PDA

Bekijk de volledige versie : Het -nieuwe- grote piercing en tattootopic


Pagina's : [1] 2 3

biffyclyro
25 October 2004, 13:54
Een nieuwe!

vertel, wat voor piercings en tattoos heb je, wil je ze? wat voor wil je? wanneer komt je volgende 8-)

ikzelf heb nu een navelpiercing, tongpiercing en neuspiercing, 2 gaatjes in allebei mn oren en mijn linkeroor is nu bijna tot 4 mm gerekt! volgende week mn volgende rekker, ik doe m tot 6 mm denk ik.

tattoo wil ik ook graag, maar moet het heel zeker weten, want tattoo moet wel iets speciaals zijn, als je er spijt van krijgt is het lastig m weer kwijt te raken..

qua piercings ga ik voorlopig nog even verder in mn oren. wil nog wel een industrial maar dat geneest zo sloooom!

biffyclyro
25 October 2004, 13:56
plaatjes van wat je mooi of juist niet mooi vindt?



dit is bahhh :$ klikkk (http://spc.bodymodification.com/portfolios/pantalone/mark025.jpg)

edit vind hem wel heel mooi hoor. wil ook ergens een surfacepiercing. niet tussen mn tieten denkik :D maar zijkant oor ofzo *zoekt plaatje*

Sanne
25 October 2004, 14:03
mijn neuspiercing:
http://forum.leerlingen.com/vbb/attachment.php?postid=898659

heb er ook nog een in mijn navel en wil er graag in in mijn tong. Oja heb 2 gaatjes in allebei mijn oren

Tattoos passen niet bij me.

Flater
25 October 2004, 14:07
Een Labret lijkt me wel cool, maar `k weet niet of het wel bij me past. Ik ben nog erg aan`t denken.

biffyclyro
25 October 2004, 14:24
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
mijn neuspiercing:

heb er ook nog een in mijn navel en wil er graag in in mijn tong. Oja heb 2 gaatjes in allebei mijn oren

Tattoos passen niet bij me.

cool beetje zoals ik :p nog steeds van plan ook een ringetje te kopen voor in neusje.

labret is mooi bij jongens! en je kan tegenwoordig ook met een plastic staafje dus totaal geen problemen bij tanden!

ik wil zelf een ringetje aan de zijkant van mn lip maar dát is pas slecht voor je tanden. peh :notgood:

bruggi
25 October 2004, 15:00
Ik heb 2 gaatjes in mijn rechteroor en 1 in mijn linkeroor(lel). Links had ik ook een 2e maar die is dichtgegroeid toen ik er een tijdje geen zin meer in had om in de 2e gaatjes ook oorbellen te dragen. Ik vind het nu eigenlijk wel geinig dat het a-symmetrisch is.

Ik had een paar jaar geleden ook een piercing boven in mijn rechteroor, maar die is uitgescheurd met schoonspringen van de 10 meter :Y) (au) en nu weer netjes dichtgegroeid haha.

Ik vind m'n buik op zich wel mooi voor een navelpiercing, en ik vind het soms ook echt heel mooi staan bij andere mensen, maar ik wil het zelf toch niet omdat tegenwoordig de halve vrouwelijke bevolking ermee loopt.
Misschien dat ik nog es wat laat steken op een wat orgineler plekje. Iig niet in mn gezicht, dat past echt niet bij me.

Een tattoo zal ik zeer waarschijnlijk nooit nemen. Een paar jaar terug dacht ik erover om een bepaald klassiek zonnetje op mn schouderblad te laten zetten, maar uiteindelijk zag ik toch niet echt de toegevoegde waarde ervan in :p. Ik zie niet in waarom het me mooier zou maken en zie ook geen andere reden om het te doen. Nu heb ik datzelfde zonnetje maar gewoon als hanger aan een kettinkje hangen ;).

BlackTurtle
25 October 2004, 15:14
oeh das een onderwerp voor mij!

staafje in me rechterwenkbrauw die heb ik nu denk ik 6 jaar
een hoefijzertje in me linker tepel (zie foto)(3 mm)
en een maori style tattoo op mn rechter schouder
en me 2e tepelpiercing die ik kreeg heb ik door mn oor gedaan :) (1.8 mm)

ik wil eigenlijk nog een prins albert, maar die ga ik voor me verjaardag vragen.das toch binnenkort :)

foto:

Stevie
25 October 2004, 15:27
door je tepel... ik moet er niet aan denken :x

BlackTurtle
25 October 2004, 15:47
dan moet je dat ook maar nie doen hé:p

biffyclyro
25 October 2004, 17:04
ik vind een tepelpiercing ook wel cool 8-)
maja hoop dat ik nog in de groei ben 8) dus wacht nog ff.

dext0r
25 October 2004, 17:04
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
door je tepel... ik moet er niet aan denken :x

dan te bedenken dat die een prins albert wil ;)

Debedo
25 October 2004, 17:06
ik wil een tepelpiercing en een tong piercing.
Neus piercing vind ik niet zo mooi,
en navelpiercing heeft echt iedereen zo wat, en mijn buik is er ook niet strak genoeg voor vind ik.

biffyclyro
25 October 2004, 17:06
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
dan te bedenken dat die een prins albert wil ;)

yuch dat lijkt me zooooooooooooo fking pijnlijk ;'(

psychobunny
25 October 2004, 17:21
@ blackturtle: Je hebt je wenkbrauwpiercing van je 14e ofzo? Was dat met toestemming van je ouders?

Ik heb een tongpiercing, een navelpiercing, en iets van een 7tal gaatjes ofzo in mn oren.

Ik wil nog:

(sorry voor lay-out...)
http://www.bmezine.com/pierce/11-surface/A41005/high/madispiercing026.jpg

of

http://www.bmezine.com/pierce/11-surface/A40527/high/iam00033648.jpg

En ook nog een clithoodpiercing :$ :Y) maar die mag niet van Tim 8-)

BlackTurtle
25 October 2004, 17:27
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
@ blackturtle: Je hebt je wenkbrauwpiercing van je 14e ofzo? Was dat met toestemming van je ouders?



jazeker was dat met toestemming, niet dat ik er om vraag, maar ze vonden het niet erg, pa is meegeweest, net als met me tepel, hij heeft toen meteen ze 3e laten zetten, en nu heb die deze :d

PFP
25 October 2004, 17:37
geen klepel door mijn tepel

biffyclyro
25 October 2004, 17:46
zo wil ik mijn oor ook! (kleinere tunnel wel).
echt zij heeft precies de piercings in haar door die ik ook wil.
hoewel ik over die naast de surface nog sterk moet nadenken..
maar die surface iig.

BlackTurtle
25 October 2004, 17:55
zon tunnel vind ik ook wel ontzettend mooi eigenlijk.

Ancalagon
25 October 2004, 18:32
Mm ik vind zo'n ding in je kin vaak wel mooi eigenlijk, vooral bij vrouwenn

En ooit heb ik verzonnen dat ik wel ergens een tatoeage van een 8 op zn kant wil (oneindigheid) , maar ik ben er niet over uit of ik dat eigenlijk stiekem niet enorm corny vind.

psychobunny
25 October 2004, 18:38
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
zo wil ik mijn oor ook! (kleinere tunnel wel).
echt zij heeft precies de piercings in haar door die ik ook wil.
hoewel ik over die naast de surface nog sterk moet nadenken..
maar die surface iig.

:no:

Tunnels vind ik echt walgelijk...

LoeLoe
25 October 2004, 18:57
Ik had eerst een navelpiercing, daarna heb ik er nog 3 bij laten zetten.

Was er super blij mee maar ze wouden niet echt genezen. Dus toen heb ik er eerst twee uit gehaald in de hoop dat de onderste wel wou genezen (die ene die ik in het begin had was echt heel snel genezen).

Maar dat lukte allemaal ook niet echt dus die heb ik er op den duur ook weer uitgehaald.

En nu heb ik dus alleen nog die ene navelpiercing.

frox
25 October 2004, 19:38
ik ben nog helemaal leeg. Zou dr wel een in mn wenkbrouw willen of in mn oor was -Niemand- heeft... volgens mij staat het me alleen niet :+

en wat is een prins albert?

ik zag eerst iemand die zoeen
http://www.bmezine.com/pierce/11-surface/A41005/high/madispiercing026.jpg
in iemand nek paste wel bij haar maar ik zou het verschrikkelijk vinden om zelf te hebben :)

biffyclyro
25 October 2004, 20:13
ja ik vind surfacepiercings over het algemeen wel mooi, maar zoeen in de hals of armen vind ik wel bahhh hoor.
in het gezicht vind ik juist mooi, zoals van mijn fotootje of idd in de kin..

CharmedOne
25 October 2004, 20:15
gaatjes in me oor zijn dicht :(
en ga misschien nog een navelpiercing nemen, maar eerst me BUIK wegwerken :p

anemic
25 October 2004, 22:32
MY LOVE MY WAY op mn rechterenkel.

Jamiel
25 October 2004, 23:34
Ik heb een navelpiercing, normale gaatjes door m'n oren ( doe ik niks mee ), en 2 gaatjes bovenin m'n rechteroor. Ik wil nog een piercing, maar ik weet nog niet waar :p

En ik neem ooit nog zo'n vlindertje bij m'n enkel, zonder kleurtjes, alleen de zwarte omlijning :)

K@rima!
26 October 2004, 10:29
3 Gaatjes in m'n oren en ik ben echt gek op zo'n ringetje over je onderlip:huh: Zo moooooooi! Die wil ik echt heel graag, of een knopje bij mn kin.. :yes: Maar daar wacht ik nog wel ffies mee.

Een tattoo, ik stoor me er niet aan bij anderen (naja.. Behalve die eeuwige tattoos op de onderrug:{ ) maar is niets voor mij. Althans, zo denk ik er nu over.

(henna tattoo vind ik dan wel weer leuk :) )

AmbyPur
26 October 2004, 11:35
ik vind een spike labret wel heel erg mooi :yes: maar ik weet niet of het me zou staan, martijn denkt dat het totaal niet bij me past :p maar stiekem wil ik het wel eens proberen.

een kleine simpele tattoo zou ik wel willen, maar dat moet ik ECHTS iets hebben waar ik graag een tattoo van zou willen, ik zou niet een plaatje op gaan zoeken ofzo.

momenteel heb ik twee gaatjes in elk oor. ik wil bij er bij een of bij beide nog een gaatje bij, en eentje in het midden van het oor zeg maar (zoals bij biffy's plaatje, die linker) vind ik ook mooi.
die tunnels (wat is de officiele benaming eigenlijk :+) vind ik ook errug cool maar dat zou ik niet doen denk ik..

ViveLaFète
26 October 2004, 11:41
Ik heb al twee jaar een tongpiercing
2 gaatjes in mijn ene oor en een tunnel van 8mm in
mijn andere oor
ooit zet ik nog een heel kleine tatoeage denk ik in mijn lies
met het getal 7

Annuh
26 October 2004, 12:14
Ik heb gaatjes gehad in me oren.
Zijn allebei dichtgegroeid.
En ik heb twee keer een neuspiercing gehad, en is twee keer gaan ontsteken dus mijn niet meer gezien.

LexS
26 October 2004, 12:38
Mijn beste jeugdvriend lijdt al een tijdje aan een ongeneeselijke ziekte. Ik zie hem niet zo vaak meer omdat we heel ver uit elkaar wonen, in verschillende landen zelfs. Mocht hij overlijden dan ga ik er natuurlijk direct heen en ga ik later ook een tatoeage met zijn naam nemen denk ik.

Weet alleen niet waar en hoe ongeveer. Heeft iemand suggesties ofzo? Het moet overigens ook niet zo zijn dat het loopt van de ene schouder naar de andere, dus een relatief bescheiden taatootje. :)

biffyclyro
26 October 2004, 21:18
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Mijn beste jeugdvriend lijdt al een tijdje aan een ongeneeselijke ziekte. Ik zie hem niet zo vaak meer omdat we heel ver uit elkaar wonen, in verschillende landen zelfs. Mocht hij overlijden dan ga ik er natuurlijk direct heen en ga ik later ook een tatoeage met zijn naam nemen denk ik.

Weet alleen niet waar en hoe ongeveer. Heeft iemand suggesties ofzo? Het moet overigens ook niet zo zijn dat het loopt van de ene schouder naar de andere, dus een relatief bescheiden taatootje. :)

dat vind ik een mooi idee.
ik weet niet of je een bepaalde taal met aparte "tekens" mooi vindt? dus for example chinees maar dat moet je niet doen, te afgezaagd. dan kan je bijv. zijn naam in die soort letters doen. en dan bijv. op een schouderblad en evt met nog een soort teken erbij of eromheen. maar je moet iig in het thema doen die jou aanspreekt, waar jij iets mee hebt. weet niet of dat er wel is :p

maar zoiets ben ik wel van plan. met de naam van mijn (overleden) broer. en met sterren, op mijn rechter schouderblad. ik ga een dezer dagen langs on edge om eens te kijken wat ze er allemaal mee kunnen.

Alpha
26 October 2004, 23:02
heb geen tatoeages en piercings en hoef eigenlijk ook niet van die gevallen op/aan mn lichaam te hebben :[

hegje
26 October 2004, 23:05
je kan zn naam boven je lul laten zetten, heb je je beste kameraad naar hem genoemd, maar ik zou gewoon voor de schouder/bovenarm kiezen, daar wil ik mn tatoe ook laten plaatsen (nog 6 maanden en dan geen toestemming meer nodig :) )

ik wil ook nog een tepelpiercing, maar dan w8 ik nog ff totdat ik wat gespierder ben, anders schaam ik me:+

ViveLaFète
27 October 2004, 07:00
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
heb geen tatoeages en piercings en hoef eigenlijk ook niet van die gevallen op/aan mn lichaam te hebben :[
Je hoeft daarom niet boos te worden hoor:+

BlackTurtle
27 October 2004, 10:05
Oorspronkelijk geplaatst door hegje


ik wil ook nog een tepelpiercing, maar dan w8 ik nog ff totdat ik wat gespierder ben, anders schaam ik me:+

wat is dat nou weer voor een onzin, je doet het toch voor jezelf en niet voor een ander, tenminste ik niet, jij wel maak ik hier op uit, dat is niet goed man, dan krijg je dr toch spijt van.:no:

K@rima!
27 October 2004, 10:45
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny


En ook nog een clithoodpiercing :$ :Y) maar die mag niet van Tim 8-)

Die vind ik vies en eng.. :huh:

biffyclyro
27 October 2004, 12:05
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
Je hoeft daarom niet boos te worden hoor:+

:d

biffyclyro
27 October 2004, 12:23
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
wat is dat nou weer voor een onzin, je doet het toch voor jezelf en niet voor een ander, tenminste ik niet, jij wel maak ik hier op uit, dat is niet goed man, dan krijg je dr toch spijt van.:no:

ach zn hele post is onzin

BlackTurtle
27 October 2004, 14:25
zo iets wil ik eigenlijk wel, groot, mooi, en vooral armvullend, ik hou niet van lui die tig verschillende prutsdingetjes hebbenhttp://tattoo.about.com/library/graphics/krys081504b.jpg

BlackTurtle
27 October 2004, 14:30
voor dees of geen die informatie en achtergronden over tatooeringen e.d. zoekt hier een handig linkje

LINK (http://tattoo.about.com)

daar staan veel ideeen, plaatjes en tips op.

tis alleen wel in het engels.

Flater
27 October 2004, 14:49
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
zo iets wil ik eigenlijk wel, groot, mooi, en vooral armvullend, ik hou niet van lui die tig verschillende prutsdingetjes hebben[plaatje] Mooie tatoo met p0ep vegen er tussen :{

BlackTurtle
27 October 2004, 15:16
hahah, die tattoo is daar net gezet daarom lijkt het wat bruin dat trekt erg weg die kleur en er blijft een soort schaduw over

vergelijk deze maar eens met die hier boven staat, deze is van meteen na het zetten en die hier een paar posts boven staat is van een paar dagen terug.

psychobunny
27 October 2004, 16:25
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Die vind ik vies en eng.. :huh:

Goeie vriendin van mij heeft er 1 laten steken, k vind het best iets fijn :)

Tattoos ben'k persoonlijk niet voor, k vind ze nogal zwaar marginaal, tenzij er een betekenis achter zit, zoals bij lexs...

Flater
27 October 2004, 18:01
Poep schilpad :+

Nee.. die tatoo van jou is echt kunst :yes:

appelshampoo
27 October 2004, 19:52
Ik heb nu alleen boven in oor een knopje, ik heb 4 onder in mijn oren gehad maar allemaal dichtgegroeid. Als ik straks 18 krijg ik een tongpiercing van mijn opa:+ En als ik niet meer bij de super de boer werk wil ik een labret :love:

PFP
27 October 2004, 19:57
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Ik heb nu alleen boven in oor een knopje, ik heb 4 onder in mijn oren gehad maar allemaal dichtgegroeid. Als ik straks 18 krijg ik een tongpiercing van mijn opa:+ En als ik niet meer bij de super de boer werk wil ik een labret :love:

vet orgineel

K@rima!
27 October 2004, 20:04
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Goeie vriendin van mij heeft er 1 laten steken, k vind het best iets fijn :)

Tattoos ben'k persoonlijk niet voor, k vind ze nogal zwaar marginaal, tenzij er een betekenis achter zit, zoals bij lexs...

Hmm, maar doet het dan niet pijn? Het zit op zo'n gevoelige plek.. :)

Sedes
27 October 2004, 20:27
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Ik heb 2 gaatjes in mijn rechteroor en 1 in mijn linkeroor(lel). Links had ik ook een 2e maar die is dichtgegroeid toen ik er een tijdje geen zin meer in had om in de 2e gaatjes ook oorbellen te dragen. Ik vind het nu eigenlijk wel geinig dat het a-symmetrisch is.

Ik heb die van mij express a-symmetrisch geplaatst.
Nu ja, "express", heb gewoon in linkeroor 2 gaatjes en in rechteroor 1 gaatje.. vond ik mooier dan in allebei 2 gaatjes..
2e gaatje draag ik trouwens altijd klein steentje..

Voor de rest geen piercings of tatoes...
Tongpiercing vind ik wel sjiek, maar ben te bang dat er iets mis loopt.. En omdat ik verslaafd ben aan oorbellen en such stuff heb ik ook wel eens nagedacht over navelpiercing want dan zou ik nog meer "rommel" kunnen kopen ;)
maar ben het momenteel toch niet van plan (loopt al te veel volk mee rond met zo'n ding)

dext0r
28 October 2004, 08:18
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Goeie vriendin van mij heeft er 1 laten steken, k vind het best iets fijn :)


jij gaat er serieus voorzitten om de clithood piercing van je vriendin te bekijken ja? ff voelen enzo? :?

psychobunny
28 October 2004, 09:37
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
jij gaat er serieus voorzitten om de clithood piercing van je vriendin te bekijken ja? ff voelen enzo? :?

Stel mss ff een domme vraag :p Tuurlijk dat ik er niet gewoon ff naar heb zitten kijken :p Op i'net vind je er genoeg plaatjes van, en ze heeft gewoon verteld hoe ze die gestoken hebben en haar ervaring ermee.

BlackTurtle
28 October 2004, 10:56
waarom zou dat zo raar zijn dex?

je kunt dat toch gewoon laten zien, mits je je er niet voor schaamt natuurlijk maar dat hangt denk ik ook van de persoon af.

ik mocht die van mn ex ook zien toen ze hem had laten zetten, en ik moet zeggen het ziet er wel geil uit.
en we hadden toen al een half jaar geen verkering meer niet dat je denkt jamaar t was je vriendin.

bruggi
29 October 2004, 09:39
Ik heb gister even een extra gaatje erbij laten schieten in mn rechteroor :).

chica
29 October 2004, 09:49
Voor mij voorlopig geen tattoos of piercings:p Ik vind een wenkbrauwpiercing supergaaf, vooral bij jongens:9

Die piercings die bunny laat zien, gatver die 3 op een rij, dat vind ik echt niks:no: Maarja, ieder z'n eigen smaak:)

biffyclyro
29 October 2004, 12:50
ik heb mijn rekker die tot 8 mm loopt gekocht en een 8 mm tunnel voor als ie gerekt is :D

biffyclyro
29 October 2004, 12:52
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Voor mij voorlopig geen tattoos of piercings:p Ik vind een wenkbrauwpiercing supergaaf, vooral bij jongens:9

Die piercings die bunny laat zien, gatver die 3 op een rij, dat vind ik echt niks:no: Maarja, ieder z'n eigen smaak:)

zijn er 2 + bh-dingetje :p

daphie
29 October 2004, 16:59
Ik wil echt al 3 of 4 jaar een tongpiercing, ik denk dat ik hem laat zetten als ik 18 word :) Mijn ouders willen het nu namelijk niet hebben.. :rolleyes:

Tattoo wilde ik ook, op m'n onderrug, maar dat vind ik nou ook afgezaagd.. Zit nu te denken aan iets tussen mijn schouderbladen in..

L_angeldc
30 October 2004, 22:27
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
ik heb mijn rekker die tot 8 mm loopt gekocht en een 8 mm tunnel voor als ie gerekt is :D

oe je wordt een sexy chick krien :9

ik heb nu alleen maar twee gaatjes, links en rechts, in mn oren.
wil eigenlijk ook tunneltjes in allebei maar mn vrienden verklaren me voor gek en aangezien ik een bange schijterd ben doe ik het maar niet. in ieder geval nu nog niet :$

ik vind zon piercing onder je lip bij een jongen echt heel sexy :$ :love: kweet alleen niet hoe het heet maar goed, jullie snappen wel wat ik bedoel.

misschien later wil ik een tattoo, nu nog niet. Ik wil niet een tattoo hebben wat je uit een boekje/ van een muur kan aanwijzen 'die wil ik hebben' lekker origineel :no:
als ik er al een neem, dan bedenk/teken ik zelf iets. dan heeft het ook meer betekenis vind ik.

Banaan
30 October 2004, 23:27
een tattoo op je keel lijkt me pas bruut 8-)

biffyclyro
31 October 2004, 15:36
yeah heb nu een rolling stones tongpiercing :thumbsup:

frox
31 October 2004, 17:52
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
yeah heb nu een rolling stones tongpiercing :thumbsup:

:)

Maar wat is nou precies een tunnel? Heb je dan gewoon een gat van 8mm in je oor :| en dan moet je daar een piercing doorheen doen van 8mm?:?

biffyclyro
31 October 2004, 17:59
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
:)

Maar wat is nou precies een tunnel? Heb je dan gewoon een gat van 8mm in je oor :| en dan moet je daar een piercing doorheen doen van 8mm?:?

jep :D

L_angeldc
31 October 2004, 18:21
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
:)

Maar wat is nou precies een tunnel? Heb je dan gewoon een gat van 8mm in je oor :| en dan moet je daar een piercing doorheen doen van 8mm?:?

geen piercing piercing
maar gewoon een open rondje in je oor zeg maar
kzoek even een plaatje:

http://www.piercingpalast.com/picsabc/fleshtunnel.jpg

biffyclyro
31 October 2004, 18:37
yeah het gaatje in mn oor ooit meer dan 10 jaar geleden was de piercing :+ hoe trui als je het zo bekijkt.

anemic
31 October 2004, 19:21
ik vind het maar nix zon tunnel

PFP
31 October 2004, 19:23
En als dat er weer uit gaat omdat het geen mode meer is loop je met een zulu gat in je oor

biffyclyro
31 October 2004, 19:29
nee hoor het flubbert gelijk eigenlijk al een stuk terug en het schijnt ook gewoon weer dicht te inkrimpen of hoe ik het zal noemen :p mits je tunnel redelijk klein blijft natuurlijk. ik vind ze echt cool.

PFP
31 October 2004, 19:36
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
nee hoor het flubbert gelijk eigenlijk al een stuk terug en het schijnt ook gewoon weer dicht te inkrimpen of hoe ik het zal noemen :p mits je tunnel redelijk klein blijft natuurlijk. ik vind ze echt cool.

gelukkig maar :o

Amneris
31 October 2004, 19:36
Die schildpad is wel mooi!

L_angeldc
31 October 2004, 20:01
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
nee hoor het flubbert gelijk eigenlijk al een stuk terug en het schijnt ook gewoon weer dicht te inkrimpen of hoe ik het zal noemen :p mits je tunnel redelijk klein blijft natuurlijk. ik vind ze echt cool.

dicht groeien ;)

en nee, als je een gat hebt van 12 mm ofzo dan groeit het niet meer dicht volgens mij.

biffyclyro
31 October 2004, 20:09
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
dicht groeien ;)

en nee, als je een gat hebt van 12 mm ofzo dan groeit het niet meer dicht volgens mij.

nee want hij groeit niet helemaal dicht :+
altijd nog mn oorbellen hoeraaa

CharmedOne
31 October 2004, 20:13
Ik ga ergens volgende week weer gaatjes in me oor zetten, 2 in beide oren :p

L_angeldc
31 October 2004, 20:14
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
nee want hij groeit niet helemaal dicht :+
altijd nog mn oorbellen hoeraaa

smartass 8)

bruggi
31 October 2004, 21:05
Ik bleef vandaag met mn haarborstel aan mn netgeschoten knopje hangen..... aaaaaaaaarrgggh :'( |:( .
Mn vader kwam helemaal geschrokken naar boven rennen, ik gilde zo hard dat ie dacht dat ik vermoord werd ofzo :$ :Y) .
Het deed aardig zeer 8) .
Het gaatje is nu iets groter dan oorspronkelijk de bedoeling was :+.

('Thank you so much for sharing that with us', ik zeg het zelf maar vast.)

BlackTurtle
31 October 2004, 21:12
oeeehhh ai dat doet zon zeer, ik ben toen ik mn tepelpiercing net had een keer ermee langs de rand van de deur geschuurd en toen bleef dat staafje haken achter de deur ook zon AAARGH!! moment:{

biffyclyro
1 November 2004, 14:36
au :+
ik had een keer een navelpiercing met kersjes eraan in, en toen bleven die kersjes aan mijn broek hangen toen ik opstond, auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Amneris
1 November 2004, 18:04
Iegh.... die problemen heb je dan weer niet met een tat :9

appelshampoo
2 November 2004, 15:10
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc

en nee, als je een gat hebt van 12 mm ofzo dan groeit het niet meer dicht volgens mij. vanaf 1 cm kan ie niet meer dichtgroeien :)

een vriendin van mij heeft nu 8 mm en ik vind het zo mooi :love:

Jamiel
2 November 2004, 17:27
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
au :+
ik had een keer een navelpiercing met kersjes eraan in, en toen bleven die kersjes aan mijn broek hangen toen ik opstond, auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Mooie piercings zijn dat, maar daar blijft ut ook bij damn au :|

AMF
3 November 2004, 20:52
ja ikwilhetikwilhetikwilhet een targuspiercing (in dat flapje van je oor voor je gehoorgang) oooh en hoogstwaarschijnlijk mag het dan doe ik het voor kerst jaaaaa <3

biffyclyro
5 November 2004, 17:33
leuk detail van traguspiercing:
hij groeit eruit :p
vandaag viel ie uit het oor van een vriendin van me haha had ze zo'n spleetje in dr oor :Y)

BlackTurtle
6 November 2004, 15:31
zo ik heb dus de knoop maar een keer doorgehakt.

vrijdag aanstaande 20:00 word mn albert geprikt


JIPPIEE!:thumbsup:

appelshampoo
6 November 2004, 15:44
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
zo ik heb dus de knoop maar een keer doorgehakt.

vrijdag aanstaande 20:00 word mn albert geprikt


JIPPIEE!:thumbsup:

ieeeh.. ik vind het eng

BlackTurtle
6 November 2004, 17:45
dat mag :)

appelshampoo
6 November 2004, 18:27
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
MY LOVE MY WAY op mn rechterenkel. heb je dat ? of wil je dat ?

BlackTurtle
7 November 2004, 17:52
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
zo ik heb dus de knoop maar een keer doorgehakt.

vrijdag aanstaande 20:00 word mn albert geprikt


JIPPIEE!:thumbsup:

update : 1 weekje later volgend weekend alleen thuis dan wil ik feestje bouwen dus moet het een week wachten.

niet erg :)

maadag even bellen misschien dat het zondag kan.

biffyclyro
7 November 2004, 18:05
ben nu mn rechteroor ook aan het oprekken.. gaat ook naar 8 mm.

biffyclyro
7 November 2004, 18:16
tadaahh

appelshampoo
7 November 2004, 18:21
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
tadaahh

cheil :9

BlackTurtle
7 November 2004, 19:09
mooi hoor biff!!:thumbsup:

biffyclyro
7 November 2004, 20:08
froxie is bijzonder scherp vandaag!

>

catharina - if my head is full of you, is there nothing I can do? must we all march in two, by two, by two? zegt:
nee alleen links, ben nu rechts ook aan het oprekken
Miss U less, see U more, love to know U better zegt:
oooh ik dat dat ze dat gewoon perforeerde zech maar whahaha

frox
7 November 2004, 20:29
:$


dacht al... dat ken nooit dan bloed je als een rund :huh:

BlackTurtle
8 November 2004, 19:22
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
:$


dacht al... dat ken nooit dan bloed je als een rund :huh:

ach gut:aai:

biffyclyro
9 November 2004, 15:20
fuck mn oor doet pijnnnnnn :huh: ben dus ook met mn rechter bezig en iets te hard doorgedrukt & er knalde net iemand tegenaan :'( ah mennn dat doet pijn

AMF
10 November 2004, 20:10
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
leuk detail van traguspiercing:
hij groeit eruit :p
vandaag viel ie uit het oor van een vriendin van me haha had ze zo'n spleetje in dr oor :Y)

hmm en dan groeit het niet meer dicht? of wel? dan ben je pas hip, dan splijt je niet je tong maar je targus :Y)

biffyclyro
15 November 2004, 19:36
ik wil een surfacepiercing horizontaal door me lip :Y)

theo tank
16 November 2004, 18:03
Ik zit sterk na te denken over een tattoo op me scheenbeen. Vind op me onderarm (Binnenkant of achterkant) ook een hele mooie plek, maar vrees dat ik dan toch later met mijn werk in de problemen kan komen.

bruggi
16 November 2004, 18:06
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
ik wil een surfacepiercing horizontaal door me lip :Y)

foto :? ?

Tank: wat dan :) ?

theo tank
16 November 2004, 18:25
Vele zullen het afgezaagd vinden. Maar een Feyenoord-tattoo, maar dan niet een logo ofzo, maar de initialen G.W.M.D. (geen woorden maar daden). Dat op me scheenbeen lijkt me mooi, of nog verwerkt in een triball.

Later als ik kinderen heb zou ik hun namen ook wel op mijn schouderblad willen.

bruggi
16 November 2004, 22:19
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Vele zullen het afgezaagd vinden. Maar een Feyenoord-tattoo, maar dan niet een logo ofzo, maar de initialen G.W.M.D. (geen woorden maar daden). Dat op me scheenbeen lijkt me mooi, of nog verwerkt in een triball.

Later als ik kinderen heb zou ik hun namen ook wel op mijn schouderblad willen.

Mooi toch, dat heeft tenminste echt een betekenis voor jou :).

dext0r
17 November 2004, 00:04
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
ik wil een surfacepiercing horizontaal door me lip :Y)

doe ff normaal :+

frox
17 November 2004, 13:40
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
ik wil een surfacepiercing horizontaal door me lip :Y)

doe dan meteen ook een botje door je neus :D

theo tank
17 November 2004, 14:43
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Mooi toch, dat heeft tenminste echt een betekenis voor jou :).

Precies! Daarom hoeft het van mij ook niet direct op een zichtbare plek, doe het immers voor mijn zelf niet voor andere.

Maar ben nog niet helemaal zeker..

CharmedOne
17 November 2004, 16:28
gadver ik vind die surfacepierings ranzig...

als DIT (http://newagetattoos.net/rogsurf.html) het dan is... :x

LotVot
17 November 2004, 17:07
Ik vind oorbellen wel mooi, dat zijn toch ook piercings? op zich wel
Ik heb ze zelf niet, op zich zou ik het wel willen
Maar aan andere kant ook niet...
Kben helemaal pierc en tattoo loos

Lindey
17 November 2004, 17:53
Ik heb een neuspiercing gehad, maar hij moest eruit voor mn werk, en toen is ie dichtgegroeit.

AmbyPur
17 November 2004, 21:48
BIFFY

straks kun jij dit ook :p

http://newagetattoos.net/rogergallery/rog67.jpg

ViveLaFète
18 November 2004, 07:07
Mijn broer heeft zo'n sufracepiercing in alletwee zijn polsen
, 1 in zijn hals , een tunnel van 10mm door zijn navel , tunnels
van 12mm door allebei zijn oren , 1 in zijn kin , 1 in zijn tong en
een klein ringetje vanbinnen aan zijn bovenlip , dus als hij lacht komt een klein ringetje tevoorschijn...
Hij is verslaafd denk ik:+

biffyclyro
18 November 2004, 20:26
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
Mijn broer heeft zo'n sufracepiercing in alletwee zijn polsen
, 1 in zijn hals , een tunnel van 10mm door zijn navel , tunnels
van 12mm door allebei zijn oren , 1 in zijn kin , 1 in zijn tong en
een klein ringetje vanbinnen aan zijn bovenlip , dus als hij lacht komt een klein ringetje tevoorschijn...
Hij is verslaafd denk ik:+


een tunnel door je navel :huh:
bizar :D
post es een foto van je broer op mf wil wel zien :o

BlackTurtle
20 November 2004, 19:14
zo gisteren dus die albert laten zetten, pijnlijk geintje. maar okee t resultaat mag er zijn, t is een 2.5 mm dik 22 mm breed ringetje, dat klinkt groot, maar dat valt best mee.

nu al niet zo veel bloedverlies meer als gisteren en vannacht.

enige is dat ik nu de hele dag met een blauwe latex handschoen om mn lul heen rondloop. dat ziet er echt niet uit :)

maar t werkt wel, in elk geval geen bloed in me broek.

ben blij dat ik t gedaan heb t is wel erg mooi!:thumbsup:

BlackTurtle
22 November 2004, 09:36
update.

jezus christus, plassen is echt geen fijne ervaring, maar okee t geneest er wel beter door, maar verdomme elke keer staat de boel zowat in de fik tenminste zo voelt het.

het bloeden is nagenoeg opgehouden.

frox
22 November 2004, 15:18
:D zit dat ding door je eikol dan? :D

BlackTurtle
22 November 2004, 15:54
nee niet erdoor.

er net onder, dus zegmaar waar de eikel in een V vorm uitmekaar loopt aan de onderkant.
in het puntje net voor het begin van de eikel zelf daar gaat ie naar binnen en dan via de plasbuis weer naar buiten.

een ringetje.

zoek maar op internet plaatje op van prins albert, ik wil dr zelf ook wel een foto van posten maar dan beginnen die mods weer te biatchen.

biffyclyro
22 November 2004, 20:49
zo'n prins albert lijkt me toch zo verrukkelijk neuken he

BlackTurtle
23 November 2004, 10:33
ja mij ook, moet alleen maar gevoeliger maken, het is alleen minder dat ik nu 2-4 weken geen sex mag :(


zit nu op 4 dagen en t begint al aardig te kriebelen soms.
:no:

frox
23 November 2004, 15:50
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
ja mij ook, moet alleen maar gevoeliger maken, het is alleen minder dat ik nu 2-4 weken geen sex mag :(


zit nu op 4 dagen en t begint al aardig te kriebelen soms.
:no:

hehehe :7
Maar als je naar de wc moet...Gaat het dan niet alle kanten op? :+

BlackTurtle
23 November 2004, 17:29
niet echt.

de straal word alleen breder doordat hij t ringetje een beetje volgt.

tada. een tekening ter illustratie!:yes:

BlackTurtle
23 November 2004, 17:30
maar zittend plassen is wel aan te raden:Y)

biffyclyro
23 November 2004, 18:58
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
ja mij ook, moet alleen maar gevoeliger maken, het is alleen minder dat ik nu 2-4 weken geen sex mag :(


zit nu op 4 dagen en t begint al aardig te kriebelen soms.
:no:

oke wanneer gaan we? :Y)

en even advies mensen: zal ik een clitpiercing nemen? :9

frox
23 November 2004, 20:06
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
oke wanneer gaan we? :Y)

en even advies mensen: zal ik een clitpiercing nemen? :9

JAUH! neem een 15mm tunnel door je clit :D ik vind een clit piercing niet echt geil eigelijk, ik weet niet of je het als grapje bedoelde :+ maar toch

frox
23 November 2004, 20:17
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
niet echt.

de straal word alleen breder doordat hij t ringetje een beetje volgt.

tada. een tekening ter illustratie!:yes:

...lekt ie niet aan de onderkant dan? Of dient die piersing gewoon als een soort stop ? :+

dext0r
23 November 2004, 20:40
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
en even advies mensen: zal ik een clitpiercing nemen? :9
nee,
maar biff, even serieus. wanneer je zo om piercings verlegen zit wil ik ook gewoon wel met een perforator langskomen hoor :rolleyes: :+

biffyclyro
23 November 2004, 20:44
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
nee,
maar biff, even serieus. wanneer je zo om piercings verlegen zit wil ik ook gewoon wel met een perforator langskomen hoor :rolleyes: :+

:$

dan mag je mijn leesdossier perforeren dan kan ie in een mappieee

Sanne
23 November 2004, 21:14
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
niet echt.

de straal word alleen breder doordat hij t ringetje een beetje volgt.

tada. een tekening ter illustratie!:yes:
ieuwl :{

L_angeldc
24 November 2004, 12:49
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
Mijn broer heeft zo'n sufracepiercing in alletwee zijn polsen
, 1 in zijn hals , een tunnel van 10mm door zijn navel , tunnels
van 12mm door allebei zijn oren , 1 in zijn kin , 1 in zijn tong en
een klein ringetje vanbinnen aan zijn bovenlip , dus als hij lacht komt een klein ringetje tevoorschijn...
Hij is verslaafd denk ik:+

hoe ziet het er dan uit als je een tunnel door je navel hebt? lijkt me best vreemd deruit zien.
post es een foto :p

ViveLaFète
24 November 2004, 13:39
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
hoe ziet het er dan uit als je een tunnel door je navel hebt? lijkt me best vreemd deruit zien.
post es een foto :p

Dat is het ook wel:+
Ik vind niet echt foto's ervan , ik heb hier wel een foto staan van toen ie nog aan het stretchen was maar ik zal moeten kijken om die te verkleinen.

L_angeldc
24 November 2004, 13:47
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
Dat is het ook wel:+
Ik vind niet echt foto's ervan , ik heb hier wel een foto staan van toen ie nog aan het stretchen was maar ik zal moeten kijken om die te verkleinen.

doe maar :yes:
of je broer moet er problemen mee hebben dat zn foto dan door iedereen aanschouwt kan worden :z

ViveLaFète
24 November 2004, 13:58
hier:

AMF
24 November 2004, 17:00
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
zo'n prins albert lijkt me toch zo verrukkelijk neuken he

:yes:

ieehh waarschijnlijk komt mn targuspiercing er in de kerstvakantie :Y)

BlackTurtle
24 November 2004, 17:47
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
oke wanneer gaan we? :Y)

en even advies mensen: zal ik een clitpiercing nemen? :9

moet nog 3 weken MINSTENS wachten, hou je dat vol denk je?;)


meot je doen, mijn ex heeft dat ook laten doen, ze kon eerst heel moeilijk komen, en sinds dr clitpiercing gaat het ''makkelijker'' en daar komt bij dat t ontzettend leuk is om op zon ding te sabbelen :Y)

biffyclyro
24 November 2004, 18:05
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
:yes:

ieehh waarschijnlijk komt mn targuspiercing er in de kerstvakantie :Y)

het is tragus ;)

Ienke
24 November 2004, 20:23
Ik heb nog maar sinds kort gaatjes in mijn oren...
En die genezen echt niet rap, ik vrees dus dat ik het hier maar bij laat:+

biffyclyro
25 November 2004, 15:43
http://www.corfield.org/bodyart/septum.jpg

ik wil een septum :)

BlackTurtle
25 November 2004, 16:02
kunnen ze je eindelijk aan de ketting leggen :P

nee serieus dat vind ik nie mooi

frox
25 November 2004, 16:57
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
:yes:

ieehh waarschijnlijk komt mn targuspiercing er in de kerstvakantie :Y)

die vind ik koel 8-) die zou ik ook wel willen

biffyclyro
25 November 2004, 17:03
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
kunnen ze je eindelijk aan de ketting leggen :P

nee serieus dat vind ik nie mooi

hehe ik wil ook niet zo'n stom ringetje hoor :D
maar een bescheiden eentje. die je maar een beetje ziet. ik vind ze echt wel mooi en volgens mij staat het me wel

BlackTurtle
25 November 2004, 18:37
neem een ringetje zonder balletje en druk m dr is tussen, kijken hoe het staat, weet je het gelijk :)




wel ff foto posten

AmbyPur
25 November 2004, 22:30
ik ging laatst zomaar even leuk een piercingshop binnen om te vragen of ik daar ook een oorbel in mn oor kon laten zetten, kon wel, werd ie wel gepierced ipv geschoten, 45 euro :huh:

ben gillend weggerend :+

L_angeldc
26 November 2004, 19:07
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
hier:

:huh: ziet der wel cool uit joh :9 :+
kan hij wel normaal een tshirt aan hebben, steekt dat ding niet gigantisch uit ofzo? lol ik zie het al voor me, een normaal tshirt en dan zon punt bij je navel 8)

@ amber, moet je gewoon naar je plaatselijke juwelier gaan, dan schieten ze hem en kost het veel minder. tenminste bij ons doet de juwelier dat, wee tniet of het bij elke juwelier kan. maar je kan het allicht navragen.

AMF
26 November 2004, 19:27
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
:huh: ziet der wel cool uit joh :9 :+
kan hij wel normaal een tshirt aan hebben, steekt dat ding niet gigantisch uit ofzo? lol ik zie het al voor me, een normaal tshirt en dan zon punt bij je navel 8)

@ amber, moet je gewoon naar je plaatselijke juwelier gaan, dan schieten ze hem en kost het veel minder. tenminste bij ons doet de juwelier dat, wee tniet of het bij elke juwelier kan. maar je kan het allicht navragen.

lang leve de da-drogist in t dorp :Y)

biffyclyro
26 November 2004, 21:31
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
:huh: ziet der wel cool uit joh :9 :+
kan hij wel normaal een tshirt aan hebben, steekt dat ding niet gigantisch uit ofzo? lol ik zie het al voor me, een normaal tshirt en dan zon punt bij je navel 8)

@ amber, moet je gewoon naar je plaatselijke juwelier gaan, dan schieten ze hem en kost het veel minder. tenminste bij ons doet de juwelier dat, wee tniet of het bij elke juwelier kan. maar je kan het allicht navragen.

dat is de rekker mutzie, net zoals eerst in mijn oorrren

AmbyPur
27 November 2004, 10:55
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
@ amber, moet je gewoon naar je plaatselijke juwelier gaan, dan schieten ze hem en kost het veel minder. tenminste bij ons doet de juwelier dat, wee tniet of het bij elke juwelier kan. maar je kan het allicht navragen.
ja ik ga vandaag even bij een juwelier kijken *nagelbijt* iemand zei me dat het heel erg pijn doet :'(

Headliner
27 November 2004, 11:26
je bent toch ook gewoon gek als je een eikelpiercing neemt? :no:
volgens mij ken je dan niet eens meer lekker rijgen

ViveLaFète
27 November 2004, 13:20
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
dat is de rekker mutzie, net zoals eerst in mijn oorrren

inderdaad:)

L_angeldc
27 November 2004, 19:40
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
dat is de rekker mutzie, net zoals eerst in mijn oorrren

oja :$

ja weet ik veel :z

tziet der nog steeds cool uit ook al is het maar de rekker
vind die van 4 mm die licht geeft in blacklight van jou ook nog steeds cool 8)

BlackTurtle
4 December 2004, 13:24
nou we zijn twee weken verder sinds ik mn albert heb laten zetten.

het gaat goed de wond geneest mooi, maar is nogsteeds erg gevoelig, er kwam eerst iets gele prut uit, maar dat is ook al nietmeer , een mooie schone wond om t maar zo te zeggen.

alleen af en toe als t juweeltje wat klem komt te zitten tussen de broek, of als ik traploop is t soms een ietsie(understatement) pijnlijk omdat het juweeltje vast gaat zitten aan de korstjes aan het uiteinde van de wond en die dan lostrekken das best heftig :), plassen gaat ook weer okee zonder dat t voelt alsof je kokend water plast.

jaah ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen dat ik m met een weekje of 2 weer mag gebruiken :)

en das maar goed ook want ik word stapeldol :p

biffyclyro
15 December 2004, 15:09
willen jullie me even advies geven?

zal ik een surface piercing

-naast mn oor, verticaal nemen, of

-naast mn oog, horizontaal of verticaal in mn slaap zeg maar

nemen :? ik kan maar niet beslissen want ik vind het allebei zwaar cool.

dit is naast oor:

http://forum.leerlingen.com/vbb/attachment.php?s=&postid=1027943

of zoiets, maar dan meer horizontaal

http://www.geocities.com/valleytattoo/Images/spircpix/surfaceyes.jpg

pretbek
15 December 2004, 15:42
hmmmz k heb tot nu toe alleen nog maar 3 gaatjes in elke oor(lel).... maar k wil vet graag een tongpiercing, een gaatje bovenin me oor en een tattoooooooo.... maarjah.. me vader wil nie da k nog meer gaatjes in me oor laat schieten of een piercing neem dus da schiet ook nie zo heel erg op ... en een tattoo mag k pas als k het huis uit ben dus dat duurt ook nog wel een tijdje

bruggi
15 December 2004, 15:45
Krien, verticaal naast je oor :).

dext0r
15 December 2004, 15:58
krien. je wordt er helaas niet mooier op :'(

biffyclyro
15 December 2004, 16:10
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Krien, verticaal naast je oor :).

denk ik ook 8-)

en dex: :'( muuu
maar ik vind het zelf zo cool :D

BlackTurtle
17 December 2004, 12:00
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Krien, verticaal naast je oor :).

mee eens.

dat heeft wel wat 3 van die knopjes bij je oor.

maar bij mn slaap, wat dat grietje daar heb vinnik nie wat lijkt me erg snel uitscheuren als ik dat zo bekijk

Flater
19 December 2004, 10:51
Als je eenmaal een gaatje hebt, groeit die dan nooit meer dicht? Ik dacht leuk een labret, en als `ie me niet zint haal ik er `m gewoon uit en zie je niks meer na verloop van tijd.

L_angeldc
19 December 2004, 20:28
Oorspronkelijk geplaatst door Flater
Als je eenmaal een gaatje hebt, groeit die dan nooit meer dicht? Ik dacht leuk een labret, en als `ie me niet zint haal ik er `m gewoon uit en zie je niks meer na verloop van tijd.

volgens mij groeit hij gewoon weer dicht hoor.
ik zou eht even navragen bij diegene waar je het laat doen, voordat je het laat doen uiteraard :p

biffyclyro
20 December 2004, 13:37
piercings groeien wel dicht, maar je blijft, vooral in het begin, nog wel een klein puntje zien waar het gaatje heeft gezeten.

silverchair
20 December 2004, 17:25
Zonde zonde zonde...
maar het moet je maar staan, zo'n tunnel dinges vind ik over het algemeen vet lelijk, maar bij bif vind ik m wel kique :D

BlackTurtle
30 December 2004, 19:02
ik heb mijn zusje ooit is een zilveren slavenarmband gedaan bestwel dik zilver en flink groot ook wel, en daarin staat een tribal gegrafeerd, en wat doet die gekke trien, die laat die tribal tatoeren, ik voel me vereerd :)

foto volgt later wel :):$

BlackTurtle
15 January 2005, 11:54
zoals beloofd de foto's

*trotse broer*

ik laat dezelfde tribal zetten op mn onderarm, waarnschijnlijk begin februari

BlackTurtle
15 January 2005, 11:55
en de tribal zelf:thumbsup:

BaByMaN
15 January 2005, 11:56
vetjes, k wil ook een tatoo maar mot wachte tot k 18 ben want me ouders doen moeilijk |:( |:(

BlackTurtle
15 January 2005, 12:09
haha, die van mij gaan met je mee :)

oh laat je een tattoo zetten, leuk mag ik mee?

BaByMaN
15 January 2005, 12:31
k zal je over 2 jaar ffies seintje geve als 'k 't laat doen ;)

BlackTurtle
15 January 2005, 12:34
nix seintje foto posten jij:+

biffyclyro
16 January 2005, 15:24
zal ik een madison nemen? 8)

appelshampoo
16 January 2005, 15:28
ja :love:

L_angeldc
16 January 2005, 17:04
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
ja :love:

au :x

biffyclyro
16 January 2005, 19:14
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
au :x

nee dít is au :(

http://www.tribalectic.com/Gallery/P1010049.jpg

appelshampoo
16 January 2005, 19:27
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
nee dít is au :(

*knip*

geniaal! :Y) niets voor mij, maar wel geniaal :Y)

CharmedOne
16 January 2005, 19:39
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
nee dít is au :(

*knip*

gadver

appelshampoo
16 January 2005, 21:27
Ik heb mijn moeder net medegedeeld dat ik een tongpiercing ga nemen, ze begon te iehen en te ahen.. maar ze zegt dat ze me niet tegen gaat houden en dat het mijn eigen keuze is :)

volwassen zijn vind ik nu al leuk *)

BlackTurtle
17 January 2005, 00:14
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
zal ik een madison nemen? 8)

errug mooi, maar wel erg uitscheurgevoelig

biffyclyro
17 January 2005, 13:42
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
errug mooi, maar wel erg uitscheurgevoelig

ja en litteken-op-een-'mooie'-plaats-gevoelig :/

BlackTurtle
17 January 2005, 15:23
goh wat heb jij voor raar streeje tussen je sleutelbenen?

beete zonde.

tweede tongpiercing niet wat?

PFP
17 January 2005, 15:55
dan ben je toch niet goed bij je hoofd

biffyclyro
17 January 2005, 17:03
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
goh wat heb jij voor raar streeje tussen je sleutelbenen?

beete zonde.

tweede tongpiercing niet wat?

nehh

maar waar dan?

behalve een intieme piercing :p

dext0r
17 January 2005, 17:12
ik dacht altijd dat een piercing was bedoeld als sieraad?
imho kun je het ook te ver pushen., en dan vind ik het meer verminking.....

AMF
17 January 2005, 17:18
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
ik dacht altijd dat een piercing was bedoeld als sieraad?
imho kun je het ook te ver pushen., en dan vind ik het meer verminking.....

Ben ik met je eens..zoals die au-piercing van krien d'r plaatje..leuk bedacht enzo maar het ziet er niet uit, is volgens mij hartstikke onhandig, duur, (bijna) niemand ziet het en je beha gaat verrot dicht dan. Waarom zou je zoiets willen? Volgens mij is het nemen van een piercing dan idd geen sierraad meer, maar meer de kick van aldoor over je pijngrens heengaan.

BlackTurtle
17 January 2005, 17:24
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
nehh

maar waar dan?

behalve een intieme piercing :p

labret?

of had je die al, een tweede of derde navelpiercing anders?

biffyclyro
17 January 2005, 17:25
een industrial!

tijnieh is het niet met mij eeeens

BlackTurtle
17 January 2005, 18:42
industrial, wasdat ook alweer?

biffyclyro
17 January 2005, 20:01
http://www.pierceit.co.uk/pictures/your-pictures/images/industrial-dt.jpg

<3

die met dat staafje dus

dext0r
17 January 2005, 23:47
een industrial is wel cool, maar biff, dat is toch helemaal niet jou stijl, omdat als iedereeen die cool is dat al doet..dat jij dat ook moet doen? :p

anyway... wil je nu niet gewoon perse een piercing van jezelf omdat het meer een obsessie is geworden om gewoon een extra piercing te nemen? :S
ik weet namelijk echt niet waarom je het doet :p

biffyclyro
18 January 2005, 11:02
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
labret?

of had je die al, een tweede of derde navelpiercing anders?

neh niet eentje in mn gezicht (tenminste, buiten mn oren dan)

en een navelpiercing vind ik genoeg 8)

en tijn ik weet het zelf eigenlijk ook niet, zit er al een tijdje over na te denken waarom ik het nou eigenlijk wil en misschien heb je wel gelijk zz
maar aan de andere kant als ik het niet mooi zou vinden zou ik mijn piercings er wel weer uithalen..
zou ik ook bijv. met mijn neuspiercing doen als ik een lippiercing zou willen anders wordt het zo vol.
maar in principe heb ik nu alleen tong, neus, navel en tunnels, dus het valt toch nog best mee :p

dext0r
18 January 2005, 14:07
;)
zelfbewust worden hè

BlackTurtle
18 January 2005, 17:35
zo'n industrial vind ik ook helemaal te gek, maarja dat kan niet met me werk :(

biffyclyro
18 January 2005, 17:42
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
zo'n industrial vind ik ook helemaal te gek, maarja dat kan niet met me werk :(

gewoon je haar laten groeien en tijdens je werk over je oor doen :Y)

BlackTurtle
19 January 2005, 13:41
nah dat staat me niet :p

L_angeldc
20 January 2005, 09:01
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
neh niet eentje in mn gezicht (tenminste, buiten mn oren dan)

en een navelpiercing vind ik genoeg 8)

en tijn ik weet het zelf eigenlijk ook niet, zit er al een tijdje over na te denken waarom ik het nou eigenlijk wil en misschien heb je wel gelijk zz
maar aan de andere kant als ik het niet mooi zou vinden zou ik mijn piercings er wel weer uithalen..
zou ik ook bijv. met mijn neuspiercing doen als ik een lippiercing zou willen anders wordt het zo vol.
maar in principe heb ik nu alleen tong, neus, navel en tunnels, dus het valt toch nog best mee :p

wat een zelfanalyse ;)

ik zou geen madison doen, als hij eruit groeit heb je zon litteken daar zitten, ziet er natuurlijk ook niet uit :+
zo'n idustrial zou veel leuker staan bij jou <3 :p

BlackTurtle
20 January 2005, 13:23
hey krien, tepel dan?

biffyclyro
20 January 2005, 14:35
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
hey krien, tepel dan?

ik vind mn tieten lelijk :p

en nee dan hoef ik ze niet mooier te maken door een piercing zoals ambi het zo leuk zei

biffyclyro
20 January 2005, 14:36
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
wat een zelfanalyse ;)

ik zou geen madison doen, als hij eruit groeit heb je zon litteken daar zitten, ziet er natuurlijk ook niet uit :+
zo'n idustrial zou veel leuker staan bij jou <3 :p

ja misschien doe ik het wel

al nagedacht of je ooit schijt gaat hebben aan die rare vrienden van je die je beinvloeden, en dat je ook leuk tunnels neemt? 8)

Banshee
20 January 2005, 18:54
kheb helemaal geen piercings en/of gaatjes in me oren (hoogstens in me tanden :d maar die zijn al jaren weer gevuld :p )

L_angeldc
20 January 2005, 19:33
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
ja misschien doe ik het wel

al nagedacht of je ooit schijt gaat hebben aan die rare vrienden van je die je beinvloeden, en dat je ook leuk tunnels neemt? 8)

hmmmmmmmmmmmmm
I dunno :x :z

AmbyPur
20 January 2005, 20:07
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
hmmmmmmmmmmmmm
I dunno :x :z

biffeh is ook een rare vriend die je beinvloedt he 8)

maar wel een lieve rare :p

L_angeldc
21 January 2005, 21:20
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
biffeh is ook een rare vriend die je beinvloedt he 8)

maar wel een lieve rare :p

klopt 8) :love:

het lijkt me zelf wel heel leuk maar ik ben gewoon een schijtluis :rolleyes:
en mijn ouders/vrienden verklaren me voor gek :(

BlackTurtle
22 January 2005, 14:34
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
klopt 8) :love:

het lijkt me zelf wel heel leuk maar ik ben gewoon een schijtluis :rolleyes:
en mijn ouders/vrienden verklaren me voor gek :(

beuh dat zeggen ze al jaren over mij en ik kan er alleen maar om lachen zeker nu dat ik zie dat ze er zelf ook over denken, gewoon schijt aan hebben shockeren is ook leuk :)

L_angeldc
23 January 2005, 16:51
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
beuh dat zeggen ze al jaren over mij en ik kan er alleen maar om lachen zeker nu dat ik zie dat ze er zelf ook over denken, gewoon schijt aan hebben shockeren is ook leuk :)

ja maar ik zou dan ook gewoon ruzie met mn ouders krijgen als ik het zou doen :no:

biffyclyro
23 January 2005, 17:15
ik opperde de industrial bij mn ouders en ze zeiden "naja goed over nadenken, tis iig beter dan zoeen in je hals" :p

appelshampoo
23 January 2005, 17:20
ongeveer over 2 weken heb ik een tongpiercing.. en ik heb er zo'n zin in .. maar ik vind het ook zooo eng 8{

SJronn0w
24 January 2005, 18:58
http://img180.exs.cx/img180/89/meoorbelletje5ks.jpg
Mn oorbelletJee, in 't kraakbeen ofzoiets:9 O-)

The6thgate
24 January 2005, 19:25
Oorspronkelijk geplaatst door SJronn0w

Mn oorbelletJee, in 't kraakbeen ofzoiets:9 O-)
ik zeg uitzoomen:p

heb zelf dus geen piercings/tattoos. zou niet mooi staan vind k

Molliej
4 February 2005, 15:32
uhh... ik heb 1 tongpiercing en n navelpiercing... 1 tattoo op me onderrug... van n heartagram... en ik heb in 1 oor 12 gaatjes en in me andere 4.... en ik vind piercings vet cool maakt nie uit waar je ze heb of hoeveel je dr heb...:)

Sanne
4 February 2005, 15:46
Oorspronkelijk geplaatst door SJronn0w
http://img180.exs.cx/img180/89/meoorbelletje5ks.jpg
Mn oorbelletJee, in 't kraakbeen ofzoiets:9 O-)
o die is mooi zeg!:thumbsup:

Molliej
5 February 2005, 16:31
dit was mijn oor vorig jaar... toen had ik nog maar 8 gaatjes i.p.v. 12:9 ;)

Molliej
5 February 2005, 16:32
oepz... heb ik m 2x gepost... najah foutjes kunnen gebeurenO-) :$ :)

frox
5 February 2005, 17:38
ligt het nu aan mij of ziet niemand hier geen oor in....:?

dext0r
5 February 2005, 17:56
jawel, maar t is een heel donker plaatje.

Molliej
5 February 2005, 18:33
tsjah... tis wel n donker plaatje... en mijn oor is trouwens ook n beetje vern*ukt dus daar kan het ook aan liggen:9 :9 :p :p

L_angeldc
5 February 2005, 19:31
Oorspronkelijk geplaatst door SJronn0w
http://img180.exs.cx/img180/89/meoorbelletje5ks.jpg
Mn oorbelletJee, in 't kraakbeen ofzoiets:9 O-)

en die is niet gaan ontsteken? :huh:
heb je hem laten piercen of gewoon laten schieten?

@ anne : hippe shit joh 8-)

biffyclyro
10 February 2005, 14:22
vanavond industrial aight :)

oja en ik begin binnenkort aan 4e tunnel

bruggi
10 February 2005, 16:47
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
vanavond industrial aight :)

oja en ik begin binnenkort aan 4e tunnel

4? 2 naast elkaar in 1 oor zeg maar? maak es een foto :)?

nevaeh1987
10 February 2005, 22:27
Oorspronkelijk geplaatst door SJronn0w
http://img180.exs.cx/img180/89/meoorbelletje5ks.jpg
Mn oorbelletJee, in 't kraakbeen ofzoiets:9 O-)

doet dat zeer?

Ik krijg allemaal rillingen van die foto's in dit topic :$

L_angeldc
10 February 2005, 23:41
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
vanavond industrial aight :)

oja en ik begin binnenkort aan 4e tunnel

gaaaf :D

ook zon mooie paarse? :p

biffyclyro
11 February 2005, 16:58
OMFG HET DEED PIJN NIET NORMAAL.

zal wel ff showen hoe mn oren er nu uitzien.

zitten nu 2 staafjes waar over paar maanden een lange staaf moet komen, dat wordt mn industrial.

(op deze foto heb ik 10 en 4 mm tunnels, op de volgende nu alleen een gewoon gaatje en 10 mm tunnel)

biffyclyro
11 February 2005, 16:59
2.

hmm het is nu ugly.

L_angeldc
12 February 2005, 00:17
Waah!
Het ziet er fokkin eng uit joh :huh:
en ook een beetje ugly jah :$ :z

Hoe lang voordat je die staaf erin mag doen? Een paar maanden met die verschillende staafjes lopen is echt superlang gek :aai:

Sanne
15 February 2005, 12:49
Oorspronkelijk geplaatst door SJronn0w
http://img180.exs.cx/img180/89/meoorbelletje5ks.jpg
Mn oorbelletJee, in 't kraakbeen ofzoiets:9 O-)

ik wil ook zo'n dingetje!Doet het zeer? En moet je hem laten schieten of met een naald?

L_angeldc
15 February 2005, 13:07
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
ik wil ook zo'n dingetje!Doet het zeer? En moet je hem laten schieten of met een naald?

ik zou zoiets altijd laten piercen in plaats van schieten :o
met schieten heb je echt veel meer risico op infecties en weet ik wat dan als je het laat piercen.

Yakkie
19 February 2005, 22:05
ik heb alleen 4 gaatjes in m'n oren
wist helemaal niet dat er zo veel piercings bestonden! en hoe werkt zo'n tunnel?

BlackTurtle
20 February 2005, 02:14
is een kwestie van een bestaand gaatje verder oprekken.

biffyclyro
20 February 2005, 09:05
ik ga binnenkort voor een tragus-conch industrial, jezus wat is dat mooi

biffyclyro
20 February 2005, 09:06
<333333333333333333

L_angeldc
20 February 2005, 09:20
ik dacht heel even dat je hem er al in had zitten, maar toen zag ik dat het jouw oor niet was :d

silverchair
20 February 2005, 09:54
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
<333333333333333333

IEEEEEEEEE....
ik vind het echt eng al die sheit in je oor jonge..
:|

biffyclyro
20 February 2005, 10:53
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
ik dacht heel even dat je hem er al in had zitten, maar toen zag ik dat het jouw oor niet was :d

nee man die heeft veel meer oorsmeer en haartjes gatver ik zag ook nog een foto uit een andere hoek genomen :p
maar kut hee, die tragus-conch industrial is toch fantastisch? dan aan mn rechterkant natuurlijk, heb ik links een gewone en rechts zo een. mm

L_angeldc
20 February 2005, 11:09
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
nee man die heeft veel meer oorsmeer en haartjes gatver ik zag ook nog een foto uit een andere hoek genomen :p
maar kut hee, die tragus-conch industrial is toch fantastisch? dan aan mn rechterkant natuurlijk, heb ik links een gewone en rechts zo een. mm

haha jij piercing verslaafde ;)

hij ziet er wel fokking cool uit moet ik zeggen. En ook fokking pijnlijk :x

(psst ik heb mijn mobiel bij chris laten liggen gisteravond en ga nu over 5 min in de auto naar leiden dus ik kan je niet meer bellen en jij mij ook niet dus ik ben gewoon op leiden cs om 10 over 7 vanavond ok? ok! :d Ik heb der zin in )

biffyclyro
20 February 2005, 11:31
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
haha jij piercing verslaafde ;)

hij ziet er wel fokking cool uit moet ik zeggen. En ook fokking pijnlijk :x

(psst ik heb mijn mobiel bij chris laten liggen gisteravond en ga nu over 5 min in de auto naar leiden dus ik kan je niet meer bellen en jij mij ook niet dus ik ben gewoon op leiden cs om 10 over 7 vanavond ok? ok! :d Ik heb der zin in )

ok ;)

Molliej
23 February 2005, 21:03
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
<333333333333333333

afschuwelijk mooi:thumbsup: :thumbsup: :d echt zooo vet... goddamn... ik wou dat ik dat had:9 goed idee trouwens voor mij:p hahaha

biffyclyro
22 March 2005, 11:03
yoo volgende week mijn eerste tattooo

L_angeldc
22 March 2005, 12:36
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
yoo volgende week mijn eerste tattooo

:o :o :o
waarom wat wanneer waar hoe en mag ik mee :o

biffyclyro
22 March 2005, 15:31
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
:o :o :o
waarom wat wanneer waar hoe en mag ik mee :o

:D
ik bel je er wel even over.
en nee je mag niet mee :p
ben vandaag al even langs tony (de tattoogast) geweest om mijn ontwerp te laten zien en ze vonden het allemaal wel kicken daarzo.
dus volgende week komt ie. maar ben al bijna een week nonstop aant bijtekenen en gummen en kleuren en ditten en datten.

:love: hij komt trouwens bij mijn lies en loopt dan schuin omhoog naar mijn zij.

L_angeldc
22 March 2005, 16:14
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
:D
ik bel je er wel even over.
en nee je mag niet mee :p
ben vandaag al even langs tony (de tattoogast) geweest om mijn ontwerp te laten zien en ze vonden het allemaal wel kicken daarzo.
dus volgende week komt ie. maar ben al bijna een week nonstop aant bijtekenen en gummen en kleuren en ditten en datten.

:love: hij komt trouwens bij mijn lies en loopt dan schuin omhoog naar mijn zij.

hehe net ook gehoord maar toch
toen had ik dit nog niet gelezen dus vandaar dat ik vroeg of ik meemocht :+ maar nee is goed joh, maakt mij niks uit :)

biffyclyro
22 March 2005, 16:25
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
hehe net ook gehoord maar toch
toen had ik dit nog niet gelezen dus vandaar dat ik vroeg of ik meemocht :+ maar nee is goed joh, maakt mij niks uit :)

weet ik ;)
ik belde je nl ongeveer gelijk nadat ik dat gepost had :p

biffyclyro
23 March 2005, 10:18
oja ik heb net een traguspiercing laten zetten :?
in een opwelling :p hij was maar 6 euro dus ik dacht waarom eigenlijk niet? en lau mijn mening over laten schieten is veranderd O-)
omdat schieten meestal met luchtdruk is heb je een groot risico dat je kraakbeen naar de knoppen gaat, maar hier gebruiken ze er een soort nietmachientje voor, dus het gaat gewoon met 'handdruk'. voelde der niet veel van :thumbsup:
en hij staat cooool

biffyclyro
23 March 2005, 11:10
Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
wat is t verschil tussen piercen en schieten? :$

piercen is met de hand met een naald. schieten is met een pistool, zoals bij gaatjes in je oor schieten, maar dat gaat met een pistool waar luchtdruk op staat. In je kraakbeen (dus bijv. bovenin je oor) geeft dat enorm veel risico dat je kraakbeen een soort van versplintert.
Ik heb nu dus een soort kruising tussen geschoten en gepierced doordat het met een soort nietmachientje gedaan is :p

maar kort gezegd is piercen gewoon veeel veiliger dan schieten.

biffyclyro
23 March 2005, 12:11
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
biffy you do know you're crazy don't you :p

uhuh i do.
ik neem misschien ook een tepelpiercing 8-)
of een smiley <3 (dan niet met een ringetje maar een staafje)

biffyclyro
23 March 2005, 12:12
Oorspronkelijk geplaatst door SJronn0w
http://img180.exs.cx/img180/89/meoorbelletje5ks.jpg
Mn oorbelletJee, in 't kraakbeen ofzoiets:9 O-)

dat heet een rookpiercing.
die neem ik misschien ook nog wel erbij O-)

biffyclyro
23 March 2005, 15:40
lekker tuttigggg

dext0r
23 March 2005, 17:12
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
biffy you do know you're crazy don't you :p

nog ff en er gaat zo'n kettingkje haar neus in, via haar mond er weer uit, en dan nog door zo'n haakje van een van dr piercings in dr oor..

ofzo... :7

biffyclyro
23 March 2005, 17:15
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
nog ff en er gaat zo'n kettingkje haar neus in, via haar mond er weer uit, en dan nog door zo'n haakje van een van dr piercings in dr oor..

ofzo... :7

ik zat al te wachten op een lieve opmerking van jou ja ;)

dext0r
23 March 2005, 17:26
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
ik zat al te wachten op een lieve opmerking van jou ja ;)

ik vind je wel lief hoor...:* maar ook zonder al dat oud ijzer in/aan je lichaam ben je een mooie meid 8)

BlackTurtle
23 March 2005, 18:01
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
uhuh i do.
ik neem misschien ook een tepelpiercing 8-)
of een smiley <3 (dan niet met een ringetje maar een staafje)

JAAAH! doen! mag ik mee als je m laat zetten?*) :thumbsup:

frox
23 March 2005, 20:02
Karientje waar ligt je grens joh :D
en neem ajb geen smilie dat is echt zo fout! een briendin van mij heet dat en het is zoo lelijk

biffyclyro
23 March 2005, 21:08
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
Karientje waar ligt je grens joh :D
en neem ajb geen smilie dat is echt zo fout! een briendin van mij heet dat en het is zoo lelijk

nee zo'n staafje is mooooi

biffyclyro
24 March 2005, 13:02
omg ik heb een smiley bij mezelf gepierced :love:
het staat zo fucking gaaf en het deed totaal geen pijn.
straks fotooooooooooo

(ja ik weet dat jullie me gek vinden O-))

BlackTurtle
24 March 2005, 14:45
helemaal niet hoor.

ik heb mn eigen oorbel ook gedaan.

Piraatje
24 March 2005, 14:47
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
omg ik heb een smiley bij mezelf gepierced :love:
het staat zo fucking gaaf en het deed totaal geen pijn.
straks fotooooooooooo

(ja ik weet dat jullie me gek vinden O-))

Kun je n keer n foto laten zien?

biffyclyro
24 March 2005, 15:24
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
helemaal niet hoor.

ik heb mn eigen oorbel ook gedaan.

ik dacht bij jullie ook meer aan dex en bruun ;)

biffyclyro
24 March 2005, 15:55
gut wat zijn mijn lippen lelijk hier zeg. maar ja is logisch als je je mond raar doet.

biffyclyro
24 March 2005, 15:55
en het is ook niet echt duidelijk te zien :rolleyes: maar mijn camera doet stom. wie weet vanavond een duidelijke. en morgen komt een staafje want ringetjes zijn dom.