PDA

Bekijk de volledige versie : ik ken hem niet :'(


|hopeloosje|
20 October 2004, 19:37
Alloohhaa mensjes..kzit met een klein probleempje :( Ik ben dus stapelverliefd op een jongen die ik elke dag zie op school jaartje ouder), maar et probleem is dak em nie ken:|
Hij kijkt wel regelmatig :) En ik ook :)
maar zodra we oogcontact hebben kijkt hij -of ik- weg..
goew bezig! :thumbsup:
goh nee..ik wil die echt leren kennen ze maar hoe moet ik contact zoeken? Om op hem af te stappen heb ik gwn het lef nie! |:(
dan word ek superrood... :|
kheb geen vrienden die contact hebben met zijn vrienden ofzo..
ma al men vrienden zijn ertegen, hij ziet er wat stoer uit en dan vinden ze hem "arrogant" :rolleyes:
maar ja daar gaak nu is nie na luistre ze :)
hoe contact zoeken???!!
Kvind wel da het contact "toevallig" moe zijn, die zever van derop afstappen is nix vo mij :{
duz jah zoiets zou nogal spontaan moete gebeuren bij mij..
kben nogal veeleisend eh..:p
kan iemand me mss helpen?
Liefs
Lisatje
xxxxxxx
PS:kheb wel zen emailadres...ma em toevoegen op msn..daar voelk nie veel voor..kheb da al es gedaan bij iemand, we klapten dan vaak op msn ma op school durfde ik daar dan nooit bijgaan...
ja echt *hopeloos*
Kuzzz

Flater
20 October 2004, 22:43
Meestal ga je vaker echt met `m praten als je elkaar heb toegevoegd op msn. Je haalt dan onderwerpen naar boven waar je `t toen over hebt gehad, en dat leidt dan weer naar een volgend gesprek.

thali
21 October 2004, 18:51
Oorspronkelijk geplaatst door Flater
Meestal ga je vaker echt met `m praten als je elkaar heb toegevoegd op msn. Je haald dan onderwerpen naar boven waar je `t toen over hebt gehad, en dat leid dan weer naar een volgend gesprek.
toegevoegd
haalt
leidt
:x

Gewoon erop toestappen. Niet zo onzeker zijn en ervoor gaan.
Had ik beter ook gedaan...

Trouwens, van België, niet?

eniT
23 October 2004, 09:24
msn helpt wel joh!! en dan op school goeiedag doen naar mekaar... en dan ietsje later der een klein gesprekje mee voere, en zo gaat de bal wel aan het rollen. :yes:
zo is het ongeveer bij mij gegaan, alleen was ik toen veel te verlege, met als gevolg dat et opt einde vant jaar enkel bij minieme gesprekke bleef en goeiedagjes... en toen was ie achttien en ging op kot... :| en bleef ik eenzaam en alleen achter. *snif*

klootzak
23 October 2004, 21:17
gewoon slingers mee nemen, eropaf lopen slingers over hem heen, briefje erbij waaop staat "ik heb je versiert"

en weglopen zonder iets te zeggen, heb je in ieder geval een duidelijke boodschap neergelegd

Flater
23 October 2004, 21:36
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
gewoon slingers mee nemen, eropaf lopen slingers over hem heen, briefje erbij waaop staat "ik heb je versiert"

en weglopen zonder iets te zeggen, heb je in ieder geval een duidelijke boodschap neergelegd :d

wendy14
24 October 2004, 12:51
:thumbsup: gewoon op hem afstappen dus:love:

CharmedOne
24 October 2004, 13:24
Dan moet ze het wel durven he?

wendy14
24 October 2004, 14:43
:) :) ::yes: wie niet waagt, wie niet wint

Zaza123
30 October 2004, 13:55
Pfoei, dat probleem heb ik ook. Maar ik heb hem nog niet toegevoegd op msn|:(


:@ ik durf het niet!:no:

bootje
30 October 2004, 14:34
Oorspronkelijk geplaatst door Zaza123

:@ ik durf het niet!:no:

gewoon doen, hij bijt niet.

Zaza123
30 October 2004, 14:39
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
gewoon doen, hij bijt niet.

Misschien wel! (Hij is gothic):yes:

eniT
30 October 2004, 18:59
hee, heb nu ook net juist hetzelfde voor. Hij is zoooo'n schatje!! en ik wil der dus alles aan doen om contact met hem te legge!
:love:

Zaza123
30 October 2004, 22:20
Ohhh ik heb hem toegevoegd en hij is helemaal lief!:9

thali
30 October 2004, 22:24
Ik heb dat ook ooit eens gedaan. Na drie gesprekken bleek dat hij zo arrogant was dat ik hem meteen verwijderd heb.

electricity
2 November 2004, 20:52
Oorspronkelijk geplaatst door |hopeloosje|

Hij kijkt wel regelmatig :) En ik ook :)
maar zodra we oogcontact hebben kijkt hij -of ik- weg..
goew bezig! :thumbsup:

als iemand jou aankijkt die je niet kent, dan kijk je meestal toch ook weg? als ie juist je blik heel kort aanhoud, en binnen een paar minuten een paar keer betrapt op kijken en wegkijken dan wil dat misschien wat zeggen. maar kijken en wegkijken op zich wil weinig zeggen.. (en alleen kort vast houden kan ook duiden op arrogantie, of gewoon ene spelletje wie kan het langst blijven kijken.) ligt er aan hoe ie kijkt. als ie dan ook glimlacht als je kijkt, dan is dat meestal wel goed;)

Alpha
3 November 2004, 13:52
gewoon hoppa dr naar toe en klaar ... :D

eniT
3 November 2004, 15:17
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
gewoon hoppa dr naar toe en klaar ... :D

het lijkt gemaan simpel, maar in de reality!?!