PDA

Bekijk de volledige versie : Kicken


Loy
18 April 2005, 17:50
Wie volgt er hier ook Kicken? dit is op Yorin na Bobo's in the Bush..

BlonDiej
23 May 2005, 12:02
ik kijk dat altijd :p is wel slecht geacteerd maar ik vind t wel leuk om te kijke :yes: ;)

AmbyPur
23 May 2005, 15:51
net echt he

dext0r
23 May 2005, 18:27
ik vind het zo dramatisch en nep , maar het heeft wel de catch om te blijven kijken :/


eerste ker dat ik zag had ik echt zoiets...dit kan toch niet echt/waar zijn ... en toen zei amber ff voor dat het ook echt nep was :+

appelshampoo
23 May 2005, 18:46
wat the fuck, is dat nep :o





nooit gezien.

BlonDiej
24 May 2005, 09:40
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
ik vind het zo dramatisch en nep , maar het heeft wel de catch om te blijven kijken :/


eerste ker dat ik zag had ik echt zoiets...dit kan toch niet echt/waar zijn ... en toen zei amber ff voor dat het ook echt nep was :+

haha vind ik ook, het is echt heel erg nep maar je blijft wel kijke :yes:

Stevie
24 May 2005, 09:52
jullie maken me wel nieuwsgierig

MrInsane
24 May 2005, 10:45
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
wat the fuck, is dat nep :o





nooit gezien.

Ja ckers is dat nep, let maar eens op de MCDonalds reclame over de manneweken als die nog op tv komt dan zie je ineens Matthijs in die vergaderkamer zitten.
Maar ook Iris is niet wie ze lijkt ze speelt namelijk in de film "Stille nacht" met Liesbeth Kamerling en meerdere mensen en haar echte naam is dus ook niet Iris maar Caro Lenssen.
:yes:

Maar het lijkt inderdaad echt en ondanks dat het nep is vind ik het nog steeds een supertof programma.
:thumbsup:

Kolkie
24 May 2005, 14:47
leuk dat te weten???

nu is het ook geen reet meer aan :p hehe

MrInsane
24 May 2005, 21:33
Oorspronkelijk geplaatst door Kolkie
leuk dat te weten???

nu is het ook geen reet meer aan :p hehe

Vind je????:?
Ik vind het namelijk nog steeds leuk hoor geacteerd of niet, het gaat uiteindelijk toch om het programma.
+ deze week krijgt Matthijs klappen dus dat wil ik wel ff zien :9 :p

BlonDiej
26 May 2005, 20:32
haha mathijs krijgt in bijna iedere aflevering klappen ;)
maar goed dat het geacteerd is er zal maar zo'n dom iemand als hem rondlopen:9 ;)

MrInsane
27 May 2005, 22:17
Oorspronkelijk geplaatst door BlonDiej
haha mathijs krijgt in bijna iedere aflevering klappen ;)
maar goed dat het geacteerd is er zal maar zo'n dom iemand als hem rondlopen:9 ;)

Ja je hebt gelijk maar goed, kijk nou even serieus naar wat er allemaal gebeurd is.
Tuurlijk deze shit kan wel werkelijk gebeuren, maar zo rap achter mekaar??? :?
Lijkt me toch niet.
Ook ga je me niet vertellen dat er echt zulke eikels rondlopen als Matthijs, want in dat geval snap ik gelijk alle woede in de wereld.
;)

BlonDiej
28 May 2005, 10:45
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Ja je hebt gelijk maar goed, kijk nou even serieus naar wat er allemaal gebeurd is.
Tuurlijk deze shit kan wel werkelijk gebeuren, maar zo rap achter mekaar??? :?
Lijkt me toch niet.
Ook ga je me niet vertellen dat er echt zulke eikels rondlopen als Matthijs, want in dat geval snap ik gelijk alle woede in de wereld.
;)

haha ja maar er valt toch ook iedere aflevering bijna iemand in een ravijn ofzoiets en ze zijn op vakantie en dat iemand zo veel mee maakt zo kort achter elkaar idd lijkt me sterk :Y)

dext0r
29 May 2005, 12:39
die achtervolging met die jeep dan ... echt omg .. :D

silverchair
29 May 2005, 18:05
haha echt heerlijk als mensen het daar over hebben op school, als je dan zegt dat het nep is geloven ze het niet :o

fasty
29 May 2005, 21:02
het zag er idd wel egt uit

maar toen de reclame erover kwam was het wel erg nep van die ruzie ofzoiets

MrInsane
29 May 2005, 21:29
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
die achtervolging met die jeep dan ... echt omg .. :D

Ja precies, maar kijk daarna hoe dat afloopt?!?!?! :huh:
Zitten ze op het einde met ze allen te dollen aan het strand en bier te drinken, dan denk je toch WTF!!!
Als zulke gasten achter mij aanzitten ga ik niet vervolgens later met ze dik bier drinken. :no:

BlonDiej
30 May 2005, 10:34
ja alsof het echt kan zijn de een is zwanger geweest met abortus van mathijs en de ander was ook effe zwanger en nu niet meer en iedere aflevering gaat er wel iets fout, ooit gehoort van een 'rustige vakantie O-)

MrInsane
30 May 2005, 12:47
Oorspronkelijk geplaatst door BlonDiej
ja alsof het echt kan zijn de een is zwanger geweest met abortus van mathijs en de ander was ook effe zwanger en nu niet meer en iedere aflevering gaat er wel iets fout, ooit gehoort van een 'rustige vakantie O-)

Ik wil net zeggen, het is allemaal beetje erg toevallig of hebben ze dat daarom juist zo uitgezocht :9 .

The6thgate
30 May 2005, 13:22
die vechtpartij die volgende week komt is wel het toppunt van nepheid.

maja s wel lache programma

BlonDiej
31 May 2005, 12:03
heeft iemand die van gister gezien?
Mathijs bracht weer eens iedereen in de problemen ;)

Alpha
31 May 2005, 12:45
nee

BlonDiej
7 June 2005, 11:05
kicken is afgelopen nu
dom eind mathijs moest wel dood ;)

Loy
7 June 2005, 14:15
zie ik ineens dat in mijn Topic toch gepost is :$ whaha :p

Oorspronkelijk geplaatst door BlonDiej
kicken is afgelopen nu
dom eind mathijs moest wel dood ;)

heb het gemist..

ik dacht in het begin dat het echt was.. ik vet schelden op Matthijs; "wat een lul, een klootzak, vieze arrogante zak zeg" .. is het geacteerd 8| .. balen zeg :9.

maar weet iemand het waar je het kan downloaden ofzo?
:D das wel handig.. kank het rustig nog ff kijken :p ik heb het namelijk gemist vanaf die jongens in die Jeep.. :rolleyes:

iemand? :p

Sanne
7 June 2005, 17:38
ik heb het nietvanaf het begin gekeken, maar het is wel heel erg leuk! Vroeger had je finals en dat vond ik ook super en dat bleek dus ook net te zijn.