PDA

Bekijk de volledige versie : "Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?"


thali
17 July 2005, 14:42
Peter Koelewijn ziet in elk geval overal beestjes.

Hoe ervaar jij dronken zijn?

chica
17 July 2005, 14:44
(hoe kom je op al die topics?)

Ik ben niet vaak dronken, maar afgelopen weekend wel. Ik ben dan veel makkelijker, totaal niet meer verlegen en ik zeg en doe alles wat ik wil:+

Alleen mijn benen voel ik amper, en de wereld draait als een gek:p

MrInsane
17 July 2005, 16:38
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Peter Koelewijn ziet in elk geval overal beestjes.

Hoe ervaar jij dronken zijn?

ik zag vorig jaar neukende mensen in de Duinen :p

Maar die bleken er later dus ook nog echt te zijn en geen verbeelding :D

Kolkie
17 July 2005, 16:56
Oorspronkelijk geplaatst door chica


Ik ben dan veel makkelijker, totaal niet meer verlegen en ik zeg en doe alles wat ik wil:+

Impressions
17 July 2005, 21:06
Ik vergeet waar ik ben, word kleffer dan normaal (al kan ik mezelf nog wel in de hand houden), ben spontaan impotent en loop overal tegenaan. Verder kan ik niet typen als ik teveel op heb :z

Banaan
17 July 2005, 21:12
Als je de waarheid van mn leven wilt weten moet je me dronken tegenkomen.

Zegt wel genoeg :(

biffyclyro
18 July 2005, 19:31
euh duizeligheid, lacherigheid, onzin uitkramen,

soms kotsen :Y) soms flauwvallen, soms fear n loathing in paradiso

appelshampoo
18 July 2005, 20:30
meestal eindig ik kotsend uit het dakraam :+

prinskoekje
18 July 2005, 21:11
Meestal drink ik niet veel...

maar af en toe komt het wel eens voor en het enigste wat ik dan voel is... dat het steeds draait. alke keer opnieuw en opnieuw. Gewoon om zot van te worden. :{

dext0r
18 July 2005, 21:26
duizelig, lacherig, ik moet ongelovelijk vaak pissen. soms ongecoordineerd (ook in het pissen :p ). maar meestal als ik dronken ben heb ik ook al een volle buik en ben ik zat van de drank, als in.. ik heb er dan op zo'n moment al genoeg van en probeer het zo goed mogelijk binnen te houden...dat lukt echter niet altijd :+

bartje518
18 July 2005, 23:08
Ik ben in zulk soort gevallen nog cynischer dan normaal. En ik ga ineens over allerlei dingen praten waarover ik normaal nooit praat. Blijkbaar denk ik er dan verstand van te hebben :no:

Jamiel
20 July 2005, 01:01
Als ik dronken ben, val ik in slaap...
Dus zonder alcohol ben ik veel gezelliger :+

Tyskie
20 July 2005, 01:06
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik ben in zulk soort gevallen nog cynischer dan normaal. En ik ga ineens over allerlei dingen praten waarover ik normaal nooit praat. Blijkbaar denk ik er dan verstand van te hebben :no:

Voetbal?

Sjanoow
21 July 2005, 10:39
Dan wordt ik héél aanhankelijk by 1 bepaald persoon, by de rest ook wel maar niet zow, alles gaat f*cking snel(waardoor ik soms val :rolleyes: ), moet heel te tijd lachen, wil k heel de tijd raar doen & dansen, praat ik nogal sloom en dan moet k supervaak naar de wc :huh:, kotsen doe k meestal niet want k heb een redelijk sterke maag :p :+

bartje518
21 July 2005, 10:49
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Voetbal?

onder meer!

Joeltja
14 August 2005, 17:59
Oorspronkelijk geplaatst door prinskoekje
Meestal drink ik niet veel...

maar af en toe komt het wel eens voor en het enigste wat ik dan voel is... dat het steeds draait. alke keer opnieuw en opnieuw. Gewoon om zot van te worden. :{

perfecte omschrijving van mijn situatie..;)

The6thgate
14 August 2005, 19:41
als ik goed dronken ben wankel ik nogal, dans niet ingetogen, lacherig enz enz. kan soms ook wel iets teveel flauwe geintjes uithalen:p

niemand
18 August 2005, 20:27
in Spanje kon ik toen ik dronken was ineens vloeiend duits, maar normaal ben ik dan echt een versierder in eens :o Durf ineens tegen mensen aan te praten enzo.. en ik loop dan altijd as of ik op een boot ben :+

MrInsane
18 August 2005, 23:40
Nou ik moet wel zeggen als ik goed dronken ben, dat ik dan gelijk een stuk rustiger ben dan normaal.
Maar verder ik merk wel dat ik goed op moet letten met mijn motorische bewegingen, want voor ik het weet ligt er weer bier over de grond :p

LexS
19 August 2005, 00:11
Als ik goed dronken ben zie ik alles heel wazig en kom ik moeilijk uit mn woorden en praat ik dus kennelijk allemaal onzin. Ook merk ik dat ik soms overbezorgd word bijv als er een verjaardag is en de muziek gaat loeihard aan dan vraag ik of de buren dat niet erg vinden etc.:z Met het uitgaan merk ik dat het dansen minder goed wil lukken. Ook gaan mijn zoenkunsten achteruit:$ . Tot slot, als ik dronken op de fiets zit (op de terugweg dus) merk ik dat ik heel goed over dingen na ga denken bijv. waarom heb ik nou zo slecht geleerd voor die toets of waarom heb ik dat nou gekocht ik had het eigenlijk nieteens nodig etc.

Vage shit.:z

x-lizz-x
19 August 2005, 11:24
ik word der geil van, draaierig, begin allemaal onzin uit te kramen.. enz enz.. Meestal als ik echt teveel gedronken heb steek ik dan ook mn vinger in mn keel :9

The6thgate
19 August 2005, 12:16
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
want voor ik het weet ligt er weer bier over de grond :p daar heb ik ook last van. ik verspil echt teveel bier dan

bruggi
19 August 2005, 23:48
Ik word luidruchtiger en zeg nog eerder (en lomper) wat ik denk. Kom er meestal wel mee weg :Y).
Als je persoonlijke dingen van me wilt weten moet je het na heel veel roseetjes vragen, dan flap ik het er zo uit 8).

Het is niet zo (gelukkig) dat ik echt dingen doe waar ik dan later spijt van krijg. Ik heb sowieso niet snel ergens spijt van ;), maar ik weet altijd nog wel wat ik aan het doen ben.

bruggi
19 August 2005, 23:50
Ohja ik heb idd ook wel dat ik drankjes laat vallen of heel veel moeite heb met de knoopjes van mn broek ofzo (op het toilet he 8) ).

Saarah
20 August 2005, 00:15
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Ohja ik heb idd ook wel dat ik drankjes laat vallen of heel veel moeite heb met de knoopjes van mn broek ofzo (op het toilet he 8) ).

:d:d:d doet me denken aan een vriendin een paar weken geleden... Ze had echt veel te veel op, ze ging naar het toilet en ik ging maar mee;), hoor ik ff later "Sarah?" dus ik "ja?" en zij: "is daar nog iemand?" dat was niet het geval, ze komt van het toilet "ik krijg mijn riem niet meer vast, help eens ff" :d (haar broek was wel vast hoor, alleen haar riem kreeg ze niet meer vast :p)

bartje518
20 August 2005, 10:10
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Ohja ik heb idd ook wel dat ik drankjes laat vallen of heel veel moeite heb met de knoopjes van mn broek ofzo (op het toilet he 8) ).

Ik vergeet vaak mijn riem vast te maken nadat ik op het toilet ben geweest 8)

En ik heb vaak dat ik denk dat ik naar de plee moet, maar dan uiteindelijk niet hoef. Natuurlijk nadat ik eerst 30 cent heb gedokt natuurlijk.

prinskoekje
20 August 2005, 10:13
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Ik word luidruchtiger en zeg nog eerder (en lomper) wat ik denk. Kom er meestal wel mee weg :Y).
Als je persoonlijke dingen van me wilt weten moet je het na heel veel roseetjes vragen, dan flap ik het er zo uit 8).


Huishoudelijke tip: met alcohol kan je alles bewaren, behalve geheimen.

LexS
20 August 2005, 12:14
ja en je kots

Headliner
20 August 2005, 12:21
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Ik word luidruchtiger en zeg nog eerder (en lomper) wat ik denk. Kom er meestal wel mee weg :Y).
Als je persoonlijke dingen van me wilt weten moet je het na heel veel roseetjes vragen, dan flap ik het er zo uit 8).


ik zal het onthouden :')

als ik dronken ben, weet ik alles opeens beter :+ ga ik vaak met iemand in discussie terwijl ik zelf weet dat ik dan allemaal onzin loop te blaten 8) wel lache

bruggi
20 August 2005, 12:24
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
ja en je kots

nog nooit gekotst.

LexS
20 August 2005, 12:41
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
nog nooit gekotst.
even over het algemeen bekeken niet op jou persoonlijk bedoeld ;)

Suepahfly
20 August 2005, 13:24
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
als ik dronken op de fiets zit (op de terugweg dus) merk ik dat ik heel goed over dingen na ga denken bijv. waarom heb ik nou zo slecht geleerd voor die toets of waarom heb ik dat nou gekocht ik had het eigenlijk nieteens nodig etc.

Vage shit.:z

dat heb ik ook:p

maar men zoenkunsten gaan wel niet achteruit:z

voor de rest,het gewoonlijke

beetje draaierig enzo:p
veel onzin
veeel losser

ik besef wel steeds wat ik doe...maar dat wil niet zeggen dat als ik iets dom doe,ik dan ook stop,want dan ben ik nogal "ach-wat-maakt-het":+

AmbyPur
22 August 2005, 21:38
ik word altijd wankel en ongecoordineerd ja, praat (lees: brabbel) ook veel meer en ben veel losser en spontaner en impulsiever (dat laatste is iet altijd handug).
de wereld is altijd een stuk leuker totdat ik in bed lig en alles gaat draaien :+

3rd boetah
22 August 2005, 22:00
Mop, volgens mij bedoel je geen Peter Koelewijn, maar Ronnie en de Ronnies :z

Ik zie meestal gelukkig in dat ik maar niet mee moet gaan naar "bagger tent disco" Extase. Maar soms zie ik het nut er wel van in om daarheen te gaan. En dáááár zie je dan mensen die gebruiken of ruzie zoeken. Daarna zie je uitsmijters heen en weer rennen en een rare buitenlander die ziet dat één van ons groepje geen buitenlander is. Zie ik weer dat die 2 ruzie krijgen. Zie ik weer een uitsmijter rennen. Af en toe zie ik daar ook wel leuke nuchtere mensen die itt anderen wel normaal kunnen doen in die vreemde vogelen tent :z

thali
22 August 2005, 22:04
Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
Mop, volgens mij bedoel je geen Peter Koelewijn, maar Ronnie en de Ronnies :z
Ik heb het nochtans opgezocht met google :$.

3rd boetah
22 August 2005, 22:07
Peter Koelewijn is van 'kom van dat dak af' en 'who the fuck is alice' ;)

bartje518
26 August 2005, 20:57
Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
Peter Koelewijn is van 'kom van dat dak af' en 'who the fuck is alice' ;)

En die van de liefde voor muziek toch? 8)

RandyJC
2 September 2005, 22:51
grappig dit allemal ^_^

biffyclyro
25 September 2005, 15:56
gister was ik weer van t ene op t andere moment helemaal wasted, dan baal ik echt van mezelf ;)
heb ik spijt dat ik zoveel gedronken heb..
ik gooi dan ook allemaal glazen om enzo :?

heb wel netjes in de struiken gekotst :Y)

Piraatje
25 September 2005, 16:37
.. roze olifantjes.. :love: