PDA

Bekijk de volledige versie : Loverboys


Jamiel
16 March 2005, 12:31
Even ter verduidelijking: Wat/wie is een loverboy?

Je komt als meisje een discotheek binnen en ziet een hele superknappe jongen staan. Hij komt op je af en palmt je helemaal in door lieve dingetjes te zeggen. Je spreekt telkens met hem af en krijgt verkering.
Hij geeft je zulke leuke en grote cadeau's waardoor je helemaal verliefd raakt op hem en je denkt dat hij ook helemaal gek op jou is.
Totdat hij vraagt aan jou of je een paar diensten voor hem wil bewijzen.
Je leent hem telkens geld omdat hij zo in de problemen zit, en moet met zijn "vrienden" naar bed. Je doet het dan maar, omdat hij zo gek op je is, en jij op hem.

Ja, die naieve meiden bestaan!! Het schijnt heel moeilijk te zijn om van zo'n jongen af te komen, en alleen de sterkste meiden lukt het.
Ik vind het persoonlijk heel erg dat je een kwetsbaar meisje zo kunt misbruiken.

- Kennen jullie, of zijn jullie slachtoffers van dit soort walgelijke kerels?
- Hebben jullie tips om hier uit de buurt te blijven?
- Wat zijn bijvoorbeeld de kenmerken van die jongens?
- Wat vinden jullie ervan ( vraag voor alle forumleden )?

Piraatje
16 March 2005, 12:35
-Ik ken geen slachtoffers.
-Ik denk dat je het niet kan voorkomen, zoiets zie je niet aan de buitenkant van zo'n jongen. Maar zodra hij zulke dingen van je gaat vragen moet je stoppen. Of dat tenminste proberen.
-Kan je ze dan herkennen? Ik denk het niet.. Niet alle knappe jongens hoeven zo te zijn..
-Ik vind het echt te ziek en misselijk voor woorden!! :no:

bartje518
16 March 2005, 17:02
Ik word dus alleen geacht om die laatste vraag te beantwoorden als ik het goed begrijp? 8)

Ik vind het te kansloos voor woorden dat meiden daar in trappen. Los van het feit det het van de loverboy zelf natuurlijk walgelijk is om misbruik te maken van de naïeviteit van het slachtoffer gebruik te maken.

Ik verbaas me vaker hoe naïef meiden vaak zijn en heel veel geloven van praatjes van jongens die ze nauwelijks kennen. Echt, ze zouden toch beter moeten weten want de voorbeelden zijn talrijk :S

PFP
16 March 2005, 18:15
bad guys zijn toch heel sexy?

Piraatje
16 March 2005, 18:25
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
bad guys zijn toch heel sexy?


Doh.. :yes:

Alpha
17 March 2005, 09:29
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik word dus alleen geacht om die laatste vraag te beantwoorden als ik het goed begrijp? 8)

Ik vind het te kansloos voor woorden dat meiden daar in trappen. Los van het feit det het van de loverboy zelf natuurlijk walgelijk is om misbruik te maken van de naïeviteit van het slachtoffer gebruik te maken.

Ik verbaas me vaker hoe naïef meiden vaak zijn en heel veel geloven van praatjes van jongens die ze nauwelijks kennen. Echt, ze zouden toch beter moeten weten want de voorbeelden zijn talrijk :S

ik ben het helemaal eens met bartje ... het is triest van de loverboys, maar ook naïef van de meiden zelf ...

appelshampoo
17 March 2005, 14:23
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
ik ben het helemaal eens met bartje ... het is triest van de loverboys, maar ook naïef van de meiden zelf ...

als jij een onzeker meisje bent, kan ik me best voorstellen dat je het geweldig vindt als een knappe jongen veel aandacht aan je besteedt..

Bazzemans
17 March 2005, 14:37
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
als jij een onzeker meisje bent, kan ik me best voorstellen dat je het geweldig vindt als een knappe jongen veel aandacht aan je besteedt..

Los van dat het begrijpelijk is blijft het toch naïef?

appelshampoo
17 March 2005, 15:01
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Los van dat het begrijpelijk is blijft het toch naïef?

klopt, maar op de manier hoe Alpha het zegt lijkt het net of het de eigen schuld van de meisjes is..

bartje518
17 March 2005, 15:07
Ja, dat is het toch ook? Wanneer je echt zó goedgelovig bent dan is het niemand anders schuld dan die van jezelf.. Zo'n loverboy maakt daar misbruik van en dat is triest. Je mag overigens blij zijn als ze het daarbij laten, er zijn er ook die je achter het raam zetten :{ (of heet het dan weer anders?!)

LoeLoe
17 March 2005, 15:45
Die loverboys weten precies wie ze moeten hebben:

Onzekere meisjes van een jaar of 15, die niet zo sterk in hun schoenen staan. En jah.. dan ben je dus een gemakkelijk doelwit voor die gasten.

Nu je wat ouder bent zul je misschien denken: daar zou ik nooit in trappen:no:

Maar hoe naief een mens ook kan zijn. Als jij het thuis niet zo goed hebt (en jah dat komt meer voor dan jij en ik in de gaten hebben), als je onzeker bent.. als je je gewoon niet goed voelt in je eigen lijf, en er komt dan zo'n onwijs lekker ding naar je toe die je alle aandacht van de wereld geeft en dure cadeaus etc etc.
Ik denk dat je er dan met je beide poten in trapt.

En misschien weet je diep van binnen wle dat er iets niet helemaal klopt aan de situatie. Maar juist omdat hij je zo op gemk weet te stellen en je alle aandacht geeft waar je altijd al naar hebt gezocht..zet dat je gedachten weer op een ander spoor en ga je gewoon mee in wat zo'n jongen zegt. En dan ben je dus slachtoffer.

Die gasten weten sommige meiden zo in te paaien.. echt erg.

bartje518
17 March 2005, 17:10
Op je 15e heb je in de regel niet zoveel geld dat je zo'n gast veel kunt lenen. Jamiel, heb je ook informatie over welke leeftijd we het hier hebben?

Sanne
17 March 2005, 17:13
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Op je 15e heb je in de regel niet zoveel geld dat je zo'n gast veel kunt lenen. Jamiel, heb je ook informatie over welke leeftijd we het hier hebben?

het is toch ook niet zo dat die meisjes geld lenen. Die meisjes krijgen vanalles en die loverboy wil dan dat ze dat met hun lichaam terugbetalen.

bartje518
17 March 2005, 17:23
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
het is toch ook niet zo dat die meisjes geld lenen. Die meisjes krijgen vanalles en die loverboy wil dan dat ze dat met hun lichaam terugbetalen.

Dit stond in Jamiels openingspost:

Je leent hem telkens geld omdat hij zo in de problemen zit, en moet met zijn "vrienden" naar bed. Je doet het dan maar, omdat hij zo gek op je is, en jij op hem.

Vandaar dat ik daar van uit ging :o

PFP
17 March 2005, 17:26
Loverboys zijn trouwens meestal allochtonen toch?

appelshampoo
17 March 2005, 21:42
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ja, dat is het toch ook? Wanneer je echt zó goedgelovig bent dan is het niemand anders schuld dan die van jezelf.. Zo'n loverboy maakt daar misbruik van en dat is triest. Je mag overigens blij zijn als ze het daarbij laten, er zijn er ook die je achter het raam zetten :{ (of heet het dan weer anders?!)

dat zijn juist de loverboys.. die de meisjes achter het raam zetten..

Jamiel
17 March 2005, 23:27
Het was idd een voorbeeld Bartje :) Maar het komt er eigenlijk op neer dat je voor je zogenaamde "vriendje's" problemen moet opdraaien. Dingen die je eigenlijk tegen je zin moet doen.

Voornamelijk in de discotheekscene vindt je die loverboys, en dan zit je al gauw vast in de leeftijdsgroep van jongeren tussen de 13/14-17 jaar ?

Pakspul
18 March 2005, 07:37
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Even ter verduidelijking: Wat/wie is een loverboy?

Je leent hem telkens geld omdat hij zo in de problemen zit, en moet met zijn "vrienden" naar bed. Je doet het dan maar, omdat hij zo gek op je is, en jij op hem.hem geld lenen? dan komt hij bij jou in de schuld te staan was het niet anders om?

Was het neit alleen dat hem om de cadeau's ging en dat hij het geld terug wil zij kan het niet betalen en vervolgens trappen ze haar de prositutie in?

bartje518
18 March 2005, 08:54
Dat dacht ik dus ook!

Jamiel
18 March 2005, 10:17
Wil je er meer over weten:

* Klik hier * (http://www.bewareofloverboys.nl/loverboys.htm)

Er staat inderdaad wel in dat een meisje haar cadeau's moet terugbetalen, maar dat het meer het idee van haar is, omdat hij al zoveel heeft gegeven. Ze wil wat terugdoen.

Maar ik ken ook een geval van een loverboy die beweerd geldproblemen te hebben en daar trapt het meisje dan in. Ze geeft hem alsmaar geld.

Ik ken zelfs nog een situatie, dat als het geld van haar op is, dat ze het maar moet terugverdienen door in de prostitutie te gaan.

BlackTurtle
19 March 2005, 16:28
het is walgelijk te noemen dat jullie die meisjes naief durven te noemen, die loverboys teringhufters, zoeken juist de minder inteligente meiden uit, daar zoeken ze naar, mijn vader heeft er een paar op de groep gehad wat een walgelijk volk is dat.

dure kados gevenm geurtjes uit eten, met geld wat van bovenaf komt het meisje langzaam aan helemaal verleifd maken en daarna onder druk zetten om te gaan hoereren, het is een kwalijke zaak, liefde maakt blind , dat is hun wapen, en hoe ze er uit zien? zoals ieder ander. nederlandse loverboys, marrokaanse loverboys, antilliaanse loverboys, afrikaanse loverboys , je hebt ze in alle soorten en maten, en het probleem is dat tegen de tijd dat het zo ver is de meiden als dusdanig verliefd zijn dat ze het niet meer zien.

masaal ophangen dat volk.

Piraatje
19 March 2005, 16:31
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
het is walgelijk te noemen dat jullie die meisjes naief durven te noemen, die loverboys teringhufters, zoeken juist de minder inteligente meiden uit, daar zoeken ze naar, mijn vader heeft er een paar op de groep gehad wat een walgelijk volk is dat.

dure kados gevenm geurtjes uit eten, met geld wat van bovenaf komt het meisje langzaam aan helemaal verleifd maken en daarna onder druk zetten om te gaan hoereren, het is een kwalijke zaak, liefde maakt blind , dat is hun wapen, en hoe ze er uit zien? zoals ieder ander. nederlandse loverboys, marrokaanse loverboys, antilliaanse loverboys, afrikaanse loverboys , je hebt ze in alle soorten en maten, en het probleem is dat tegen de tijd dat het zo ver is de meiden als dusdanig verliefd zijn dat ze het niet meer zien.

masaal ophangen dat volk.


Juist!!

Atjeuh
20 March 2005, 19:20
Ik ben het met blackturtle eens.

Gelukkig zelf nooit mee in aanraking geweest, of iemand gekend die er mee in aanraking is geweest