PDA

Bekijk de volledige versie : iedereen haat mij


marret
31 March 2005, 21:20
Hallo...
Ik heb het gevoel dat iedereen een hekel aan mij heeft omdat ik niet perfect genoeg ben.
een paar voorbeelden.
de jopie popies lachen me door de kleding die ik leuk vind uit
Ik ben 16 en ik heb nog nooit gezoend
Ik heb altijd ruzie met mijn moeder omdat zij vind dat ik niet mag laten merken dat ze me irriteerd
mijn vader wordt altijd boos op mij ook al doe ik m'n best om het in ieder geval met 1 ouder leuk te hebben (ik woon bij mijn vader mijn ouders zijn net een jaar uit elkaar) en ik zeg nooit wat over iets wat mijn vader doet ook al vind ik het niet altijd leuk.
met mijn laatste vriendje is het anderhalf jaar geleden uitgegaan omdat hij niet bij mij in de buurt durfde te komen
:( Ik heb een vriendin die zich vreselijk aan me op dringt maar tog alleen maar neemt en nooit geeft ze zegt altijd dat mijn moeder gelijk heeft en dat zij alles beter kan...
Ik kom altijd alleen thuis omdat ik 8 km van mijn school en vrienden woon...
eigenlijk heb ik gewoon de behoefte aan een leuk vriendje maar die kan ik tog niet krijge
waarschijnlijk is dit de zoveelste saaie zeikbrief die jullie krijgen sorry daarvoor:$

heavenbitch
31 March 2005, 21:29
ahhh
je hebt me geraakt...met je brief (ik meen het)
maarre je hebt nog wel goede vriendinnetjes like doos

muts hvj en die ene is gewoon een irritante achterbaks kutwijf

kuzz heavenbitch :wave: :love:

marret
31 March 2005, 21:32
hovj(K)
je heb gelijk over maryse (ik hoop dat ze het bij het bastiaan ragas forum heeft gelaten;))

heavenbitch
31 March 2005, 21:34
ik hoop dat ze uberhaupt weet wat een forum is... maryse =:loser:

marret
31 March 2005, 21:37
ja dat weet ze ik heb haar iets te vaak op het bastiaan ragas forum (ja het bestaat egt) gezien om te denke dat ze het niet weet wat he tis

prinskoekje
31 March 2005, 21:37
Als ik je bericht lees, heb je toch wel vrienden; zij vinden je dus wel vriendelijk.

Verder is 8km toch niet zo ontzettend ver. :{

Maar dit alles is natuurlijk een magere troost:(

Kratos
31 March 2005, 21:46
Ik heb ook nog nooit een vriendinnetje gehad hoor.:(

Cataclysm
31 March 2005, 21:55
Oorspronkelijk geplaatst door marret
Hallo...
Ik heb het gevoel dat iedereen een hekel aan mij heeft omdat ik niet perfect genoeg ben.
een paar voorbeelden.
de jopie popies lachen me door de kleding die ik leuk vind uit
Ik ben 16 en ik heb nog nooit gezoend
Ik heb altijd ruzie met mijn moeder omdat zij vind dat ik niet mag laten merken dat ze me irriteerd
mijn vader wordt altijd boos op mij ook al doe ik m'n best om het in ieder geval met 1 ouder leuk te hebben (ik woon bij mijn vader mijn ouders zijn net een jaar uit elkaar) en ik zeg nooit wat over iets wat mijn vader doet ook al vind ik het niet altijd leuk.
met mijn laatste vriendje is het anderhalf jaar geleden uitgegaan omdat hij niet bij mij in de buurt durfde te komen
:( Ik heb een vriendin die zich vreselijk aan me op dringt maar tog alleen maar neemt en nooit geeft ze zegt altijd dat mijn moeder gelijk heeft en dat zij alles beter kan...
Ik kom altijd alleen thuis omdat ik 8 km van mijn school en vrienden woon...
eigenlijk heb ik gewoon de behoefte aan een leuk vriendje maar die kan ik tog niet krijge
waarschijnlijk is dit de zoveelste saaie zeikbrief die jullie krijgen sorry daarvoor:$


Je bent een lieve meid, dat merk ik al aan de manier waarop je dit post. Probeer je niet teveel van een ander aan te trekken. Dit is niet makkelijk, weet ik uit ervaring. Zeker als het je eigen ouders zijn. Wees trots op wie je bent, je bent veel meer dan sommigen beweren. Maak je niet druk om zoenen en vriendjes en weet ik wat allemaal nog meer, je bent nog erg jong.

n0sf3ratu
31 March 2005, 22:00
gewoon lol maken, kan iedereen

Alpha
1 April 2005, 07:44
probeer er alsnog het beste van te maken ... sterkte :aai:

thali
1 April 2005, 10:10
Oorspronkelijk geplaatst door marret

Ik heb het gevoel dat iedereen een hekel aan mij heeft omdat ik niet perfect genoeg ben.
Niemand is perfect. Daarom mag niemand je haten. Het enige wat jij nodig hebt is een beetje zelfvertrouwen.
Ik heb/had dat gevoel ook en dat komt gewoon omdat je voortdurend aan jezelf twijfeld en je niemand wilt benadelen. (In mijn geval is dat toch zo.) Ik ben bang dat mensen me minder leuk gaan vinden omdat ik iets wel of niet doe. Je moet gewoon doen wat je leuk/goed vindt. Echte vrienden gaan dat niet erg vinden.

Oorspronkelijk geplaatst door marret
de jopie popies lachen me door de kleding die ik leuk vind uit
Daar zeg je het zelf al: jopie popies. Je draagt toch gewoon de kleren waar je je goed in voelt. En of dat nu het volgen van de mode is of een totaal eigen kledingsmaak betreft, jij bent degene die het draagt, niet zij. Je laat toch niet een paar huppeltrutten bepalen wat jij aandoet zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door marret
Ik ben 16 en ik heb nog nooit gezoend
Duss? Ik word er binnenkort 17: ik heb nog nooit een vriendje gehad, laat staan gezoend. Je bent heus niet dé uitzondering op de regel ;).

Oorspronkelijk geplaatst door marret
Ik heb altijd ruzie met mijn moeder omdat zij vind dat ik niet mag laten merken dat ze me irriteerd
mijn vader wordt altijd boos op mij ook al doe ik m'n best om het in ieder geval met 1 ouder leuk te hebben (ik woon bij mijn vader mijn ouders zijn net een jaar uit elkaar) en ik zeg nooit wat over iets wat mijn vader doet ook al vind ik het niet altijd leuk.
Je ouders hebben het nu beiden wat moeilijk wrs. Een jaar is nog niet heel erg veel.
Was het ervoor ook al of nog niet?

Oorspronkelijk geplaatst door marret
eigenlijk heb ik gewoon de behoefte aan een leuk vriendje maar die kan ik tog niet krijge
We zegt dat? Ik heb het al gezegd: een beetje zelfzekerder zijn, marret. Dat heb je nodig in het leven. En dat heb je ook nodig om op die ene leuke jongen af te stappen. :).

slobjong
1 April 2005, 10:34
kom op, trenk je niets aan wat anderen van je vinden en ga je eigen leven leven en bepalen. heb ik ook gedaan toen ik het moeilijk had en het gaat steeds beter met me.

kom op:thumbsup:

fasty
1 April 2005, 12:36
wat kan jou het schelen wat die "popie jopies"
van je denken
ga gewoon je eigen weggetje en niet diegene van wat iedereen van je denkt ;)

Flater
1 April 2005, 12:41
Mooi gezegd thaliaaglaja :yes:

(Maar je hebt nog steeds een rotnaam die ik maar niet goed uit kan spreken :+ )

marret
3 April 2005, 14:26
thnx voor alle lieve berichtjes

Nevsehirli
4 April 2005, 11:55
Je moet gewoon andere vrienden zoeken en niet laten zien dat je bang bent...

Je moet gewoon lui die jou beginnen te kutten, klappen geven en zeggen dat ze zielig zijn, dat lucht en op en je voelt je een tijdje the Woman..:]

Joeltja
4 April 2005, 20:35
kzou juist geen andere vrienden zoeken, gewoon helemaal jezelf zijn, en degene waar je dan nog steeds terecht kunt, dat zijn dan de échte vrienden

en niet alleen denken aan de dingen die je niet hebt, of niet lekker lopen, denk ook aan de dingen die je wel hebt, dat is ook heel belangrijk...

het allerbest ermee verder:*

MrInsane
5 April 2005, 20:30
Jeetje dat zijn wel heel veel dingen bij mekaar zeg.
Nou ik heb een paar tips

1: loos die vriendin want vrienden die horen te geven en te nemen en je niet af te zeiken over of je ouders nou wel of niet gelijk hebben.
2: Dat gepest je nix van aantrekken je moet zelf je kleren leuk vinden niet een of andere muts uit je klas.
3: maak je geen zorgen over een relatie des te meer je je zorgen maak des te langer duurt het want dat probleem heb ik ook gehad en toen het me nix meer kon schelen had ik in 2 week ineens een vaste relatie :D

nou veel succes

Loy
5 April 2005, 20:39
Oorspronkelijk geplaatst door marret
zeg nooit wat over iets wat mijn vader doet ook al vind ik het niet altijd leuk.


uuh sorry? :huh:

appelshampoo
6 April 2005, 07:59
>>> move to psychologie en filosofie?

Nevsehirli
6 April 2005, 16:21
Ja laat maar verhuizen, en nog iets, degenen die jue uitlachen op basis van je foto zijn zelf lelijkerd die geen wijven of kerels kunnen krijgen..:Z

Yoow
12 April 2005, 15:02
Hard voor je.

luie-donder
12 April 2005, 15:52
Oorspronkelijk geplaatst door marret
Hallo...
Ik heb het gevoel dat iedereen een hekel aan mij heeft omdat ik niet perfect genoeg ben.
een paar voorbeelden.
de jopie popies lachen me door de kleding die ik leuk vind uit
Ik ben 16 en ik heb nog nooit gezoend
Ik heb altijd ruzie met mijn moeder omdat zij vind dat ik niet mag laten merken dat ze me irriteerd
mijn vader wordt altijd boos op mij ook al doe ik m'n best om het in ieder geval met 1 ouder leuk te hebben (ik woon bij mijn vader mijn ouders zijn net een jaar uit elkaar) en ik zeg nooit wat over iets wat mijn vader doet ook al vind ik het niet altijd leuk.
met mijn laatste vriendje is het anderhalf jaar geleden uitgegaan omdat hij niet bij mij in de buurt durfde te komen
:( Ik heb een vriendin die zich vreselijk aan me op dringt maar tog alleen maar neemt en nooit geeft ze zegt altijd dat mijn moeder gelijk heeft en dat zij alles beter kan...
Ik kom altijd alleen thuis omdat ik 8 km van mijn school en vrienden woon...
eigenlijk heb ik gewoon de behoefte aan een leuk vriendje maar die kan ik tog niet krijge
waarschijnlijk is dit de zoveelste saaie zeikbrief die jullie krijgen sorry daarvoor:$

:aai:

silverchair
12 April 2005, 17:43
Sterkte iig.. is er trouwens niet iemand die je in vertrouwen kan nemen en het kan vertellen? Lijkt me toch wel prettig als je ergens mee zit dat je het kan vertellen aan iemand, zo hoef je het niet op te kroppen..
en ja je kan het hier wel posten met de reacties van ons maar wij kennen je natuurlijk niet persoonlijk..
:aai: :*

Hilde
13 April 2005, 16:09
Hej Meisj !!
Ik hoop dat alles goed gaat ?
Laat je niet wegpesten door anderen !
Wees en blijf jezelf !
Laat je niet door anden maar afzeiken ok ?:yes:

Je moet je hard opstellen en je voor doen alsof je alles intereseerd en ook goed luisteren en enzo !
Maare ga met je vriendin praten en leg ze uit waarom je je zo voelt en doet !
Ga ook met je vader praten !

Iedereen neemt je zoals je bent !
En ik haat je niet ik ben je internet-vriendin ???


Kusjes Hilde

Sterkte :aai:

Eaoden
22 May 2005, 16:20
Als het echt zo is dat iedereen je haat dan:

Welkom in mijn Wereld :P


mneeh geintje..het zal vast wel meevallen toch?

MrInsane
22 May 2005, 16:50
Ach je leert wel 1 ding van al dat gezeik, namelijk vertrouw alleen jezelf en laat de rest geloven dat je ze vertrouwt.;)
Zo bind je je ook namelijk aan niemand en heb je er geen last van als ze je verlaten, en tot nu toe werkte het bij mij dus komt bij jouw ook vast goed. :thumbsup: