PDA

Bekijk de volledige versie : hoe versier je iemand het best?


cruisader
11 October 2004, 16:49
hoe versier je iemang het best?

biffyclyro
11 October 2004, 16:50
ik zal niet weer over mijn piercing beginnen

BlackTurtle
11 October 2004, 17:13
ik ga hier nietweer antwoord op geven de vorige keer werd ik ook al als pimp bestempeld.:no:

frox
11 October 2004, 18:30
met slingers is ook geen aanrader...:no:

BaRBie
12 October 2004, 11:08
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
met slingers is ook geen aanrader...:no:

ow dat werkte bij mij perfect....

WishfulDreaming
12 October 2004, 13:54
Aangezien het topic toch niet serieus genomen word ga ik je eventjes doorverwijzen naar ééntje in diezelfde aard :

http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=48857

thali
12 October 2004, 20:59
Gisteren hebben we in de les Nederlands gelezen dat de verleiding eigenlijk uitkomt van de vrouw. 't Is belangrijk dat je haar het gevoel geeft dat zij de touwtjes in handen heeft.
De man moet wel de eerste stap zetten, maar NADAT zij de nodige signalen heeft gegeven.

(Zal de tekst wel eens posten als ik tijd heb.)

electricity
13 October 2004, 14:05
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Gisteren hebben we in de les Nederlands gelezen dat de verleiding eigenlijk uitkomt van de vrouw. 't Is belangrijk dat je haar het gevoel geeft dat zij de touwtjes in handen heeft.
De man moet wel de eerste stap zetten, maar NADAT zij de nodige signalen heeft gegeven.

(Zal de tekst wel eens posten als ik tijd heb.)

lijkt me interessant om te lezen,. ik denk ook wel dat dat waar is. want vrouwen maken de voorzetten en de mannen moeten ze dan inkoppen ;)

Suepahfly
14 October 2004, 06:22
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Gisteren hebben we in de les Nederlands gelezen dat de verleiding eigenlijk uitkomt van de vrouw. 't Is belangrijk dat je haar het gevoel geeft dat zij de touwtjes in handen heeft.
De man moet wel de eerste stap zetten, maar NADAT zij de nodige signalen heeft gegeven.

(Zal de tekst wel eens posten als ik tijd heb.)

dat doet me denken aan men vriendin:d


ik begon te praten,zij was de verlegen scheet,5 minuten later vloog ze op men bek:9

thali
14 October 2004, 17:29
Ik heb onlangs een heel leuke versiertip gehoord.
Wacht eh ... *denkt*

Ah 't was zoiets: "Geloof jij in liefde op het eerste gezicht? Zal ik anders nog een keertje voorbijlopen?"

't Was niet precies die, maar 'k heb hem ergens opgeschreven...

Papiertje gevonden. Het zinnetje was: "Geloof jij in liefde op het eerste gezicht? Ik zal anders nog eens voorbij lopen."

Er stond nog eentje bij, wel een cliché-zinnetje: "Als je te koop zou zijn, zou ik jou direct kopen."

't Is eigenlijk gewoon om zelfzeker, intelligent en eerlijk over te komen en geen domme indruk maken met zo'n intro-zinnetje."

0Vera
14 October 2004, 20:57
openingszinnen zijn bij voorbaat al fout :{
als iemand mij spontaan ineens een vuurtje aanbiedt als ik me met een sig in mn bek suf zoek naar een aansteker vind ik dat veel beter dan een of andere sukk0l die begint met 'kom jij hier vaker'

|:(

Suepahfly
15 October 2004, 16:45
Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
openingszinnen zijn bij voorbaat al fout :{
als iemand mij spontaan ineens een vuurtje aanbiedt als ik me met een sig in mn bek suf zoek naar een aansteker vind ik dat veel beter dan een of andere sukk0l die begint met 'kom jij hier vaker'

|:(

loop jij dan dikwijls met een sigaret die nog aangestoken moet worden rond ofzo:p

veokeuh
15 October 2004, 16:49
mischien verleidelijk naar die persoon kijken eens knipogen en je bent vertrokken !

maroc112
19 October 2004, 09:54
HAI IEDEREEN ik ben nieuw maaruhhhhhhhh...
echt een goede versiertip........... zeg ik wil je neuken hahah nee grapje hoor
maar geef veel complimenten en wees lief vinden alle dames leuk

Ienke
19 October 2004, 11:34
Oorspronkelijk geplaatst door maroc112
HAI IEDEREEN ik ben nieuw maaruhhhhhhhh...
echt een goede versiertip........... zeg ik wil je neuken hahah nee grapje hoor
maar geef veel complimenten en wees lief vinden alle dames leuk

ik niet maar goed...

:?

SpiNe
19 October 2004, 13:04
je rode billen laten zien

Ancalagon
19 October 2004, 16:03
Oorspronkelijk geplaatst door Ienke
ik niet maar goed...

:?

jij vindt het niet leuk om complimenten te krijgen?

Alpha
19 October 2004, 16:06
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
jij vindt het niet leuk om complimenten te krijgen?

of misschien is hij niet nieuw :P

silverchair
19 October 2004, 16:57
Just be yourself en het komt wel goed :)

Femezz
19 October 2004, 18:03
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
Just be yourself en het komt wel goed :)

Agree :D

silverchair
19 October 2004, 19:26
Oorspronkelijk geplaatst door Femezz
Agree :D

:) werkt altijd wel oké..En ja als het niet werkt moet je toch iets anders proberen :D gewoon zo'n lekkere knipoog geven en dan zit het wel oké ;) haha als je het goed doet :D whaha

Amneris
20 October 2004, 08:19
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
jij vindt het niet leuk om complimenten te krijgen?

Niet als ze gemaakt worden omdat iemand overduidelijk denkt dat dat lief is, ik houd niet van mensen die dingen doen of zeggen omdat ze denken dat je dat lief gaat vinden, dan is het al niet meer zo oprecht. Bij mij hoef je ook niet aan te komen met op elke traptrede een roos want ik lach je vierkant uit. Veel romantischer vind ik het als iemand iets heel liefs doet of zegt zonder het echt door te hebben, dan is het pas echt gemeend :).

Jo0w
18 December 2004, 13:30
Doen als of je hulp nodig hebt... op een of andere manier hebben jongens dan meteen het idee dat je ze echt nodig hebt, en dat werk heel goed :yes:

biffyclyro
18 December 2004, 14:17
gewoon zeggen 'yo ik heb een nieuwe tongpiercing, mag ik hem op je uitproberen?'

75% kans op slagen.

(boeiend als je er geen hebt :D)