PDA

Bekijk de volledige versie : en? hoe gaat het tot nu toe?


biffyclyro
25 May 2005, 17:57
bij mij zeer ruk qua stress en 10 sigaretten per dag enzoe :z

maarre, voor frans, nederlands en wiskunde iig hoog genoeg, geschiedenis lijkt heel kut maar hoop dat het meevalt, latijn heb ik verneukt.

zo. en hoeveel moeten we nog?
ik alleen nog engels en duits :7

blij dat de shit (wis, gs, latijn) erop zit zz

appelshampoo
25 May 2005, 18:04
Chill, minimale inspanning maximaal resultaat.. Ik vind het heerlijk, alles heel globaal gevraagd en bijna geen kennisvragen, de vakken waar ik toch wel bang voor was (economie & geschiedenis) zijn simpel gedaan, en nu alleen nog maar de makkelijke vakken: tekenen, Nederlands, Engels.

Ik zit heerlijk in mijn VIP-room, er wordt thee met smaakjes en koekjes gebracht, ventilator aanwezig, lekkere stoel met kussentjes :d Nee, ik vind het relaxter dan de toetsweek!

de blote badgas
25 May 2005, 18:06
is niet slecht gegaan tot nu toe
scheikunde (tussen 6 en 8) nederlands (7.3-9.1) en latijn (6-7) iig allemaal voldoende tot goed, maar ik wil zoveel mogelijk achten omdat ik moet loten...
ik moet nu nog engels, natuurkunde, wiskunde, grieks en biologie doen... damn dat is eigenlijk best wel veel als ik het zo zie ik heb medelijden met mezelf

appelshampoo
25 May 2005, 18:16
Wat voor studie wil je hierna gaan doen dan?

de blote badgas
25 May 2005, 18:19
geneeskunde

Stevie
25 May 2005, 18:47
lekker, weinig gedaan tot nu toe. scheikunde 6,2-8,2 en nederlands 6,1-8,1 (streng). dusseh ik ga het gewoon halen. morgen engels (GEEN zin in, ZO saai) vrijdag natuurkunde (moet lukken) en volgende week nog wiskunde (moet lukken) en biologie (wordt moeilijk).

Alpha
26 May 2005, 11:18
tsja tot nu toe gaat het wel goed ... alleen heb ik dus totaal geen zin om naar de antwoorden te gaan zitten kijken, daar heb ik dus echt een hekel aan. Op dit moment heb ik Nederlands, Geschiedenis en Wiskunde gemaakt, dadelijk Engels, en morgen Aardrijkskunde (gaat moeilijk worden), en volgende week Economie en Management & Organisatie (gaan alletwee makkelijk worden)

appelshampoo
26 May 2005, 13:28
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Chill, minimale inspanning maximaal resultaat.. Ik vind het heerlijk, alles heel globaal gevraagd en bijna geen kennisvragen, de vakken waar ik toch wel bang voor was (economie & geschiedenis) zijn simpel gedaan, en nu alleen nog maar de makkelijke vakken: tekenen, Nederlands, Engels.



tekenen:

Cijfer : tussen de 7.1 en de 8.6
Conclusie : een voldoende gehaald
:Y)

BlonDiej
26 May 2005, 15:09
tot nu toe gaat het wel tot vandaag dan O-) ik heb net wiskunde gehad waar ik normaal heel slecht in ben en wat ik nu dus gewoon snapte !! :huh: ik ben nog steeds in shock :{ ;)

lieve colafles
27 May 2005, 16:46
ai gaat wel goed hoor.. ik slaag wel denk ik..

Stevie
27 May 2005, 17:00
WOW natuurkunde was damn moeilijk... veel teveel en veel te warm. maar ik heb het goed gemaakt, tussen de 5,5 en 7,5 :yes:

de blote badgas
28 May 2005, 11:41
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
WOW natuurkunde was damn moeilijk... veel teveel en veel te warm. maar ik heb het goed gemaakt, tussen de 5,5 en 7,5 :yes:

ik vond natuurkunde eigenlijk wel meevallen. kzat 's ochtends nog helemaal in de stress, maar toen ik eenmaal bezig was viel het heel erg mee, maar het was idd teveel
dinsdag wiskunde :notgood:

CharmedOne
28 May 2005, 13:10
Ik ben echt heel erg aan het stressen... :+

Engels ben ik zeker mee :p
Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 8.9 en 9.7. :d

en voor de rest rond de 6 :(
Maar ik ben zo bang dat ik het nie haal :'(

K@rima!
29 May 2005, 16:20
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Ik ben echt heel erg aan het stressen... :+

Engels ben ik zeker mee :p
Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 8.9 en 9.7. :d

en voor de rest rond de 6 :(
Maar ik ben zo bang dat ik het nie haal :'(

Lieve schat, dan haal je het wel hoor! Niet zo stressen jij! :d

xLesjuhx
30 May 2005, 15:39
Vandaag filosofie gehad..

Filo was wel te doen! Ik heb (als het goed is) een hoog punt:d *yeeh*
Maar het examen was zó anders dan vorig jaar..btje misleidend..Dit examen was wel moeilijker dan het examen van vorig jaar..

thali
30 May 2005, 20:23
Ik denk dat ik vandaag heel erg hard mijn examen dwarsfluit verprutst heb.

Banaan
30 May 2005, 21:43
Waarom is iedereen zo slim hier :'(

lieve colafles
31 May 2005, 12:03
aiit wiskunde wordt een grensgeval.. volgens mijn leraar lig ik rond de 44 punten (van de 84) dat betekend met de strengste normering een 4.8, dat is précies wat ik moet hebben om geen onvoldoende te staan.
En hij rekende mij alvast 5 punten toe, die de conrector nog kon foutkeuren, die zitten dus bij die 44 punten..

ik ga zoo hard duimen..
vooral omdat ik óf geschiedenis óf wiskunde goed moet maken, en geschiedenis ook al niet zo denderend ging..

Alpha
31 May 2005, 12:52
gisteren economie goed gemaakt denk ik ... het was niet zo heel erg moeilijk en er moet wel een 7 in zitten ...

xLesjuhx
31 May 2005, 16:11
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
aiit wiskunde wordt een grensgeval.. volgens mijn leraar lig ik rond de 44 punten (van de 84) dat betekend met de strengste normering een 4.8, dat is précies wat ik moet hebben om geen onvoldoende te staan.
En hij rekende mij alvast 5 punten toe, die de conrector nog kon foutkeuren, die zitten dus bij die 44 punten..

ik ga zoo hard duimen..
vooral omdat ik óf geschiedenis óf wiskunde goed moet maken, en geschiedenis ook al niet zo denderend ging..

Krijg jij te horen hoeveel punten je hebt gehaald? :huh:

Stevie
31 May 2005, 17:11
ik heb wisb1 hard vernaaid :notgood: maar de rest wel voldoende :p

thali
31 May 2005, 19:30
AMC was sim-pol! Ik vraag me eigenlijk af waarom ik de moeite heb genomen het te leren. Volgens mijn berekeningen heb ik 88% 8).

lieve colafles
31 May 2005, 21:09
Oorspronkelijk geplaatst door xLesjuhx
Krijg jij te horen hoeveel punten je hebt gehaald? :huh:

als je heel lief kijkt naar je leraar...

The Phit
31 May 2005, 21:13
gaat relaxxx, alleen wil die snol van een afdelings coordinator, dat ik in de zomervakantie nog even 12 punten bij elkaar werk zodat ik na de zomervakantie al met afstuderen kan beginnen... :z pffff, bekijk t effe? :D