PDA

Bekijk de volledige versie : Met wie ga jij uit?


thali
23 July 2005, 20:35
Heb jij een vast groepje, met wie je anders amper contact hebt daarbuiten, waarmee je uitgaat? Of wisselt dat wel eens?
Of ga je enkel uit met je vrienden?

dext0r
23 July 2005, 21:59
wisselt vaak.
collega's, vrienden, (oud)-huisgenoten, vriendin, etc

nevaeh1987
23 July 2005, 22:43
We gaan altijd met zn 8en (ongeveer..) waar we heen gaan heeft drie zalen, café (meezing/kroegmuziek), grote zaal (trance, r&b), circle (80's)
Ik ben meestal in het café te vinden dus vaak zie ik een groot deel van die anderen de rest van de avond niet meer.

AmbyPur
23 July 2005, 23:26
met martijn en zijn vrienden/collega's/etc, :p
of met vriendinnen.

AMF
24 July 2005, 22:19
Meestal met een vaste groep vriendinnen. De meeste daarvan zijn gewoon goeie vriendinnen, die ik ook buiten het uitgaan zie, maar de rest zie ik eigenlijk alleen met uitgaan.
Met collega's ga ik eigenlijk nooit uit omdat die allemaal een stuk ouder zijn dan ik :p

Jamiel
25 July 2005, 11:34
De laatste tijd ga ik vrijwel nooit meer uit, maar 2 jaar geleden standaard ieder weekend met zowieso 3 jongens, en af en toe 2 andere meiden erbij. Ze zaten -op 1 na- allemaal in mijn klas :)
Later kwam er nog een 1 of ander figuur bij die weer klasgenoot zou zijn geweest van voor mijn tijd :p
En dan gingen we standaard naar 'de 7e hemel' :$, Atak en de shoarmatent...

chica
25 July 2005, 13:07
Met mijn beste vriendin en soms een andere vriendin.. en soms met een vriend van me en zijn groepje, maar mijn beste vriendin gaat altijd mee.

MrInsane
25 July 2005, 13:08
Bij mij verschilt het vaak met wie ik uitga, maar ik kom vet vaak daar dezelfde mensen tegen waarmee ik ook wel uitga.
Maar ik heb altijd wel verschillende dingen van te voren te doen waardoor het altijd verschilt met wie ik heen ga, maar eenmaal daar zie ik heel veel van mijn vrienden waar ik anders ook wel mee uitga.

Maar ik ben vrij populair al zeg ik het zelf :p

prinskoekje
25 July 2005, 14:06
Ik ga meestal met mijn vast maatjes.

Af en toe ook wel met de andere. Maar omdat die al een tijdje vrijen zie je die niet zo vaak.

3rd boetah
25 July 2005, 16:24
met vrienden 8)

chica
25 July 2005, 16:56
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane

Maar ik ben vrij populair al zeg ik het zelf :p

Dat klinkt zoveel arroganter dan: ik heb veel vrienden en kennissen:+

bartje518
26 July 2005, 23:16
Ik ga meestal met collega's of vriendin in Heerlen. In Tilburg met studiegenoten. Met collega's sowieso altijd in de stad, met vrienden wel eens naar België of Duitsland ook..

appelshampoo
28 July 2005, 19:43
Verschillende groepjes vrienden/collega's

L_angeldc
28 July 2005, 22:38
met vrienden

hoewel ik de laatste tijd echt totaal niet op stap ben geweest, maar ik mis het ook niet ofzo :? :z

AmbyPur
28 July 2005, 23:03
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
met vrienden

hoewel ik de laatste tijd echt totaal niet op stap ben geweest, maar ik mis het ook niet ofzo :? :z

heb ik ook gehad. trust me het is een fase ;9

bartje518
29 July 2005, 10:25
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
met vrienden

hoewel ik de laatste tijd echt totaal niet op stap ben geweest, maar ik mis het ook niet ofzo :? :z

Ik ga de laatste tijd juist minimaal 3 keer per week. Nu met Londen erbij ben ik alleen niet op stap geweest de avond dat ik terug kwam, voor de rest dus sinds vorige week donderdag elke avond :x €€€€ :(