PDA

Bekijk de volledige versie : werchter


eniT
20 March 2005, 21:08
wie gaat er naar rockwerchter, welke dag en heb je al tickets?

ik ga voor 1 dag (mag niet meer) de vrijdag normaalgezein. moet m'n ticket nog bestellen, maar amai, duur dat die zijn! :{

oja, de nederlanders hier kennen dat mss niet? Tis echt een heel bekend festival in belgie! :+

bartje518
20 March 2005, 22:42
Ik geloof dat iedereen het wel kent :p Hebie ergens een lijst met wat er dit jaar komt?!

dext0r
20 March 2005, 23:08
het is altijd nog goedkoper dan lowlands :D
en damn ik wil er naartoe:D

dext0r
20 March 2005, 23:22
:D


IK MOET IK MOET IK MOET

bartje518
21 March 2005, 07:13
REM dus ook weer, die wil ik altijd nog eens live zien :{:(

appelshampoo
21 March 2005, 07:16
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
REM dus ook weer, die wil ik altijd nog eens live zien :{:(

ze komen ook op dat festival van yorin :)

bommelding
21 March 2005, 16:03
Ik heb zaterdag tickets besteld voor de volle 4 dagen :p mooi begin van de vakantie :yes:

L_angeldc
22 March 2005, 13:05
ik ga misschien wel, staan wel wat leuke dingen bij en ik wil the mars volta alsnog zien (hoewel in een zaal het toch veel leuker is :()

hoe duur is het eigenlijk allemaal?

anemic
22 March 2005, 13:51
2 jaar achter elkaar heeft werchter toch stiekem wel het ruigste programma van alle early summer festivals. gaat weer uitverkopen 100% zeker.

al moet ik zeggen dat het voor iemand die iets nieuws zoekt verre van interessant is. het is eigenlijk een best saai programma, maar wel degene met de meeste grote namen.

Ancalagon
22 March 2005, 15:53
Kraftwerk en Nine Inch Nails en Mars Volta en Queens of the Stone-Age en en 8-)

2 jaar geleden ook geweest en toen was het ook geweldig, maar nu heb ik geen geldd

L_angeldc
22 March 2005, 16:17
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
2 jaar achter elkaar heeft werchter toch stiekem wel het ruigste programma van alle early summer festivals. gaat weer uitverkopen 100% zeker.

al moet ik zeggen dat het voor iemand die iets nieuws zoekt verre van interessant is. het is eigenlijk een best saai programma, maar wel degene met de meeste grote namen.

Nee dat klopt, alles wat der staat is of al heeel erg bekend of in ieder geval redelijk bekend enzo. Jammer want kleine namen zijn soms ook best leuk, dan kan je je nog laten verrassen enzo.

dext0r
22 March 2005, 16:45
120euro voor vier dagen pret.
15euro voor de camping
op woensdagavond heen, maandagavond terug = Week OV en in belgie is je werchter ticket je treinticket heb ik toch altijd begrepen.

bommelding
22 March 2005, 19:31
ja je ticket is je treinticket maar wel enkel als je voor de 4 dagen een ticket hebt dacht ik. Mensen die voor 1 dag gaan moeten trein appart betalen.

luie-donder
22 March 2005, 19:44
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
wie gaat er naar rockwerchter, welke dag en heb je al tickets?

ik ga voor 1 dag (mag niet meer) de vrijdag normaalgezein. moet m'n ticket nog bestellen, maar amai, duur dat die zijn! :{

oja, de nederlanders hier kennen dat mss niet? Tis echt een heel bekend festival in belgie! :+

klopt, ken het niet! *)

Atjeuh
22 March 2005, 19:55
ik denk dat ongeveer iedereen rock werchter toch wel kent :?

en nee ik ga niet

TheGroovMaster
22 March 2005, 21:33
wanneer is het dan? ik wil best wel dagje komen!! ziet er vet uit die line up!

L_angeldc
26 March 2005, 14:51
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
120euro voor vier dagen pret.
15euro voor de camping
op woensdagavond heen, maandagavond terug = Week OV en in belgie is je werchter ticket je treinticket heb ik toch altijd begrepen.

hmmm 120 euro is toch best veel geld :{
Komt er dan ook nog es 15 euro voor camping bij of zit dat bij een 4daags ticket al bij dan?

prinskoekje
26 March 2005, 16:22
Ik heb er gisteren nog met een vriend over gesproken.

We hebben afgesproken dat we nog wel gingen. 'k weet nog wel niet of we dit jaar gaan:x

bah, we zien wel!:{

dext0r
26 March 2005, 17:48
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
hmmm 120 euro is toch best veel geld :{
Komt er dan ook nog es 15 euro voor camping bij of zit dat bij een 4daags ticket al bij dan?

komt er wel bij, maar deel dat bedrag eens door 4, naar verhouding is dat echt wel goedkoop hoor....het is alleen een smak geld in 1x .
lowlands is 115euro ofzo voor slechts 3 dagen, en doorgaans met een slechter programma dan werchter..

Ancalagon
27 March 2005, 15:12
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
komt er wel bij, maar deel dat bedrag eens door 4, naar verhouding is dat echt wel goedkoop hoor....het is alleen een smak geld in 1x .
lowlands is 115euro ofzo voor slechts 3 dagen, en doorgaans met een slechter programma dan werchter..

het leuke van lowlands is alleen wel dat ze meer dan muziek doen.

maar ik geloof wel dat ik werchter gezelliger vond

bartje518
27 March 2005, 23:05
Werchter heeft gewoon het beste programma van wat er hier in de omgeving te krijgen is.. Dat berekenen ze dan door in de prijs. Als ik kijk wat er op Pinkpop komt dan is het weinig aansprekend meer :no:

dext0r
14 April 2005, 22:16
tickets zijn overigens alweer een tijdje binnen ;x
online bestellen hatseflats.. hoef de deur er niet eens voor uit.

Ancalagon
18 April 2005, 19:45
mm op een paar namen na niet echt een denderend programma, en de combi tickets zijn uitverkocht

zo.

biffyclyro
20 April 2005, 14:56
ik wil ook, maar ik kom een dag voordat het begint terug van 8 dagen portugal en de eerste dag is mijn diploma-uitreiking :[

oh naja combitickets uitverkocht? dan hoef ik niet eens meer erover na te denken.

Cinnie
30 April 2005, 13:34
Lijkt me wel erg gezellig..maar niet egt mijn muzieksmaak :(