PDA

Bekijk de volledige versie : haar kleuren


bootje
18 December 2004, 23:09
kleur jij je haar? zo ja, welk kleur en wat is je eigenlijke haarkleur.

Raspberry
18 December 2004, 23:55
ben zelf blond, en heb 1 x de onderkant paars gehad, toen alles rood, toen alles lichtbruin, en nu chocolade bruin ofzo. (en die hou ik voorlopig wel ff) :)

thali
18 December 2004, 23:59
Ik kleur mijn haren niet.
'k Ben ooit blond geboren. (Dat verklaart veel natuurlijk...)
Dat is er grotendeels uitgegroeid, maar er zijn nog een paar blekere stukjes in mijn haar te bespeuren.
En na de zomer is het dan ook sowieso ietsje bleker...

'k Snap eigenlijk niet direct het nut ervan. 't Schijnt ook heel slecht te zijn voor je haar...

Schiet me net te binnen dat ik wel al in het orange, in het groen, in het blauw en in het rood gezeten heb, maar dat was bij de jeugdbeweging en hooguit voor een half dagje...

appelshampoo
19 December 2004, 00:12
Ik verf mijn haar met henna, ik vind het een mooie kleur en het is goed voor je haar :)

bruggi
19 December 2004, 10:10
Ik ben nu blond (eigen haarkleur). Het het een tijdje donkerbruin gehad en ook een tijdje blond met felrood aan de onderkant. Was allebei wel leuk maar hou t voorlopig ff naturel.

LoeLoe
19 December 2004, 10:24
Ik heb bruin haar van mezelf. Soms gooi ik er een kleurspoeling donkerbruin/zwart doorheen die er na 2 maanden weer vanzelf uit gaat :)

Maar me haren permanent verven zou ik nooit doen...zeker nietm etm ijn lange haren. Dan duurt het jaaaaaaaren voordat het er weer uit is gegroeid:no:

Atjeuh
19 December 2004, 12:30
ik verfde het eerst wel altijd... naja de onderkant dan.. zodat er een kleurtje onderuit komt.. heb het rood,zwart en paars gehad... alleen door die verf ging mijn haar uitvallen enzo... dus nu doe ik het maar niet meer... en heb mijn haar trouwens ook afgeknipt.. de verf is er na 1 jaar trouwens nog niet helemaal uitgegroeit..

frox
19 December 2004, 13:08
ik had vroeger blonde krullen :o toen is het een beetje donkerder gaan worden en is het een tijdje zwart geweest en nu is het meer bruin :z :|

AmbyPur
19 December 2004, 13:32
ik blond van mezelf 8-) heb het paars gehad, oranje (verkeerd uitgevallen rood:+) en heeeel erg blond.. dat laatste heb ik er helemaal uit laten groeien, tijdje gewoon mijn eigen haar kleur gehad, en nu heb ik een goudblonde kleur erin :)

Alpha
19 December 2004, 14:43
ik verf het niet ... :+

biffyclyro
19 December 2004, 17:02
ja, ik heb van nature een lelijke donkerblonde haarkleur, het is nu kastanje-achtig (beetje roodbruin, maar iets meer richting donkerbruin dan naar rood)

dext0r
19 December 2004, 19:02
ooit rood/bordeaux gehad ;p en euh soort van coupe soleil,
verder kleur ik het normaal eigenlijk nooit .. maar misschien over een tijdje weer... ff van die blonde highlights in me langere haar 8) om zo'n lekkere rattenkop te creeeren

Pakspul
19 December 2004, 19:57
Ik heb niet echt de intresse om me 3mm lange haar te gaan verfen :+

L_angeldc
19 December 2004, 21:27
heb gewoon mn eigen kleur = blondachtig
verder een keer blonde plukken derin geverfd die er nu allang weer uitzijn.

Sanne
19 December 2004, 22:22
Ik verf mijn haar blond. Mijn haar is van zichzelf wel blond, maar niet mooi blond.
Ik heb het ook donkerpaars en donkerrood gehad. Stond ook wel cool :)

ViveLaFète
20 December 2004, 08:01
Nog nooit gekleurd , niet van plan ook

Xero
20 December 2004, 12:33
Ik kleur m'n haar best wel vaak. Het liefts een spoeling want dat is niet schadelijk voor je haar, maar soms ook verf.

lieve colafles
20 December 2004, 12:43
ik verf mijn haar al vanaf mijn 13e aan een stuk door en heb niet echt een idee wat mijn echte kleur is

Jamiel
20 December 2004, 14:04
Ik kan me eigen haar niet kleuren, omdat het daarvoor te donker is. Als ik het bleek wordt het alleen maar typisch nepblond. ( En dat heb ik nu dus :{ ) Stomme uitgroei :( Binnenkort mooi weer naar de kapper voor me eigen haar kleur :p

-edit- niet me hele haar is blond hoor :p ( Thank God )

DarkAngel
20 December 2004, 20:38
Ik verf mn haar al 3 jaar ofzo niet meer. Gooi er soms nog een kleur mouse doorheen die er na 6 keer wassen uit is :p
Ik heb het zwart-paars gehad en blauw-zwart, paars, op bepaald moment 4 kleuren: blauw groen paars rood :+
En, nu, m'n gewone haar kleur is rood-bruin :)

Banaan
20 December 2004, 21:59
ik had et 3 jaar lang ofzo rood :p andere kleuren zijn niet boeiend :+

Alexis
30 December 2004, 17:49
Ik heb zelf blond haar en zou wel eens een keertje de kleur bruin willen proberen. Staat wat serieuzer vind ik.
Maar ja, als je er eenmaal mee begint zit je er voor altijd aan vast. (elke keer opnieuw verven omdat uitgroei geen gezicht is)

Saarah
30 December 2004, 22:17
Ik heb donkerbruin haar, en heb het nog nooit gekleurd :)

sprankle
2 January 2005, 20:13
Haaj Haaj !

Ik verf mijn haar ong. 3x per jaar...
meestal verf ik het, bruin met rode gloed ofzo...
er zit in ieder geval altijd bruin bij :-) ik heb van me zelf ook donker haar hoor, donkerbruin, dus het is meer om de kleur net iets extra's tegeven ;-) ( zie foto )

xxx

BlackTurtle
5 January 2005, 18:51
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Ik heb niet echt de intresse om me 3mm lange haar te gaan verfen :+

ach tuurlijk wel, de eminem look is erg 2005:yes:

Amneris
6 January 2005, 09:29
Nope, dat vind ik meer iets voor als je een heel fletse haarkleur hebt en dat heb ik niet 8)

annomeisje
6 January 2005, 21:29
Ik heb het twee of drie keer zwart geverft, alleen mijn haar viel toen ook gelijk uit (en geen klein beetje ook).

lisanne_tje
7 February 2005, 20:21
ik ben zelf rossig en ik kleur het altijd donker rood, dit doe ik nu al meer dan 3 jaar en ik ga tegen de zomer aan een keer blond proberen :thumbsup:
kus lies

volumeknopje
8 February 2005, 18:11
Ik ben blond van mezelf. Maar dan niet zo domblondjesblond maar donkerblond. Heb wel highlights in mn haar.

CharmedOne
8 February 2005, 20:19
Ik heb zwart/super donkerbruin haar :p en heb het nog nooit geverfd en ben het ook niet van plan :p