PDA

Bekijk de volledige versie : Konninginedag


MrInsane
6 May 2005, 16:57
Misschien beetje late topic maar toch waar ben jij heen geweest op koninginnedag en wat was er te doen en hoe was dat????

MrInsane
6 May 2005, 16:58
Ik zelf namelijk ben s'avonds in Groningen geweest waar op de Grote Markt een podium stond waar Ben Librands draaide en dat was super vet iedereen die ging compleet uit zijn dak alleen jammer dat ze om half 2 al moesten stoppen en de troep daar was ook niet om aan te zien maar wel dikke lol gehad :thumbsup: :yes:

Tyskie
7 May 2005, 02:51
Ik ben benieuwd wat Bartje gedaan heeft.. 8)

Zelf heb ik relaxed overdag een voetbaltoernooi gehad, waar twee gehandicaptenteams aan meededen (die vervolgens penalties mochten nemen op Jan van Grinsven). Dat is echt schitterend om te zien, zoveel puur plezier die mannen halen uit simpel tegen een balletje trappen (en altijd winnen he). Daarna een paar biertjes gedronken in de feesttent.. en daarna nog een paar. En na de laatste paar mooi met vrienden gebarbequed. Topdag gehad (en nee, het heeft geen flikker met de koningin te maken, maar alleen al vanwege dit soort georganiseerde dingen mag van mij het koningshuis blijven bestaan).

MrInsane
7 May 2005, 03:51
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik ben benieuwd wat Bartje gedaan heeft.. 8)

Zelf heb ik relaxed overdag een voetbaltoernooi gehad, waar twee gehandicaptenteams aan meededen (die vervolgens penalties mochten nemen op Jan van Grinsven). Dat is echt schitterend om te zien, zoveel puur plezier die mannen halen uit simpel tegen een balletje trappen (en altijd winnen he). Daarna een paar biertjes gedronken in de feesttent.. en daarna nog een paar. En na de laatste paar mooi met vrienden gebarbequed. Topdag gehad (en nee, het heeft geen flikker met de koningin te maken, maar alleen al vanwege dit soort georganiseerde dingen mag van mij het koningshuis blijven bestaan).

nee precies maar dat heeft iedereen volgens mij dat dat koninginendag niet intereseert maar dat iedereen gewoon dik kan feesten met mekaar en even kan ontsnappen aan de drukte van het dagelijkse leven denk ik zelf dan ? :)

bartje518
7 May 2005, 13:03
Ik heb de hele dag Axis and Allies zitten spelen met wat vrienden, Tijs! Niets meegekregen van het 'feest', dat hier gelukkig toch al nauwelijks leeft..

JennyMindTricks
7 May 2005, 18:33
Met koninginnedag naar Monster , en met de koninginnenach naar Den Haag :thumbsup:

prinskoekje
7 May 2005, 18:37
Ik ben naar Zolder geweest.

F1 demo van Renault.

't was wel fijn. Ik ben alleen een beetje verbrand in mijn gezicht.:)

bartje518
7 May 2005, 19:04
Oorspronkelijk geplaatst door prinskoekje
Ik ben naar Zolder geweest.

F1 demo van Renault.

't was wel fijn. Ik ben alleen een beetje verbrand in mijn gezicht.:)

Vieren ze in België ook koninginnedag voor de koningin van Nederland??

prinskoekje
7 May 2005, 19:52
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Vieren ze in België ook koninginnedag voor de koningin van Nederland??

Nee, maar dat is wel hetgene wat ik op die dag gedaan heb.

en natuurlijk heb ik aan de koningin van onze noorderburen gedacht :) [(ja, echt wel :{ ]

MrInsane
8 May 2005, 13:47
Oorspronkelijk geplaatst door prinskoekje
Nee, maar dat is wel hetgene wat ik op die dag gedaan heb.

en natuurlijk heb ik aan de koningin van onze noorderburen gedacht :) [(ja, echt wel :{ ]

jaja volgens mij ben je alleen langsgeweest vanwege de massale feesten die we geven op die dag ;)