PDA

Bekijk de volledige versie : Carnaval. [poll]


JennyMindTricks
3 February 2005, 13:58
:)

Sanne
3 February 2005, 13:59
Ik mis de optie: Ik weet het niet :$

bootje
3 February 2005, 14:03
of de optie: geen bijzondere gevoelens

Headliner
3 February 2005, 14:06
Ik haat carnaval.

The6thgate
3 February 2005, 14:21
er tussenin. tis gewoon gezellig met iedereen in de stad dus ik vier het wel

Ar-Tuur
3 February 2005, 14:23
Optie 2 komt bij mij het dichtst in de buurt. Pure haat is misschien wat teveel, maar enige afkeer heb ik wel 8)

BlackTurtle
3 February 2005, 14:29
overdreven gedoe door de middenstand, bah.\

nouja zo is t hier tenminste, in t zuiden is carnaval zeker wel okee

Kampie
3 February 2005, 14:49
miep miep poef!! >>

bartje518
3 February 2005, 15:01
Ikke vind t altijd wel leuk. Mensen van boven de rivieren snappen er niets van, kunnen er niet over oordelen aangezien bij hun de carnaval die er gevierd wordt idd kansloos is..

Red_Scorpion
3 February 2005, 15:42
Als wat ga jij meestal verkleed bart?

Laat me raden; zeeuws meisje!

PFP
3 February 2005, 15:51
Geen mening, nog nooit aan gedaan

Femezz
3 February 2005, 16:17
Als je ermee bent opgegroeid is het echt super!! :D

Kampie
3 February 2005, 16:18
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ikke vind t altijd wel leuk. Mensen van boven de rivieren snappen er niets van, kunnen er niet over oordelen aangezien bij hun de carnaval die er gevierd wordt idd kansloos is..

:no:

Moet dit nou verdarre het 3e jaar achtereenvolgens zijn dat ik moet lopen verdedigen dat ze in het Noorden wel degelijk Carnaval vieren.

Het zuiden van nederland weet ook niet hoe een goed potje carnaval eruit ziet. Kijk eens naar duitsland. Dat zijn pas praalwagens en fatsoenlijke feesten.

nevaeh1987
3 February 2005, 16:34
Voor! Lekker hossen 8)

chica
3 February 2005, 16:48
Ik hou er niet van.

Dorientjah
3 February 2005, 16:52
Oorspronkelijk geplaatst door Femezz
Als je ermee bent opgegroeid is het echt super!! :D

idd:p
ik woon in oilsjt en ga daar ook elk jaar naartoe:d
kzou het niet meer kunnen misse:)

K@rima!
3 February 2005, 19:33
:{ :no:

Ik kan niet tegen die neppe gezelligheid.. Iedereen is 'vrolijk' iedereen 'zuipt' .. En dan heb ik het nog niet eens over die muziek!!! :huh: :/

Ik krijg er de kriebels van, zo erg haat ik het :'(

bartje518
4 February 2005, 10:54
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
:no:

Moet dit nou verdarre het 3e jaar achtereenvolgens zijn dat ik moet lopen verdedigen dat ze in het Noorden wel degelijk Carnaval vieren.

Het zuiden van nederland weet ook niet hoe een goed potje carnaval eruit ziet. Kijk eens naar duitsland. Dat zijn pas praalwagens en fatsoenlijke feesten.

In Brabant vieren ze het inderdaad ook totaal verkeerd. Allemaal ski-hutmuziek. De enige plek in Nederland waar het ergens op lijkt is Limburg, en dan met name Maastricht. Als ik de tijd heb ga ik ook altijd in Duitsland een dagje kijken. Aachen, maar Köln is nog veel vetter schijnt het..

Stapper
4 February 2005, 11:32
ik vind het echt niets, gewoon een mogelijkheid tot zuipen en meer is het niet

bartje518
4 February 2005, 11:44
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
ik vind het echt niets, gewoon een mogelijkheid tot zuipen en meer is het niet

Voor dat zuipen zijn mensen zeker al sinds november bezig met voorbereidingen :z

nevaeh1987
4 February 2005, 17:06
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
:{ :no:

Ik kan niet tegen die neppe gezelligheid.. Iedereen is 'vrolijk' iedereen 'zuipt' .. En dan heb ik het nog niet eens over die muziek!!! :huh: :/

Ik krijg er de kriebels van, zo erg haat ik het :'(


Als je er zo over denkt dan kan het bij voorbaat al niks worden.

The Phit
4 February 2005, 17:31
Ik ken eigenlijk alleen de Waarlandse carnaval uit mijn jeugd. Mochten we ook weleens in de optocht mee lopen. En later in posthoek groot feest, bandje, biertje (ik een cola'tje). Dat was ansich wel grappig, maar verder boeid het me niet. Geef mij maar koninginnedag :D

bartje518
5 February 2005, 01:33
Eerste nachie zit er weer op, morgen Aachennnnnn 8)*)

AmbyPur
5 February 2005, 09:40
ik vind het wel gezellig :) maar dit jaar vier k het niet.. geen tijd geld zin :+ misschien volgend jaar weer :Y)

The6thgate
6 February 2005, 16:16
ik haat het alleen om 4 dagen brak te zijn:+

maja over een uurtje weer oan de geng:7

theo tank
6 February 2005, 17:35
Het idee om 4 dagen los te gaan vind ik goed verzonnen.
Zo'n optocht is lekker belangrijk natuurlijk voor de rest..

eniT
7 February 2005, 10:28
vind het wel oké, mr eigenlijk ga ik wel nooit naar een stoet ofzo... als je zo op tv ziet, de stoet in rio de janeiro, die lijkt me wel zalig!! die sfeer ed...
in de lagere school was het wel neig! iedereen zo verkleed.. :+ echt een heel feestje... in het derde leerjaar ging ik in een zelfgemaakt ruimtepak en iedereen dacht dat k een wasmachine was! 8) oké, achteraf wel een leuke anekdote...

TheGroovMaster
7 February 2005, 11:29
Ik vind het gewoon rukker de ruk :notgood:

Jamiel
7 February 2005, 13:56
Wel leuk om een keertje mee te maken, maar niet drie dagen achter elkaar. Dat lijkt mij echt niks aan.

L_angeldc
7 February 2005, 18:28
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
er tussenin. tis gewoon gezellig met iedereen in de stad dus ik vier het wel

maar vind de muziek gewoon om te huilen :'(

kreej-z
7 February 2005, 18:44
carnaval is super!! :D tis de enige tijd van het jaar dat je achterlijk over straat kan lopen, keihard mee kan bléren op de muziek en debiel kan dansen... geweldig :+

dext0r
7 February 2005, 18:56
Oorspronkelijk geplaatst door kreej-z
achterlijk over straat kan lopen, keihard mee kan bléren op de muziek en debiel kan dansen... geweldig :+

en juist dat is hetgene wat mij stoort aan carnaval 8)
dat ineens zogenaamd alles mag, ongestoord, zonder remmingen... :no:

TheGroovMaster
7 February 2005, 23:41
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
en juist dat is hetgene wat mij stoort aan carnaval 8)
dat ineens zogenaamd alles mag, ongestoord, zonder remmingen... :no:

dus ik ben carnaval :+ nouja, elke zaterdag avond dan :d

Loy
8 February 2005, 08:24
Ik woon dan in Groningen..
Maar Carnaval vieren kan ik toch wel geloof ik :9

@ Kampie --> Post die foto anders ff..

ik heb de foto's nog niet :(

bartje518
8 February 2005, 08:33
Gister nog even in Tilburg geweest, maar das niet meer dan skihut-gehalte :{:no:

TheGroovMaster
8 February 2005, 14:22
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Gister nog even in Tilburg geweest, maar das niet meer dan skihut-gehalte :{:no:
breezer sletjes :D

volumeknopje
8 February 2005, 18:11
Oorspronkelijk geplaatst door Femezz
Als je ermee bent opgegroeid is het echt super!! :D

:no:

Ik woon heel mn leven al in Brabant, opgegroeid tussen de hossende en carnavallende mensen dus. En ik heb er een pokkehekel aan :kots:
Maar ik voel me ook niet bepaald Brabants ofzo :rolleyes:

Ik snap carnaval niet, ik vind het niet leuk, enz., alleen al om de confetti die nog tot mei overal rondslingert :p

Stevie
8 February 2005, 18:52
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
:{ :no:

Ik kan niet tegen die neppe gezelligheid.. Iedereen is 'vrolijk' iedereen 'zuipt' .. En dan heb ik het nog niet eens over die muziek!!! :huh: :/

Ik krijg er de kriebels van, zo erg haat ik het :'(

stel je niet aan man :{ ...

persoonlijk heb ik niet superveel met carnaval (als het er niet zou zijn zou ik het niet erg vinden) maar ik vind gewoon de sfeer altijd wel leuk en gezellig :) en tja die carnavalsmuziek, haha ik vind het altijd wel leuk want het hoort toch bij carnaval.. :z

bartje518
9 February 2005, 11:36
Maar in Brabant draaien ze dus nauwelijks echte carnavalsmuziek :( Carnaval associeer ik met schlagers, dialect enz. Als ik Frans Bauer of de Sjonnies wil horen dan ga ik wel naar de ski-hut..

The6thgate
9 February 2005, 12:43
damn t was me wel de carnaval. 1 dag niet geweest omdat ik om 12 uur in een keer sliep toen k naar bed werd gebracht:+

Stevie
9 February 2005, 18:06
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Maar in Brabant draaien ze dus nauwelijks echte carnavalsmuziek :( Carnaval associeer ik met schlagers, dialect enz. Als ik Frans Bauer of de Sjonnies wil horen dan ga ik wel naar de ski-hut..

er wordt hier zat bossche carnavalsmuziek gedraaid hoor. al vind ik 3 dagen lang alléén carnavalsmuziek een beetje overdreven.. 8{

x-lizz-x
9 February 2005, 18:17
mensen boven de rivieren weten niks van carnaval af.. Ookal zeggen dat ze daar carnaval vieren maar dat valt echt niet te vergelijken met wat ze hier en ikn limburg doen.. Maar ik vind het wle leuk voor een paar dagen maar daarna ga ik toch liever op valantie :9

The Phit
9 February 2005, 19:00
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Maar in Brabant draaien ze dus nauwelijks echte carnavalsmuziek :( Carnaval associeer ik met schlagers, dialect enz. Als ik Frans Bauer of de Sjonnies wil horen dan ga ik wel naar de ski-hut.. ja, jij wil natuurlijk alleen maar wolfgang petry horen :7

Tyskie
9 February 2005, 22:44
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
er wordt hier zat bossche carnavalsmuziek gedraaid hoor. al vind ik 3 dagen lang alléén carnavalsmuziek een beetje overdreven.. 8{

Ligt er maar natuurlijk net aan waar je heen gaat.

hegje
9 February 2005, 23:17
houden is een groot woord, daarom maar haat gedaan:+

bartje518
10 February 2005, 08:23
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
er wordt hier zat bossche carnavalsmuziek gedraaid hoor. al vind ik 3 dagen lang alléén carnavalsmuziek een beetje overdreven.. 8{

Geef mij es wat downloadtips anders 8)

AmbyPur
10 February 2005, 16:52
volgens mij is er ook wel een verschil tussen carnaval in de grotere steden en carnaval in de dorpjes. Bij ons (in ut dorpje :p) ken je iedereen die in de tent staat.. je bent op de hoogte van wie de prinsen zijn en dergelijke en al dat gebeuren erom heen, de optocht is vaak best leuk omdat er veel bekenden mee doen.

hier in zwolle lijkt carnaval me geen ruk aan man. al zijn ze hier allemaal wel prachtig verkleed! dat mensen er zoveel werk van maken heb ik nog nooit meegemaakt (ken ook alleen albergen maar goed :+)

Stevie
10 February 2005, 20:24
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ligt er maar natuurlijk net aan waar je heen gaat.

allicht, de cuba en de silva waren erg leuk!

@bart:

veni vidi vici - ut zijn de doage
de kwaoitongen - ik zing veur jou alle sterren van d'n hemel
van alles wč - un oetelgroet
jong tčlent - nog efkes tijd
no nonsense - troane in m'n ôôge
spuit elluf - anoeska

dit zijn oeteldonkse carnavalhits. veel succes met zoeken. O-)

Tyskie
10 February 2005, 22:27
Welks een geluk dat ik maandag niet naar DB (dat zou hoogstwrsch silva zijn geweest) gegaan ben, maar mooi in DDU ben gebleven..

Overigens heeft Bertje volgens mij wel gelijk als hij zegt dat Limburg meer authentieke carnavalsmuziek kent dan Brabant... Maar evenzo kent het Brabantse carnaval ook meer dan genoeg tradities. :+

The6thgate
10 February 2005, 22:43
http://vasteloavend.web1000.com/

hehe alle maastrichtse carnavalsliedjes van 1946-2005:+

bartje518
11 February 2005, 10:14
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
http://vasteloavend.web1000.com/

hehe alle maastrichtse carnavalsliedjes van 1946-2005:+

Laat ik daar nu weinig interesse voor hebben :+

x-lizz-x
11 February 2005, 18:12
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Laat ik daar nu weinig interesse voor hebben :+

als jij nou gewoon niet zo moeilijk doet.. Carnaval is carnaval..
Mensen zijn verkleed, zuipen en doen gek..

bartje518
11 February 2005, 21:12
Oorspronkelijk geplaatst door xlizzx
als jij nou gewoon niet zo moeilijk doet.. Carnaval is carnaval..
Mensen zijn verkleed, zuipen en doen gek..

Hallo zeg, je weet toch zeker wel de haat tussen de Mijnstreek en Maastricht :wave: En ik wil carnaval vieren met schlagers, en niet met skihut-muziek. Anders kun je ook 365 dagen per jaar carnaval vieren..:notgood:

PFP
11 February 2005, 21:24
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Hallo zeg, je weet toch zeker wel de haat tussen de Mijnstreek en Maastricht :wave: En ik wil carnaval vieren met schlagers, en niet met skihut-muziek. Anders kun je ook 365 dagen per jaar carnaval vieren..:notgood:

jij koopt zeker ook al dei sternstunden cds

x-lizz-x
13 February 2005, 12:43
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Hallo zeg, je weet toch zeker wel de haat tussen de Mijnstreek en Maastricht :wave: En ik wil carnaval vieren met schlagers, en niet met skihut-muziek. Anders kun je ook 365 dagen per jaar carnaval vieren..:notgood:

er valt ook niks te beginnen met jou he :Z