PDA

Bekijk de volledige versie : Naar welke film kijk jij uit?


Amneris
30 March 2005, 10:24
Is er een film waarop je bijna niet kunt wachten tot 'ie de bioscopen verovert? Informatie graag :).

Ik verheug me ontzettend op Charlie and the Chocolate Factory... niet alleen omdat Charlie and the Chocolate Factory gewoon geweldig is maar zeker omdat de film geregisseerd is door Tim Burton en Johnny Depp Willy Wonka vertegenwoordigt :thumbsup: .


http://chocolatefactorymovie.warnerbros.com/images/teaser_onesheet.jpg

Headliner
30 March 2005, 10:50
Star wars: episode 3 8-)

chica
30 March 2005, 11:14
Ik zag laatst een voorfilmpje wat mij wel aansprak.. The Interpreter ofzo?

Kolkie
30 March 2005, 11:51
ik hoorde dat gisteren de premaire er van was in nederland...

Be cool

met john travolta (of zoiets)
en uma thurman (of zoiets)

ze hebben ook altijd van die moeilijk namen

The Phit
30 March 2005, 12:44
Depp is gaaf :7

Alpha
30 March 2005, 13:30
Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Stevie
30 March 2005, 13:36
ik ben op een manier wel benieuwd naar batman begins, of die net zo slecht wordt als de voorganger :'( en sin city.

Denden 100 piek
30 March 2005, 14:24
Alle bovengenoemde films met name Star Wars Episode III, behalve The Interpreter want die ken ik niet.

Maar de film waar ik al HHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLL erg lang naar uitkijk, is de film die mijn gamershart zal doen smelten. De film die het verhaal vervolgt van mijn favoriete game, namelijk Final Fantasy VII. Ik heb het over Final Fantasy VII: Advent Children. Maar die gaat de bioscopen niet veroveren, want het is een DVD-release. Maar dat boeit ff niet.

dext0r
30 March 2005, 14:41
starwars kijk ik ook naar uit ..

en die trailer van willy wonka is grappig :D
op apple.com kun je hem bekijken.

Red_Scorpion
30 March 2005, 16:05
Revolver van Guy Ritchie. Hopelijk weer net zo goed als Lock stock en Snatch

Kumite met Jerome le Banner, Gary Goodridge, Michael Mc Donald, Musashi (en jean claude van damme, maar die boeit niet)

Survive Style 5+ Japanse films doen het altijd goed bij mij, en dan als Vinnie Jones erin meespeelt helemaal.

The Transporter 2, want deel 1 vond ik wel vet.

En ook net als Denden Final Fantasy VII the movie
8)

Impressions
30 March 2005, 16:12
FF7, advent children 8-)

Banaan
30 March 2005, 16:30
Revolver
Batman Begins, kijken of hij Memento-technieken kan volhouden :Y)
Mr and Mrs Smith
Charlie and the Chocolate Factory
Inglorious Bastards (over 2 jaar ofzo)
en nog wel heel veel meer die ik zeker vergeet maar het gaat mij om:

STAR WARS EP. III!!!!!

SpiNe
30 March 2005, 16:38
sin city

Banaan
30 March 2005, 16:42
Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
sin city

één van de films die ik vergeten was...

Stevie
30 March 2005, 16:43
he ik had em ook al gezegd anders 8)

Banaan
30 March 2005, 16:52
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
he ik had em ook al gezegd anders 8)
Hehe ;) Nouja ik ga alleen voor Benicio Del Toro, hij gaat de film volgens mij enorm ownen.

Stevie
30 March 2005, 16:58
ooh ik ga voor elijah wood :$:$:$

Banaan
30 March 2005, 21:44
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ooh ik ga voor elijah wood :$:$:$

Wie? :$:$:$

Stevie
30 March 2005, 21:45
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Wie? :$:$:$

die lekkere frodo uit LOTR :9~

Ar-Tuur
31 March 2005, 10:34
Naar Inglorious bastards ben ik ook wel erg benieuwd _0_

Dr komen ook nog wel wat oorlogsfilms aan waar ik nieuwsgierig naar ben. Brad Pitt in They fought alone, The long green shore met Russel Crowe, The few met Tom Cruise, In enemy hands en Colditz (Tom Cruise en.. Ben Affleck :{)

Daarnaast komt er een soort Band of Brothers, maar dan in de Pacific theatre! Wederom een samenwerking van Tom Hanks, Steven Spielberg's Dreamworks en HBO. Als het net zo goed wordt als de eerdere BoB dan kan ik niet wachten en wordt het weer magistraal. Maar helaas helaas: "De productie zit nog in een vroeg ontwikkelingsstadium en helaas is er geen verdere informatie over dit project bekend".:(

fasty
31 March 2005, 14:16
k zou weleens die nieuwe star wars film zien
wanneer komt ie eigenlijk uit?

eniT
2 April 2005, 11:36
de pirates of the caribbean 2!! heb wel een beetje scrhik dat hij gaat tegenvallen...
en heb ergens gelezen dat er een film uitkomt met johnny depp en josh hartnett samen in de hoofdrol! die wilk ook zeker niet missen! :9

Alpha
2 April 2005, 19:03
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Naar Inglorious bastards ben ik ook wel erg benieuwd _0_

Dr komen ook nog wel wat oorlogsfilms aan waar ik nieuwsgierig naar ben. Brad Pitt in They fought alone, The long green shore met Russel Crowe, The few met Tom Cruise, In enemy hands en Colditz (Tom Cruise en.. Ben Affleck :{)

Daarnaast komt er een soort Band of Brothers, maar dan in de Pacific theatre! Wederom een samenwerking van Tom Hanks, Steven Spielberg's Dreamworks en HBO. Als het net zo goed wordt als de eerdere BoB dan kan ik niet wachten en wordt het weer magistraal. Maar helaas helaas: "De productie zit nog in een vroeg ontwikkelingsstadium en helaas is er geen verdere informatie over dit project bekend".:(

wist niet dat er een nieuwe BoB uitkwam ... als hij net zo goed wordt als de eerste wil ik hem weer op DVD hebben.

ook naar The Long Green Shore met kijk ik uit ... lijkt me wel een goede film

Banaan
2 April 2005, 19:05
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
wist niet dat er een nieuwe BoB uitkwam ... als hij net zo goed wordt als de eerste wil ik hem weer op DVD hebben. Ja, ik ben de naam vergeten maar het is eigelijk een kortere mini serie..6 delen zijn ze van plan

Alpha
2 April 2005, 19:24
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Ja, ik ben de naam vergeten maar het is eigelijk een kortere mini serie..6 delen zijn ze van plan

naja ... 6 is al beter als niks :) vond de originele serie echt vreselijk goed :)

Banaan
2 April 2005, 20:21
Oeps, schaam:

A 10-part mini-series from the creators of "Band of Brothers" telling stories of America's battle with the Japanese in the Pacific during World War II.

Dus :+

AMF
2 April 2005, 20:58
charlie and the chocolate factory :yes:

MrInsane
7 April 2005, 18:50
ik ga ook voor Be Cool met John Travolta hopelijk schitterd die net zo als in Pulp Fiction

The6thgate
7 April 2005, 18:58
star wars, maar aan de andere kant vrees ik dat ie een beetje te over the top wordt.

the interpreter lijkt me ook leuk

Wheely
7 April 2005, 19:37
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
Star wars: episode 3 8-)

my man!

Naar deze film kijk ik al sinds mn geboorte uit gewoon..zo voelt het tenminste.
En dan ben ik ook wel weer zo nerd dat ik mijn vriendin er lekker mee naartoe ga sleuren (desnoods bij haar haren). Moet ik wel opletten dat ik niet ga kwijlen als natalie portman in beeld komt |:(

CharmedOne
7 April 2005, 20:20
the fantastic four!!

Ancalagon
8 April 2005, 10:27
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
charlie and the chocolate factory :yes:

+
corpse bride
+
natalie portman..ehh star wars
en ik geloof dat er ook een nieuwe film komt over Guevara, met Benicio del Toro, en als die komt ben ik ook benieuwd

Red_Scorpion
1 November 2005, 13:58
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Revolver van Guy Ritchie. Hopelijk weer net zo goed als Lock stock en Snatch

Kumite met Jerome le Banner, Gary Goodridge, Michael Mc Donald, Musashi (en jean claude van damme, maar die boeit niet)

Survive Style 5+ Japanse films doen het altijd goed bij mij, en dan als Vinnie Jones erin meespeelt helemaal.

The Transporter 2, want deel 1 vond ik wel vet.

En ook net als Denden Final Fantasy VII the movie
8)

Revolver: ZWAAAAAAAAAAAAAAAAARE tegenvallert
Kumite: productie gestopt
Survive Style 5+: vet
Transportert 2: tegenvallert
Final Fantasy VII: tegenvallert

Denden 100 piek
1 November 2005, 15:48
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion

Final Fantasy VII: tegenvallert

Ik geloof je niet, ik haal de DVD volgend jaar toch. :)

biffyclyro
2 November 2005, 15:58
HARRYYYY :love:

en vrijdag corpse bride :)

biffyclyro
2 November 2005, 16:00
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
+
corpse bride
+
natalie portman..ehh star wars
en ik geloof dat er ook een nieuwe film komt over Guevara, met Benicio del Toro, en als die komt ben ik ook benieuwd

jaaa de originele naam che krijgt die geloof ik.

Sammo
15 August 2006, 12:40
Harry Potter 5!!!

AmbyPur
15 August 2006, 12:42
Oude up maar hij kan wel open blijven :o

Melisss
15 August 2006, 12:44
Pirates 3