PDA

Bekijk de volledige versie : Saartje


PFP
7 January 2005, 16:07
Ik begrijp niet dat zo iemand er niet meteen eerloos uit wordt gegooid na al die flames waar zij aan de basis staat. Maar nee ze krijgt een soort waardig afscheid, walgelijk gewoon dat zo'n parasiet nog steeds het forum mag bevuilen

Vraag:

Waarom is saartje er niet meteen uitgegooid na het topic op adb?

Stapper
7 January 2005, 16:27
saartje + bluewolf, is magische combi, denk ik zo

dext0r
7 January 2005, 16:39
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
saartje + bluewolf, is magische combi, denk ik zo

lul niet zo slap, bluewolf wil zelf ook opstappen.

bootje
7 January 2005, 17:17
hoe zwak om nog eens te willen natrappen.

BlauweWolf
7 January 2005, 17:36
Dus iemand die meedoet aan een flame moet van het forum afgekicked worden ?
Of wat zeg je nu eigenlijk ?

bootje
7 January 2005, 17:39
ten eerste: saartje heeft die flame niet opgestart, zij heeft enkel haar topic weggehaald.
ten tweede: als saartje daarom van het forum gekickt zou worden, zouden er nog een handvol mensen ook gekickt moeten worden.

dext0r
7 January 2005, 17:51
Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
Dus iemand die meedoet aan een flame moet van het forum afgekicked worden ?
Of wat zeg je nu eigenlijk ?
op wie doel je nu :$

bootje
7 January 2005, 17:54
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
op wie doel je nu :$
ik denk dat hij gewoon een vraag stelt, niks meer :p

Stevie
7 January 2005, 17:54
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
op wie doel je nu :$

op topicstarter neem ik aan :+

PFP
7 January 2005, 18:16
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
hoe zwak om nog eens te willen natrappen.

arme saartje, ik bedoelde uit crew natuurlijk

BlauweWolf
7 January 2005, 18:34
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
arme saartje, ik bedoelde uit crew natuurlijk

dus als saartje een flame doet moet zij uit de staff..
als ik echter in het fb topic kijk stel je deze mensen voor als nieuwe fbs:

Ik heb het lijstje een beetje bekeken en ik hoop dat er uit dit rijtje word gekozen: phitje, stevie, bartje of headliner

Dus jij beweert dan dat die mensen nog nooit een flame gedaan hebben ?
Anders ben je wel duidelijk met 2 maten aan het meten.

Bazzemans
7 January 2005, 18:36
Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
dus als saartje een flame doet moet zij uit de staff..
als ik echter in het fb topic kijk stel je deze mensen voor als nieuwe fbs:



Dus jij beweert dan dat die mensen nog nooit een flame gedaan hebben ?
Anders ben je wel duidelijk met 2 maten aan het meten.

Volgens mij heeft min of meer elke forummer weleens een flame veroorzaakt. Al dan niet bewust..

BlauweWolf
7 January 2005, 18:38
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Volgens mij heeft min of meer elke forummer weleens een flame veroorzaakt. Al dan niet bewust..
Dat is ook zo :)
Daarom dat ik zijn vraag helemaal niet snap en vraag naar meer uitleg waarom precies deze flame tot een 'ontslag' had moeten leiden. ^^

bootje
7 January 2005, 18:39
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Volgens mij heeft min of meer elke forummer weleens een flame veroorzaakt. Al dan niet bewust..

*denkt*

Bazzemans
7 January 2005, 19:28
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
*denkt*

Misschien jij niet dan :+

The Phit
7 January 2005, 19:48
Volgens mij leeft dit forum alleen nog maar vanwege dingen die eigenlijk niet mogen :+

WishfulDreaming
7 January 2005, 20:28
Waarom zou ik geen waardig afscheid verdienen? Omdat ik mijn eigen foto's heb weggehaald? Hier zijn mensen met meerdere dingen dan dat op hun kerfstok hoor. Die ga ik nu toch ook niet met de vinger wijzen :)

Pakspul
7 January 2005, 20:49
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Hier zijn mensen met meerdere dingen dan dat op hun kerfstok hoor. Je neus groeit pinoccio

Loy
7 January 2005, 21:27
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Je neus groeit pinoccio

moet jij zeggen :9

bartje518
7 January 2005, 22:09
Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
Dus jij beweert dan dat die mensen nog nooit een flame gedaan hebben ?
Anders ben je wel duidelijk met 2 maten aan het meten.


Hehehe :D

BlauweWolf
7 January 2005, 22:17
I think I've made my point :yes:

The Phit
7 January 2005, 22:22
Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
Dus jij beweert dan dat die mensen nog nooit een flame gedaan hebben ?
Anders ben je wel duidelijk met 2 maten aan het meten. dat maakt niets uit Nick. Wij zijn hier nog nooit FB geweest. En PFP heeft het over iemand die wel deze functie heeft.
Neemt niet weg dat ik wel hou van wat flamen van medeforumerts :D

BlauweWolf
7 January 2005, 22:24
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
dat maakt niets uit Nick. Wij zijn hier nog nooit FB geweest. En PFP heeft het over iemand die wel deze functie heeft.
Neemt niet weg dat ik wel hou van wat flamen van medeforumerts :D

Dus hij wil dat iemand die flames veroorzaakt uit de staff gezet wordt, maar op hetzelfde moment vind hij dat 4 mensen, die ook regelmatig aan een flametje meedoen, wel in de staff moeten komen ..
haal daar maar eens de logica uit ;)

L_angeldc
7 January 2005, 22:28
Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
Dus hij wil dat iemand die flames veroorzaakt uit de staff gezet wordt, maar op hetzelfde moment vind hij dat 4 mensen, die ook regelmatig aan een flametje meedoen, wel in de staff moeten komen ..
haal daar maar eens de logica uit ;)

nou het lijkt me dat zodra je in de staff zit toch een voorbeeldfunctie hebt en dan kan je dat dus niet maken nee.
Ik vind dat wat anders dan als je als normaal lid gewoon een beetje ligt te verrekken zodat het dan levendiger wordt/ of omdat je je gewoon verveeld :+

Nightwolf
7 January 2005, 22:31
dan moest ik er vorig jaar ook al uit dus 8)

The Phit
7 January 2005, 22:32
opzouten NW 8|

bartje518
7 January 2005, 22:34
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
nou het lijkt me dat zodra je in de staff zit toch een voorbeeldfunctie hebt en dan kan je dat dus niet maken nee.


Precies. Ik denk ook dat je als meer kunt maken dan als staff-lid. Het zou een mooie boel worden wanneer staff-leden gewone leden uitschelden!! :no:

BlauweWolf
7 January 2005, 22:40
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
nou het lijkt me dat zodra je in de staff zit toch een voorbeeldfunctie hebt en dan kan je dat dus niet maken nee.
Ik vind dat wat anders dan als je als normaal lid gewoon een beetje ligt te verrekken zodat het dan levendiger wordt/ of omdat je je gewoon verveeld :+

jullie snappen de clue niet he :{

PFP vind dus dat een stafflid dat zit te flamen niet kan, en moet ontslagen worden uit haar functie, omdat ze dingen doet die een stafflid niet waardig is.

Maar op het zelfde moment geeft PFP leden op die hij wil als stafflid, en die ook al bewezen hebben om een flame niet uit de weg te gaan. Die mensen krijgen dus net dezelfde voorbeeldfunctie als die andere die volgens hem moest stoppen door het flamen.

das gelijk joeyB afzetten en vervangen door forza :+

The Phit
7 January 2005, 22:44
Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
jullie snappen de clue niet he :{

PFP vind dus dat een stafflid dat zit te flamen niet kan, en moet ontslagen worden uit haar functie, omdat ze dingen doet die een stafflid niet waardig is.

Maar op het zelfde moment geeft PFP leden op die hij wil als stafflid, en die ook al bewezen hebben om een flame niet uit de weg te gaan. Die mensen krijgen dus net dezelfde voorbeeldfunctie als die andere die volgens hem moest stoppen door het flamen.

das gelijk joeyB afzetten en vervangen door forza :+
maar kerel, zoals al eerder is gezegd. Als een lid tot FB wordt benoemd, zal deze zich schikken in de rol als FB en laat het verleden als lid achter zich.
Daarbij hebben mijn flames waarschijnlijk nooit echt waarde gehad. Want ik heb nog nooit hier een ow gehad. Alleen op een ander forum omdat ik Andy vd Meijde een klojo noemde :z

BlauweWolf
7 January 2005, 23:05
nee maar der zijn wel andere redenen waarom we iets tegen jou kandidatuur zouden kunnen hebben huh ;p
Iig, jullie hebben gelijk, wij zijn in de fout geweest, maar nu een slotje want dit is bull :+