PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe makkelijk ben jij in het aanspreken van mensen?


bartje518
23 March 2005, 14:08
Als je een leuke meid/jongen ziet, hoe makkelijk stap je erop af en wat zeg je dan?

Saarah
24 March 2005, 12:45
Haha, zelf durf ik er amper/niet op afstappen. Nuja, hangt ook wel van de situatie af enzo.
Maar één van m'n vriendinnen (die er eigenlijk altijd bij is als ik uitga), durf echt op iedereen af te stappen :D. Dus als ik echt iemand wil leren kennen ofzo, of als iemand me heel leuk lijkt, vraag ik aan haar of zij er niet ff op wilt afstappen. En dat doet ze eigenlijk altijd :D

Stevie
24 March 2005, 13:04
nou ik spreek niet zo vaak iemand aan, soms weleens voor iemand anders :z ben er niet zo goed in

Cataclysm
24 March 2005, 13:31
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als je een leuke meid/jongen ziet, hoe makkelijk stap je erop af en wat zeg je dan?

Ik ben echt erg als het hierop aankomt. Op zulke momenten heb ik weinig lef.

The Phit
24 March 2005, 13:34
Ik wordt meestal aangesproken, om de meest uitlopende redenen, dan dat ik andere mensen aanspreek. Als ik zo'n kansloze AZ gozert zie bijvoorbeeld, is het wel grappig om een discussie met ze te voeren :z :D. Ik leer eigenlijk meestal iemand anders kennen omdat die weer een vriend is van een vriend etc 8)

LexS
24 March 2005, 13:44
Ben ooit echt erg geweest in dat soort dingen. Dat ik nooit iemand aan durfde te spreken omdat ik toch dacht dat ze weg zou lopen oid. Maar inmiddels ben ik er eigenlijk helemaal niet moeilijk in. Gewoon op iemand afstappen en iets standaards zeggen ofzo. Openingszinnen doe ik niet aan want dat vind ik super onorgineel.

Nu stap ik niet op iedereen af ofzo maar soms doe ik het weleens. Overigens doe ik het niet zomaar als diegene omringd is door mensen maar wacht ik wel even tot hij (maar meestal) zij kijkt of even alleen is ofzo. :)

Cataclysm
24 March 2005, 13:49
Openingszinnen zijn inderdaad nogal overrated. Beetje geforceerd leuk gaan lopen doen.

x-lizz-x
24 March 2005, 19:27
te makkelijk.. Zou af en toe willen dat ik wat minder was..

Bazzemans
24 March 2005, 20:34
te moeilijk.. zou af en toe willen dat ik het wat beter kon..

The6thgate
24 March 2005, 22:54
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
te moeilijk.. zou af en toe willen dat ik het wat beter kon..
same here. ben er ook niet echt een held in. ofja, eigenlijk alleen bij meiden waar ik geinteresseerd in ben, anders ben ik er wel wat makkelijker in

bartje518
24 March 2005, 23:11
Ik spreek sowieso geen helemaal vreemde meiden aan. Alleen meiden die ik dan weer via vrienden ken. Of ik moet flink wat gezopen hebben :D

The6thgate
24 March 2005, 23:15
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Of ik moet flink wat gezopen hebben :D
dat heb af en toe ook ja. probleem is dat ik bezopen echt de meest onzinnige en onnozele dingen eruit gooi dan dus dat werkt ook niet:+

lieve colafles
25 March 2005, 17:39
ik wil dat nog steeds kunnen..

als iemand eenmaal iets tegen mij zegt ben ik heel makkelijk in de communicatie..

zoals vandaag, ben gewoon met een vreemde die ik op straat tegen kwam naar een of ander iets geweest..


maar als ik zelf iemand moet aanspreken :no:

maar dat ga ik leren :thumbsup:

Atjeuh
25 March 2005, 18:08
ik ben meer de persoon die voor andere contacten legt :+

eniT
25 March 2005, 21:20
vind het echt ongelooflijk moeilijk om gewoon iemand wildvreemd aan te spreken... moet al echt een goeie reden ervoor hebben.

en iemand aanspreken omdat ie ongelooflijk knap is? als ik al me moed bij mekaar schraap, maar dan sta ik daar meestal toch gewoon te stotteren en rood te worden

TheGroovMaster
26 March 2005, 03:05
vandaag was ik erg makkelijk :) veel leuke nieuwe mensen leren kennen :) was super gezellig :)

Kratos
26 March 2005, 09:10
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
te moeilijk.. zou af en toe willen dat ik het wat beter kon..

Piraatje
26 March 2005, 10:01
Ik heb er geen problemen mee. Doe het gewoon.

L_angeldc
26 March 2005, 14:53
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
ik wil dat nog steeds kunnen..

als iemand eenmaal iets tegen mij zegt ben ik heel makkelijk in de communicatie..

maar als ik zelf iemand moet aanspreken :no:


dito

bruggi
28 March 2005, 14:14
Ik ben er over het algemeen heel makkelijk in. Zelfs op zo'n manier dat ik af en toe zelf achteraf denk, waarom zei ik dat zomaar :+ . Maar meestal leidt het tot grappige situaties of leuke contacten dus ben wel blij dat ik in dat opzicht niet verlegen ben :) .
Uitzondering is als iemand een heel afstandelijke/arrogante uitstraling heeft (vrouw/man maakt niet uit), dan zeg ik niks. Ofwel omdat zo iemand me niet gezellig/leuk lijkt, ofwel omdat ik verwacht dat diegene niet op mij zit te wachten :p.

fasty
29 March 2005, 20:59
heel makkelijk
maar als jijzelf weer heel de tijd moet zorgen dat het gesprek op gang blijft
dan haak ik af :rolleyes:

bartje518
30 March 2005, 12:17
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Uitzondering is als iemand een heel afstandelijke/arrogante uitstraling heeft (vrouw/man maakt niet uit), dan zeg ik niks. Ofwel omdat zo iemand me niet gezellig/leuk lijkt, ofwel omdat ik verwacht dat diegene niet op mij zit te wachten :p.

Omg, hoe herken je zoiets? :o Ik hoor dat vrij vaak naderhand als ik met iemand dan toch gepraat heb (op wat voor manier dan ook ';)) dat ik uitstraal dat ik geen zin heb in een gesprek :-S Ik sta vrij vaak met vrienden te praten of gewoon wat te dansen maar volgens mij straal ik toch niks arrogants of afstandelijks uit :(

bruggi
30 March 2005, 12:31
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Omg, hoe herken je zoiets? :o Ik hoor dat vrij vaak naderhand als ik met iemand dan toch gepraat heb (op wat voor manier dan ook ';)) dat ik uitstraal dat ik geen zin heb in een gesprek :-S Ik sta vrij vaak met vrienden te praten of gewoon wat te dansen maar volgens mij straal ik toch niks arrogants of afstandelijks uit :(

Dat hoor ik ook wel eens dat ik dat afstandelijke uitstraal, alsof ik niet wil dat iemand met me komt praten. Nou is dat soms ook zo (in de trein bijv. als ik net wakker ben :p), maar meestal bedoel ik het helemaal niet zo.
Maar ik weet dus niet hoe je dat bij jezelf voorkomt, ik schijn het zelf dus ook te hebben. Je kunt het iig bestrijden door dan maar zelf tegen mensen te gaan praten denk ik ;). Of ff vriendelijk lachen natuurlijk, is makkelijker.8)

anemic
31 March 2005, 14:14
de laatste maanden erg makkelijk alhoewel ik mezelf als een beetje verlegen zie
maarja als je in een stad in het buitenland komt waar je fucking niemand kent en je moet er 6 maanden wonen, dan heb je weinig keus.. dus dat heeft me wel geholpen..