niet uitstaan...
Verder hoop ik echt dat Mo gaat winnen, hij heeft alle proeven nu nog gewonnen, en hijs echt :thumbsup: hij mag van mij winnen :)

Denden 100 piek
20 October 2004, 11:46
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
Hms ik vind Klaar nog wel oké, ik kan die Mick en Mitch gewoon niet uitstaan...
Verder hoop ik echt dat Mo gaat winnen, hij heeft alle proeven nu nog gewonnen, en hijs echt :thumbsup: hij mag van mij winnen :) Mee eens, Mo doet echt zijn best ervoor.

silverchair
21 October 2004, 18:21
Oorspronkelijk geplaatst door Denden 100 piek
Mee eens, Mo doet echt zijn best ervoor.

:yes:

Trouwens wie zou dr weleens willen mee doen hieraan?
Het lijkt mij echt zooo tof!

Atjeuh
22 October 2004, 08:02
ik krijg steeds meer het gevoel dat dat programma super nep is.. ik bedoel al die camera mensen die op dat eiland rondlopen en hoe komen die mensen aan drinken :+

Denden 100 piek
22 October 2004, 10:57
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
:yes:

Trouwens wie zou dr weleens willen mee doen hieraan?
Het lijkt mij echt zooo tof!

Man...ik zou het nog geen dag volhouden!

silverchair
22 October 2004, 16:40
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
ik krijg steeds meer het gevoel dat dat programma super nep is.. ik bedoel al die camera mensen die op dat eiland rondlopen en hoe komen die mensen aan drinken :+

water? :) weet niet eigenlijk...

@ denden: qua eten zou ik het niet vol kunnen houden idd, maar de ervaring enzo, lijkt me zooo vet :D

K@rima!
24 October 2004, 20:30
Ronald is een lul!! :loser:

K@rima!
24 October 2004, 20:36
En de lul is er nu uit! :D :+ :thumbsup: :d

Karma-Killer
24 October 2004, 22:00
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
En de lul is er nu uit! :D :+ :thumbsup: :d
Yichaa :+ :D :d

Stapper
24 October 2004, 22:27
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
En de lul is er nu uit! :D :+ :thumbsup: :d die komt er gewoon volgende keer weer in terug
denk namelijk dat mick en ronald het halen bij de volgende proef die ze moeten hebben

K@rima!
25 October 2004, 10:26
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
:yes:

Trouwens wie zou dr weleens willen mee doen hieraan?
Het lijkt mij echt zooo tof!

Ik zou er zeeeker aan mee willen doen!! Dat hou ik ook echt wel vol. Ik kan wel even zonder eten.. En die proefen vind ik echt geweldig! Ook de psychologische proefen, ik denk wel dat ik die aan kan! Als ik oud genoeg ben, klaar ben met m'n studie en het programma nog loopt, ben ik zeker van plan me aan te melden! Of misschien Peking Express, dat heb ik ook gevolgd.. :7 ! Super!

Trouwens, over Ronald, ik ben echt bang dat die sukkel het nog ver schopt ook. Net als die Mick, echt oprotten die lul! En die heisa rond Mo(hamed) weer.. wat moeten ze van hem?! Doet ie goed z'n best en lekker mee, zeuren ze nog! En die Kelly, lieve meid.. Ze moet echt blijven!! Verders ben ik blij dat Mitch eruit is
:kots:

Stapper
25 October 2004, 11:04
meedoen lijkt me wel erg leuk, maar ik hou het nooit lang vol
ik zou veel te weinig te eten binnen krijgen, ook omdat ik helemaal geen vlees en vis eet

Denden 100 piek
25 October 2004, 14:50
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
En de lul is er nu uit! :D :+ :thumbsup: :d niet helemaal...

:)

K@rima!
25 October 2004, 19:11
Sja, ik weet 't. Echt jammer.. Want zo'n iemand gun ik het echt niet! :notgood:

[Ben bang dat ie gaat winnen8| ]

silverchair
27 October 2004, 08:53
haha mo moet winnen gewoon, en anders kelly.
Ik vind die 2 gewoon vet koel (en peter, mathias, darline, en die indiaan ook wel)
Verder zijn het allemaal sukk0ls ;)

Stapper
27 October 2004, 12:34
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
en anders kelly.die is weg gegaan

K@rima!
31 October 2004, 20:12
Expeditie R. is echt vet spannend nu... :huh:

en ik irriteer me eeeecht aan Ronald8|

K@rima!
31 October 2004, 20:18
My man, Mo.. is weg.. :'( Damn whyyy???:no:

SpiNe
31 October 2004, 20:41
waar is een tsoenami als je hem nodig hebt:|

silverchair
4 November 2004, 15:49
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
My man, Mo.. is weg.. :'( Damn whyyy???:no:

what the wrak? ik heb een aflevering gemist, damnn!!!
vertel :)