PDA

Bekijk de volledige versie : Kadootjes


psychobunny
9 November 2004, 19:09
Wat vraag jij voor Sinterklaas, Kerstdag, Nieuwjaar?

The6thgate
9 November 2004, 19:12
nieuwjaar? krijg je dan ook al cadeautjes ofzo tegenwoordig:{

naja in elk geval vraag ik voor sinterklaas simpele zooi als deo, snoep, wat drinken enzo. kerst vieren we niet zo

Headliner
9 November 2004, 19:15
sint: niks
kerst: geld
verjaardag: geld
nieuwjaar: geld

:+

Saarah
9 November 2004, 20:11
Sint: geld
Kerstmis: meestal iets voor m'n paardje ofzo. Of gewoon niks, dus dan is het (lekker ouderwets :p) een verrassing!
Nieuwjaar: geld
Verjaardag: geld

Sanne
9 November 2004, 20:13
nieuwe microfoon
spikes (softbalschoenen)

Denden 100 piek
9 November 2004, 20:28
Ik wil letterlijk wat actiever gaan gamen, dus number one op mijn kerstlijstje staan Donkey Konga voor de Gamecube en een dansmat voor de psx met Dancing Stage: Party Edition.

Alpha
9 November 2004, 20:32
ik kijk wel wat ik zie ... eigenlijk is alles wat ik wil hebben toch te duur ...

Atjeuh
9 November 2004, 20:52
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
ik kijk wel wat ik zie ... eigenlijk is alles wat ik wil hebben toch te duur ...

idd.. ik wil een Ipod :+

Alpha
9 November 2004, 21:05
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
idd.. ik wil een Ipod :+

ik een Titleist 690 CB set ...

Impressions
9 November 2004, 21:25
Ik een Ibanez K7 met Heavy Distortion pedaal en Marshall paarhonderd watt versterker :z

Kleine kans dat ik het krijg maargoed

Banaan
9 November 2004, 21:29
zooitje dvd's waar ik nog nooit van gehoort heb (kungfu films, neppe kut films enz :+)

Raspberry
9 November 2004, 23:26
sinterklaas: vier ik niet
kerst: dunno, sieraden/kleine dingen.. maar nu krijg ik een dvd speler.. 8-)
nieuwjaar: horen daar cadeau's bij dan :? nooit gedaan, doe ik ook niet.. ;p

Jamiel
9 November 2004, 23:29
Sinterklaas: Hm geen idee, ik laat me lekker verrassen :)
Kerst: Idem
Nieuwjaar: Wij doen nooit aan cadeautjes met Oud & Nieuw :?

LexS
9 November 2004, 23:39
Sinterklaas: Surprise van mn neef met snoep, wat schoolspullen (pennen etc.), een onzinnig puzzelboek en een euro-condoom ofzo.:z
Kerst: Mand met allemaal speciaalbieren van mijn ouders. :love:
Nieuwjaar: Doen wij niet aan cadeaus. :)

bruggi
9 November 2004, 23:58
Ik vind kadootjes vragen met Kerst een beetje hebberig :o . Kadootjes vraag je toch niet... Ieder moet zelf weten of ze iets geven en het is dan leuk als iemand zelf iets bedenkt, het gaat toch om het gebaar :). Mn vader doet het trouwens uit principe niet, hij vindt het onzin dat men het nodig acht kadootjes te geven om je liefde te uiten. Kan ik me wel in vinden, maar ik vind het leuk om kadootjes te geven :).

Met Sinterklaas heb ik wel wat suggesties gedaan omdat een kadootje geven een vereiste is bij het hele surprise-spel 8) .

Kadootjes met Nieuwjaar vind ik echt helemaaal achterlijk......... wat is de gedachte daar nou weer achter :? ?! Geef dan gewoon iemand spontaan op een gewone dag een kadootje....

LexS
10 November 2004, 00:15
Idd vragen is aso. 8)

Wij deden altijd al cadeau's met kerstmis ipv Sinterklaas. Sinterklaas doen we enkel de laatste jaren met familie. Overigens ook niks speciaals met kerst. Ik koop 2 flesjes wijn voor mn ouders, een computerspel voor mn broertje en een cd voor mn zusje.

anemic
10 November 2004, 08:07
sint: gourmetten

verjaardag & kerst:

wat shit dat ik echt nodig heb voor als ik naar zweden ga zoals
batterijoplader, batterijen, USB stick, betere laptop tas, simlockvrije paupertelefoon, nieuw snowboardjack...

Sedes
10 November 2004, 08:55
sint: krijg ik niet meer echt iets, wat chocolade en marsepein
kerst: geven we geen kado's
nieuwjaar: krijg ik geld van m'n oma en van ouders-broer-vriendje zie ik wel wat ik krijg, niet zo dat ik iet s vraag

The6thgate
10 November 2004, 09:19
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Kadootjes met Nieuwjaar vind ik echt helemaaal achterlijk......... wat is de gedachte daar nou weer achter :? ?! Geef dan gewoon iemand spontaan op een gewone dag een kadootje....
met oud&nieuw vind ik ook nergens op slaan. wist niet eens dat er mensen waren die dan aan cadeau's deden:+

Sedes
10 November 2004, 09:46
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
met oud&nieuw vind ik ook nergens op slaan. wist niet eens dat er mensen waren die dan aan cadeau's deden:+

ik vind het logischer om dan kado's te geven dan met kerstdag (mss omdat ik kerstdag maar om dom feest vind ;))

anemic
10 November 2004, 09:48
zal wel iets belgisch zijn

Sedes
10 November 2004, 10:31
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
zal wel iets belgisch zijn
zal wel iets "minder-christelijk" zijn

Stevie
10 November 2004, 10:59
heel de wereld geeft elkaar cadeaus met kerst hoor :?

TheGroovMaster
10 November 2004, 14:14
ik heb voor me verjaardag een dvd speler en oordopjes voor me mp3 speler gevraagt

eneri
10 November 2004, 16:08
met sinterklaas zal ik nog wel een lijstje moeten inleveren voor surprises, maar dat worden kleine dingen.
met kerst geeft mijn vader standaard aan zijn '3 vrouwen'(zusje, moeder van zusje en ik) een boek.

Karma-Killer
10 November 2004, 17:18
Sinterklaas: Mp3spelertje
verder laat ik me liever verassen ;)

psychobunny
10 November 2004, 18:45
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
met oud&nieuw vind ik ook nergens op slaan. wist niet eens dat er mensen waren die dan aan cadeau's deden:+

Kadootjes niet, wel gewoon wat geld :)

anemic
10 November 2004, 22:33
Oorspronkelijk geplaatst door eneri
met sinterklaas zal ik nog wel een lijstje moeten inleveren voor surprises, maar dat worden kleine dingen.
met kerst geeft mijn vader standaard aan zijn '3 vrouwen'(zusje, moeder van zusje en ik) een boek.


worden ze misschien ooit eens slim ;)

bootje
12 November 2004, 14:07
Sint: geld, want ouders hebben liever dat we zelf iets kopen naar onze zin
Kerst: Meestal geld, voor het gemak.
Nieuwjaar: Cadeautjes van ouders en broer. Wat ik wil, weet ik nog niet. M'n broer zoekt meestal zelfs iets leuks uit voor mij. Van m'n oma en opa krijg ik geld.

bruggi
12 November 2004, 14:46
Geld vind ik helemaaaal raar... Dan is het hele idee toch weg :?

Ik weet het, ik zeik, maar ik blijf het gewoon stom vinden 8) . Hoe gaat dat dan :? "Hier heb je 50 euro voor het nieuwe jaar?" "Omdat je zo lief bent krijg je 50 euro." :?

bootje
12 November 2004, 14:51
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Geld vind ik helemaaaal raar... Dan is het hele idee toch weg :?

Ik weet het, ik zeik, maar ik blijf het gewoon stom vinden 8) . Hoe gaat dat dan :? "Hier heb je 50 euro voor het nieuwe jaar?" "Omdat je zo lief bent krijg je 50 euro." :?
mja, maar bij ons is er ooit eens ruzie geweest over cadeaus, en daardoor spraken sommige familieleden zeker twee jaar lang niet tegen elkaar. dus nu zijn er duidelijkere afspraken. zou ook liever verrast worden, maar ja

CharmedOne
12 November 2004, 15:45
Ze nemen mij altijd mee om te gaan shoppen, me vader doet er niet aan... maar mammie en me broer gaan altijd met me mee shoppen :p

0Vera
12 November 2004, 18:57
een kat zou leuk zijn O-) en een krabpaal, die heb ik ook nodig :p

maar die moet ik al hebben voor het eind van november, wordt een beetje lastig :x

heb verder tog geen wensen, kadootjes zeggen zo weinig. Als ik verrast word, altijd leuk, dat wel :z

AmbyPur
13 November 2004, 08:55
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
mja, maar bij ons is er ooit eens ruzie geweest over cadeaus, en daardoor spraken sommige familieleden zeker twee jaar lang niet tegen elkaar. dus nu zijn er duidelijkere afspraken. zou ook liever verrast worden, maar ja

vrede op aarde? jeetje zeg:p

ik laat mij verrassen ook :love:

Frozen
13 November 2004, 14:01
Ik vraag eigenlijk helemaal niks, deze keer. :)

kreej-z
13 November 2004, 14:24
- nieuwe dansschoenen
- een nieuw horloge
en dat was t eigenlijk... ik weet nooit zoveel, ze zien maar wat ze me willen geven, een verrassing is altijd t leukst :yes:

Snoes
17 November 2004, 18:31
ik vraag ne parfum, the best of fotoboek van national geographic en nen mp3speler.

ik krijg kousen onderbroeken en geld

The Phit
17 November 2004, 18:35
ik heb nog een nieuw tvtje nodig voor me nieuwe kamert. Verder zijn dingen als lege cd's en dvd's wel welkom. Ohja en luchtjes en dat soort zooi :7

PFP
18 November 2004, 18:33
Wie vraagt er nu geld van sinterklaas, wat leven we toch in een diep trieste samenleving

biffyclyro
18 November 2004, 20:34
ja inderdaad zeg, sinterklaas en kerst zijn voor leuke cadeautjes, niet voor die belachelijk alledaagse dingen enzo.

Gast
18 November 2004, 22:10
sint: game
kerst: geld
verjaardag: geld
nieuwjaar: geld

nog iets :p

AMF
27 November 2004, 21:37
ondergoed, lekker luchtje, oorbellen, gewoon leuke kleine cadeautjes, die vind ik het leukst om te krijgen :yes:

PFP
27 November 2004, 23:01
ok wat ik aan de sint heb gevraagd:

een boek over de oude Grieken
een goede wekker :+

en voor de rest wist ik niets meer :'( ben al zo gelukkig 8)

silverchair
28 November 2004, 17:06
Sint: - mascara
- kokos crème (oehj lekker :9 ;) )
- sieraden
en verder maakt het me niks uit wat ik krijg ;)

Kerst: krijgen we altijd een familiespel ofzo...

Nieuwjaar: doen we niet aan.

eniT
28 November 2004, 19:31
sint --> een kapstokje (kei moie)

kerst --> cd van within temptation en kalender

daphie
1 December 2004, 08:08
Ik kan me niet bedenken wat ik zou willen krijgen, materialistisch gezien dan.. Ik vraag niet om kadootjes, dat vind ik een beetje vaag staan :S

Wanneer ik de mensen om me heen heb waar ik van hou, heb ik de beste Kerst ooit :)