PDA

Bekijk de volledige versie : Wat moet ik doen ?


lapfhjoe
27 December 2004, 21:02
Een vriendin van mij is verliefd op iemand maar diegene is niet op haar, maar hij weet het wel. Hij heeft haar zelfs geblokt op msn terwijl ze daarvoor een best wel leuk gesprekje hadden en toenging zeop een andere msn en zei: hoi nog steeds alles goed? en toen blokte hij haar! Ik ken die jongen heel goed en ik vroeg waarom hij haar geblokt had en hij zei dat ze zeurde... Maar ik vind dat niet echt zeuren dus ik deed dat ook expres bij hem en raad eens,,,! Hij blokte mij niet en ik weet niet wat ik moet zeggen om te zorgen dat hij mijn vriendin ontblokt, want ik wil niet dat ze boos op mij word! Weet iemand raad? Alvast heel erg bedankt ,,!

LexS
27 December 2004, 21:08
Op msn icon klikken en vervolgens delete knop... Waarom stapt ze niet in het echt naar hem toe en moet het over msn oid? Ik zou ook iemand blokken die op msn lastig kwam doen over liefde oid. Laat dat maar irl gebeuren, msn is om lol te hebben met vrienden/ouwehoeren/kloten of wat dan ook...

lapfhjoe
28 December 2004, 12:56
Dat is hem nou juist want ze durft niet op hem af te stappen zo te zien wel om msn. Maar weten jullie nog meer goed advies want op www.desims2.nl hebben ze me advies gegeven om mijn vraag hier te gaan stellen :)

natasie
28 December 2004, 19:26
Oorspronkelijk geplaatst door lapfhjoe
Een vriendin van mij is verliefd op iemand maar diegene is niet op haar, maar hij weet het wel. Hij heeft haar zelfs geblokt op msn terwijl ze daarvoor een best wel leuk gesprekje hadden en toenging zeop een andere msn en zei: hoi nog steeds alles goed? en toen blokte hij haar! Ik ken die jongen heel goed en ik vroeg waarom hij haar geblokt had en hij zei dat ze zeurde... Maar ik vind dat niet echt zeuren dus ik deed dat ook expres bij hem en raad eens,,,! Hij blokte mij niet en ik weet niet wat ik moet zeggen om te zorgen dat hij mijn vriendin ontblokt, want ik wil niet dat ze boos op mij word! Weet iemand raad? Alvast heel erg bedankt ,,!

hey

het lijkt er op dat hij op jou valt inplaats van je vriendin anders had hij jou ook wel geblokt

Fuzzle
28 December 2004, 23:08
Oorspronkelijk geplaatst door natasie
hey

het lijkt er op dat hij op jou valt inplaats van je vriendin anders had hij jou ook wel geblokt

Hoe kan jij dat nu weten?? het kan toch ook zijn dat hij haar graag als gewone vriendin heeft??

maar idd: volges mij is het ook het beste om irl naar hem toe te stappen en het rechuit te vragen..dan kan hij niet beginnen zeveren van "ze zaagde teveel" enzoverder
|:(

anemic
29 December 2004, 09:57
http://www.britain-herold.de/blockedme.html

sorry kon het niet laten :x