PDA

Bekijk de volledige versie : Het best uitgaan kun je in/waar?


The Phit
21 January 2005, 22:08
en waaarom?:7

dext0r
22 January 2005, 09:07
de melkweg / paradiso

altijd relaxte muziek, lekker dansen <3

bartje518
22 January 2005, 11:08
In Starfish, Aachen
Verzus, Hasselt
Mondial, Beek

Of Naar Huis (Heerlen), Brandpunt (Tilburg), maar dat zijn meer kroegen. Altijd wel leuke muziek :)

The Phit
22 January 2005, 15:26
Hier in de buurt.

In Alkmaar -> Waagplein en plattestenenbrug. Leuke kroegjes en relatief weinig knokken en problemen bij het uitgaan. :D
(ja, dr waren laatst wel steekpartijen, maar dan over het kanaal :p)

Elders in NL -> In Ommen en omgeving, heb me daar goed kunnen vermaken in bijv. Leuke discotheekjes en kroegen daar 8)

xLesjuhx
22 January 2005, 16:09
Discotheek de hoeve (groesbeek)
en de matrixx (NMGN) is ook wel leuk

ViveLaFète
22 January 2005, 18:05
De Vooruit in Gent
leegstaande fabrieken en loodsen
de Fuse in Brussel

biffyclyro
22 January 2005, 19:07
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
de melkweg / paradiso

altijd relaxte muziek, lekker dansen <3

+rotown :)

Sedes
22 January 2005, 20:38
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
vooruit natuurlijk maar niet naar je eigen openingsfuif gaan in de vooruit :no:



- De Vooruit
- tSChutterhof in Brugge (vroeger toch, nu is het ander volk te jong)
- Obcd in Brugge (maar al 4jaar (?) gesloten)

Alpha
23 January 2005, 11:06
Den Bosch -> Apres SkiClub, Cuba Libre

TheGroovMaster
23 January 2005, 20:25
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
Den Bosch -> Apres SkiClub, Cuba Libre

Apres Ski :kots:

In Haarlem, Club Stalker
Amsterdam, Paradiso
Den Haag, Het Paard

Stevie
23 January 2005, 21:52
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
Den Bosch -> Apres SkiClub, Cuba Libre

echt niet he, sowieso kom ik nooit binnen bij de cuba :7 in den bosch is er erg weinig te beleven op uitgaansgebied :z

Sedes
25 January 2005, 23:16
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
schuttershof = studio hall = marginaal = slechte techno en rnb = johnies met nikes en een strakke jeans = vechten = mij niet gezien daar :p

ontopic

en alsk toch iets in brugge moet noemen : magdalenazaal (cactus club)
ach ja, schutterhof viel vroeger mee :Y) Al heel lang niet meer geweest en mijn muziekgenre verschilt dan ook erg van het jouwe:p

En cactus(dichtbij de eiermarkt) en magdalenazaal(toch recht over st.lodewijkscollete) zijn toch 2 verschillende dingen :?
of ken ik brugge nu zo slecht :$

x-lizz-x
27 January 2005, 14:43
Eindhoven stratumseind..

Omdat daar wel honderd kroegen bij elkaar zitten en je zo nog eens af kan wisselen waar je naar toe wilt.. Voor ieder wat wils..

Joeltja
27 January 2005, 15:13
Lunteren:
Bella Italia
De Blokhut
De Peperbus
Het Klompje

Ede:
Museumplein

zijn allemaal zeer gezellig....

Berend
28 January 2005, 15:00
Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
Den Haag, Het Paard

Alleen als je van alternatieve muziek houdt.

Den Haag, Asta (voor de dance/commerciele liefhebbers)

AMF
28 January 2005, 15:33
De Vijverhut (http://www.devijverhut.nl) in Groote Keeten (afgelegen dorpie, maar leuke tent)

bruggi
28 January 2005, 16:49
Oorspronkelijk geplaatst door Berend
Alleen als je van alternatieve muziek houdt.

Den Haag, Asta (voor de dance/commerciele liefhebbers)

Valt wel mee hoor dat alternatieve in het Paard.

De Asta was gister klote :no: . Wel een gezellige avond met mn vrienden gehad hoor, maar jezus wat hebben ze daar de entree/garderobe slecht geregeld, duurde zonder overdrijven 2 uur (!) en je wordt gewoon claustrofobisch van die gangetjes daar (als daar brand uitbreekt joh...).
En het publiek daar was ook totaal niet wat ik had verwacht... studentenavond noemden ze het... nou het stikte van de mensen die niet verder zijn gekomen dan een deel van de middelbare school (of te jong of ' vroegtijdige schoolverlaters' zal ik maar netjes zeggen).
En ik was echt blij dat we mannelijke (Nederlandse :o) vrienden mee hadden genomen... dat zegt genoeg denk ik.

Berend
28 January 2005, 18:47
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Valt wel mee hoor dat alternatieve in het Paard.

De Asta was gister klote :no: . Wel een gezellige avond met mn vrienden gehad hoor, maar jezus wat hebben ze daar de entree/garderobe slecht geregeld, duurde zonder overdrijven 2 uur (!) en je wordt gewoon claustrofobisch van die gangetjes daar (als daar brand uitbreekt joh...).
En het publiek daar was ook totaal niet wat ik had verwacht... studentenavond noemden ze het... nou het stikte van de mensen die niet verder zijn gekomen dan een deel van de middelbare school (of te jong of ' vroegtijdige schoolverlaters' zal ik maar netjes zeggen).
En ik was echt blij dat we mannelijke (Nederlandse :o) vrienden mee hadden genomen... dat zegt genoeg denk ik.

...

Ik was er gister ook...

Het was zeer druk, maar heb het enorm naar me zin gehad (grootste deel van me tijd op de hoogste etage doorgebracht, was goede dj/whatever)

:(

Banshee
28 January 2005, 20:04
Turkije ...... geen id :7

bruggi
28 January 2005, 21:17
Oorspronkelijk geplaatst door Berend
...

Ik was er gister ook...

Het was zeer druk, maar heb het enorm naar me zin gehad (grootste deel van me tijd op de hoogste etage doorgebracht, was goede dj/whatever)

:(

Haha ik was ook het grootste deel van de tijd op de hoogste etage. Het enige goede aan de avond (naast mn eigen vrienden dan) was de muziek, daarom ben ik ook gebleven.
Wat vind jij van de rest van de dingen die ik noem dan? Wachttijden/nauwe ruimten/publiek.

Berend
28 January 2005, 21:45
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Haha ik was ook het grootste deel van de tijd op de hoogste etage. Het enige goede aan de avond (naast mn eigen vrienden dan) was de muziek, daarom ben ik ook gebleven.
Wat vind jij van de rest van de dingen die ik noem dan? Wachttijden/nauwe ruimten/publiek.

Wachttijden : Wil je niet wachten ? Ga om half 12. Maar dan is het nog heel rustig en dan gaat men niet. Kom je later en moet je wachten ? Tis je eigen keuze, niet zeiken. Tis niet zo groot als het paard, dus dat kan je verwachten.

Nauwe ruimten : Geen last van.

Publiek : Ook geen last van. Het zijn allemaal studenten (je hebt ov nodig om binnen te komen) Er lopen veel lekkere meiden rond,de muziek is goed, sfeer is gezellig en biertje is 1 euro

need i say more ?

Het enige waar ik het mee eens zou kunnen zijn is de nauwe ruimten. Maar ik let daar gewoon niet op, sorry.

edit : hmm.. sorry ben niet echt mezelf zie ik alweer.:$
Mijn excuses. Mocht ik je ooit tegenkomen in de asta met je vrienden zal ik het goed maken met een rondje.

Ik heb gehoord dat de asta binnenkort gaat stoppen, maar weet niet of dat echt zo is.
Anyway, naar mijn mening, is het 1 van de weinige locaties (de enige) waar je gezellig kan dansen, waar jongeren komen en de prijs nog beetje normaal is (tenminste, op de donderdagavond in den haag) Paard vind ik alternatief (geen top40 muziek en wordt me beetje veel geblowed) met apart publiek, maar is ook wel aan te raden.

Voor de rest is er zo fucking weinig in Den Haag :(

bruggi
28 January 2005, 22:01
Oorspronkelijk geplaatst door Berend
Wachttijden : Wil je niet wachten ? Ga om half 12. Maar dan is het nog heel rustig en dan gaat men niet. Kom je later en moet je wachten ? Tis je eigen keuze, niet zeiken. Tis niet zo groot als het paard, dus dat kan je verwachten.

Nauwe ruimten : Geen last van.

Publiek : Ook geen last van. Het zijn allemaal studenten (je hebt ov nodig om binnen te komen) Er lopen veel lekkere meiden rond,de muziek is goed, sfeer is gezellig en biertje is 1 euro

need i say more ?

Het enige waar ik het mee eens zou kunnen zijn is de nauwe ruimten. Maar ik let daar gewoon niet op, sorry.

Wachttijden: Wisten wij dus niet, als we dat hadden geweten (fucking 2 uur is echt niet normaal) waren we nooit gegaan.

Publiek: Tja vooral eerstejaars dan of mbo moet ik toch zeggen, gezien de leeftijd. Iig niet echt interessant vonden wij :z. En jij hebt vermoedelijk geen last van opdringerige allochtone jongens (mijn excuses voor de generalisatie). Trouwens in die zalen beneden was dat een stuk minder (meer mijn type mensen), jammer dat ze daar dan weer minder (naar mijn mening) dansbare muziek draaien, maarja misschien moet ik maar es accepteren dat de muziek die ik relaxed vind bij uitgaan vaak opdringerige (allochtone :o) types aantrekt waar ik niks van moet hebben.
Biertje 1 euro valt niet onder publiek :p maar is idd wel relaxed. Alleen was ik gister een van de bobs dusja ;) .

Berend
28 January 2005, 22:12
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Wachttijden: Wisten wij dus niet, als we dat hadden geweten (fucking 2 uur is echt niet normaal) waren we nooit gegaan.

Publiek: Tja vooral eerstejaars dan of mbo moet ik toch zeggen, gezien de leeftijd. Iig niet echt interessant vonden wij :z. En jij hebt vermoedelijk geen last van opdringerige allochtone jongens (mijn excuses voor de generalisatie). Trouwens in die zalen beneden was dat een stuk minder (meer mijn type mensen), jammer dat ze daar dan weer minder (naar mijn mening) dansbare muziek draaien, maarja misschien moet ik maar es accepteren dat de muziek die ik relaxed vind bij uitgaan vaak opdringerige (allochtone :o) types aantrekt waar ik niks van moet hebben.
Biertje 1 euro valt niet onder publiek :p maar is idd wel relaxed. Alleen was ik gister een van de bobs dusja ;) .

Zie me edit van vorige post ;)

Anyway, wachttijd is niet aan te passen daar (en het was gister erg druk, zo druk is het in tijden niet geweest.) Vorige week en de week daarvoor was het heeel rustig. Maargoed, was je er nog nooit eerder geweest dan ?

De "bovenzaal" is ook gericht op r&b en bubbeling (tenminste meestal) en dat trekt een bepaald soort volk aan... maarja ben blij dat ik geen last heb van de jongens :d
Beneden hangt echt zo af wie er draait, maar meestal gaat het wel. Kwa welke opleiding men doet, dat is niet iets waar ik op let tijdens het dansen, kijken enzo.

En bob zijn is altijd klote, maar er moet er toch 1 de pisang zijn ;)

Sedes
29 January 2005, 16:36
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
cactus is verplaatst he en de magdalenazaal gebruiken ze nu voor concerten enzo...

Dus ja je bent wat achter 8)
magdalenazaal is toch al altijd voor concerten gebruikt?
is toch nog maar een nieuwe zaal (allé gebouwd toen ik in m'n laatste jaar zat, dus 3jaar oud)


En waar is de cactus dan nu wel :$:$

Alpha
29 January 2005, 18:36
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
echt niet he, sowieso kom ik nooit binnen bij de cuba :7 in den bosch is er erg weinig te beleven op uitgaansgebied :z

maar van wat er is ...

Atjeuh
29 January 2005, 18:38
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
echt niet he, sowieso kom ik nooit binnen bij de cuba :7 in den bosch is er erg weinig te beleven op uitgaansgebied :z

Lalala is anders ook wel lachen, cuba valt wel tegen, klein en te druk

Alpha
29 January 2005, 18:39
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
Lalala is anders ook wel lachen, cuba valt wel tegen, klein en te druk

Lalalaa is wel lachen ja ...

Underworld
31 January 2005, 16:31
Amsterdam - > Cafe Meander, Dansen bij Jansen, Paradiso
Zaandam -> Mailcompany

K@rima!
31 January 2005, 16:41
Rotterdam> Now and Wow, Vibes :yes:


Gewoon leuke mensen, vooral wat oudere. Goeie muziek, leuke afwisseling van trance/ RnB en muziek van de jaren tachtig/negentig :)

K@rima!
31 January 2005, 16:51
@ Bruggi: Ik weet wat je bedoelt hoor meid ;) Ik heb vooral last van die allochtoonse jongens in Tilburg. :{ Gaan ze eerst zwaar irritant om je heen hangen (niet eens dansend ofzo :z) en beginnen ze opeens te sissen. Oke, dan word ik echt pissig en laat ik merken dat ik daar niet van gedient ben. Zeggen ze opeens: 'Ja, je bent echt een slet, wat doe je hier.. *bla* *bla* '
En toen heb ik ze keihard in hun gezicht uitgelachen..

Ik heb d'r zo'n hekel aan! Dus volgens hun is het niet verkeerd als zij uitgaan, maar wanneer een Marokkaans meisje uitgaat is het 'slecht'.. :z Zielig..

Stevie
31 January 2005, 22:12
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
Lalalaa is wel lachen ja ...

nee man daar word je opzij geduwd door 40+ers die denken dat ze kunnen dansen

bartje518
1 February 2005, 08:52
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
@ Bruggi: Ik weet wat je bedoelt hoor meid ;) Ik heb vooral last van die allochtoonse jongens in Tilburg. :{

Waar ga je dan ook heen joh :?

TheGroovMaster
1 February 2005, 21:26
Oorspronkelijk geplaatst door Berend
Alleen als je van alternatieve muziek houdt.

Den Haag, Asta (voor de dance/commerciele liefhebbers)

Ik vond de asta niet zo super vet. Maar ben der ook maar 2x geweest (altijd op donderdag trouwens, net als in het paard). Het paard vind ik niet alternatief, hangt gewoon van de avond af! kijk dan op het programma ofzo.

De keren dat ik er was was D&B en Hip Hop avonden, was echt vets relaxed! :thumbsup:

Daaniejelluh
2 February 2005, 13:16
Leeuwarden, super gezellige stad! :D

Berend
2 February 2005, 18:14
Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
Ik vond de asta niet zo super vet. Maar ben der ook maar 2x geweest (altijd op donderdag trouwens, net als in het paard). Het paard vind ik niet alternatief, hangt gewoon van de avond af! kijk dan op het programma ofzo.

De keren dat ik er was was D&B en Hip Hop avonden, was echt vets relaxed! :thumbsup:

Voor dance/commercieele muziek zou ik echt geen betere disco (als we het zo kunnen noemen) weten in den haag.

TheGroovMaster
2 February 2005, 22:00
Oorspronkelijk geplaatst door Daaniejelluh
Leeuwarden, super gezellige stad! :D

wth moet je in leeuwarden als je in dordrecht woont?

K@rima!
3 February 2005, 13:16
Oorspronkelijk geplaatst door Daaniejelluh
Leeuwarden, super gezellige stad! :D

:huh: Liegerd! Leeuwarden :Z

Sanne
3 February 2005, 13:37
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
@ Bruggi: Ik weet wat je bedoelt hoor meid ;) Ik heb vooral last van die allochtoonse jongens in Tilburg. :{
nou daar heb je in Tilburg nou juist weinig last van. Er zijn natuurlijk wel slechte buurten, maar met uitgaan vind ik niet dat het heel erg is.

K@rima!
5 February 2005, 15:53
Wat wel gezellig is als je toch in Tilburg bent: Anvers.
Je hebt een café gedeelte (wat een beetje lijkt op Dudok, Rotterdam) en een living, waar je relaxt kunt loungen. Echt een aanrader. Alleen het personeel is iets minder.. :{

bartje518
5 February 2005, 18:04
Mij ontgaat volkomen wat er zo vreselijk verkeerd is aan Tilburg 8) Nooit ergens last van en meestal wel gezellig als je genoeg mensen kent :yes:

Jamiel
7 February 2005, 13:57
Danspaleis in Haaksbergen ( tot nu toe ):

Mooi groot, veel zalen. En de grootste heeft veel effectjes en verschillende muziek. Da's wel relaxed :)

K@rima!
8 February 2005, 16:07
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Mij ontgaat volkomen wat er zo vreselijk verkeerd is aan Tilburg 8) Nooit ergens last van en meestal wel gezellig als je genoeg mensen kent :yes:

Smaken verschillen. Ik heb het iig niet zo op jongens die je achterna zitten en onvriendelijk personeel. :p

x-lizz-x
9 February 2005, 18:22
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Mij ontgaat volkomen wat er zo vreselijk verkeerd is aan Tilburg 8) Nooit ergens last van en meestal wel gezellig als je genoeg mensen kent :yes:

Drie gezusters :yes:

bartje518
10 February 2005, 08:25
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Smaken verschillen. Ik heb het iig niet zo op jongens die je achterna zitten en onvriendelijk personeel. :p

Ja, maar in elke stad hebie wel losers en kut-personeel, er zijn in Tilburg sowieso meer dan voldoende alternatieven :o

Cinnie
30 April 2005, 13:38
Haarlem --> Shooters
Hengelo --> Rooti en NY

biffyclyro
1 May 2005, 21:11
paradiso, 60's noodlanding.. echt de geweldigste parties gewoon.

dext0r
2 May 2005, 01:06
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
paradiso, 60's noodlanding.. echt de geweldigste parties gewoon.

is dat zelfde als classic noodlanding?

luie-donder
19 May 2005, 19:25
time-out in gemert, is altijd wel een stukje rijden, maar ja

en dika

appelshampoo
21 May 2005, 17:33
Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
dika

Het was toch Dieka? En daar gaan alle jongens brommers kieken met de meisjes. :+

K@rima!
22 May 2005, 19:45
Vibes in Rotterdam aan de Westersingel. Ze draaien echt heerlijke dansmuziek (vb. Musicology van Prince :D) en iedereen danst ook lekker. Nadeel is wel de kleine dansvloer en er is eigenlijk geen mogelijkheid om rustig te zitten en iets te drinken. Ook zijn er maar 2 wc's waar het altijd té druk is.

Tyskie
22 May 2005, 19:47
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Het was toch Dieka? En daar gaan alle jongens brommers kieken met de meisjes. :+

Whehe.. ben een paar keer met mijn voetbalteam daar geweest en er lopen veel mooie dames rond hoor. :7

The Phit
22 May 2005, 19:51
die huis dj bij noodlanding schrijft altijd in de havana, staat steeds weer een smerige foto van hem bij :no:

luie-donder
22 May 2005, 19:56
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Het was toch Dieka? En daar gaan alle jongens brommers kieken met de meisjes. :+

sorry foutje

luie-donder
22 May 2005, 19:56
en het brommers kieken is nog niet echt gelukt bij mij :{

MrInsane
22 May 2005, 20:52
Nou ik zelf ga voor De Drie Gezusters in de stad Groningen,
maar ook 2brothers in Harkstede vind ik af en toe wel chill.
:7

luie-donder
27 May 2005, 19:36
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Nou ik zelf ga voor De Drie Gezusters in de stad Groningen


dat is wel een goeie ja

The Phit
28 May 2005, 01:35
provadja, en dan daarna de pleinen op :7

anemic
28 May 2005, 19:55
leiden - olo rosso (of hoe je het ook schrijft)
is ook een van de weinige uitgaansgelegenheden die elke dag van de week leuk en druk is. Lounge music, mooie gelegenheid.

ik ga bijna altijd naar concertjes en blijf daarna wel eens hangen.
Meestal zijn dit: winston & melkweg (beide a'dam)
lvp, q-bus, lvc (leiden)
ik ga ook wel eens naar WW in leiden als ik gewoon wil zitten en (goedkoop) bier wil drinken.

biffyclyro
14 June 2005, 20:36
portugal-albufeira-the strip

echt ik wilde dat ik daar mijn hele leven lang elke nacht kon zijn