PDA

Bekijk de volledige versie : Doen of niet?


sweet_mai
23 February 2005, 11:41
Hoi,

binnenkort is het de verjaardag van een jongen die ik afgewezen heb. Het was een hele goeie vriend van mij, maar ik voelde niet meer dan vriendschap, en ik heb al een vriend. Er zijn ook een aantal dingen gebeurt in de tussentijd. Dingen waarvoor ik heel kwaad zou moeten zijn. Hij heeft met m'n voeten gespeeld, maar ik kan niet kwaad zijn. Ik wil gewoon weten hoe het met hem gaat. En ik wil achter de waarheid komen.
Een aantal maanden ervoor had ik hem eigenlijk al afgewezen, en iets langer dan een maand geleden opnieuw.
Je kunt het al raden, een mooie vriendschap naar de knoppen.
Ik heb al een maand niets meer van hem gehoord, en heb me dan uiteindelijk ook stilgehouden. Ik wil hem nl tijd geven.
Maar ik mis hem wel heel erg. En nu vroeg ik me af als ik hem een berichtje of e-card zou sturen met z'n verjaardag. Zou dit te vroeg zijn?

Jamiel
23 February 2005, 12:08
Hij zal misschien denken dat jij hem niet mag, omdat jij die jongen hebt afgewezen. Als jij hem mag, kun je het bewijzen door wat van je te laten horen :)
Gewoon, als vrienden. Wijs daar wel indirect op, want het zou best kunnen dat de jongen dan meer denkt, ook al heb je hem al 2 keer afgewezen. Ik ken hem niet, maar jij wel , en jij kunt het beste inschatten hoe hij jouw gebaar zal opvatten

Kolkie
23 February 2005, 13:15
noujah... ik zou als zoiets omgedraaid is gebeurd zou ik zeker een kaartje sturen ofziets..
en misschien wel gewoon langsgaan...
maar ik zal zker iets voor zijn verjaardag doen..

Joeltja
23 February 2005, 15:21
kben zelf ook 2 keer afgewezen door een hele goeie vriendin van me, maar we hebben toen een poosje met elkaar gepraat en gezegd dat we dan gewoon goede vriende wilde blijven, en dat is gelukt...

dus misschien kan je hem wel gewoon vertellen dat je hem heel graag mag, maar dan als een vriend, en niet meer maar ook nie minder

en jah, ik zou idd ook wel wat voor zijn verjaardag doen, al is het alleen maar om te laten zien dat je hem als goeie vriend niet kwijt wilt

sweet_mai
27 February 2005, 23:29
na lang twijfelen (ook nog op de dag zelf) heb k hem een berichtje gestuurd( zo van , wou je nog even een heel gelukkige verjaardag wensen).
Ik heb toen geen reactie gekregen. Maar een aantal dagen later stuurde hij een mail van ; ik wou eventjes laten weten dat ik van nummer verander.
Positief? of negatief?

Joeltja
28 February 2005, 12:11
positief....
want hij meld je dat hij een ander nummer heeft, dus hij heeft nie zoiets van,''stik derin'' maar wil wel contact met je houden, en dan moet je toch gewoon kunnen proberen vrienden te blijven, of weer te worden....

Kolkie
28 February 2005, 13:30
ja maar hij kan het ook bedoelen op de manier van.. omdat ik je niet meer wil spreken via (tel sms weet ik wat verander ik van nummer)

probeer hem eens gewoon een keer aan te spreken...
je moet gewoon moed bij mekaar schrapen en een keer op hem aflopen... jullie zijn tenslotte goede vrienden (geweest)

sweet_mai
1 March 2005, 08:10
als je een halve dag moet reizen kan ik niet zomaar om het even op hem aflopen é.
en hij heeft wel z'n nieuw nummer gegeven. als hij niet wou dat ik sms'jes stuur ( wat op ik op dit moment ook niet doe) zou hij z'n nieuw nummer toch niet geven.

Kolkie
1 March 2005, 18:51
nee daar heb je gelijk in maar ik wist niet dat hij je het nieuwe nummer ook had gestuurd