PDA

Bekijk de volledige versie : gwn vrienden dan maar


Yusura
27 February 2005, 21:57
ach, mss klinkt dit zo cliché, maar ik heb crush op een gast dat ik al een jaar ken.
kzei het hem al eens, mr dan werd ik onlangs weer erg verliefd op hem en k zei het hem nog s (mss was ie al van gedacht veranderd é) mr nee... en k ben dr zo écht niet goed van geweest
niemand buiten hem weet het, mr men vriendin begint het beetje door te hebben
mr zij is al anderhalf jaar gleden door hem afgewezen geweest en toch is ze jaloers hé :s
glik gisteren op t galabal, ij ging mee met me, hij had een mooie rode roos voor me gekocht... 'tteken van de liefde', zei hij, en derna zei ij ook: 'maar dat is niet de reden wrm ik dat kocht, je ziet dat graag dacht ik.' :( vrij rot , hij blijft zooo lief doen en me vastpakken enzo , terwijl ik weet dat het niet moglijk is om een koppel te wordn, hij IS gwn zo, hij doet zo bij zovele
en opt galabal was m'n vriendin constant met hem weg(terwijl ik wel zijn ticket kocht) en alsk over hem babbel, dan moet ze direct zegn van 'jaja, ik doe dat met hem ook hoor!'
andrs doet ze heel tof tegn me mr ja ... die jaloezie van haar
aan de ene kant vink mezelf heel kinderachtig omdat ik blijf treuren om ix dat toch niet goed komt ...
en aan de andre kant wordt k serieus down door die toestanden met m'n vriendin...

wat doe je in zo'n situaties hé *zucht*:no:

Jamiel
27 February 2005, 22:40
Probeer eerst even zoveel mogelijk normaal te typen, want dan is het leesbaarder voor anderen , en ze zullen eerder reageren :)

Ja ingewikkelde situatie. Maar laat je alsjeblieft niet gebruiken! Hij weet dat jij hem leuk vindt, en daar maakt hij gebruik van door lieve dingen aan je te geven.
Terwijl hij het eigenlijk aan iedereen geeft! Hij kwetst je daar dus een beetje mee.

Hij komt bij mij ook nogal over als een player, sorry if I'm wrong.
Maar stel dat hij dat niet zo is en jij weet het zeker, praat dan met hem hierover.
Zeg dat je het leuk vind dat je lieve dingen krijgt, maar dat je graag zou willen dat het wat meer betekende.

En als hij jullie band meer als vriendschap ziet, kun je hem niks verplichten.
Het is moeilijk om daarvan te switchen, omdat het twee compleet verschillende dingen zijn: Vriendschap en een relatie.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

Yusura
28 February 2005, 16:47
sorry voor m'n taaltje >_< k zal erop letten (hoewel ik sommige woorden van jullie hollanderdjes ook niet snap thih)

nee hij is geen player, en k heb hem er al over aangesproken, maar hij doet bij iedereen gewoon heel lief en ja ik ga het gewoon aanvaarden zoals het is... een vriendschap hé. en het is inderdaad zo, je kan hem tot niets verplichten en dat zal ik dus ook niet proberen, liefde kan je niet dwingen

bedankt voor je reply [really!]

bye

Silverken
1 March 2005, 19:39
Je zou met hem alleen eens moeten afspreken of zo :?