PDA

Bekijk de volledige versie : Leerlingen.com Radio


FreakyTC
14 February 2005, 14:52
Yo, wat d88 jullie van leerlingen.com radio?
Een radio station met
-de beste muziek,
-laatste nieuwtjes,
-gaafe wedstrijden/prijsvragen,
-Je eigen (GRATIS) aangevraagde nummers,
-speciale shows,
-en meer!

Ik kan het regelen, een online radio station, goede kwaliteit, website, chatkanaal..
noem 't maar op, maar eerst wil ik ff weten of jullie t een gaaf idee vinden..


8{ ~Freaky TC~ 8{

L_angeldc
15 February 2005, 13:15
En het is de bedoeling dat alleen mensen het forum hiernaar gaan luisteren of ook iedereen die een ll.com profiel heeft?

Op zich wel een leuk idee, maar ik denk dat de smaken en meningen van de mensen hier te veel uiteenlopen om iedereen echt te boeien om er naar te luisteren.

Banaan
15 February 2005, 13:19
ik heb liever dat et van een vertrouwd lid komt :$

appelshampoo
15 February 2005, 13:21
leuk idee hoor, maar vanwaar dit idee?

Tyskie
15 February 2005, 13:28
Bij Fok! schijnt het erg leuk te zijn, maar het zal hier absoluut niet aanslaan. Een aflevering misschien, meer niet...

FreakyTC
15 February 2005, 15:02
leuk idee hoor, maar vanwaar dit idee?
Ik ben al een tijdje bezig met DJen op internet radio stations, ik ben er bij weggegaan en ben nu op m'n zelf begonnen..

ik heb liever dat et van een vertrouwd lid komt
Ik ben wel vertrouwd... bij de boekverslagen afdeling ;) , ik heb gewoon nog nooit dit forum gecheckt..


En het is de bedoeling dat alleen mensen het forum hiernaar gaan luisteren of ook iedereen die een ll.com profiel heeft?
Het gaafste zou natuurlijk zijn als we echt een onderdeel van ll.com worden, maaarrr, omdat de kans daar van :notgood: laag is, gewoon de mensen die er via 't forum of de chat achterkomen..

Op zich wel een leuk idee, maar ik denk dat de smaken en meningen van de mensen hier te veel uiteenlopen om iedereen echt te boeien om er naar te luisteren.
Verschillende shows en DJ's, verschillende muziek, is voor iedereen wel eens wat bij.

Bij Fok! schijnt het erg leuk te zijn, maar het zal hier absoluut niet aanslaan. Een aflevering misschien, meer niet...
En... waarom daar wel, en hier niet?
Ik denk dat het hier evengoed kan.

8{ ~Freaky TC~ 8{

Tyskie
15 February 2005, 15:09
Omdat het daar tig keer groter is, een ouder publiek en een volwassener publiek (voor zover dat niet samenhangt).
Maar van mij mag je het proberen hoor.. :)