PDA

Bekijk de volledige versie : Favoriete uitgaansgelegenheid


MrInsane
28 August 2005, 21:13
Nou het onderwerp zegt het al, wat is jouw favoriete uitgaansgelegenheid en dan vooral waarom vind jij dit??

Voor mijzelf hier in Groningen is het geheid de 3gezusters op de Grote Markt, de reden hiervoor is dat het bier daar lekker is :p en omdat het een vrij groot uitgaansgelegenheid is wat op zich niet zo belangrijk is, maar de sfeer die er heerst is ook gewoon goed ondanks dat er af en toe wel eens een vechtpartij wil voorkomen.
Maar goed waar heb je dat niet?!?!?!? :?

bartje518
28 August 2005, 21:19
Favoriet.. Voor mij is het noodzakelijk kwaad. De Heerlense horeca kenmerkt zich door agressieve lui, die je helaas in elke kroeg wel tegenkomt, maar het is voor mij geen reden om dan maar thuis te blijven. In Heerlen kom ik het meeste in Naar Huis, omdat daar de meeste bekenden komen gewoon. Erg gezellig is het niet, de DJ is vaak waardeloos en vooral bezig zijn eigen ego op de vijzelen en het is er altijd erg druk. Niet omdat er zoveel mensen zijn maar omdat het café gewoon erg smal is. Café is het eigenlijk niet waard, gangpad is een betere benaming.

In Tilburg kom ik altijd in Brandpunt. Dat is wel erg gezellig en ik ken gewoon veel mensen :)

Tyskie
28 August 2005, 21:23
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
In Heerlen kom ik het meeste in Naar Huis, omdat daar de meeste bekenden komen gewoon. Erg gezellig is het niet, de DJ is vaak waardeloos en vooral bezig zijn eigen ego op de vijzelen en het is er altijd erg druk.

Hehe, deze beschrijving geldt ook voor mijn favoriete (dorps)kroeg. Veel bekenden, razend druk en foute muziek. Maar wel altijd gezellig met alle mensen die je er kent.

The6thgate
28 August 2005, 22:33
ik kom elke week in de Cest la Vie. leuke muziek en veel bekenden. daarnaast vind ik De Twee Heren ook leuk, vergelijkbaar maar wat meer leuke meiden:p in beide ook vaak wel erg druk en soms te wat de laatste tijd wel eens tot wat woordenwisselingen leidt maja hou je toch.

MrInsane
28 August 2005, 23:16
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
ik kom elke week in de Cest la Vie. leuke muziek en veel bekenden. daarnaast vind ik De Twee Heren ook leuk, vergelijkbaar maar wat meer leuke meiden:p in beide ook vaak wel erg druk en soms te wat de laatste tijd wel eens tot wat woordenwisselingen leidt maja hou je toch.

Ja, dat met vrienden stappen ken ik ook, ckers als ik weer eens in de 3gezusters ben want ik kom er altijd heel veel bekenden tegen zelfs als ik een keer niet met ze afspreek :p
Maar dat woordwisselen dat heb je overal en altijd, alleen de ene keer blijft het steeds daarbij en de andere keer komt er klapperij aan te pas en soms wel eens goeie maar harde aanpak van de uitsmijters.

The6thgate
29 August 2005, 09:09
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
alleen de ene keer blijft het steeds daarbij en de andere keer komt er klapperij aan te pas en soms wel eens goeie maar harde aanpak van de uitsmijters.
hier blijft het gelukkig bijna altijd bij praten en loopt het uit de hand dan lossen omstaande vrienden t vaak wel op. is meestal wel allemaal relaxt hier:yes:
ben al lang blij dat k niet zomaar een klap te pakken krijg als ik op iemand zn tenen sta of zn bier omflikker want dat gebeurt me daar iets te vaak voor:+

x-lizz-x
29 August 2005, 10:56
eerst was het altijd de costa op het stratumseind.. Ook altijd stervensdruk maar altijd leuk want bijna iedereen komt daar naar toe.. Nou zijn er wat nieuwe barren geopend en gaan we daar wel eens naar toe en dat zijn de 2 day en de d-light..

3rd boetah
29 August 2005, 12:55
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
[b]Favoriet.. Voor mij is het noodzakelijk kwaad. De Heerlense horeca kenmerkt zich door agressieve lui, die je helaas in elke kroeg wel tegenkomt, maar het is voor mij geen reden om dan maar thuis te blijven. In Heerlen kom ik het meeste in Naar Huis, omdat daar de meeste bekenden komen gewoon. Erg gezellig is het niet, de DJ is vaak waardeloos en vooral bezig zijn eigen ego op de vijzelen en het is er altijd erg druk. Niet omdat er zoveel mensen zijn maar omdat het café gewoon erg smal is. Café is het eigenlijk niet waard, gangpad is een betere benaming.
/b]Ook een goede omschrijving van de goede ouwe Bascule. :(
Nu ga ik t meest naar Tramps. Als het daar niks is, zitten we meestal in Lindeboom, Notaris, Joeys, Apotheker, Berrier, Oud Bruin of Feel good. In Alkmaar dan.

anemic
31 August 2005, 08:46
Odessa
Olo Rossa

in leiden

maar het ligt er heel erg aan, ik kom eigenlijk in allerlei bars, cafe's en zalen terecht in allerlei verschillende steden.