PDA

Bekijk de volledige versie : Oke je vind iemand wel een leuk iemand :)


silverchair
30 September 2004, 17:58
Nou je ziet iemand wel zitten, je ziet hem/haar vaak lopen op school en denkt, :o dies wel mooi ofzo :+ je weet hoe die heet en welke klas die zit en wie zn vrienden zijn..
maar nu? :+

Stevie
30 September 2004, 18:00
vraag je aan 1 van die vrienden het e-mailadres van die persoon en probeer je contact te maken via msn, is het makkelijkste. :Y)

silverchair
30 September 2004, 18:01
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
vraag je aan 1 van die vrienden het e-mailadres van die persoon en probeer je contact te maken via msn, is het makkelijkste. :Y)

ja maar dat is ook meteen zo van: ja ik wil wat van je :+ maar het is een optie (zat ik persoonlijk ook aan te denken hoor)

Nightwolf
30 September 2004, 18:40
ik zou eerder langzaam aan steeds meer proberen te praten met d'r over leuke dingen

thali
30 September 2004, 19:05
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
vraag je aan 1 van die vrienden het e-mailadres van die persoon en probeer je contact te maken via msn, is het makkelijkste. :Y)
Dat is zo van 'ik wil wel, maar ik kan niet'. Als je z'n msn wilt, ga het hem beter gewoon zelf vragen :yes: .

biffyclyro
30 September 2004, 19:16
ik zou stiekem tegen m opbotsen en dan zwoel kijken en sorry zeggen en rood worden

LexS
30 September 2004, 19:20
Jeez tuurlijk geen mailadressen vragen en dat gedoe. Denk je eens in: Ineens voegt iemand je toe en zegt tegen je: "Ja ik heb je op school zien lopen en ik vind je wel leuk." :loser:

Als dat bij mij zou gebeuren zou ik haar gelijk afkeuren... Gewoon naar hem toe lopen en z'n nummer vragen. Hij heet je vast niet op denk ik. Ik zou het veel meer op prijs stellen als iemand gelijk naar me toe kwam en m'n nummer vroeg of me uit vroeg ofzo. En als ik het niet zie zitten, pech gehad maar ik zou haar niet voor schut zetten ofzo.

Plus als het je wél lukt is het natuurlijk een kick dat het je zo is gelukt. :p Snap niet waarom mensen tegenwoordig steeds minder naar elkaar toe stappen. 8)

eniT
30 September 2004, 19:39
weljaa, dat had ik dus knal het zelfde voor hee! en van dat emailadres is wel goed gelukt bij mij!! ik heb gewoon een paar dinges met z'n naam uitgeprobeerd en had geluk (je kan ook viavia) :) hij vroeg gelukkig niet hoe ik aan z'n adres was gekome enzo...
na een tijdje chatte zei ie goeiedag op school en meer... :) (ikke kei gelukkig! :love: )

MoppY
30 September 2004, 20:54
Ik ben gewoon iemand die het zelf regeld...
gewoon op die gene afstappen en zeggen.. heey mag ik je msn? zo zie je dan wel weer verder.. dan wat afspreken en pak je um gewoon op ze bek! haha zegt hij sorry ik vind je niet leuk.. nou jammer dan blauwtje.. lekker belangrijk

Headliner
30 September 2004, 22:24
sigaret van hem vragen:+ ook al rook je niet
of je vraagt hoe laat het is
als je maar een klein gesprekje met hem kan beginnen:)

Suepahfly
1 October 2004, 06:39
Oorspronkelijk geplaatst door MoppY
Ik ben gewoon iemand die het zelf regeld...
gewoon op die gene afstappen en zeggen.. heey mag ik je msn? zo zie je dan wel weer verder.. dan wat afspreken en pak je um gewoon op ze bek! haha zegt hij sorry ik vind je niet leuk.. nou jammer dan blauwtje.. lekker belangrijk

zielig hoor:{



en waarom altijd msn...
dan vind ik sms toch iets beter,dat heeft iets meer:)en dan kan je ook nog bellen:p

anemic
1 October 2004, 07:51
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
sigaret van hem vragen:+ ook al rook je niet
of je vraagt hoe laat het is
als je maar een klein gesprekje met hem kan beginnen:)

haha dat is pas sneu..
geeftie een sigaret, steekt er zelf een op , sta je daar met je sigaret :loser:

silverchair
1 October 2004, 08:24
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
haha dat is pas sneu..
geeftie een sigaret, steekt er zelf een op , sta je daar met je sigaret :loser:

haha ja ik wil net zeggen, straks rookt hij niet hehe dikke afknapper ;)

anemic
1 October 2004, 08:55
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
haha ja ik wil net zeggen, straks rookt hij niet hehe dikke afknapper ;)


ja voor hem ja als je dan om een sigaret vraagt:P

silverchair
1 October 2004, 14:04
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ja voor hem ja als je dan om een sigaret vraagt:P

Ja :) hehe maar mensen wat moek doen want ik heb niet genoeg balls voor om naar m toe te gaan ofzo :+ h eb geen zin in ene afwijzing..en verder ja email vind ik best afgezaagd... :)

The6thgate
1 October 2004, 14:09
zorgen dat je m op stap tegenkomt:p

ik vind iemand die ook int hotel werk wel leuk. heb dr wel n paar keer gesproken enzo en ze zei wel dat ze morgen op stap ging. hopelijk kan k dan s wat meer uitvinden:)

thali
1 October 2004, 16:08
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
en waarom altijd msn...
dan vind ik sms toch iets beter,dat heeft iets meer:)en dan kan je ook nog bellen:p
Niet iedereen heeft een gsm/msn.

Stevie
1 October 2004, 16:13
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Niet iedereen heeft een gsm/msn.

ik ken tegenwoordig niemand die minstens 1 van de 2 heeft.

thali
1 October 2004, 16:32
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ik ken tegenwoordig niemand die minstens 1 van de 2 heeft.
Ik ken er toch een aantal die geen van beide hebben.
*kent zelfs een 16-jarige die geen pc heeft*

Trouwens, 'k zat er net aan te denken. Ik heb zelf lang geen van beide gehad. Vorig jaar in november of zo heb ik voor het eerst een msn-gesprek gehad.
En een gsm had/heb ik niet.

Lampie
1 October 2004, 16:53
Zet een foto neer, ben benieuwd hoe hij eruit ziet!!

Maar niet over msn beginnen ofzo gelijk, tenminste zou ik niet doen.

Gewoon ertegen aanknallen!!

CharmedOne
1 October 2004, 17:10
Gewoon naar hem toe gaan, hij zal je heus niet afwijzen je bent echt een hele leuke en lieve meid! Begin gewoon een praatje met hem, als hij is een keer alleen aan de tafel zit, vragen of je erbij mag zitten en dan praat je over hoe saai school weer is en dan begin je gewoon leuk met hem te lullen...

bootje
1 October 2004, 19:24
lachen naar hem als je hem ziet. en dan na een tijdje ook "hallo" zeggen ipv enkel te lachen. en dan na nog ff een gesprek beginnen. maar daar heb je dan weer geduld voor nodig.

lieve colafles
1 October 2004, 19:30
goed.. wat ik zou doen.. je loopt op hem af op een moment dat ie ergens wegloopt, en je geeft hem snel een briefje en zegt: hej, je vergeet wat..
en dan geef je um een klein briefje met je e-mailadres erop..
en dan lach je verlegen en draait je om..

maar ja niet dat het altijd werkt :+

Headliner
1 October 2004, 20:42
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
haha dat is pas sneu..
geeftie een sigaret, steekt er zelf een op , sta je daar met je sigaret :loser:

ik weet niet hoe het bij jou op school zit, maar meestal staat iedereen gewoon in een groepje te roken?
of ben jij zo iemand die wegloopt nadat een meid je om een sigaret vraagt?

Headliner
1 October 2004, 20:47
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
haha ja ik wil net zeggen, straks rookt hij niet hehe dikke afknapper ;)

wat zit je nou dom te doen? je kent hem toch? dan weet je toch wel of ie rookt of niet?:rolleyes:
dan geef je die sigaret maar aan een vriendin van je ofzo, jij gaat toch voor een praatje met die gast?

en als hij een echte vent is zal ie je niet laten staan

silverchair
1 October 2004, 21:21
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
wat zit je nou dom te doen? je kent hem toch? dan weet je toch wel of ie rookt of niet?:rolleyes:
dan geef je die sigaret maar aan een vriendin van je ofzo, jij gaat toch voor een praatje met die gast?

en als hij een echte vent is zal ie je niet laten staan

Ik dom doen sjonge jonge.
Ik zeg in mn eerste post: je weet hoe die heet en welke klas die zit en wie zn vrienden zijn..
meer weetik niet, alhoewel ik verwacht dat ie niet rookt omdat ik m eigenlijk nooit echt buiten zie staan, maarja je weet nooit..

Anyway vandaag zat ik dus bij een kerel i(daan) n de kantine (met een stel vriendinnen hoor) die is blijven zitten en zit nu bij mij in de klas. En toen kwam Leroy (de gozer waar die ik wel oké vind :$) erbij zitten, omdat hij Daan kent...En toen ging hij met Daan praten zeg maar en toen ben ik heel geintresseerd naar hun verhaal gaan luistern( ik zat naast Daan) en toen vroeg Daan wat aan mij enz enz, en toen praatte we met zn 3en :D dus ook met die Leroy..
Dus het gaat de goeie kant op :)

Amneris
2 October 2004, 20:01
Je verstand zegt natuurlijk dat je 'm moet aanspreken, je lichaam zegt je dat je met knikkende knietjes als een plumppudding in elkaar zakt en je hart zegt dat je moet rennen voor je leven... kiest u maar ;).

silverchair
2 October 2004, 21:02
Oorspronkelijk geplaatst door Amneris
Je verstand zegt natuurlijk dat je 'm moet aanspreken, je lichaam zegt je dat je met knikkende knietjes als een plumppudding in elkaar zakt en je hart zegt dat je moet rennen voor je leven... kiest u maar ;).

hehe geen van allen ;)

Maar BEUH, hij heeft een vriendin dus laat maar :+

Amneris
2 October 2004, 21:11
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
hehe geen van allen ;)

Maar BEUH, hij heeft een vriendin dus laat maar :+

Haha hmm balen, volgende keer beter :aai: ... en dan niet alles tegelijk proberen te doen (naar 'm toe lopen, in elkaar zakken en vervolgens heel hard wegrennen, geloof me, dat komt niet zo best over :no: :$ ).

silverchair
3 October 2004, 09:29
Oorspronkelijk geplaatst door Amneris
Haha hmm balen, volgende keer beter :aai: ... en dan niet alles tegelijk proberen te doen (naar 'm toe lopen, in elkaar zakken en vervolgens heel hard wegrennen, geloof me, dat komt niet zo best over :no: :$ ).

Nee daar zou ik persoonlijk ook helemaal niet aan gedacht hebben omdat te doen maarja :+

Suepahfly
3 October 2004, 13:15
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
hehe geen van allen ;)

Maar BEUH, hij heeft een vriendin dus laat maar :+

ik zou toch verder doen

men vroige vriendin heeft haar vriend laten staan voor mij en ik toen ook mijn huidige vriendin(op die moment) ook voor haar:Y)


heb ik nu wel wat spijt van maarja,je ziet maar,niet opgeven omdat ie een vriendin heeft:no:

(ben wel blij dat men relatie met die griet over is:{)

silverchair
3 October 2004, 18:11
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
ik zou toch verder doen

men vroige vriendin heeft haar vriend laten staan voor mij en ik toen ook mijn huidige vriendin(op die moment) ook voor haar:Y)


heb ik nu wel wat spijt van maarja,je ziet maar,niet opgeven omdat ie een vriendin heeft:no:

(ben wel blij dat men relatie met die griet over is:{)

haha ja maar dat vind ik zo stom als je gaat proberen tussen die 2 in te komen, ook al vind ik m zooo leuk zo ben ik dan ook weer niet ~!

Amneris
3 October 2004, 20:39
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
haha ja maar dat vind ik zo stom als je gaat proberen tussen die 2 in te komen, ook al vind ik m zooo leuk zo ben ik dan ook weer niet ~!

Nee dat zou ik ook best wel nasty vinden eigenlijk :huh: ... kortom: jammer maar helaas ;). You'll find someone :).

silverchair
4 October 2004, 08:37
Oorspronkelijk geplaatst door Amneris
Nee dat zou ik ook best wel nasty vinden eigenlijk :huh: ... kortom: jammer maar helaas ;). You'll find someone :).


achja ikv ind mijn persoontje idd nog wel :+

Amneris
4 October 2004, 09:06
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
achja ikv ind mijn persoontje idd nog wel :+

En anders kun je ook best nog gelukkig worden/zijn/blijven ;):yes:

0Vera
4 October 2004, 11:51
lol @ Amneris :d

nee mannen met vriendinnen zijn een typisch geval van jammer dan :p
belooft negen van de tien keer alleen hartzeer, mocht je er toch je zinnen op zetten.

jouwes komt nog wel, je bent jong ;)

biffyclyro
4 October 2004, 15:25
ik kan nu vragen "wil je weten hoe iemand met een tongpiercing zoent?" :7

The6thgate
4 October 2004, 15:40
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
ik kan nu vragen "wil je weten hoe iemand met een tongpiercing zoent?" :7
denk niet dat jij daar speciaal een tongpiercing voor nodig hebt:p

silverchair
4 October 2004, 18:03
Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
lol @ Amneris :d

nee mannen met vriendinnen zijn een typisch geval van jammer dan :p
belooft negen van de tien keer alleen hartzeer, mocht je er toch je zinnen op zetten.

jouwes komt nog wel, je bent jong ;)

You've got a point ;) whaha :+

@ bif: ja daar hebbie gelijk in , hehe ik wil er ook 1 tje :)

blabal
8 October 2004, 09:41
hmm ik zit ook bij een soortgelijke probleem, haar msn heb ik al bemachtigt en tot nu toe gaat het goed en is ze heel lief tegen me maar ik ben alsnog bang dat ze me afwijst :p

Alpha
8 October 2004, 09:43
Oorspronkelijk geplaatst door blabal
hmm ik zit ook bij een soortgelijke probleem, haar msn heb ik al bemachtigt en tot nu toe gaat het goed en is ze heel lief tegen me maar ik ben alsnog bang dat ze me afwijst :p

tsja ... die kans zal altijd bestaan ... maar probeer eens op school of zo met dr te praten ...

Pakspul
8 October 2004, 11:14
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
goed.. wat ik zou doen.. je loopt op hem af op een moment dat ie ergens wegloopt, en je geeft hem snel een briefje en zegt: hej, je vergeet wat..
en dan geef je um een klein briefje met je e-mailadres erop..
en dan lach je verlegen en draait je om..

maar ja niet dat het altijd werkt :+
*noteerd* :+

LexS
8 October 2004, 11:35
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
goed.. wat ik zou doen.. je loopt op hem af op een moment dat ie ergens wegloopt, en je geeft hem snel een briefje en zegt: hej, je vergeet wat..
en dan geef je um een klein briefje met je e-mailadres erop..
en dan lach je verlegen en draait je om..

maar ja niet dat het altijd werkt :+
Damn die is idd goed. Maar ik zou de email vervangen door tel. nr. Over de telefoon is het veel spontaner vind ik...

biffyclyro
8 October 2004, 15:22
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
denk niet dat jij daar speciaal een tongpiercing voor nodig hebt:p

gister vroeg ik "mag ik mijn tongpiercing op jou uitproberen?"

werkte wel :Y)

silverchair
8 October 2004, 16:49
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
gister vroeg ik "mag ik mijn tongpiercing op jou uitproberen?"

werkte wel :Y)

God o god o god :+

Maar iig hij heeft dus een vriendin en het schijnt een super leuk meisje te zijn (kan ook niet anders)
maar....
HIj zei wel gedag op school :9 oehh

biffyclyro
8 October 2004, 17:00
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
God o god o god :+

Maar iig hij heeft dus een vriendin en het schijnt een super leuk meisje te zijn (kan ook niet anders)
maar....
HIj zei wel gedag op school :9 oehh

oehh bad merel :p
mannen met vriendinnen zijn slechthaha

silverchair
8 October 2004, 17:06
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
oehh bad merel :p
mannen met vriendinnen zijn slechthaha

Ja ik weet het :+ maar wel lekker slecht ;)

Hehe maar ik had m toegevoegd en toen begon ie meteen tegen me de babbelen enzo, vet gezellie :$

L_angeldc
8 October 2004, 17:58
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
oehh bad merel :p
mannen met vriendinnen zijn slechthaha

en die kan je beter maar snel vergeten ;)

silverchair
8 October 2004, 18:09
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
en die kan je beter maar snel vergeten ;)

Doe ikO-)

Berend
11 October 2004, 15:15
Arme jongen weet niet wat hem overkomt :)

Ancalagon
11 October 2004, 15:37
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair


@ bif: ja daar hebbie gelijk in , hehe ik wil er ook 1 tje :)

Zonder zo'n ding moet je gewoon vragen: Wil je weten hoe het zoent zonder tongpiercing?

Karma-Killer
12 October 2004, 17:47
Tis meestal inderdaad moeilijk tussen 2 mensen te komen, maar de huidige vriendin van mijn ex is het toch echt gelukt :[ Dus, geef niet op! ;)

biffyclyro
12 October 2004, 18:08
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
Zonder zo'n ding moet je gewoon vragen: Wil je weten hoe het zoent zonder tongpiercing?

goeie!!

silverchair
12 October 2004, 18:48
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
Zonder zo'n ding moet je gewoon vragen: Wil je weten hoe het zoent zonder tongpiercing?

hehe :+