PDA

Bekijk de volledige versie : Het valt mij op dat veel meisjes


PFP
3 September 2004, 09:42
te kleine broeken kopen en dat dan vetrollen over de broek heen puilen. Is dat mode of wat?

bootje
3 September 2004, 09:45
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
te kleine broeken kopen en dat dan vetrollen over de broek heen puilen. Is dat mode of wat?
erg he, ik snap niet dat je zo over straat durft lopen. bij mijn weten is het geen mode. ze willen de dingen accentueren zeker? :p

edit: langs de andere kant dragen ze natuurlijk wel wat ze willen en als zij dat mooi vinden...

annomeisje
3 September 2004, 11:05
Ja...dat zie je inderdaad vaak... Ze zullen het wel sexy vinden of zien zichzelf slanker ofzo

anemic
3 September 2004, 11:22
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
te kleine broeken kopen en dat dan vetrollen over de broek heen puilen. Is dat mode of wat?


ik koop ook te grote t-shirts zodat ik zo hard kan trainen dat ze straks strak zitten..
misschien zijn dit ook 'motivatie-broeken'?

Sanne
3 September 2004, 11:27
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik koop ook te grote t-shirts zodat ik zo hard kan trainen dat ze straks strak zitten..
misschien zijn dit ook 'motivatie-broeken'?
:D ik geloof alleen niet dat ze er verder nog iets aan doen om er wel normaal in te passen.

ik heb een hekel aan meisjes met te strakke broeken

Debedo
3 September 2004, 11:43
ik vind het echt niet mooi, en dan hebben ze vaak ook nog te korte/strakke truitjes aan. als je een te strakke broek aantrekt lijk je alleen maar dikker. Maarja. Zal wel zoiets zijn van ik wil perse in maat 36 al past het me eigenlijk niet.

biffyclyro
3 September 2004, 16:31
bouwvakkerbillen zie je ook vaak :notgood:

heeft in sommige gevallen nog met elkaar te maken ook, das nog erger

Lampie
3 September 2004, 16:53
Bouwvakkerbillen :d Humor.


Maar ik snap dat ook niet echt hoor ben er ook geen fan van in ieder geval!

thali
3 September 2004, 19:25
Ik weet niet wat ze er zo handig aan vinden. Een broek die zo spant, da's toch niet handig!?!
Laat staan dat ik met zo'n knellende broek zou durven buitenkomen...

LexS
4 September 2004, 00:52
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Is dat mode of wat?
Ik denk het wel.

Triest gewoon. |:(

silverchair
4 September 2004, 08:20
Komt waarschijnlijk door een TE strakke en TE kleine heupbroek :), vallen je neukteugels/lovehendels dr over heen :)

AmbyPur
4 September 2004, 12:02
of ze willen gewoon niet weten dat ze maat 40 hebben en eigenwijs maat 38 blijven kopen :z

eniT
4 September 2004, 12:29
jah, da is mij ook al opgevalle zelle! op fuive enzo... van die behoorlijk vette mense, die dan van die kei spannende en blote dinges aandoen, waar ge het vet van ziet overpuile... en dan mense die wel mooi zoude zijn met zo van die spannendere en openere dinges, die doen dan eerder zo van die kei geslote en losse dinges aan... erges niet helemaal logish!

thali
4 September 2004, 20:31
Wat me net te binnenschoot: bij ons op school is het reglement een beetje aangepast.
Vanaf wanneer er een millimeter te zien is van je buik, krijg je een opmerking van de leerkracht.

*weet opeens waarom*

L_angeldc
5 September 2004, 03:10
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
te kleine broeken kopen en dat dan vetrollen over de broek heen puilen. Is dat mode of wat?

ze zitten nog in de ontkenningsfase? :?

MasterB
5 September 2004, 20:36
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
edit: langs de andere kant dragen ze natuurlijk wel wat ze willen en als zij dat mooi vinden...

Dat doet er dus niets toe. Wanneer ik het niet mooi vind dan behoor je het gewoon niet te dragen.

Chrizlybeer
6 September 2004, 10:55
Van die te dikke meisjes met een kort truitje zodat die flubber buik dr onderuit puilt en als het lciht er opschijn tj ergens diep iets ziet glinsteren wat dan een navelpiercing zou zijn vind ik ook niet zo geweldig:'(

Nightwolf
6 September 2004, 11:03
Oorspronkelijk geplaatst door MasterB
Dat doet er dus niets toe. Wanneer ik het niet mooi vind dan behoor je het gewoon niet te dragen.

alsof ze naar jou gaan luisteren dan :z

PFP
6 September 2004, 12:29
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Van die te dikke meisjes met een kort truitje zodat die flubber buik dr onderuit puilt en als het lciht er opschijn tj ergens diep iets ziet glinsteren wat dan een navelpiercing zou zijn vind ik ook niet zo geweldig:'(

Hehe en dan ga je ernaar kijken en dan denken zij dat jongens het sexy vinden

MasterB
8 September 2004, 15:58
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
alsof ze naar jou gaan luisteren dan :z

Je zou eens moeten weten!

K@rima!
9 September 2004, 11:01
Nouja zeg.. :? Die meisjes met die zogenaamde blubberbuiken ( en nee, ik heb het niet) hoeven echt niet in XXL shirts te gaan lopen ofzo. Als ze zich daar prettig in voelen, dan mag dat gewoon. Ookal is het niet echt een gezicht. Maar ik vind het nog steeds mooier als te grote kleding.

En over die te strakke broeken.. Hmm kan ook komen doordat veel meisjes soms dikker zijn als anders. Dan komen ze weer aan, dan vallen ze weer af. Dan halen ze in hun dunne periode zo'n leuke heupbroek.. Dan komen ze weer aan. Dan past ie niet goed.. Dan houden ze hem toch aan. Dan krijgen ze het knoopje dicht en dan krijg je die vetrollen die erboven uitkomen.. :notgood:

lieve colafles
12 September 2004, 09:09
dat komt omdat de mode steeds smaller wordt :|
serieus ik pas niet in broeken van veel kledingbedrijven, hoe hard ik dat ook zou proberen (of ik zou ook zo een verdikkingsribbel krijgen) en ik ben echt niét dik.. echt niet.. maar tegenwoordig heeft de hele wereld maatje xxs..
ik snap het wel dat als je een hippe broek ziet die je mooi vind en je past hem zo dat hij een beetje te strak is maar verder ok.. dat je hem dan koopt... omdat je dan het gevoel hebt dat je toch nog een hippe broek kan dragen.. bij wijze van spreken :)

AmbyPur
12 September 2004, 17:43
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Nouja zeg.. :? Die meisjes met die zogenaamde blubberbuiken ( en nee, ik heb het niet) hoeven echt niet in XXL shirts te gaan lopen ofzo. Als ze zich daar prettig in voelen, dan mag dat gewoon. Ookal is het niet echt een gezicht. Maar ik vind het nog steeds mooier als te grote kleding.

naja ze kunnen gewoon kleding wat goed past kopen toch? niet te groot en niet te klein?

Lampie
12 September 2004, 18:22
nah de mode verandert wel idd meer naar de smalle mens, mijn mening dan. Maar als je een gewoon rondkijkt is er wel voor ieder iets natuurlijk..

Ik vind het al Jaiks als ik giga veel gegeten heb en me buik er ietsies over heen hangt, laat staan als dat constant over de hele broekrand is......

Headliner
12 September 2004, 20:10
ach het is maar hoe je er tegenaan kijkt
persoonlijk zie ik liever een meid met een prachtige body in strakke kleding en niet in slobberkleding8)

thali
12 September 2004, 20:19
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
ach het is maar hoe je er tegenaan kijkt
persoonlijk zie ik liever een meid met een prachtige body in strakke kleding en niet in slobberkleding8)
Maar ze moet er dan wel het lichaam voor hebben wrs.

lieve colafles
13 September 2004, 07:48
Oorspronkelijk geplaatst door Lampie
nah de mode verandert wel idd meer naar de smalle mens, mijn mening dan. Maar als je een gewoon rondkijkt is er wel voor ieder iets natuurlijk..

Ik vind het al Jaiks als ik giga veel gegeten heb en me buik er ietsies over heen hangt, laat staan als dat constant over de hele broekrand is......

ik weet niet hoor maar voor mij is het al heel moeilijk om een broek te vinden die me past.. en ik ben gewoon slank en niet exeptioneel..

ok ik heb dan wel broekmaat 40/42 en boven 36 dus dat werkt niet samen omdat je dan altijd bouwvakkersdecolete hebt..
maar ik heb bijvoorbeeld een maand moeten zoeken naar een spijkerbroek die bij mij geen bouwvakkersdecolete had.. dus uiteindelijk heb ik toch maar weer een te wijde gekocht om die maar gewoon op mijn heupen te laten hangen..
maar anders zou ik het ook niet weten..


zo heb je vast ook wel mensen die onder maat 40 hebben en boven maat 44.. dan krijg je dat broeken te strak lijken, maar het gewoon niet zijn

AmbyPur
13 September 2004, 09:16
broeken zijn wel klote ja, mijn broeken zijn altijd te lang omdat ik nooit goede verhouding lengte/wijdte heb :/ en ik heb ze liever niet te strak zitten :+

psychobunny
13 September 2004, 11:43
De meeste van mijn broeken zijn wel redelijk aanspannend, maar k denk niet dat ik er ene heb waarin mn luv-handles erover hangen :Y)

biffyclyro
13 September 2004, 18:54
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
De meeste van mijn broeken zijn wel redelijk aanspannend, maar k denk niet dat ik er ene heb waarin mn luv-handles erover hangen :Y)

jij bent ook slank, toch? dat scheelt alvast ;)

Sedes
13 September 2004, 19:23
ik moet juist mijn broeken altijd een maat te groot kopen anders komen ze te kort :Y)

psychobunny
13 September 2004, 20:00
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
jij bent ook slank, toch? dat scheelt alvast ;)

Normaal gebouwd, maar k heb het voordeel van een plat buikje te hebben zonder er iets voor te moeten doen

TheGroovMaster
13 September 2004, 22:07
Oorspronkelijk geplaatst door Sedes
ik moet juist mijn broeken altijd een maat te groot kopen anders komen ze te kort :Y)

heb ik ook beetje last van, ben alleen geen meisje :+

Amneris
2 October 2004, 21:18
Ja man, vetrollen de gekste :yes: :thumbsup: !

Haha euhm nee, beetje loze vraag denk ik want die meisjesdie dat doen zijn zich daar waarschijnlijk niet van bewust (van het feit dat het er net uitziet) en de mensen die hier reageren gaan toch alleen maar zeggen dat het inderdaad belachelijk is. Ik zeg dus: whatever, vraag het als je zo'n meisje ziet lopen... als je het echt wil weten dan ;).

biffyclyro
4 October 2004, 17:15
er liep vandaag een meisje bij mij op school rond, echt zo'n typische haagse loeder, dan met zo'n kort topje aan en een te lage broek (vetrollen all over da place) en dan had ze ook nog eens een blubberbuik die je dus duidelijk zag door het korte topje. en een navelpiercing :kots:

yuch!

L_angeldc
6 October 2004, 12:43
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
er liep vandaag een meisje bij mij op school rond, echt zo'n typische haagse loeder, dan met zo'n kort topje aan en een te lage broek (vetrollen all over da place) en dan had ze ook nog eens een blubberbuik die je dus duidelijk zag door het korte topje. en een navelpiercing :kots:

yuch!

das stylo :+

Pakspul
6 October 2004, 12:54
Als je tegenwoordig geen anorexia hebt hoor je er niet bij :p

BlackTurtle
11 October 2004, 17:20
jij kunt echt een heel topic verneuken met 1 kutopmerking.

:no: 8|

blabal
17 October 2004, 18:01
nou ik ken een paar meisjes die dat zo hebben en hun kopen dus expres te kleine maten met het doel zoveel af te vallen dat het perfect past

henk26
21 October 2004, 21:03
Hoeveel lager zouden die heupbroeken nog kunnen zonder dat er iets boven uit piept?

Karma-Killer
21 October 2004, 22:31
Opzich ben ik van mening dat iedereen mag dragen waar hij/zij zich prettig in voelt maar ik zulk soort mensen toch ook liever in een maatje groter zien :o

lieve colafles
23 October 2004, 09:57
Oorspronkelijk geplaatst door Karma-Killer
Opzich ben ik van mening dat iedereen mag dragen waar hij/zij zich prettig in voelt maar ik zulk soort mensen toch ook liever in een maatje groter zien :o

dan ben je dus niet van die mening anders had je het niet gezegd8)

Joanniie
6 January 2005, 22:08
Ze moeten het zelf weten, maar ik vind wel dat het er niet uit ziet, ook als zoown mens een minirokje aan heeft, die ass lijkt dan 3 keer so dik :huh: okee ze moeten het zelf weten, maar voor de meeste lpoen ze wel voor lul,, en als ze zoown broek aan hebben om die maat te halen do ehem dan niet in het openbaar aan! en neem vooral geen navelpiercing, wat heb je er dan aan, je ziet hem neit eens.
al sik met mn moeder spijkerbroeken ga kopen is dat een drama, want als ik een maatje meer koop zakt ie van me reet, en een maatje kleiner dan is ie te kort :| |:(
naja dat probleem kennen wel meerdere denk k O-)

maar als die mensen dan een te strakke pijker broek kopen kopen ze ook een strak truitje :S dan zie je die vet rollen not beter, koop dan een te strakke broek en een beetje losse trui
;)

naja ik heb glukkig niks te klagen met dat vetrollen want ik ben * gelukkig* niet dik, maar mager of dun benk ook niet, heb wel wat spek op de ribben *) hehe :7

xLesjuhx
7 January 2005, 14:04
Het is nooit mode geweest om als dikker persoon een veel te strakke broek aan te doen.....Dat accentueert alleen maar je dik-zijn :no:
Ik vind wel dat iedereen het lekker zelf moet weten....maar dat wil niet zeggen dat ik het mooi/leuk vind, maar ga gerust je gang..

JennyMindTricks
7 January 2005, 20:33
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Als je tegenwoordig geen anorexia hebt hoor je er niet bij :p

Lijkt er wel op ja....

daphie
9 January 2005, 17:15
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
dat komt omdat de mode steeds smaller wordt :|
serieus ik pas niet in broeken van veel kledingbedrijven, hoe hard ik dat ook zou proberen (of ik zou ook zo een verdikkingsribbel krijgen) en ik ben echt niét dik.. echt niet.. maar tegenwoordig heeft de hele wereld maatje xxs..
ik snap het wel dat als je een hippe broek ziet die je mooi vind en je past hem zo dat hij een beetje te strak is maar verder ok.. dat je hem dan koopt... omdat je dan het gevoel hebt dat je toch nog een hippe broek kan dragen.. bij wijze van spreken :)


Niet de hele wereld heeft maatje xxs, veel winkels overschatten dat.. Ik zie overal in de kortingsrekken truitjes en broeken maatje [x]s of 34 hangen.. Alle maten daarna zijn al weg..



Ik vind het trouwens ook geen gezicht, die vetrollen, maar waarschijnlijk trekken ze zo'n strakke broek aan om slanker te lijken [het knelt immers alles bij elkaar].. Maargoed, je doet er niks aan :{

biffyclyro
10 January 2005, 19:07
Oorspronkelijk geplaatst door Karma-Killer
Opzich ben ik van mening dat iedereen mag dragen waar hij/zij zich prettig in voelt maar ik zulk soort mensen toch ook liever in een maatje groter zien :o

ik kan me niet voorstellen dat ze zich prettig voelen

annomeisje
10 January 2005, 19:11
Inderdaad, waarschijnelijk zijn zulke meisjes vaak ontzettend onzeker. Anders zouden ze wel accepteren dat ze een maatje meer hebben dan dat ze wensen en niet een totaal plat buikje hebben.