PDA

Bekijk de volledige versie : Roken


appelshampoo
23 November 2004, 17:50
Rook jij ?

Ik ben nu euh.. een maandje gestopt omdat ik astma heb en omdat ik niet andere mensen wilde lastigvallen met mijn verslaving.

hegje
23 November 2004, 17:55
ik doe het bij niuwjaar, kan ik nu nog ff roken:p maar vinden jukllie dat blowen erook bij hoort? zit ook tabak in

appelshampoo
23 November 2004, 17:56
Euh.. dan ben ik niet gestopt.. maar ik vind dat blowen er niet bij hoort.. dan maak je maar een nieuw topic aan :p

biffyclyro
23 November 2004, 18:56
ik rook wel :{

bootje
23 November 2004, 19:00
ik rook niet!

thali
23 November 2004, 19:54
Actief niet, passief jammer genoeg wel.

Atjeuh
23 November 2004, 20:14
nee.

frox
23 November 2004, 20:15
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
ik rook wel :{

:D serieus?

Ik snap echt niet waarom mensen roken, echt lekker is het niet :+

The Phit
23 November 2004, 20:40
alleen met uitgaan. t'is wel lekker in de kroeg met een biertje dr bij, lekker ouwehoern, hoort n peukje bij :7. Maar thuis, op werk of op school heb ik dr geen behoefte aan. :+
En aangezien het in de kroeg of disco zowizo al rokerig is, kan dat beetje extra rook in me longen dr ook wel bij :z

Saarah
23 November 2004, 20:43
Nee, niet meer.
Of mss nog heel af en toe, maar da's echt wel heel zelden, als ik er echt behoefte aan heb :).

Persoonlijk vind ik eigenlijk niet dat het zoveel kwaad kan, aangezien ik heel dikwijls in den Hosp (café) zit en daar dikwijls veel rook hangt, vooral in het weekend; dus dan rook ik zowiezo passief mee.
Plus dat m'n ouders allebei roken. Dus ja, ik heb al zoveel passief meegerookt, dan kan ik evengoed zelf roken, vind ik toch.

biffyclyro
23 November 2004, 20:45
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
:D serieus?

Ik snap echt niet waarom mensen roken, echt lekker is het niet :+

ik snap het ook niet :z maar ja

Sanne
23 November 2004, 21:08
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
nee.

Raspberry
23 November 2004, 22:33
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
nee.

Ancalagon
24 November 2004, 10:08
ik ben officieel al vrij lang gestopt, maar zo nu en dan kan ik in al mijn zwakte toch geen weerstand bieden

Jamiel
24 November 2004, 11:23
Nope :)

L_angeldc
24 November 2004, 12:47
alleen op concerten of iets dergelijks.
en dan soms wel, soms niet, hangt dervan af.

als ik gewoon thuis/op werk/op school of weet ik wat ben, dan nooit.

Alpha
24 November 2004, 12:49
nope

anemic
24 November 2004, 17:22
ik vind roken een van de meest gaye gewoontes van mensen.

niet dus.
nu niet vroeger niet en nooit niet.

frox
24 November 2004, 17:45
Ik ben gewoon de enige uit mijn vriendenkring die niet rookt (oke beetje overdreven) :rolleyes: Toch raar? 15 mensen waarvan er 3 niet roken :?

lieve colafles
24 November 2004, 18:08
ja dat is raar :+


ik rook niet, net zoals al mijn vrienden, behalve mijn beste vriend.. maar die zegt om de dag dat hij gestopt is, dus op het moment weet ik niet of hij rookt :+

dext0r
24 November 2004, 19:27
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik vind roken een van de meest gaye gewoontes van mensen.

niet dus.
nu niet vroeger niet en nooit niet.

dat zei je ook van bier :o :{ 8)

Ienke
24 November 2004, 19:29
Ik rook niet, heb het zelfs nog nooit geprobeerd:+

anemic
24 November 2004, 19:40
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
dat zei je ook van bier :o :{ 8)

heb ik nooit van bier gezegd.,. vind dat sneu als je het nodig hebt om een leuke avond te hebben..

roken vind ik sowieso sneu..

als je een quote van mij vindt waarin ik zeg dat ik alcohol het sneuste ever vind krijg je een biertje van me

eneri
24 November 2004, 20:41
ik rook zelf niet, helaas rook ik wel veel mee. waarna ik dan weer een kwartier op adem moet komen door die astma...:{

Impressions
24 November 2004, 21:52
Ja

Ar-Tuur
24 November 2004, 22:58
Nee, nooit. Vind het enorm smerig, kan het geld daarnaast beter gebruiken.

Xero
25 November 2004, 12:00
nee :)

BlackTurtle
25 November 2004, 13:46
jah, al 7 jaar nu.

Pakspul
25 November 2004, 13:55
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik vind alcohol het sneuste ever

*) :Y)

eniT
25 November 2004, 16:44
vind het echt afgrijselijke stinkstokke!!
Een van de dingen waar ik radicaal tege ben!

kaatjeuh
25 November 2004, 18:38
Jak nee ik rook niet , na een tijdje stinken je kleren enz. nee echt ik doe het nu niet en later ook niet!:kots:

AmbyPur
25 November 2004, 22:26
gelukkig niet

prinskoekje
25 November 2004, 22:41
Nee, nog nooit gedaan! En dat wil ik ook zo houden

Maar als ik eerlijk moet zijn; Heb ik het in er soms wel zin in vooral wanneer ik onder zware druk sta.

't is echt wel bizar; dit omdat ik er nog nooit een sigaret heb aangeraakt.

Xero
26 November 2004, 10:13
Oorspronkelijk geplaatst door prinskoekje
Nee, nog nooit gedaan! En dat wil ik ook zo houden

Maar als ik eerlijk moet zijn; Heb ik het in er soms wel zin in vooral wanneer ik onder zware druk sta.

't is echt wel bizar; dit omdat ik er nog nooit een sigaret heb aangeraakt.
Dat valt wel mee, want dat is een van de redenen waarom mensen beginnen met roken.

anemic
26 November 2004, 13:16
Oorspronkelijk geplaatst door prinskoekje
Nee, nog nooit gedaan! En dat wil ik ook zo houden

Maar als ik eerlijk moet zijn; Heb ik het in er soms wel zin in vooral wanneer ik onder zware druk sta.

't is echt wel bizar; dit omdat ik er nog nooit een sigaret heb aangeraakt.

groepsdruk?:)

The6thgate
26 November 2004, 13:35
nope altijd maar ranzig gevonden.

afgelopen zomer voor het eerst een keer geprobeerd eigenlijk. vond het tot mn verbazing niet eens zo vies:? maja ook niet lekker dus ik begin er toch niet aan:)

AmbyPur
26 November 2004, 14:16
Oorspronkelijk geplaatst door prinskoekje
Nee, nog nooit gedaan! En dat wil ik ook zo houden

Maar als ik eerlijk moet zijn; Heb ik het in er soms wel zin in vooral wanneer ik onder zware druk sta.

't is echt wel bizar; dit omdat ik er nog nooit een sigaret heb aangeraakt.

ik heb het soms als ik in de kroeg sta ofzo, of op straat loop.. had ik nu maar een sigaret ofzo in mn handen.. terwijl ik idd ook nog nooit zo'n ding aan heb geraakt en het ok niet van plan ben :+

Alpha
26 November 2004, 14:23
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ik heb het soms als ik in de kroeg sta ofzo, of op straat loop.. had ik nu maar een sigaret ofzo in mn handen.. terwijl ik idd ook nog nooit zo'n ding aan heb geraakt en het ok niet van plan ben :+

nah ... heb ik eigenlijk nooit last van ... heb nooit het gevoel van dat ik zou willen roken ...

prinskoekje
26 November 2004, 18:13
Nee, geen groepsdruk.

stress voor een examen of andere opdracht.

Als ik op iemand wacht, vind ik het ook wel vervelend om daar zo gewoon te staan; maar dan neem ik meestal een blikje cola.

AMF
26 November 2004, 19:39
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ik heb het soms als ik in de kroeg sta ofzo, of op straat loop.. had ik nu maar een sigaret ofzo in mn handen.. terwijl ik idd ook nog nooit zo'n ding aan heb geraakt en het ok niet van plan ben :+

hehe dat ken ik :+

ik rook dus niet

The Phit
26 November 2004, 20:00
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ik heb het soms als ik in de kroeg sta ofzo, of op straat loop.. had ik nu maar een sigaret ofzo in mn handen.. terwijl ik idd ook nog nooit zo'n ding aan heb geraakt en het ok niet van plan ben :+ ik ken dat dus alleen in de kroeg, maar ja dan sta je ook te ouweneelen met mensen die roken, en dan gaat t vanzelf en neem je zo een ding aan :+ Als op straat of ergens anders me een peuk wordt aangeboden, bedank ik dr voor :7 en dat gaat al 7 jaar goed ofzo :)

Banaan
27 November 2004, 12:51
nee :P

maar ik vind nogsteeds vaste rokers (vaak) minder triest dan de gelegeheids rokers

anemic
27 November 2004, 16:28
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
nee :P

maar ik vind nogsteeds vaste rokers (vaak) minder triest dan de gelegeheids rokers

eindelijk iemand die mn mening deelt..

LSRD
15 December 2004, 17:07
Ik rook niet, heb nooit gerookt en was niet van plan ooit nog te gaan beginnen :)

Amneris
16 December 2004, 17:58
Roken is kut.

Dat was dus een nee :p.

ProtoN
29 December 2004, 17:09
Ja.

Banshee
30 December 2004, 19:10
nee kheb zelfs nog nooit een trekje genomen, kvinde stank al erg genoeg :notgood:

Molliej
5 February 2005, 19:10
tsjah... ik rook wel... al 3 jaar ofzow:| ik moet stoppen, maar das zow moeilijk:?

sprankle
8 February 2005, 09:23
Roken is gewoon heel slecht voor je.... ik erger me er niet echt aan ... mjah t is zonde als je het doet natuurlijk ...;-) ga je eerder dood....:-( is niet leuk :P