PDA

Bekijk de volledige versie : Wat ga je na je examen doen? (direct na de examens, na de uitslag, en volgend jaar)


biffyclyro
21 April 2005, 17:56
na de examens: 3 dagen later ga ik een week naar portugal met 2 vriendinnen :7 dan een dag na terugkomst is de uitslag..
als die positief is (kan me niet anders voorstellen :o) ga ik me denk ik helemaal volvreten aan alle lekkere dingen die ik kan vinden :Y)

en volgend jaar weet ik dus nog niet

:[

appelshampoo
21 April 2005, 18:01
Wij gaan 3 dagen naar Parijs met school. Na de examens dus, daarna fulltime werken enzo en dan op de uitslag wachten :o

Anne2388
21 April 2005, 20:40
eerst ff werken.. dan de uitslag!! en dan een weekje naar Texel met vriendinnen.. dan nog weer werken tot volgend jaar ..
Nieuwe opleiding.. PABO.. wel zin in! maar eerst nog eens slagen..

Ancalagon
22 April 2005, 13:44
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
na de examens: 3 dagen later ga ik een week naar portugal met 2 vriendinnen :7 dan een dag na terugkomst is de uitslag..
als die positief is (kan me niet anders voorstellen :o) ga ik me denk ik helemaal volvreten aan alle lekkere dingen die ik kan vinden :Y)

en volgend jaar weet ik dus nog niet

:[

ga je geen antropologie doen

appelshampoo
23 April 2005, 19:17
Ik ga volgend jaar naar 5 VWO.

thali
23 April 2005, 20:58
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Toegepaste economische wetenschappen of handelsingenieur (ik doe nu een eerste gemeenschappelijk jaar)
Naar welk van beide is er het meeste vraag?

ontopic: volgend jaar gewoon nog een jaartje lwi, als ik erdoor ben tenminste.

AMF
6 May 2005, 14:06
Na mn examens ga ik eerst ongelooflijk feesten, alcohol nuttigen en alles eten dat lekker&vet is :+

En volgend jaar (als ik slaag natuurlijk :p) voor 8 maanden naar Engeland als au-pair :yes:

annomeisje
6 May 2005, 18:51
Euhm... ik ga naar de examens eerst op vakantie en een zomerbaantje. En dan naar de vakantie ga ik op de opleiding onderwijs assisent doen. En daarna wil ik naar het HBO om docent wiskunde/nederlands te worden.

aarsch
7 May 2005, 11:00
direct na de examens, combinatie van werken en feesten.

na de uitslag, FEESTEN!!! pas in augustus naar blanes toe

volgend jaar, leger in:yes:

lieve colafles
8 May 2005, 21:00
direct na het examen: FEEST!!!
tijdje erna: NAAR de oostzee zeilen

en volgend jaar filmacademie scenarioschrijven :+

biffyclyro
11 May 2005, 13:01
verzinnen jullie eens een opleiding voor me :(

zal ik pedagogiek gaan doen? ik hou van kinderen maar niet van jongeren en vooral niet van vrouwelijke jongeren, dus psychologie is niks voor mij :+ (daar is het nl 95% doosachtige meisjes)

ik ga er gewoon een topic voor openeuhh

eniT
15 May 2005, 19:02
vlak na de examens hopelijk met een paar vriendinnen naar bastogne
na de uitslag naar werchter en vakantie!! 8-)
en volgend jaar ga ik wsh wetenschappen-moderne talen doen!