PDA

Bekijk de volledige versie : Wie is de mol?


appelshampoo
7 February 2005, 06:55
Wie kijkt hier weleens naar?

En wie denk je dat de mol is?

Ik heb een theorie bedacht, Roeland Fernhout was de mol, maar omdat hij ziek werd en naar huis moest werd Gijs Staverman de mol. Daarom moest hij weer terug komen. Ook is het zo dat in de aflevering dat Roeland niet mee kon doen werden andere spelers gevraagd om te zorgen dat er geen geld in de pot kon komen.

dus Gijs Staverman is de mol 8)

eniT
7 February 2005, 10:32
he, is dat weer op teevee? of is dit een hollandse versie van de belgische? in belgie is het al wel een tijdje gestopt... (jammer trouwens!) er zijn 3 series van geweest...

bloempjuh
8 February 2005, 08:21
Het is een Nederlandse serie dit keer, met bekende Nederlanders. Ik vind 't niet leuk dat het allemaal BN'ers zijn, want nu snap ik niet meer wie de Mol is. Ik 'ken' een aantal koppen te goed, dus die ga je dan automatisch niet verdenken.

Sander de Heer mag de mol gewoon niet zijn, ik vind 'm veel te leuk. En Yvon Jaspers idem. En Marc-Marie.. en en en..

eniT
8 February 2005, 15:50
hee, Yvon Jaspers ken ik! van groot licht! :)

Raspberry
8 February 2005, 15:53
wat is het voor iets dan

volumeknopje
8 February 2005, 16:48
Ik heb een theorie bedacht, Roeland Fernhout was de mol, maar omdat hij ziek werd en naar huis moest werd Gijs Staverman de mol. Daarom moest hij weer terug komen. Ook is het zo dat in de aflevering dat Roeland niet mee kon doen werden andere spelers gevraagd om te zorgen dat er geen geld in de pot kon komen.
dus Gijs Staverman is de mol 8) [/b]

Wat een unieke theorie

8) :rolleyes:
Het kan net zo goed zijn dat Staverman altijd al de mol geweest is, of dat het plan er al was de 1e afvaller terug te laten keren om iemand in de mystery box te kunnen stoppen 8|
Maarja, je weet niet wat er in het hoofd van de programmamakers omgaat

Voor mij was Jim de mol, maar na dat koffertjes-omwissel-impuls weet ik het niet zo zeker meer. De meeste "aanwijzingen" wijzen naar Marc-Marie maar dat vind ik geen mol.

bloempjuh
8 February 2005, 17:54
Ik vind ze allemaal zo verdacht dat ze het allemaal niet kunnen zijn :)

Ik kijk gewoon nu al uit na de uitleg-uitzending aan het eind. Ik wil weten hoe het zit!

volumeknopje
8 February 2005, 18:13
Oorspronkelijk geplaatst door bloempjuh
Ik kijk gewoon nu al uit na de uitleg-uitzending aan het eind. Ik wil weten hoe het zit!

Anders ik wel :p
Je hebt ook van die gestoorde mensen die gaan naar de meest vreemde hints zoeken. Gaan ze de hele band 3x versneld achteruit spoelen ofzo, dat soort dingen :rolleyes: right...

Wie heeft trouwens de vorige Mol-serie gevolgd? Ik had echt alles verwacht behalve dat het Elise zou zijn :?

Stapper
8 February 2005, 18:40
ik heb alle serie's gezien en vind deze wel erg leuk

mijn verdenking gaat naar sander de heer, waarom, weet niet, zo'n gevoel heb ik gewoon

en appel, leuke theorie, zit wel een gedachte achter

appelshampoo
8 February 2005, 19:06
Oorspronkelijk geplaatst door volumeknopje
Wie heeft trouwens de vorige Mol-serie gevolgd? Ik had echt alles verwacht behalve dat het Elise zou zijn :?

Ik wist het ik wist het :Y)

Ik wist het toen in dat kasteel met al die tonen, want ik hoorde Für Elise erin, en toen wist ik het :Y)

bloempjuh
8 February 2005, 19:47
Oorspronkelijk geplaatst door volumeknopje
Anders ik wel :p
Je hebt ook van die gestoorde mensen die gaan naar de meest vreemde hints zoeken. Gaan ze de hele band 3x versneld achteruit spoelen ofzo, dat soort dingen :rolleyes: right...

Wie heeft trouwens de vorige Mol-serie gevolgd? Ik had echt alles verwacht behalve dat het Elise zou zijn :?

Ik heb het ook elk jaar gezien, maar heb volgens mij pas 1x de Mol gevonden. Ik vind 't gewoon heel leuk om te kijken, ik heb geen zin om hints te zoeken. Ik blijf wel altijd naar een clue zoeken in de groepsfoto, maar dat is een aanwijzing uit seizoen 1 ofzo ;)

Witkop
9 February 2005, 09:04
Marc Marie zat bij het tonnenspel aardig te mollen. Wilde maar eerst alle dure tonnen openmaken. De echte mol sprak hem natuurlijk niet tegen (bemoeide zich nergens mee denk ik)

nevaeh1987
10 February 2005, 10:18
waar gaat dat programma dan over? Nooit gezien.. wat moet je zoeken?

volumeknopje
10 February 2005, 11:08
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
wat moet je zoeken?

de mol :p

nevaeh1987
11 February 2005, 12:11
Oorspronkelijk geplaatst door volumeknopje
de mol :p

:huh: :|


maar wat is dan de mol? en hoe vind je hem?

bloempjuh
11 February 2005, 21:22
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
:huh: :|


maar wat is dan de mol? en hoe vind je hem?

Een groep mensen zit met elkaar in een tv-programma waarin ze allerlei opdrachten moeten vervullen (om geld voor de pot te verdienen). Een van hen is 'de mol' en probeert de opdrachten te saboteren. Niemand weet wie de mol is, behalve de mol zelf natuurlijk. De andere kandidaten moeten de mol ontmaskeren.

nevaeh1987
12 February 2005, 20:07
Oorspronkelijk geplaatst door bloempjuh
Een groep mensen zit met elkaar in een tv-programma waarin ze allerlei opdrachten moeten vervullen (om geld voor de pot te verdienen). Een van hen is 'de mol' en probeert de opdrachten te saboteren. Niemand weet wie de mol is, behalve de mol zelf natuurlijk. De andere kandidaten moeten de mol ontmaskeren.

mm klinkt wel geinig! Zal eens een keer kijken.. als het niet al te laat is om het nog echt helemaal te snappen

volumeknopje
13 February 2005, 08:39
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
mm klinkt wel geinig! Zal eens een keer kijken.. als het niet al te laat is om het nog echt helemaal te snappen
Hm, het word lastig.... maar als je tijd over hebt kun je op www.wieisdemol.nl de oude afleveringen bekijken :p

appelshampoo
16 February 2005, 10:57
Toch vind ik het wel minder leuk met bekende Nederlanders, ze doen allemaal zo hun best om goed over te komen op televisie..

appelshampoo
19 February 2005, 09:19
update: gijs en jim weg

hmm mijn theorie klopte toch niet :+, ik ga nu op M-M zitten

appelshampoo
11 March 2005, 15:04
marcmarie is de mol denk ik :d

vanavond is de ontknoping (hoop ik)

Atjeuh
11 March 2005, 18:05
er gaan geruchten dat Lotti de mol is :?

The Phit
11 March 2005, 18:22
Gijs zit toch al bij de farm?

appelshampoo
11 March 2005, 21:35
Yvon!

damn.. niet verwacht :Y)

silverchair
12 March 2005, 16:06
Nee man, ik dacht Lottie... Yvon gewoon.. koel ;)

volumeknopje
12 March 2005, 17:18
Vanaf ongeveer de helft van de serie dacht ik dat het Yvon was.

Maar op zich vond ik haar niet zo'n goede mol. De dingen die ze deed, lagen er veel te dik bovenop. zoals gelijk 'brad pitt' roepen bij die opdracht waarbij gijs terugkwam, of extreem gaan trillen bij het fotograferen van de krokodil. Maar goed, we zullen zien volgende week, wat ze nog meer uitgehaald heeft...