PDA

Bekijk de volledige versie : vervelende periode


thali
3 December 2004, 22:27
Zat me eigenlijk af te vragen of ik hier echt de enige was die een hekel heeft aan de feestdagen.
Iedereen loopt zo vreselijk vervelend opgewekt en doet overdreven vriendelijk. (Echt om misselijk van te worden.)
Je verliest minstens vier dagen van je vakantie.
Het is een dure periode.
Ik krijg alleen al een slecht gevoel in mijn buik als ik al dat eten zie dat op moet.
En het ergste van al is dat iedereen elkaar begint te kussen om middernacht.

Zijn er nog mensen die het liever gewoon niet zouden vieren?

bootje
3 December 2004, 22:28
ach, hangt er een beetje van af naar wie je moet en hoe de sfeer er is. naar mijn ene oma ga ik heel graag, want ik kijk er altijd naar uit om m'n nicht weer te zien. op oudejaar doe ik wat ik wil, op kerstavond ook.

AmbyPur
4 December 2004, 14:47
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
ach, hangt er een beetje van af naar wie je moet

dat vind ik ook zo wat.. ik ga liever niet naar mensen die ik echt niet moet - helemaal niet met kerstmis..

eniT
4 December 2004, 14:59
vind heel dat gedoe ook wel wat overdreven!
een klein feestje, gewoon onder vrienden, lekker amusere, ja!

ik heb het gevoel dat alles nep is dan. "laat ik maar ff vriendelijk doen, tis kerstmis! (1 keer per jaar dus)"

Denden 100 piek
5 December 2004, 21:08
Ik vind het een te gekke periode. De familie komt weer es bijeen, gezellig! En wat dat vriendelijk zijn betreft, ik heb toch al een vriendelijke familie, dus veel verschil merk je bij mij thuis toch niet.

Raspberry
13 December 2004, 12:54
ik vind het juist gezellig.. kerst iig.. gewoon de lichtjes, kerstboom, lekker eten met familie, of vrienden.
en dat van overdreven vriendelijk doen zie ik niet hoor, iig niet bij mij. 8)

verder kan het me gestolen worden. :p