PDA

Bekijk de volledige versie : Houden van


Mouilly
14 January 2005, 17:11
Ken je dat gevoel dat je zo ontzettend van iemand houd en zo erg veel om iemand geeft terwijl die helemaal niet altijd zo lief tegen je is? maar toch..omdat hij op een of andere manier ontzettend speciaal is. Nou..ikke wel dus en dat gevoel neemt niemand van me aF! ookal zeggen ontzettend veel mensen tegen me: hoe kun je nou nog gevoelens hebben voor die jongen, hoe kan je van hem blijven houden? weet je waarom?! omdat hij mij een gevoel geeft dat ik speciaal ben en dat heb ik nodig..ik heb dat simpelweg echt nodig. Het is me vriendje niet..en dat zal hij ook niet worden..hij geniet nog te veel van z'n tijd nu en denkt niet serieus na over toekomstplannen nu het nog niet nodig is(volgens hem:))ik zou wel over 10 jr met hem willen trouwen:) als we allebei volwassen en weten wat we doen:)
Ik weet niet wat het is..het is niet zo goed uit te leggen:9
Hijs gewoon speciaal..
Hijs maakt me aant lachen
Hij maakt me gelukkig
Hij maakt me ook ongelukkig..
gewoon:) Goed gevoel..

:$

veel liefsred arial

nevaeh1987
14 January 2005, 17:55
Nee ik ken dat gevoel (nog?) niet.. maar wil je nou iets weten of wilde je het gewoon meedelen?

Dorientjah
14 January 2005, 18:22
myn vriendin heeft juist hetzelfde
hij negeert haar, hij blokkeert haar op msn
maar zij is nog altijd smoorverlieft

AMF
14 January 2005, 19:52
Is dat niet min of meer wachten op iets onbereikbaars?

Mouilly
14 January 2005, 19:59
Het is inderdaad iets onbereikbaars..en ik wacht er absoluut niet op want ik ga ook gewoon door en heb laatst ook gewoon nog een vriendje gehad..maar ik hou van het onbereikbare en dat is hij..:)

Ik wilde dit gewoon ff meededelen en zou het leuk vinden als meer mensen dit gevoel kennen..!

Kus

eniT
19 January 2005, 18:30
Oorspronkelijk geplaatst door Dorientjah
myn vriendin heeft juist hetzelfde
hij negeert haar, hij blokkeert haar op msn
maar zij is nog altijd smoorverlieft


nuja, heb eigelijk ook wel bijna hetzelfde voor....
hij heeft me nog net niet geblokt, maar doet wel kakkig tegen me, negeert me... en toch blijf ik smoorverliefd! :[
ik haat het (en hem ook) maar kan er niets aan doen... ik snap mezelf op dat vlak langs geen kanten...