PDA

Bekijk de volledige versie : leeftijd verschil


Xenophexz
2 September 2004, 00:08
wat vinden jullie tegenwoordig normaal?

want je ziet steeds vaker meisjes van 13/15 met gasten gaan van 18 of ouder..

I vind iedergeval dat het niet kunnen.
niet omdat mijn leeftijd 17 :9 :9 maar ik krijg soms wel is een aanbod van een meisje van 14 ik zeg dan DnD.op maar weet ook dat veel gasten( lozer vind ik dat wel aannemen.

MarvinV
2 September 2004, 08:12
aanbod kerel.. loop je tussen de hoertjes ofzo:loser:

Yvonne1985
2 September 2004, 08:19
Ik ben zelf 18 jaar oud en mijn vriend is 21, en dat vind ik niet een groot leeftijdsverschil, ik was 15 en hij 18 toen we elkaar leerden kennen.
Maar ik denk dat het veel meer van het karakter van die personen afhangt.
Ben je als 15 jarig meisje heel erg volwassen dan kan dat best samen met een 18 jarige jongen.
Maar als je nog heel erg kinds bent dan is het leeftijdsverschil meteen al groter.
Kijk gewoon naar de personen op zich voordat je oordeelt;) Ik ben zelf 18 jaar oud en mijn vriend is 21, en dat vind ik niet een groot leeftijdsverschil, ik was 15 en hij 18 toen we elkaar leerden kennen.

AmbyPur
2 September 2004, 08:46
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophexz
wat vinden jullie tegenwoordig normaal?

want je ziet steeds vaker meisjes van 13/15 met gasten gaan van 18 of ouder..

I vind iedergeval dat het niet kunnen.
niet omdat mijn leeftijd 17 :9 :9 maar ik krijg soms wel is een aanbod van een meisje van 14 ik zeg dan DnD.op maar weet ook dat veel gasten( lozer vind ik dat wel aannemen.

misschien zie je er erg jong uit? :+

maar ehm, een 13 jarige of een 15 jarige met een 18 jarige vind ik nogal een verschil uitmaken hoor..

en ik denk dat hoe ouder je bent, hoe minder het leeftijdsverschil opvalt.

JEANUS
2 September 2004, 08:54
Lees in liefde in dating.:+

AmbyPur
2 September 2004, 08:59
Oorspronkelijk geplaatst door JEANUS
Lees in liefde in dating.:+

ohh :+ *gooit naar saar*
zie maar wat je er mee doet :9

eniT
2 September 2004, 15:56
ik vind het wel kunne.... 15 en 18 kan nog net... (mr ik ben ni neutraal, want ik ben verliefd op ne gast van 18...) heowel ik soms echt wel zie van, dat gaat niet...
mr m'n ene vriendin, die verkeert nu met iemand van 21! (is er zelf 15) en m'n andere vriendin met iemand van 10 (ook 15) en die verschille vind ik toch echt overdreve!! mrja, als zei da zo volhoude... :s moete zij dus wete ee :{

L_angeldc
2 September 2004, 18:40
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
ik vind het wel kunne.... 15 en 18 kan nog net... (mr ik ben ni neutraal, want ik ben verliefd op ne gast van 18...) heowel ik soms echt wel zie van, dat gaat niet...
mr m'n ene vriendin, die verkeert nu met iemand van 21! (is er zelf 15) en m'n andere vriendin met iemand van 10 (ook 15) en die verschille vind ik toch echt overdreve!! mrja, als zei da zo volhoude... :s moete zij dus wete ee :{

15 en 18 ok dat kan wel
maar 10 en 15 vind ik echt niet kunnen
kom op zeg dat kind is nog niet eens van de basisschool af :{

bootje
2 September 2004, 19:02
ik vind dat mensen voor zichzelf moeten beslissen wat wel en wat niet kan

Jamiel
3 September 2004, 11:28
Zolang ze het goed met elkaar kunnen vinden, en merken dat ze ongeveer op dezelfde golflengte zitten, vind ik ut best :p

Debedo
3 September 2004, 11:49
ik had een vriend van 21, en ik was 16, en op een gegeven moment merkte ik wel dat hij gewoon met heel andere dingen bezig was als mij. Ik vind 2/3 jaar verschil nog net kunnen eigenlijk. Maar het is natuurlijk wel verschillend per persoon en iedereen moet het maar zelf weten.

Sanne
3 September 2004, 12:03
Ik ben 17 (bijna 18 ) en mijn vriend is 22 en we zitten precies op dezelfde golflengte, maar een vriend van mij van 24 heeft een meisje van 14 en dat vind ik echt niet kunnen! Vanaf je 18e maakt het allemaal niks uit vind ik, maar ervoor is een jaar of 4/5 wel het maximum. Maarjaa dat vind ik en er zullen gevallen zijn waarbij het prima gaat.

bootje
3 September 2004, 12:21
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Hier zouden ze hem oppakken en 5 a 10 jaar geven....

niet als er niemand een klacht neerlegt

Sanne
3 September 2004, 12:23
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Hier zouden ze hem oppakken en 5 a 10 jaar geven....

Ja ik zeg wel vriend, maar ik wil niet meer met hem omgaan hoor. Hij heeft nog sex met dat meisje ook!!:no:

0Vera
3 September 2004, 13:09
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
Ja ik zeg wel vriend, maar ik wil niet meer met hem omgaan hoor. Hij heeft nog sex met dat meisje ook!!:no:

:kots:

eniT
3 September 2004, 20:43
24 en 14... dat vind ik nu ook echt wel niet kunne hoor!
bij iemand al ietske ouder kan het best als der al wat leeftijdverschil is... mr iemand afgestudeert en middelbaar, is wel ontzettend moelijk denkek... een meisje van 14 is toch absoluut nog ni volwasse! en dan al sex, kvind et beoorlijk zielig... nuja, als zij zich der goed bij voele...

Suepahfly
4 September 2004, 11:19
men zou beter 1 topic maken over leeftijdsverschil en er een sticky op zetten,dan moet er niet telkens een nieuw topic over geopend worden:rolleyes:


trouwes vind ik dat leeftijdverschil niets uitmaakt,en als het niet past,dan valt dat zowiezo wel goed genoeg op8|

maar altijd dat gezaag over leeftijdverschil,het speelt toch allemaal geen rol

ik heb een vriendin die dit jaar 14 word, en iedereen schat haar 18,weet je wat dat is? Mentaal staat ze op 16,maar ze zou gerust wel met iemand van 17 kunnen gaan(ik ben 178-),maar ben niet geintresseerd)
en dan zwijg ik nog maar over hoe lekker ze is:x
het hangt echt af van de personen in kwestie dus


(en ik hoop dat dit het laatste "leeftijdsverschiltopic" was8|)

KurtBreezer
5 September 2004, 09:54
Leeftijd verschil waarom niet... bedoel dan wel met in de maat van het mogelijke bv: iemand van 18 met iemand van 25 is nog kunnen maar iemand van 18 met 35 jarige... euh denk het niet. Maar als je elkaar graag ziet waarom niet, het zit namelijk in het innerlijke ;)

Mark Meima
5 September 2004, 11:26
als je maar gelukkig bent:) :)

henk26
20 September 2004, 19:09
Ik ben nu 28. zijn er meiden die geen bezwaar hebben met iemand van mijn leeftijd?

phantasym
20 September 2004, 19:19
Oorspronkelijk geplaatst door henk26
Ik ben nu 28. zijn er meiden die geen bezwaar hebben met iemand van mijn leeftijd?


ik niet hoor henkie , wil je mij ff een private message naar me sturen met je msn ?

0Vera
20 September 2004, 19:20
ik niet nee maar ik ben twintig 8)
en bezet 8)

anne3
20 September 2004, 20:31
ik vind het nou niet zo als iemand van onder de 17 met iemand van boven de 18 heeft. dan zit je toch vaak met hele andere ge8tes kwa sex etc. als iemand 17 of ouder is zijn ze vind ik volwasse genoeg. hoe wel ik meer dan 15 jaar verschil nou ook niet zo geweldig vind. maar jah als het voor je werkt dan is er natuurlijk niets mis mee.

Berend
21 September 2004, 12:01
Liefde is tijdloos.

AMF
22 September 2004, 17:58
Leeftijdsverschil maakt niet uit vind ik..dat pedofiliegepraat van jou is onzin bruno..iets dat anders is dan 'normaal' (of anders dan wat jij normaal vindt) hoeft nog niet per definitie fout te zijn.
Mijn vriendje is 22 en ik ben 17..oke hij studeert en ik zit nog op school, maar verder merken we geen verschil. Het hangt gewoon van de persoon af, het ene meisje van 14 speelt nog met barbies, de ander gaat al met een gast van 24..oke het is misschien extreem, maargoed, ik vind dat sommige mensen verder moeten kijken dan hun neus lang is..een groot leeftijdsverschil is niet persé slecht of fout..:{

LexS
22 September 2004, 20:00
Mwah. Als je 24 bent en je hebt iemand van 14 dan ben je toch wel een 1e klas pedofiel hoor. Ben zelf 18 en mijn max gaat tot 16 en zeker niet lager. Ok, natuurlijk blijft er altijd een verhouding. Dus op een gegeven moment gaat het niet meer uit maken. 30 en 24 is vrij normaal omdat mensen ouder worden. Maar 20 en 14 lijkt me ook al een beetje de foute kant op gaan...

mebexy38
13 November 2004, 19:34
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
misschien zie je er erg jong uit? :+

maar ehm, een 13 jarige of een 15 jarige met een 18 jarige vind ik nogal een verschil uitmaken hoor..

en ik denk dat hoe ouder je bent, hoe minder het leeftijdsverschil opvalt.


dara heb je gelijk in want ga je kijken naar een 50 jarige en een 55 jarige zegt iedereen dat is normaal.
maar kijk je dan naar vroeger was het bijv een 10 jarige en een 15 jarige en dan zegt iedereen dit gaat TE ver

Alpha
13 November 2004, 23:11
Oorspronkelijk geplaatst door mebexy38
dara heb je gelijk in want ga je kijken naar een 50 jarige en een 55 jarige zegt iedereen dat is normaal.
maar kijk je dan naar vroeger was het bijv een 10 jarige en een 15 jarige en dan zegt iedereen dit gaat TE ver

graag geen oude topics upen ...:[

bootje
14 November 2004, 08:29
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
graag geen oude topics upen ...:[
het is nog geen twee maand geleden dat de laatste post erin was, dus dat wordt niet aanzien als oud. en als je vindt dat het oud is, kan je ook reporten!

Alpha
15 November 2004, 11:08
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
het is nog geen twee maand geleden dat de laatste post erin was, dus dat wordt niet aanzien als oud. en als je vindt dat het oud is, kan je ook reporten!

nou ... tussen 22-9 en 13-11 is bijna 2 maanden ...

Stevie
15 November 2004, 11:16
ik ben 16 en mijn vriendin is 13 hoor ook vaak zat commentaren van anderen maar daar trek ik me niks van aan.

Raspberry
15 November 2004, 11:32
mijn vriend is 18, en zelf ben ik 16.. en vind ik prima. :)
en een 'vriendin' van 16 heeft een sexrelatie met een man van 26, en heeft laatst nog gezoend met iemand van 35..:{

Jamiel
15 November 2004, 14:02
Ik ben 18, hij is 20 (:])

Neh, maar het valt mij op dat 14jarige meiden nog niet echt weten wat verliefdheid is.

De ene keer zie ik: Love you nog wat ... een dag later staat er : Why did you break my heart ( Of een ander droevig liedje dat in de top 40 staat :p ), en weer een dag later: I'm so happy you came into my life blablabla

En dan helemaal ervan overtuigd zijn dat ze ( meestal toch meisjes ) met die oudere gast heeft, terwijl die jongen het nog niet is verteld hehe :+

Of ze vinden het gewoon lijp om een te oude (onbereikbare) jongen leuk te vinden, nou fijn toch :z Komen ze ook wel weer overheen.

Maar idd, sommige jongens gaan er ook daadwerkelijk op in, en dan vraag ik mij af hoe lang het standhoudt...

en ik spring weer van de hak op de tak sorry

Saarah
15 November 2004, 15:39
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
ik vind dat mensen voor zichzelf moeten beslissen wat wel en wat niet kan

Ienke
15 November 2004, 18:17
Ik ben 21, mijn vriend is er 23jaar. We merken geen leeftijdsverschil. Integendeel, soms voel ik mij volwassener dan hij :7 Anderzijds, hij werkt al en ik studeer nog, dit zijn twee verschillende levens en dat is nie altijd even makkelijk te combineren.:?
Ik dacht altijd dat boven de 18 leeftijdsverschillen er niet meer toe deden, maar toen ik in leuven kwam dit jaar heb ik gemerkt dat er toch een verschil is tussen 18jarigen en 21jarigen hoor.
Ik had al een hogere opleiding achter de rug en zij kwamen net van het secundair onderwijs af en dan had ik toch het gevoel dat er een andere ingesteldheid was. Ik voelde mij plots wel oud.

Dus misschien kan 18 en 21 toch een groot leeftijdsverschil zijn wanneer je kijkt naar de mentaliteit?

Ik vind ook wel dat sommige 18jarigen veel volwassener zijn dan anderen dus in die zin gaat mijn opmerking niet echt op:+

ik ben nogal vaag bezig geloof ik? :?

Snoes
16 November 2004, 19:42
ik ben 16 en mijn vriend 21,
het is best te doen, maar ik geef goe toe dat er regelmatig problemen opduiken, ik moet bevoorbeeld verstaan dat hij mijn vrienden niet echt kan leren kennen, maar ik de zijne wel. En ook mijn ouders zijn erg tolerant als het over 'blijven slapen' betreft.
Onze manier van denken verschilt erg vaak, en ik leer meer van hem dan hij van mij, maar ook dat kan ik relativeren. Onze interesses zijn heel verschillend, hij is helemaal wiskundig, ik taalkundig. Ik weet dat er veel mensen zijn die kritiek hebben op grote leeftijdsverschillen, maar ik weet ook dat ze vervagen, naarmate je ouder bent.
Heel veel oudere mensen verschillen jaren met elkaar, maar je merkt het niet. Die kritiek is dus vaak ook overbodig
We zijn al negen maand samen, het gaat best

Annuh
16 November 2004, 20:01
Heb nou sind kort een vriend die in mei 20 wordt.
En ik ben zelf sinds september 17, het is allemaal gewoon vanzelf gegaan, maar als je er even over nadenkt schelen we wel dik 2.5 jaar. Hij zit er totaal niet mee.
Maar nou gaan we volgend weekend, een avond skien in Zoetermeer. Teminste dat wilde hij al heel lang doen met een paar van zijn vrienden, nu ben ik zijn vriendin en word ik ook meegevraagd. Ook omdat zijn vrienden nou wel is willen weten wie ik ben. Maar hij is dan de jongste na mij en dan nog 2.5 jaar ouder. Die zijn allemaal tussen de 20/24 en tja dan word ik toch wel een klein beetje zenuwachtig met me 17 jaar.
Ik vind het voor mezelf geloof ik vervelender als dat hij er problemen mee heeft, maar toch:)

Alpha
17 November 2004, 16:56
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ik ben 16 en mijn vriendin is 13 hoor ook vaak zat commentaren van anderen maar daar trek ik me niks van aan.

O-)

kreej-z
18 November 2004, 09:49
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ik ben 16 en mijn vriendin is 13 hoor ook vaak zat commentaren van anderen maar daar trek ik me niks van aan.

t ligt er maar net aan hoe dat meisje is en hoe jij bent... Soms hoeft leeftijd niks uit te maken, als je maarop dezelfde lijn zit, zegmaar... Maar vaak is t zo dat er door de leeftijd zoveel verschillen zijn dat t gewoon niet lukt... :)

0Vera
18 November 2004, 12:38
Oorspronkelijk geplaatst door Annuh
Ik vind het voor mezelf geloof ik vervelender als dat hij er problemen mee heeft, maar toch:) ken dat :yes:

mijn ex was ook drie en een half jaar ouder dan ik, en als hij dan met gasten omging die echt nog ouder waren dan voelde ik me nog weleens heel klein worden. Ik heb het over een verschil van ik die net zestien was en hij dus al ruim een half jaar negentien toen we wat kregen. Nou waren zijn vriend en mijn vriendin ook een stelletje (echt, nu nog steeds) dus ging dat ook wel goed, maar ik voelde me toch snel de jongste, ook al was ik wezenlijk qua doen en laten bijna de meest volwassen persoon van allemaal :p

Nog steeds zijn de meeste van mijn vrienden een stuk ouder. Ik heb bijvoorbeeld een studievriendin van bijna vierentwintig. In mijn vriendenkring ben ik echt overal verreweg de jongste, maar ik voel me nu gelukkig niet meer zo klein :p

Stevie
18 November 2004, 16:04
Oorspronkelijk geplaatst door kreej-z
t ligt er maar net aan hoe dat meisje is en hoe jij bent... Soms hoeft leeftijd niks uit te maken, als je maarop dezelfde lijn zit, zegmaar... Maar vaak is t zo dat er door de leeftijd zoveel verschillen zijn dat t gewoon niet lukt... :)

dat is zo, ik vind haar op bepaalde gebieden een stuk volwassener als haar leeftijdsgenootjes. daardoor zitten we vaak op 1 lijn maar voor anderen is het gewoon 13-16 ja dat kan echt niet te veel leeftijdsverschil. ongenuanceerd denken heet dat...

Witkop
18 November 2004, 21:29
13 en 16 klinkt inderdaad ook wel als een groot verschil, kan wel begrijpen dat mensen raar gaan denken.

Maar ja dat hoort er nu eenmaal bij. Als je iets doet wat anderen niet doen krijg je altijd gezeur, het is maar net hoe je daar mee om kan gaan.

Gast
18 November 2004, 21:43
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
ik vind dat mensen voor zichzelf moeten beslissen wat wel en wat niet kan

ja dat vind ik ook als ze het goed met elkaar kunnen vinde waarom ook niet?
de mensen moeten het zelf uitmaken en jullie niet.;)

Alpha
19 November 2004, 18:23
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
dat is zo, ik vind haar op bepaalde gebieden een stuk volwassener als haar leeftijdsgenootjes. daardoor zitten we vaak op 1 lijn maar voor anderen is het gewoon 13-16 ja dat kan echt niet te veel leeftijdsverschil. ongenuanceerd denken heet dat...

hoor ik daar verwijten :+

Romero
21 November 2004, 12:35
Oorspronkelijk geplaatst door Witkop
13 en 16 klinkt inderdaad ook wel als een groot verschil, kan wel begrijpen dat mensen raar gaan denken.

Maar ja dat hoort er nu eenmaal bij. Als je iets doet wat anderen niet doen krijg je altijd gezeur, het is maar net hoe je daar mee om kan gaan.


Nou als je 13 bent kun je volgens mij nog niet goed beslissingen nemen hoor
:notgood: dan ben je nog een beet te jong maar waarom als zij zich gelukkig voelen wie zijn wij dan om daarover te oordelen:|

Stevie
23 November 2004, 09:18
Oorspronkelijk geplaatst door Romero
Nou als je 13 bent kun je volgens mij nog niet goed beslissingen nemen hoor
:notgood: dan ben je nog een beet te jong maar waarom als zij zich gelukkig voelen wie zijn wij dan om daarover te oordelen:|

precies hou dan maar gewoon je mond idd :wave:

prinskoekje
23 November 2004, 23:36
Persoonlijk denk ik echter dat dit afhangt van de leeftijd.

Als je jong bent vb: 15 jaar; dan is het leeftijdverschil wel belangrijk. Omdat je misschien niet op hetzelfde niveau zit.

Als je eenmaal 40 bent (hopelijk duurt dat nog wel een tijdje) ligt dat anders. Waarom zou er dan geen groot leeftijdverschil mogen zijn?

Of je dan nog een meisje van 20 kan krijgen is natuurlijk een andere zaak.;)

mygirly
24 November 2004, 12:19
sommige mensen zijn wel erg oppervlakkig hierow zeg...

1. Je kent die mensen niet, mss is t meisje van 15 wel volwassen dan anderen? Wrom zou dat dan niet kunnen?
2. En om nou iemand gelijk een pedofiel te noemen|:( over oppervlakkigheid gesproken.
3. Leeftijd hoort niet uit te maken in de liefde?
4. Stel dat het meisje van 15 over 20 jaar nog bij der vriend van 25 is dan is zij 35 en der vriend 45. Dat zie je zó vaak, dan maakt het in ene niet meer uit..

Najah mss ben k wel partijdig whor, kvin zelf een ouder iemand leuk en wij hebben er beiden geen problemen mee. Mijn moeders 1ste vriendje was 22 toen zijzelf 14 was en mn ooms en tantes schelen meestal meer dan 10 jaar...het zit in de familie zal k maar zeggen :)

Nou tschuss mense :wave:

xLesjuhx
3 December 2004, 20:32
Ik vind dat leeftijdsverschil wel uitmaakt als je bijv.14 bent.Dan ben je gewoon met hele andere dingen bezig dan iemand die veel ouder is.Ik vind 18 en 14 persoonlijk niet kunnen. 14 en 22 dus al helemaal niet..

Maar hoe ouder je wordt, hoe minder belangrijk het wordt.

Ik heb nu een vriend van 22 en ik ben zelf 18.Ik merk helemaal niks van het leeftijdsverschil.Maar dat komt misschien ook omdat hij ook nog op school zit enzo..dus dan zit je nog een beetje in de ehh..zelfde levensfase/stijl zeg maar ;)

pretbek
15 December 2004, 14:25
naja... k vin gwoon dat leeftijd nie egt veel moet uitmaken. een vriend van me word bijna 18 en zn vriendin word bijna 14... en hun zijn helemaal verliefd op elkaar, wie ben ik dan om er wat van te zeggen? k vin dat ze dat helemaal zelf moeten weten, zolang zij maar gelukkig zijn, vin k alles best.
:yes:

frox
15 December 2004, 19:08
ik kan niet eens tellen dus geen problemen mee. En had ik het wel gekunt dan had ik ook meteen bijgehouden hoeveel toppics al over dit onderwerp waren:huh: