PDA

Bekijk de volledige versie : Versier tips !!!


Biertjuh
6 October 2004, 19:16
Als k iemand wil versieren weet k vaak geen goeie openingszin of weet nie goed waar k het over moet hebben als je nix van haar weet. Of k durf niet op haar af te stappen.

Kunnen jullie mij tips geven ???????

Flater
6 October 2004, 19:28
"Biertjuh?"

Atjeuh
6 October 2004, 19:42
vol op de bek pakken :+

Atjeuh
6 October 2004, 19:42
"ey ken ik jou niet ergens van?"

Amneris
6 October 2004, 20:05
Allemaal nogal fout... eerlijk gezegd vind ik versieren ook nogal fout maar ok, wat is je bedoeling, wil je echt iemand om een relatie mee aan te gaan of wil je iemand voor een avondje?

In het eerste geval zou ik lekkerwachten tot je vanzelf een leuk meisje tegen komt met wie het klikt :).

In het tweede geval moet je het maar uitzoeken :9 .

Atjeuh
6 October 2004, 20:35
reageer je nou serieus op mijn reacties :+

thali
6 October 2004, 21:10
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
"ey ken ik jou niet ergens van?"
Da's echt zo een cliché. "Ken ik jou nergens van?" "Nee." "Mag ik dan zeggen dat je een bekend gezicht hebt?" *rare blik* "Nee, serieus geen belediging." *en weg is ze*

Een openingszin die vaak gebruikt wordt de laatste tijd is iets zeggen in de trent (trent is zeker met een d... ach ja, whatever) van dat het meisje er goed uit ziet. Een paar keer al gehoord: "Ziet gij d'er altijd zo goed uit of wa?!?"
"Ge ziet er goed uit vanavond."
Ik weet niet hoe het zit bij andere meisjes, maar als jongens een poging doen om mij te verleiden, dan sla ik in paniek en loop gewoon weg :$.
Het beste is volgens mij gewoon geen openingszin gebruiken. En vooral niet te opdringerig zijn. Da's echt zo irritant...
Als je merkt dat het meisje geen interesse heeft, het gewoon opgeven.

Headliner
6 October 2004, 21:22
jij hebt een opening en ik heb zin

(ok, die is oud8) )

Pakspul
7 October 2004, 07:36
Oorspronkelijk geplaatst door Flater
"Biertjuh?" :no:

Breezaah?

TheGroovMaster
7 October 2004, 09:15
oogcontact maken en lief/geheizinnig/sneaky lachen :D

et werkt wel :)

Ancalagon
7 October 2004, 09:22
hoestnou?

of je billen laten zien

Alpha
7 October 2004, 10:02
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
haha idd, dat er mensen gewoon op in gaan he :D

je hebt nog van die mensen :no:

maaruh ... voor een relatie: gewoon wat op msn/op school/sportclub of waar dan ook met dr praten. Meestal zie je dan vanzelf wel of het klikt. Daarna ga je dan met dr naar de stad of naar de bios of whatever ... in ieder geval iets gezelligs doen (als jullie beiden vissen dus gezellig vinden ga je lekker een middag vissen :x) en dan vraag je dr en hoppa ...

succes :thumbsup:

WishfulDreaming
7 October 2004, 11:46
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
reageer je nou serieus op mijn reacties :+

Het topic is dan ook serieus bedoeld dacht ik.

Berend
11 October 2004, 14:29
Ik hoor steeds vaker dat het meer gaat om de uitstraling dan wat je eigenlijk in het begin zegt. Al is de openingszin nog zo stom (in sommige gevallen kan zelfs een hele stomme oude openingszin juist in je voordeel werken, want humor is altijd een goed begin)
Wat ik bedoel, als je zelfverzekerd overkomt (en dan bedoel ik niet arrogant) ben je al op de helft. En zoals bij elk gesprek, je probeert een dialoog te vormen, geen monoloog. Probeer de openingszin te baseren op iets waarvan je denkt/weet dat de ander kennis over heeft en voor het uit zo dat de kans dat de ander een tegenvraag stelt vrij groot is.

Ikzelf ben een onzeker persoon, dus ik kan nog niet zeggen dat het goed werkt, maar gesprekken gaan me meestal wel goed af.

Bi-Babe
27 December 2004, 21:14
_0_ Ik Vind het altijd zo schattig als jongenz of meiden gaan blozen als ze oogkontakt zoeken dan kijk ik lief terug en :wave: ik naar ze ofsow :yes: *) O-)
duz misschien dat oogcontact zoeken een goeie is? openings zinnen vind ik maar afgezaagt :no:

forumzwerver
1 January 2005, 12:50
Jij ben knap ik wil jou wel beter leren kennen

biffyclyro
1 January 2005, 17:20
omg

Banshee
1 January 2005, 19:05
:d lol :d

JennyMindTricks
1 January 2005, 20:02
Der zei er pas één: "Wat kijk jij lief naar mij" .
Ik verbaasd achterom kijken. :p


Mwah ik heb zelf eigenlijk geen versiertips voor je.
Gewoon praten / gewoon doen!:)

Black-Phoenix
4 January 2005, 01:29
zeggen dat zij mooie ogen heeft..lukt altijd;)

Me-little-girl
22 March 2005, 21:05
keb etzelfde pr0bleem mah dan bij j0ngens, je m0et gw0on over et lesrooster 0f zoiets gaan lulle, dat lukt meestal wel, tenzij je niej mehr op sch0owl zit|:(

yor
22 March 2005, 21:28
Oorspronkelijk geplaatst door Me-little-girl
keb etzelfde pr0bleem mah dan bij j0ngens, je m0et gw0on over et lesrooster 0f zoiets gaan lulle, dat lukt meestal wel, tenzij je niej mehr op sch0owl zit|:(

haha geniaal dat ga ik doen, gewoon naar discotheek in amsterdam gaan en aan willekeurig persoon vragen over het lesrooster, zie de grap er wel van in misschien zij ook wel :)


denk het eigenlijk niet

Dobbo
22 March 2005, 23:23
jah hoe pak je het aan, als je het kan zou je met haar kunnen gaan dansen, en dan gewoon over wat praten, gewoon vragen stellen hoe heet ze is en waar ze vandaan komt. Maar wel eerst oogcontact zoeken en als jullie dan gewoon naar elkaar staren en niet meteen weg draaien dan zit het vast goed.. succes er mee!

L_angeldc
23 March 2005, 09:42
Oorspronkelijk geplaatst door yor
haha geniaal dat ga ik doen, gewoon naar discotheek in amsterdam gaan en aan willekeurig persoon vragen over het lesrooster, zie de grap er wel van in misschien zij ook wel :)


denk het eigenlijk niet

ga jij wel eens naar een discotheek dan? :o :+

ot: serieus dat soort openingszinnen werken toch voor geen meter :z

koekje
23 March 2005, 12:09
je zelf zijn, en je niet laten voordoen als iemand dat je niet bent.

fasty
28 March 2005, 20:03
jup en als het haar niet aanstaat dan pech je hebt het geprobeerd

je kan beter met een wat minder knap meisje nemen die heel lief is dan een lekkere bitch:Y)

Nevsehirli
29 March 2005, 16:30
Willen jullie allemaal de beste weten?

De aller aller aller beste ???


Wie dat wil moet ja zeggen......:thumbsup:

Impressions
29 March 2005, 17:36
Ja:thumbsup:

fasty
29 March 2005, 17:56
zeg es (ja)

SpiNe
29 March 2005, 22:41
een goed uiterlijk hebben meer heb je niet nodig:| :z

fasty
30 March 2005, 07:22
en aardig
(maar die 2 weet iedereen toch)

Nevsehirli
30 March 2005, 16:03
Okee dan, de allerbeste versiertruc is deze:

Je gaat naar haar toe en je vraagt een vuurtje.
En als ze die vuurtje wil geven zeg je: Nee, sorry ik rook niet.....



OOOOOOOOOOOOOOoohhhhwwwww is die goed of is die goed mensen:) :yes:

LexS
30 March 2005, 16:15
echt wel

Nevsehirli
30 March 2005, 16:16
Mwuahahaha, dan heb je gelijk sjans....

Impressions
31 March 2005, 14:31
Oorspronkelijk geplaatst door Nevsehirli
Okee dan, de allerbeste versiertruc is deze:

Je gaat naar haar toe en je vraagt een vuurtje.
En als ze die vuurtje wil geven zeg je: Nee, sorry ik rook niet.....



OOOOOOOOOOOOOOoohhhhwwwww is die goed of is die goed mensen:) :yes:

:D :D :D :D :D :D :D Hij is goed nev!! Precies wat ik van je had verwacht!! K ga hem zekerz gebruiken ouwe

Kwak
31 March 2005, 15:36
Nev Da MasTaH PlaYa!!!8-)

fasty
31 March 2005, 16:57
haha das een goede:thumbsup:

Stevie
31 March 2005, 17:20
en als ze nou geen vuurtje heeft :?

thali
31 March 2005, 20:39
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
en als ze nou geen vuurtje heeft :?
Dan heb jij toch mooi de eerste stap gezet.

fasty
1 April 2005, 12:53
maar dan is het ijs nog niet gebroken denk:7

Nevsehirli
1 April 2005, 16:17
Als ze geen vuurtje heeft moet je het op een ouderwetse manier doen door haar bijvoorbeeld een drankje aan te bieden.

fasty
1 April 2005, 18:43
en na dat drankje horen dat ze weg moet
en nooit meer gezien:p

Nevsehirli
2 April 2005, 09:50
Oorspronkelijk geplaatst door fasty
en na dat drankje horen dat ze weg moet
en nooit meer gezien:p
Nee, als je echt goed werk verricht, dan lukt het je wel.

Ik ga vanavond trouwens op stap, dus ff chickie aan de haak slaan toch ;)

Stevie
2 April 2005, 11:40
nou nev ik wil wel nog meer goeie tips horen :+

fasty
2 April 2005, 19:36
Oorspronkelijk geplaatst door Nevsehirli
Nee, als je echt goed werk verricht, dan lukt het je wel.

Ik ga vanavond trouwens op stap, dus ff chickie aan de haak slaan toch ;)

wie weet!

L_angeldc
2 April 2005, 22:06
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
nou nev ik wil wel nog meer goeie tips horen :+

nou ik niet hoor :+

Stevie
3 April 2005, 20:32
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
nou ik niet hoor :+

wil je niet graag scoren bij de chicks dan 8)

Bazzemans
3 April 2005, 20:37
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
nou ik niet hoor :+

en wat als ik je een drankje aanbied dan?

sprankle
4 April 2005, 13:13
aaaallllways eyecontact ! begin daar maar meej, werkt echt het best, en als ze je ziet zitten merk je dat snel genoeg...en dan gewoon naar dr toegaan met een drankje...!

MrInsane
8 April 2005, 22:46
je moet nooit met de intentie zijn een meid te versieren om een of andere reden voelen veel meiden dit aan.
Maar als je meid leuk vind moet je altijd ff om haar heen kijken voor leuke opmerking waarmee je ze kunt aanspreken werkt namelijk altijd om met ze in contact te komen verder kan ik je niet helpen alleen mee in contact te komen.
bijvoorbeeld vanmiddag wou vriend van mij met zijn mobiel foto's hebben van een paar meiden die waren dansen in die discotheek waar we waren dus ik ben erop afgestapt om te vragen of ze wouden lachen en voila je bent het gesprek begonnnen en ga er dan over door.

Gegarandeert succes ;) 8-)

Yoow
9 April 2005, 00:31
en dan vraag je dr en hoppa ...

succes :thumbsup: [/b]

Eigenlijk. Je zou dr niet moeten vragen. Gewoon zoenen weetje tenminste meteen dat et goed zit. Anders ga je echt het idee krijgen van: 'Ok we hebben verkering. Wat doen we nu?'
en ja ik spreek uit ervaring
:9

Latinlover
16 May 2005, 14:13
Hmm ik weet het niet hoor, zoenen is toch al wel heel direct, ik denk niet dat het grootste deel van de mannelijke bevolking dat durft hoor. Maar wat is dan een goeie openingszin waardoor je het ijs kan breke?
Daarbij komt ook nog ns kijken dat als je met iemand van het andere geslacht naar een fuif gaat, da meiske gaat denke da je al bezet bent. Als je dan met iemand van hetzelfde geslacht naar een fuif gaat, is die kerel kwaad wslk daarna omda je hem hebt achtergelate staat die daar zo alleen zielig :) . Dilemma dilemma |:( Over dat oogcontact, je kan toch niet naar iemand gaan stare. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar als ik naar iemand kijk, kijk ik toch geen oogcontact trug hoor, nouja zal wel aan mij ligge zeker :yes:

anemic
16 May 2005, 14:24
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
je moet nooit met de intentie zijn een meid te versieren om een of andere reden voelen veel meiden dit aan.
Maar als je meid leuk vind moet je altijd ff om haar heen kijken voor leuke opmerking waarmee je ze kunt aanspreken werkt namelijk altijd om met ze in contact te komen verder kan ik je niet helpen alleen mee in contact te komen.
bijvoorbeeld vanmiddag wou vriend van mij met zijn mobiel foto's hebben van een paar meiden die waren dansen in die discotheek waar we waren dus ik ben erop afgestapt om te vragen of ze wouden lachen en voila je bent het gesprek begonnnen en ga er dan over door.

Gegarandeert succes ;) 8-)

het duurt me echt eeuwen om je posts te lezen misschien kan je wat aan je interpunctie doen je weet wel wat meer komma's punten hoofdletters enzo hoop dat het je lukt in de toekomst succes.

little girl
14 May 2006, 09:48
mijn hele fouten openings zin. Zelf bedacht nooit uit geprobeertr.
tegen iemands oor blazen en dan zeggen*I blow your mind*
Ik denk dat je kans loopt op klappen maar iemand met humor ziet de grap vast wel in.

Iessie
15 May 2006, 09:57
zeg gewoon "hoi!", dan hoor je vanzelf wel of de betreffende persoon hoi terugzegt :P

sweet_girl_:)
21 May 2006, 10:33
je moet diegene eerst blijven aankijken,
als je liefje naar je kijkt, glimlach dan naar hem/haar :yes:
zal zeker een reactie terugkrijgen.
of vraag hoe laat het is, en ga dan een praatje aan *)

AriesNL
24 May 2006, 09:44
"ey ken ik jou niet ergens van?"

"Ik ken je nergens van maar zullen we doen alsof? " :d

K@rima!
24 May 2006, 10:41
"Ik ken je nergens van maar zullen we doen alsof? " :d
kijk met dat soort versierpraatjes kom je alleen maar ver bij een bepaald type meisjes. :no:

AriesNL
24 May 2006, 10:50
kijk met dat soort versierpraatjes kom je alleen maar ver bij een bepaald type meisjes. :no:


meestal krijgen ze de slappe lach, maarja :d

PFP
24 May 2006, 13:00
meestal krijgen ze de slappe lach, maarja :d


ja ik vind hem wel grappig, mensen moeten zichzelf niet zo serieus nemen

bartje518
24 May 2006, 13:25
ja ik vind hem wel grappig, mensen moeten zichzelf niet zo serieus nemen

Klopt. Er is toch niks helemaal perfect goed, dus kun je maar beter het ijs breken door jezelf belachelijk te maken 8)

Ik ontwijk dat altijd want ik spreek nooit meiden aan. Ik ben toch half doof door de muziek, dus een fatsoenlijk gesprek is niet met mij te voeren 8)

3rd boetah
24 May 2006, 15:13
Dan kun je beter naar het zwembad vol schreeuwende kleuters gaan he bart? ;)

En versier tips? Koop een breezer voor dr met 2 rietjes, geef t haar, en je mag mee drinken. Tenminste, dat ging vroeger zo makkelijk ja, weet niet hoe dat nu zit. :z