PDA

Bekijk de volledige versie : Hoever ben jij bereid om op stap te gaan?


bartje518
12 March 2005, 17:24
Als je zelf Bob bent, of niet natuurlijk :z

Wij gaan een paar keer per jaar tot Antwerpen of Köln, das allebei 3 kwartier vanaf hier. Verder ga ik ook echt niet :o

The Phit
12 March 2005, 18:04
het moet te fietsen zijn :z

bartje518
12 March 2005, 18:58
Dat is een breed begrip, Phit! Ik vond Heiloo-Waagplatz toch een eindje midden in de nacht 8)

The Phit
12 March 2005, 19:07
valt normaal wel mee als je snelste weg pakt, maar die miep wou via het bos, ik had die miep achterop en ze moest nog naar dr huis toe worden gebracht :z
Waagplein = 5 KM ofzo, dat moet normaal binnen 15 a 20 minuten wel gefietst kunnen worden ;)

theo tank
14 March 2005, 22:02
Afstand maakt mij niet zo gek veel uit..
Pak wel de trein, als ik zelf maar niet hoef te rijden, of het moet met een grote groep zijn dat er meerdere rijden.

Standaard avondje fiets ik ook altijd al 8 km om in Vlaardingen te komen, zoek daar altijd wel een slaaplaats hehe *)

bruggi
14 March 2005, 22:10
Hmm t mag bij mij heel ver zijn, als ik daar dan wel ergens kan slapen.
Rotterdam, Den Haag is ook wel goed te doen (max. half uur) als ik geen slaapplaats heb. Maar als ik zelf moet rijden blijf ik toch liever daar slapen.
En in Zoetermeer woon ik op 2 min. fietsafstand van 3 leuke tenten, dat is toch vaak ook wel lekker relaxed.

x-lizz-x
15 March 2005, 16:14
time-out gemert.. of versuz in belgie..

fasty
2 April 2005, 07:52
half uurtje afstand kan nog wel
maar niet meer

TheGroovMaster
3 April 2005, 12:24
fietsen niet meer als 30 min

auto gaan we soms wel 2uur rijden om ergens te komen

thali
3 April 2005, 13:37
Ver blijkbaar. Gisteren een half uur op de bus/twintig minuten met de wagen, twintig minuten trein en vijfentwintig minuten wandelen om er te geraken. (50-tal km) Maar dat was uitzonderlijk.

Meestal maximaal een 10-tal km, maar dan spelen mijn ouders en/of de ouders van een vriend(in) voor taxi.
Met de fiets mag ik enkel als het een straat hiervandaan is en ik word thuisgebracht door een jongen. Ouders :rolleyes: ...

slobjong
5 April 2005, 12:58
momenteel ben ik nog aangewezen op fietsje. daarop is dordrecht wel het verste. 's nachts op terugweg ong. uur onderweg met de noodzakelijke stops ;). en met de auto maakt niet uit zolang de chauffeur het veilig vind en het wil doen

TheGroovMaster
6 April 2005, 10:49
@thaliaaglaja, je bent nog een klein jong en teer meisje :) kijk als er nou zo een beer :Y) als ik mee fiets :p

Cinnie
30 April 2005, 13:37
fietsen?Half uurtje..niet langer.. en soms met auto naar ZAK in Duitsland! Das ook wel te doen :)