PDA

Bekijk de volledige versie : de sok


bootje
14 November 2004, 10:47
met sinterklaas zetten velen hun schoen. maar hang jij met kerst ook een sok?

WishfulDreaming
14 November 2004, 10:57
Nee, want ik krijg pas kadootjes met nieuwjaar thuis :'( :+

bootje
14 November 2004, 10:59
ik wil er wel één hangen, zoals bij Mr. Bean in die kerstaflevering (waarbij hij kerstkaartjes naar zichzelf stuurt). maar het komt er eigenlijk nooit van :p ik vind ook nooit een mooie (grote) sok :p

eniT
14 November 2004, 11:52
wij verstoppen de cadootjes in de kerstboom zelf!

Nightwolf
14 November 2004, 12:03
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
wij verstoppen de cadootjes onder de kerstboom zelf!

CharmedOne
14 November 2004, 14:53
ik doe niet aan kerst :+

Atjeuh
14 November 2004, 17:12
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
wij verstoppen de cadootjes in de kerstboom zelf!

naja niet erin.. eronder dan :p

Frozen
14 November 2004, 20:26
Nee, ik doe daar niet aan :)

dext0r
14 November 2004, 20:33
de kadootjes horen toch onder de boom, maar de sok is enkel bedoeld voor snoepgoed?

en ik vind dat kadootjes met nieuwjaar in belgie wel een grappig gebruik.... leg eens uit? ;)

Saarah
15 November 2004, 15:37
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
wij verstoppen de cadootjes in de kerstboom zelf!

En ook geen sok voor snoep ofzo:)

Ienke
15 November 2004, 16:02
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
de kadootjes horen toch onder de boom, maar de sok is enkel bedoeld voor snoepgoed?

en ik vind dat kadootjes met nieuwjaar in belgie wel een grappig gebruik.... leg eens uit? ;)

Ik vrees dat er niet veel aan uit te leggen valt, wij geven op nieuwjaar pakjes aan onze peter en meter. Van hen krijgen we dat ook (vroeger nadat we onze nieuwjaarsbrief hadden voorgelezen, nu gewoon zonder). Bij ons thuis geven we ook aan elkaar pakjes. vroeger gaven de kinderen wat aan de ouders en aan elkaar en kregen wij van onze ouders. Vanaf dit jaar hebben we een nieuw systeem, we trekken naampjes en geven dus een pakje aan degene die op ons kaartje staat.

Nog vragen:+

bootje
16 November 2004, 07:51
bij ons geven we ook met nieuwjaar cadeautjes, omdat ik twee oma's heb. de moeder van mn vader en de moeder van mn moeder. dus ja, die geven allebei een feest en omdat die feesten niet zouden samenvallen, gaan we bij de ene kerstdag vieren en bij de andere nieuwjaar.

Ienke
16 November 2004, 09:51
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
bij ons geven we ook met nieuwjaar cadeautjes, omdat ik twee oma's heb. de moeder van mn vader en de moeder van mn moeder. dus ja, die geven allebei een feest en omdat die feesten niet zouden samenvallen, gaan we bij de ene kerstdag vieren en bij de andere nieuwjaar.

Wij vieren bij de ene oma kerstavond en bij de andere is het feest op kerstdag. Op nieuwjaardag is het enkel feest bij mijn ene oma. Het is een hele regeling dus

silverchair
16 November 2004, 16:45
Nee, doen ook niet echt aan kerst met cadeau's ofzo..alleen lekker gezellig eten en naar familie.

Tessieeej
16 November 2004, 18:26
Neej,, Ik hang ook nooit mn sok op,, Dat hoort toch bij Kerstmis?? Of ligt dat nou aan mij,,?
;)

LoeLoe
16 November 2004, 21:29
Neeh doe ik niet.

Wij vieren kerst met lekker eten en we hebben thuis lootjes getrokken met wat vrienden. Gewoon een gezellig samenzijn verder :)

Impressions
16 November 2004, 22:06
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
wij verstoppen de cadootjes in de kerstboom zelf!

Ja, leuk een spelletje *haal het verstopte kado wat overduidelijk opvalt uit een prikkende massa van snijdende naalden*

eniT
17 November 2004, 14:17
tis niet echt een spelleke zelle! trouwes, kleine cadootjes vind ge helemaal niet gemakkelijk in die boom trug!