PDA

Bekijk de volledige versie : Muziekgenre


bartje518
26 April 2005, 13:49
Welke muzieksoort wil jij horen? En verschilt dat per gelegenheid of heb je gewoon 1 voorkeur?

dext0r
26 April 2005, 13:53
verschilt per gelegenheid .. maar ik weet wel dingen die ik absoluut niet wil horen:

nederlandse meezingers, hardcore, hardstyle en vooral apres ski ...

The Phit
30 April 2005, 09:27
bascule muziek :love:

de zingende ijsberen enzow :D

Cinnie
30 April 2005, 13:34
In de kroeg van die gezellige meezing liedjes.. Vanalles..nederlands maar ook bekende engelse liedjes ofzo..gewoon gezellig..en in discotheken DANS muziek!! R&B vind ik mooi :D

biffyclyro
1 May 2005, 21:13
verschilt per gelegenheid..

maar in hippe kakkertenten waar je alleen 'nieuwe' muziek hoort die in is, ga ik voor gwen stefani/usher/jennifer lopez enzo :$

verder vind ik al die 60s liedjes super, en hot hot heat achtig, weet ik veel hoe die stijl heet :p
of emo bij concertjes yeah

ViveLaFète
3 May 2005, 18:32
goa , electro , drum&bass , lounge , jungle of techno:)

AMF
11 May 2005, 12:35
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
verschilt per gelegenheid..

maar in hippe kakkertenten waar je alleen 'nieuwe' muziek hoort die in is, ga ik voor gwen stefani/usher/jennifer lopez enzo :$

Dat dus, want als ik daarheen ga ga ik om te dansen :p

In de kroeg maakt het me niet zo heel veel uit, maar ik kwam voorheen vaak in een café waar ze veel oude rock draaiden, queen, golden earring, blondie, dat soort dingen. Maar eigenlijk ga ik liever dansen dan naar de kroeg :p

The6thgate
11 May 2005, 13:40
als ik naar feestjes ga hardcore, industrial hardcore, darkcore, beetje terror is ook wel grappig soms, oldschool en early rave

gewoon op stap vanalles, trance, rock, top 40 en meezingers

appelshampoo
11 May 2005, 13:45
Hmm, bij uitgaan om te dansen vind ik muziek a la justin timberlake, usher, gwen stefani leuk. en bij concertjes: punkrock, hardcore, ska en emo. En oude dansmuziek is ook leuk, jaren 70, 80 enzo

The6thgate
11 May 2005, 15:21
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
hardcore
neem aan niet de hardcore die ik bedoel?8) lekker verwarrend als er n andere stijl met dezelfde naam tussen staat

appelshampoo
11 May 2005, 15:42
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
neem aan niet de hardcore die ik bedoel?8) lekker verwarrend als er n andere stijl met dezelfde naam tussen staat

ik bedoel de echte hardcore :9 jij de gabberversie neem ik aan?

appelshampoo
11 May 2005, 19:15
oh met uitgaan vind ik Pink ook leuk :d

The6thgate
11 May 2005, 22:01
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
ik bedoel de echte hardcore :9 jij de gabberversie neem ik aan? de echtehttp://images.fok.nl/s/schater.gif
gabberversie ja, ook de echte:z

anemic
13 May 2005, 21:43
grindcore de hele avond.

L_angeldc
13 May 2005, 21:59
uitgaan om te dansen - top 40 dansmuziek/R&B
uitgaan in een kroeg - hangt van de kroeg af maar meestal gewoon oude rockliedjes.
concerten - hardcore om stoer je hoofd op te knikken of emo om lekker mee mee te zingen of hippe dansliederen om te bootie shaken.

:z

anemic
13 May 2005, 22:09
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc

concerten - hardcore om stoer je hoofd op te knikken


moshen yo ;)

The Phit
13 May 2005, 22:48
Tegenwoordig boeid het mij trouwens voor geen biet. Als het volk maar een beetje mijn smaak volk is dat er komt :7

MrInsane
13 May 2005, 23:29
Verschilt per gelegenheid en per bui want als ik uit ben dan wil ik en chille R&B nummers horen die nog ergens op slaan en waar je beetej met je vriendin kan gaan dansen op en aan de andere kant hoor ik ook graag onder het uitgaan flinke hardcore dat ik uit me dak kan gaan.
Thuis kan ik van alles wel hebben

L_angeldc
14 May 2005, 12:00
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
moshen yo ;)

brute hippe danspasjes (want dat zijn het toch eigenlijk wel :+) die je voor de spiegel hebt geoefend :love: ;)

anemic
14 May 2005, 14:38
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
brute hippe danspasjes (want dat zijn het toch eigenlijk wel :+) die je voor de spiegel hebt geoefend :love: ;)

ja het lijkt tegenwoordig wel meer op fashionshows daar.
ik ga binnenkort ook mn haar zwart verven, sleeve laten zetten en tunnels indoen ;)

anyways een serieuzer antwoord op de vraag:

ik hou van wat pop/rock als ik een biertje zit te drinken
in de zomer van die lekkere foute eurohouse
voor de rest kan het me aan mn reet roesten

L_angeldc
14 May 2005, 15:41
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ja het lijkt tegenwoordig wel meer op fashionshows daar.
ik ga binnenkort ook mn haar zwart verven, sleeve laten zetten en tunnels indoen ;)

anyways een serieuzer antwoord op de vraag:

ik hou van wat pop/rock als ik een biertje zit te drinken
in de zomer van die lekkere foute eurohouse
voor de rest kan het me aan mn reet roesten

oeh wat emo verantwoord joh :p
whaha dan lopen er echt twee nielsen rond 8) Karina en ik hebben al paar keer iemand met zwart haar die kei veel op jou lijkt zien rondlopen op concerten enzo :+

Nrackhnir
27 May 2005, 10:22
verschilt per gelegenheid, soms heb ik zin in goa feestje of wat drum n bass of tekno.
Maar meestal wordt dat wel black of death metal of wat goregrind. Dat hoor ik toch het liefst

anemic
28 May 2005, 19:56
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
oeh wat emo verantwoord joh :p
whaha dan lopen er echt twee nielsen rond 8) Karina en ik hebben al paar keer iemand met zwart haar die kei veel op jou lijkt zien rondlopen op concerten enzo :+

echt geen kans dat ik mn haar ga zwart verven dus :)
edit: en de rest dus ook niet ;)

appelshampoo
28 May 2005, 22:49
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Karina en ik hebben al paar keer iemand met zwart haar die kei veel op jou lijkt zien rondlopen op concerten enzo :+

Volgens mij ligt dat meer aan jullie dan aan die persoon, ik meen me nog een ander, soortgelijk geval te herinneren :+

L_angeldc
31 May 2005, 14:35
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Volgens mij ligt dat meer aan jullie dan aan die persoon, ik meen me nog een ander, soortgelijk geval te herinneren :+

wie dan? :o
ik weet serieus niet wie je bedoelt :?

@niels; nee doe ook maar niet :)
zwart harige emo's lopen er al genoeg rond :z

yor
6 June 2005, 10:58
maakt me echt weinig uit wat voor muziek ik hoor, liever alleen niet mn 'eigen' muziek, luister ik thuis al genoeg naar en is nou niet dat je daar hard op gaat partyen