PDA

Bekijk de volledige versie : Wat doe je als je geen zin ergens in hebt?


bartje518
2 July 2005, 08:50
Ik had gisteren zo'n avond waarop ik gewoon nergens zin in had. Niet in naar de bios gaan, niet in een discotheek, niet in de stad, nergens zin in. Maar ook geen zin om thuis te blijven hangen ofzo.

Je nog moeten douchen, omkleden, vervoer regelen.. Komt regelmatig voor dat ik daar te lui voor ben. Vaak als je dan toch besluit om te gaan zijn dat vaak de leukste avonden. Hebben jullie dat ook wel eens? En wat doe je dan? Toch maar gaan? :o

The6thgate
2 July 2005, 08:56
als ik geen zin heb om thuis te hangen ga ik gewoon.
zijn idd vaak de leukste avonden:yes:

x-lizz-x
2 July 2005, 14:51
bij iemand anders thuis gaan hangen :9

prinskoekje
2 July 2005, 15:06
Als je geen zin hebt om iets te doen en je gaat dan toch is het meestal superleuk...

waarschijnlijk omdat je er totaal niets van verwacht :)

MrInsane
4 July 2005, 13:43
Ik ga altijd weg als ik geen zin heb om thuis rond te hangen, ik weet altijd wel ergens om heen te gaan en dan heb ik vaak ook de dikste lol.
Neem afgelopen zaterdag nou, ik wou wel uit en uit huis dus, maar had geen zin om helemaal naar de stad te fietsen ( 1 uur fietsen) maar besloten om toch te gaan en 8teraf goeie beslissing want vrijdag zie ik die meid daar weer waar het wel erg gezellig mee was :p

biffyclyro
11 July 2005, 17:42
vaak ga ik idd ook dan maar juist wel, is vaak idd extra leuk

AmbyPur
11 July 2005, 21:36
inderdaad. zo spontaan is het leukst :D

maar als ik nergens zin in heb blijf ik toch vaak thuis. dan ben ik de volgende dag wel lekker uitgeslapen :+

appelshampoo
12 July 2005, 10:43
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
inderdaad. zo spontaan is het leukst :D


Volgens mij vinden mijn vrienden dat ook, is het zaterdagavond 23.00 u. en ik lig relaxed op de bank in pyjama, komen die kerls er weer aan om te vragen of ik meega :+. En meestal ga ik dan ook maar mee, en dan is het erg gezellig :)