PDA

Bekijk de volledige versie : Buikgriep


LoeLoe
30 October 2004, 08:15
Ze zeggen dat het heerst en ik heb er al last van vanaf dinsdag! Focking me hele vakantie nara de klote alleen maar door het gevoel dat ik 50 keerin een achtbaan heb gezeten.

Heeft iemand tips waardoor ik me weer heel snel beter ga voelen?:(

AmbyPur
30 October 2004, 11:17
geen fruit eten :p maar thee en biscuitjes

daphie
30 October 2004, 14:13
Oorspronkelijk geplaatst door LoeLoe
Ze zeggen dat het heerst en ik heb er al last van vanaf dinsdag! Focking me hele vakantie nara de klote alleen maar door het gevoel dat ik 50 keerin een achtbaan heb gezeten.

Heeft iemand tips waardoor ik me weer heel snel beter ga voelen?:(

Ai, das klote, ik heb het ook gehad..

T schijnt dat het helpt om kipfilet klaar te maken met bouillonblokjes, voor het avondeten, in ieder geval dat zei mijn moeder..

Beterschap meiss!

LoeLoe
30 October 2004, 15:46
Haha.. klust geen vlees dus dan houdt het snel op!

Ik zal eens vragen hier of ze vanoand rijst willen klaar maken..misschien dat ik dat wel binnen houd.

Man man man..lang geleden dat ik me zo onwijs beroerd heb gevoeld

bootje
30 October 2004, 15:56
Oorspronkelijk geplaatst door LoeLoe
Haha.. klust geen vlees dus dan houdt het snel op!

Ik zal eens vragen hier of ze vanoand rijst willen klaar maken..misschien dat ik dat wel binnen houd.

Man man man..lang geleden dat ik me zo onwijs beroerd heb gevoeld
toen ik buikgriep had vorig jaar, heb ik gewoon de hele tijd plat gelegen en kreeg ik ook niks naar binnen. beetje bij beetje betert dat.

Corfu
30 October 2004, 15:57
ik heb er zelf geen last van maar k wens je veel bettership

LoeLoe
30 October 2004, 17:14
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
toen ik buikgriep had vorig jaar, heb ik gewoon de hele tijd plat gelegen en kreeg ik ook niks naar binnen. beetje bij beetje betert dat.

Jah als het morgne nog niet aan de betere hand is ga ik even bij de dokter langs. Voel me echt ziek, zwak en misselijk.. kan niets binnen houden enzo.

En ik heb het al vanaf dinsdag he..:s..
Dus ik probeer veel te drinken enzow maar me maag kan echt bijna niets verdragen :S

AmbyPur
1 November 2004, 11:30
Oorspronkelijk geplaatst door LoeLoe
Jah als het morgne nog niet aan de betere hand is ga ik even bij de dokter langs. Voel me echt ziek, zwak en misselijk.. kan niets binnen houden enzo.

En ik heb het al vanaf dinsdag he..:s..
Dus ik probeer veel te drinken enzow maar me maag kan echt bijna niets verdragen :S

martijn heeft dat ook gehad, heeft ook de huisarts er op een gegeven moment bijgehad. die kon precies vertellen wat ie wel en niet mocht eten :)

LoeLoe
1 November 2004, 11:59
Jah ben vanochtend oko naar de dokter geweest en die heeft me ook een paar adviezen gegeven enzow.

Nah ik ben het nu wel ee nbeetje beu..zit eral vanaf vorige week dinsdag mee :S