PDA

Bekijk de volledige versie : Voor welk examen ben jij 'bang'?


xLesjuhx
16 May 2005, 11:43
Voor welk(e) examen(s) ben jij 'bang'? En waarom?

Ik voor frans en een beetje voor wiskunde..
Voor wiskunde sta ik wel goed, maar het blijft toch wel een beetje lastig voor mij altijd.. (dat DENK ik altijd, alhoewel het nu wel heel goed gaat eigenlijk..weird)
Voor frans sta ik rond de 5.5 dus alleen daarom ben ik er een btje bang voor:9

eniT
16 May 2005, 12:40
ik ben altijd "bang" voor wiskunde.
vaak heb ik veel te weinig tijd en is het aardsmoeilijk!
uiteindelijk valt het dan altijd wel reuzegoed mee hoor :)

appelshampoo
16 May 2005, 15:23
economie..

thali
16 May 2005, 18:39
Eigenlijk ben ik stiekem voor alle vakken bang. Maar echt bang ben ik wel voor het mondeling examen Nederlands. Ik begin al te trillen als een espenblad als ik er nog maar aan denk...

lieve colafles
16 May 2005, 19:28
wiskunde > kan ik soms wel/ soms niet.. bereid wel goed voor..
geschiedenis > kan ik niet goed, snap de logica niet... maar leer er goed voor..

CharmedOne
16 May 2005, 21:45
wiskunde en economie.. de rest word een makkie (zeg ik nu dan...)

Stevie
16 May 2005, 21:45
voor geen enkele ik sta overal vrij relaxed voor. misschien een beetje voor engels.

biffyclyro
17 May 2005, 10:03
wiskunde, latijn, frans :p

en nee ik ben nog niet begonnen met leren :kots:

AMF
17 May 2005, 15:59
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
wiskunde, latijn, frans :p

en nee ik ben nog niet begonnen met leren :kots:

ja wiskunde potverdorie :'( en een beetje voor geschiedenis omdat het zoveeeeel is en ik geen zin heb om te leren enzo maarja :+

thali
17 May 2005, 16:28
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Ach alsof jij je zorgen moet maken. Kan me redelijk goed beeld van je vormen door je posts hier....je slaagt zonder problemen. Zalwel meer een vraag zijn of je 60/70 of 80% haalt.
Dus door mijn posts weet jij hoe ik irl ben? Jij veronderstelt wrs dat ik zo'n studienerdje ben die geen leven heeft buiten school. (Wat mijn klastitularis in het begin van het jaar ook dacht.) Maar ik kan je verzekeren: ik heb een leven buiten school ;).
En ik maak me gewoon altijd druk om alles waar ik op mezelf moet rekenen. (Onder andere omdat ik redelijk onzeker ben.) Dus zeker om de examens aangezien die voor 60% meetellen. Bovendien ben ik momenteel mijn punten serieus aan het verbrotten.

thali
17 May 2005, 20:01
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Ik doelde eerder datje intelligent overkomt :z Ik wil er geld op zetten datje zonder problemen slaagt.
Ja, nee, sorry, een beetje een zware dag gehad vandaag en ik ben het beu dat velen me als studienerdje beschouwen omdat ik latijn-wiskunde volg.

thali
17 May 2005, 20:14
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Latijn wetenschappen hier :p ken het gevoel....ik val altijd direct terug aan :p Iedereen die zo'n opmerkingen maakt is niet bepaald intelligent in mijn ogen :p
Achja, ze weten niet wat ze missen. Ik ben er toevallig in verzeild geraakt door een weddenschap en ben van de taal gaan houden, dusjah. Maar het ergste vind ik toch wel als ze zeggen dat Latijn saai is, maar dat is vast uit onwetendheid.
Nogmaals mijn excuses trouwensch.

Maargoed, terug ontopic?

L1234
19 May 2005, 13:08
scheikunde en natuurkunde :{

helzgirl
19 May 2005, 14:00
Wiskunde, dat ga ik zo verknallen!!
En volgend jaar schaffen ze het af als examenvak:[

Saarah
19 May 2005, 15:23
Voor alle examens wel.
Maar voor wiskunde het meeste :{, daar hebben we dit jaar 2 examens van gehad: het eerst examen was ik er net door (55%), het tweede ook (51%), maar dat kwam door het dagelijks werk aangezien ik voor het examen zelf maar 34/70 had. Ik zit dan nog in een richting met veel wiskunde (goh, slim :rolleyes: ) en ja... Pfff zie het echt niet zitten!

Voor alle wiskundige examens (fysica & chemie) ben ik ook erg bang!

Voor de mondelinge examens (Frans en Engels dus bij ons) ben ik ook altijd nogal bang... En voor Latijn ook.

Mja, dus bijna voor alle vakken denk ik 8)

LeRose
20 May 2005, 13:29
e *hik* conomie

BlonDiej
22 May 2005, 11:54
Wiskunde ! :no: ben ik echt zo slecht in wil je niet weten, ik heb altijd onvoldoendes al alle jaren dat ik wiskunde heb dus duime dat ik het haal ik sta een 5 gemiddeld dus als ik exame beetje goed doe haal ik het wel maar ik denk het nie :$ dus compenseer ik het wel met engels :p