PDA

Bekijk de volledige versie : Vertrouwen


psychobunny
4 October 2004, 19:09
Kan jij iemand van het andere geslacht voor de volle 100% vertrouwen? En indien nee, hoe komt het?

biffyclyro
4 October 2004, 19:10
nope, komt denk ik door onzekerheid dat in iedereen wel schuilt..

Amneris
4 October 2004, 19:49
Zelfde als mijn voorganger.

Lampie
4 October 2004, 19:54
Sommigen wel maar de meesten niet .

Maar dat is ook bij hetzelfde geslacht eigenlijk

WishfulDreaming
4 October 2004, 20:05
Ik vertouw eerder mannen dan vrouwen denk ik.
Die zijn veel meer rechtuit dan vrouwen. Die wikkelen er ook geen doekjes rond. Ik denk als je tegen een man zegt van "dit mag je niet verderzeggen" dat de kans groter is dat hij het geheim houd, tewijl wanneer je dit tegen een vrouw verteld. Vrouwen vinden het altijd wel plezierig als ze iets weten wat eventueel later tegen je gebruikt kan worden.

Je beste vriendin en vriendje ter beschouwing gelaten natuurlijk. Die moet je gewoon 100% (proberen te) vertrouwen :)

Plankje
4 October 2004, 20:36
er zijn dingen die ik aan niemand ooit zou toevertrouwen, maar tog zijn er wel mensen aan wie ik behoorlijk wat kwijt durf

Headliner
4 October 2004, 20:40
ja, bij m'n ex kan ik zo'n beetje alles kwijt zonder dat ze er met vriendinnen over gaat praten
haar vertrouw ik ook voor 100%

Sanne
4 October 2004, 20:58
mijn vriend kan ik eigenlijk voor 100% vertrouwen. Soms vind ik het nog wel eens moeilijk om echt te geloven dat ik hem echt kan vertrouwen, omdat mijn vader vreemdging en ik dus vanaf toen nooit meer iemand echt voor100% heb vertrouwd.

0Vera
6 October 2004, 12:48
ik ben redelijk goedgelovig en vertrouw mensen snel. Wel ben ik ook weer zo dat ik bijna geen dingen vertel waar mensen me later heel hard op kunnen terugpakken. Wat dat betreft ben ik toch best sterk :) want ik kan heel veel vertellen.

Wel stom dat de dingen die me dus ECHT ECHT dwarszitten ik tegen niemand kan vertellen. Alleen aan mn dagboek dan, zo lijkt wel. Maar het wordt steeds minder :)

The Phit
6 October 2004, 12:55
van me zus en moeder weet ik 100% zeker dat ik ze kan vertrouwen. De meeste meiden die ik ken vertellen namelijk alles door aan hun hartsvriendinnen :z

Jamiel
6 October 2004, 13:02
Mijn ouders nemen mij nooit serieus als ik zeg dat ze het niet moeten doorvertellen, omdat ze het niet voor kunnen stellen waarom het eigenlijk geheim moet blijven.

Voor de rest ach, ik heb niet superveel geheimen ofzo.
Maar vervelende dingen die ik heb meegemaakt en die ik niet zomaar aan iedereen wil vertellen, vertel ik aan me vriend en een goede vriend. Die twee kan ik echt volledig vertrouwen :)

Jongens vertrouw ik trouwens eerder dan meisjes. Jongens stralen meer rust uit. Meisjes kunnen heel bitcherig zijn, daar houk nie van.

frox
6 October 2004, 14:13
Mn 2 beste vrienden en mn broer, die vertrouw ik 100% Verder niemand eigelijk :{

LoeLoe
6 October 2004, 14:26
Ik heb al heel snel vertrouwen in anderen, soms iets te snel. En naderhand kunnen ze je dan behoorlijk kwetsen maja.

Ik ben als een open boek. Als ik ergens mee zit, als er iets is gebeurd, als ik iets kwijt wil.. het komt er allemaal uit. Nou zijn er wel personen tegen wie ik dat niet vertel omdat ze niet zo dicht bij me staan, die er niets aan hebben als ik het tegen ze zeg.

Maar tegen mijn beste vrienden die het dichtst bij me staan qua omgang, daar vertel ik alles tegen.

thali
6 October 2004, 16:16
Er is eigenlijk niemand die ik 100% vertrouw. (Zelfs mezelf niet.)

Maar ik zal wel vlugger een jongen vertrouwen dan een meisje, geen idee hoe dat komt. Volgens mij heeft het er wel mee te maken dat er een aantal meisjes mijn vertrouwen al serieus geschaad hebben.

Flater
6 October 2004, 17:01
Ik heb m`n vertrouwen altijd nog bij meiden neer gelegd. Ik denk dat zij meer emotionele hulp kunnen geven en een knuffel, meisjes zijn gewoon liever en snappen je beter :yes:

Suepahfly
6 October 2004, 20:53
ik vertrouw mensen te snel|:(

Ancalagon
7 October 2004, 09:23
Oorspronkelijk geplaatst door Flater
Ik heb m`n vertrouwen altijd nog bij meiden neer gelegd. Ik denk dat zij meer emotionele hulp kunnen geven en een knuffel, meisjes zijn gewoon liever en snappen je beter :yes:

ja maar zijn ze daardoor ook beter te vertrouwen

anemic
7 October 2004, 10:26
vrouwen zijn sowieso niet te vertrouwen

0Vera
7 October 2004, 17:51
nee wij vrouwen zijn ev0l :]

onderbouw je stelling anders ff anemic?

eniT
7 October 2004, 19:09
kheb m'n twijfels of ik ooit een gast ten volle 100% ga kunne vertrouwe en der alles aan kwijt kunnen. Nu absoluut niet! hopelijk komt dat nog wel he. kom ik zo iemand tege...

anemic
8 October 2004, 08:38
Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
nee wij vrouwen zijn ev0l :]

onderbouw je stelling anders ff anemic?

dat behoeft geen onderbouwing..

Pakspul
8 October 2004, 08:55
Oorspronkelijk geplaatst door Flater
Ik denk dat zij meer emotionele hulp kunnen geven en een knuffel.Kunnen mannen ook wel hoor :$

Flater
8 October 2004, 14:10
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Kunnen mannen ook wel hoor :$ Aaaaaaaaaaa.. Pakspul, kom hier en geef me een knuf :love:

ja maar zijn ze daardoor ook beter te vertrouwen /\ Heeft gelijk, denk dat jongens minder snel roddelen...

AMF
8 October 2004, 14:47
Ik heb nooit zo'n problemen met mensen vertrouwen, maar ik vertrouw vrienden eerder problemen toe omdat zij het vaak wat nuchterder opvatten zegmaar dan meisjes. Een meisje zegt 10000x 'wat erg voor je' terwijl ik juist gewoon ff wil praten en een oplossing wil zoeken ofzo voor problemen. Ik vertrouw wat dat betreft sowieso sneller jongens..meisjes lullen sneller dingen door volgens mij..

kaatjeuh
14 November 2004, 17:17
Bij mij duurt het lang voordat ik iemand vertrouw,het rare is dat ik in de grote vakantie(al een tijdje geleden dus)een jongen heb leren kennen , en ik heb hem in 1 2 3 vertrouwd ,'k weet bijgod wel niet hoe het komt.

Je weet nooit echt zeker of je iemand kan vertrouwen omdat je met dingen in je hoofd zit zoals;wat als die persoon m'n vertrouwen misbruikt enz.,kdenk dat je daarom minder vlug mensen zal vertrouwen.

meis
14 November 2004, 19:17
raar eigelijk, maar mijn ex kan ik echt voor 100% vertrouwen,... denk dat de reden daarvan gewoon ligt bij het feit dat we iets langer dan een jaar zijn samengeweest, en altijd gewoon compleet eerlijk zijn geweest tegen elkaar... we vertelden gewoon alles tegen elkaar, wat ons ergerde aan onze relatie, wat beter kon in ons sexleven, voor wie we misschien nog wel verborgen gevoelens hadden, wat we hadden uitgestoken in zatte momenten,... echt gewoon alles, en ik denk als je dat altijd gekunnen hebt zonder er ruzie over te krijgen, gewoon elkaars denken en doen aanvaarden, dat je die iemand wel kan vertrouwen, we zijn trouwens ook uit elkaar gegaan zonder ruzie of iets anders :),
kheb echt superveel aan die jongen, nu nog steeds, ik kan altijd bij hem terecht, en hij weet me altijd te troosten!!

voor de rest eigelijk heel weinig mensen, zeker geen meisjes (nja.. ik weet niet hoe het komt)

CharmedOne
14 November 2004, 19:18
Er is maar 1 iemand die ik echt 100% vertrouw en dat is mijn broer, voor de rest vertrouw ik ze niet allemaal 100%.. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat die persoon het dan weer doorlul en mijn broer doet dat gelukkig niet :)

Frozen
14 November 2004, 20:28
Nee ik denk het niet.
Maar dat komt ook met wat ik heb meegemaakt.
Dusja. Ik vertrouw mensen gewoon niet zo snel meer voor de volle 100%.

klootzak
15 November 2004, 01:05
nee, evenals iemand van hetzelfde geslacht niet.


blind vertrouwen is dodelijk

Romero
21 November 2004, 12:41
tja het ligt eraan, iemand die je al heel je leven kent is makkelijk te vertrouwen jij weet wat hij vind en zij/hij weet wat jij vind. Maar soms kun je ook te naif zijn. dus ja verrouwen is dodelijk

hegje
21 November 2004, 22:29
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Ik vertouw eerder mannen dan vrouwen denk ik.
Die zijn veel meer rechtuit dan vrouwen. Die wikkelen er ook geen doekjes rond. Ik denk als je tegen een man zegt van "dit mag je niet verderzeggen" dat de kans groter is dat hij het geheim houd, tewijl wanneer je dit tegen een vrouw verteld. Vrouwen vinden het altijd wel plezierig als ze iets weten wat eventueel later tegen je gebruikt kan worden.

Je beste vriendin en vriendje ter beschouwing gelaten natuurlijk. Die moet je gewoon 100% (proberen te) vertrouwen :)


ik denk dat dat over het algemeen wel opgaat, 2 vriendinnen van mij vertrouw ik ook volle 100%

Little one
22 November 2004, 18:26
Ik vertrouw ook vlugger jongens dan meisjes zenne
ik eb wel 2 vriendinnen waar ik bijna alles tegen zeg
maar als er iets scheelt, ga ik altijd eerst naar men liefje en dan naar andere vrienden...
Raar maar waar...
en wete, jongens kunnen je ook troosten zenne, ze kunnen een knuffel geven en ze zeggen dat ze in je geloven of dat je een sterk iemand bent en da je er zeker zal komen
en ook al lost da niks op, het doet deugd om die dingen te horen...
:*

BlackTurtle
23 November 2004, 10:47
vertrouwen wat is vertrouwen, veel mensen voelen de neiging om er toch met iemand over te praten ook al mocht dat niet, het is heel normaal om ook je verhaal kwijt te willen. je maakt pas de fout als je een naam bij je verhaal noemt , of bij een bekende van diegene die je zij dat je t niet mocht vertellen je verhaal doet, ik kan alles kwijt bij mn pa, en die houd zn mond tochwel, meestal vertel ik m dingen sávonds dan heeft die toch wietje op, en is die t de volgende dag wel weer vergeten.



maarja, waarom geef ik hier eigenlijk antwoord op ik ben zo paranoia als maar kan.

sugga_bitch
9 December 2004, 00:54
kweenie, ik vertrouw me vriend wel.. ma hij kijkt altijd zo overdreven veel na meisjes ensow.. en slijmt er altijd bij ensow..
ik weet neit wat ik dr meej aan moet... |:(

daphie
9 December 2004, 19:37
Ik begin het idee te krijgen dat ik jongens beter kan vertrouwen dan meiden.. Iig dan een groot aantal meiden in mijn omgeving.. Ze vertellen je geheimen aan anderen, roddelen, en doen weet ik wat. Dat heb ik met een jongen nog nooit meegemaakt..

Ik denk dat meiden meer geneigd zijn tot praten en dat het daaraan ligt..