PDA

Bekijk de volledige versie : Malt bier..


Loy
13 May 2005, 23:22
wat vind je van malt bier?

persoonlijk zou malt ideaal zijn maar ik vind het niet lekker..

The6thgate
13 May 2005, 23:24
ik dronk het vroeger wel eens.

heb het toevallig 2 jaar terug nog gehad toen we in duitsland waren op weg naar italie. toen ik dacht dat het gewoon bier was:+ en ik merkte het meteen. was niet echt lekker

MrInsane
13 May 2005, 23:24
Oorspronkelijk geplaatst door Loy
wat vind je van malt bier?

persoonlijk zou malt ideaal zijn maar ik vind het niet lekker..

Malt bier is vies maar omdat er geen alcohol in zit helpt het niet om sommige mensen los te maken wat A relaxt want jah dan zijn ze zo opgefokt als de tering en dat is no good dus hier komt mijn yell " Malt bier Malt bier vies vies vies als je dat drinkt heb je een smaak van Kattenpis" :x :yes:

The Phit
13 May 2005, 23:31
Ik heb t eigenlijk nooit bewust gedronken. Me pa mag vanwege zijn alvleesklier geen alcohol meer en drinkt daardoor heeeeel soms een malt biertje, maar hij vindt dat het malt biertje gewoon niet op kan tegen een gewoon biertje.

MrInsane
13 May 2005, 23:37
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Ik heb t eigenlijk nooit bewust gedronken. Me pa mag vanwege zijn alvleesklier geen alcohol meer en drinkt daardoor heeeeel soms een malt biertje, maar hij vindt dat het malt biertje gewoon niet op kan tegen een gewoon biertje.

en terecht je vader kent zijn bier _0_ :thumbsup: ik heb alleen medelijden met hem dat die geen alcohol meer mag drinken :(

Loy
14 May 2005, 00:01
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
ik heb alleen medelijden met hem dat die geen alcohol meer mag drinken :(

dat slaat werkelijk nergens op!

dext0r
14 May 2005, 03:05
EGT SMEROIG!

anemic
14 May 2005, 09:42
ik heb het nog nooit gedronken eigenlijk, kan er niet zoveel over zeggen.
Hier maken ze van alle merken ook 3,5% en dat vind ik wel beduidend minder smaken.

L_angeldc
14 May 2005, 11:37
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik heb het nog nooit gedronken eigenlijk, kan er niet zoveel over zeggen.


maar onder mn vrienden is maltdrinker een scheldwoord dus tsja :+

appelshampoo
14 May 2005, 13:24
>>> partyforum?

ik heb het nog nooit gedronken.

Jamiel
14 May 2005, 19:11
--> partyforum it is

bartje518
14 May 2005, 19:13
Smerig. Bij risicoduels kom je er vaak pas na een slok achter. Ik gooi het dan gewoon weg!

L_angeldc
14 May 2005, 19:49
ok misschien een n00b vraag maar wat is eigenlijk het verschil? :z

biffyclyro
14 May 2005, 19:57
ik erger me aan mrinsane

Tyskie
14 May 2005, 20:02
ik ook maar ik heb laatst eens een keer maltbier op echt niet lekker vond ik het en ik heb het flesje halfvol laten staan want er miste echt iets aan een koud biertje op z'n tijd is lekker maar een halflauw maltbiertje smaakt gewoon voor geen meter en waarom staat dit in uitgaan tijdens het uitgaan drink ik nooit maltbier ik denk zelfs dat niemand van jullie maltbier drinkt tijdens het uitgaan

biffyclyro
14 May 2005, 20:10
:+

The6thgate
14 May 2005, 20:11
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
ok misschien een n00b vraag maar wat is eigenlijk het verschil? :z
het smaakt gewoon anders:p

L_angeldc
14 May 2005, 20:52
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
ik ook maar ik heb laatst eens een keer maltbier op echt niet lekker vond ik het en ik heb het flesje halfvol laten staan want er miste echt iets aan een koud biertje op z'n tijd is lekker maar een halflauw maltbiertje smaakt gewoon voor geen meter en waarom staat dit in uitgaan tijdens het uitgaan drink ik nooit maltbier ik denk zelfs dat niemand van jullie maltbier drinkt tijdens het uitgaan

:D

@remco; thnx :p

K@rima!
14 May 2005, 22:05
Damn, dat klinkt vies, lauw biertje.. :p. Maargoed, ik drink helemaal geen alcohol, dus ook geen malt biertje.

LexS
14 May 2005, 23:57
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Maargoed, ik drink helemaal geen alcohol, dus ook geen malt biertje.
Hoezo 'dus'? In malt bier zit geen alcohol. ;)

Tyskie
15 May 2005, 00:13
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Hoezo 'dus'? In malt bier zit geen alcohol. ;)

Welwaar. :+ Echt minimaal, te verwaarlozen zo weinig, maar er zit wel alcohol in.

The Phit
15 May 2005, 02:36
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
ik ook maar ik heb laatst eens een keer maltbier op echt niet lekker vond ik het en ik heb het flesje halfvol laten staan want er miste echt iets aan een koud biertje op z'n tijd is lekker maar een halflauw maltbiertje smaakt gewoon voor geen meter en waarom staat dit in uitgaan tijdens het uitgaan drink ik nooit maltbier ik denk zelfs dat niemand van jullie maltbier drinkt tijdens het uitgaan phuurrr, niet te volgen :+

bartje518
15 May 2005, 08:57
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Welwaar. :+ Echt minimaal, te verwaarlozen zo weinig, maar er zit wel alcohol in.

Als je dus de hele avond malt drinkt kunnen ze je nog pakken? ;)

Tyskie
15 May 2005, 11:40
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als je dus de hele avond malt drinkt kunnen ze je nog pakken? ;)

Dat is het uitproberen waard. Offer jij je op om de hele avond aan de malt te gaan? ;)

bartje518
15 May 2005, 19:02
Neuh.... :7

The6thgate
15 May 2005, 19:56
minder dan 0,1% was het toch

L_angeldc
16 May 2005, 10:19
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
minder dan 0,1% was het toch

dan is het toch geen bier meer? :?

Tyskie
16 May 2005, 12:57
Jawel, Maltbier dus. :+

luie-donder
22 May 2005, 19:54
:notgood: